Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No koliko polej bi vi priporpčali tlak v gumah na GROBNIKU v DUNLOP 211.GP.Ker meni standarden tlak enkrat ustreza enkrat pa ne. trance_40_thumbup.gif L.P

mi gremo jutre dol..jz bom napumpov 1.4 zadno in 2.0 prvo (kolega svetoval). glede na to da bom prvic na grobniku in da ne bom sel podirat casov mi verjetno ne vpliva kej dosti.

Objavljeno

mi gremo jutre dol..jz bom napumpov 1.4 zadno in 2.0 prvo (kolega svetoval). glede na to da bom prvic na grobniku in da ne bom sel podirat casov mi verjetno ne vpliva kej dosti.

Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset. :D

Objavljeno

Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset. :D

... nism glih strokovnjak ma majo te gume se neke oznake za temperaturo asfalta.. neki sm vidu da obstaja za grobnik en katalog za te gume .. zdej to je za tiste k vozjo verjetno 1.35 in manj...

Objavljeno

... nism glih strokovnjak ma majo te gume se neke oznake za temperaturo asfalta.. neki sm vidu da obstaja za grobnik en katalog za te gume .. zdej to je za tiste k vozjo verjetno 1.35 in manj...

Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma).

Objavljeno

Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset. :D

Ugibam ampak jaz bi rekel da je povezano z vzmetenjem. Za grobnik sicer "priporočajo" mehko vzmetenje, ampak če se ti vse pregreje in hidravlika ne dela pravilno se tudi oprijem zmanjša, se mi zdijo 211gp dosti občutlive na to.

Jst sem enkrat letel z slabo nastavlenim vzmetenjem gor in sem imel stalno probleme z odnašanjem zadka, prec ko sem malo bolj gas odpru(pa nisem rabil dost bol kot ponavadi) in so bli časi temu primerno slabi :)

Prav tako je dobro da pritisk kontroliraš ko je guma vroča, da vidiš če ujameš tisto priporočeno vrednost, ker vsi ne segrejemo gume enako.

Objavljeno

Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma).

Ja tako nekako naredi meni mi po recimo 10ih krogih popolnoma scefedra gumo na neki čuden način.

Objavljeno

Ugibam ampak jaz bi rekel da je povezano z vzmetenjem. Za grobnik sicer "priporočajo" mehko vzmetenje, ampak če se ti vse pregreje in hidravlika ne dela pravilno se tudi oprijem zmanjša, se mi zdijo 211gp dosti občutlive na to.

Jst sem enkrat letel z slabo nastavlenim vzmetenjem gor in sem imel stalno probleme z odnašanjem zadka, prec ko sem malo bolj gas odpru(pa nisem rabil dost bol kot ponavadi) in so bli časi temu primerno slabi :)

Prav tako je dobro da pritisk kontroliraš ko je guma vroča, da vidiš če ujameš tisto priporočeno vrednost, ker vsi ne segrejemo gume enako.

Ja tudi na to sem pomislil na vzmetje,ker jast imam na grobniku skoraj do konca na trdo.

Objavljeno

Ja tudi na to sem pomislil na vzmetje,ker jast imam na grobniku skoraj do konca na trdo.

Na najbolj zjahani stezi daleč naokoli imaš na trdo? Se mi zdi, da si zgrešil smisel vzmetenja...

D.

Objavljeno

Na najbolj zjahani stezi daleč naokoli imaš na trdo? Se mi zdi, da si zgrešil smisel vzmetenja...

D.

Ja ma na trdo sem dal vzmetje ker sem proval vse možne varjante zakaj drsi.... :D

Objavljeno

Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma).

Tam 160€ je pa res zadnja guma :D

Objavljeno

Tam 160€ je pa res zadnja guma :D

Kje pa ti dobiš zadnjo D211GP za 160 EUR?

Objavljeno

Po tej ceni bi se tudi jaz priporočal :D

Objavljeno

...verjetno je mislu navadne GP Racer D211 ....

Objavljeno

Kje pa ti dobiš zadnjo D211GP za 160 EUR?

ja sorry, napaka, te so pa okol 200€ če se ne motim GP varianta :blush:

Objavljeno

Če so pa Gp racer mišljene je pa 160 drago. :) Se da komot dobit pod 140.

Objavljeno

Če so pa Gp racer mišljene je pa 160 drago. :) Se da komot dobit pod 140.

to sem čist na okroglo reku iz glave, mislm da je 147.5 al kolk :D ma sj nima veze... ;)

Objavljeno

živjo

a gdo ve kok stane d211 gp racer medium tm pri vulkanizeru na grobniku? in kok tam stane d211 gp ?

in če ima gdo kaj izkušenj z obračanjem zadnje gume ?

Objavljeno

živjo

a gdo ve kok stane d211 gp racer medium tm pri vulkanizeru na grobniku? in kok tam stane d211 gp ?

in če ima gdo kaj izkušenj z obračanjem zadnje gume ?

rabljena al nova? rabljeno GP-jko dobiš za 40€ z montažo na motor, ampak je dobra za kakšnih 10-15 krogov. Novo se splača kupit, če se boš še vrnil, ker ti na meji dajo listek, da ti potem naslednjič vrnejo davek (prišparaš 22%).

V petek sem obrnil zadnjo gumo pa ni bilo neke hude razlike. Res pa je da je bila že itak na psu in po levi strani (potem desni) sploh ni bilo več profila. Pri zadnji GP-jki je fajn da zdrsuje postopoma in jo lahko z gasom kontroliraš. Vozil sem pa 1:41 (z obrnjeno gumo).

Objavljeno

mene zanima za novo nisem pa vedu da se ,da dobit tut rableno:) kar za en trening pol tut zadošča . a pol na meji pokažeš račun al kko dobiš nazaj 22%? iz obračanjem pa ni težav pravš:) hvala za odgovor.

Objavljeno

Najprej dol kupiš gumo in plačaš vso ceno (cca 260€ mislimda, nevem točno). Na meji nazaj grede pokažeš račun in ti dajo neko potrdilo. Ko naslednjič prideš dol na Grobnik mu pokažeš tisto potrdilo in ti vrne razliko. Kolikor sem izračunal bi te morala zadnja NTEC D211 GP-jka (190) priti okoli 215€.

Objavljeno

Najprej dol kupiš gumo in plačaš vso ceno (cca 260€ mislimda, nevem točno). Na meji nazaj grede pokažeš račun in ti dajo neko potrdilo. Ko naslednjič prideš dol na Grobnik mu pokažeš tisto potrdilo in ti vrne razliko. Kolikor sem izračunal bi te morala zadnja NTEC D211 GP-jka (190) priti okoli 215€.

Pa si ti to varianto že prakticiral? Ker tole mene zelo spominja na klasičen izvoz, s tem da znajo hrvaški cariniki zahtevati, da pokažeš gumo. In ta mora biti NERABLJENA, drugače nisi upravičen do vračila DDV (oz. PDV).

Enkrat so me na to finto ribali hrvaški cariniki ko sem želel uveljavljati vračilo PDV za en kamp hladilnik...

Objavljeno

Ne, nisem prakticiral. Tako mi je razložil prodajalec v trgovini dol.

Objavljeno

Sem to prakticiral v avstriji, enkrat mi je uspel drugič ne, sam mi je reku da če me še enkrat dobi bo kazen za švercanje, sem se pa zgovoru da nisem vedu pa me je spustu. Gume ne smejo bit namontirane na vozilu ampak jih morš met zraven. Sej lahk mu pa obrablene pokažeš pa rečeš da si jih znucu.

Objavljeno

No jast pa sem kupil gumo na grobniku in mi je prodajalc spisal račun s žigom,da sem kupil tam gumo,ko sem se pa vrnil nazaj mi je carinik samo potrdil in naslednič,ko sem šel na grobnik mi je vrnil prodajalec 22% nazaj.

Samo imaš rok 6 mesecev,od dneva nakupa.

L.P :OK:

Objavljeno

No jast pa sem kupil gumo na grobniku in mi je prodajalc spisal račun s žigom,da sem kupil tam gumo,ko sem se pa vrnil nazaj mi je carinik samo potrdil in naslednič,ko sem šel na grobnik mi je vrnil prodajalec 22% nazaj.

Samo imaš rok 6 mesecev,od dneva nakupa.

L.P :OK:

To se sliši super. Katero gumo pa si kupil in koliko evrov si dal zanjo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!