raceboy Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 No koliko polej bi vi priporpčali tlak v gumah na GROBNIKU v DUNLOP 211.GP.Ker meni standarden tlak enkrat ustreza enkrat pa ne. L.P mi gremo jutre dol..jz bom napumpov 1.4 zadno in 2.0 prvo (kolega svetoval). glede na to da bom prvic na grobniku in da ne bom sel podirat casov mi verjetno ne vpliva kej dosti. DXR16 1
DXR16 Objavljeno Junij 9, 2010 Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 mi gremo jutre dol..jz bom napumpov 1.4 zadno in 2.0 prvo (kolega svetoval). glede na to da bom prvic na grobniku in da ne bom sel podirat casov mi verjetno ne vpliva kej dosti. Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset.
raceboy Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset. ... nism glih strokovnjak ma majo te gume se neke oznake za temperaturo asfalta.. neki sm vidu da obstaja za grobnik en katalog za te gume .. zdej to je za tiste k vozjo verjetno 1.35 in manj... DXR16 1
marko55 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 ... nism glih strokovnjak ma majo te gume se neke oznake za temperaturo asfalta.. neki sm vidu da obstaja za grobnik en katalog za te gume .. zdej to je za tiste k vozjo verjetno 1.35 in manj... Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma). DXR16 1
Dolenc™ Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Ja mi hodimo večkrat dol in tudi sam jih pumpam 1,3 - 1,9 samo zanima me bolj zakaj po enih sedmih krogih začne zadnje guma,ko odpreš z ovinka ven drset. Ugibam ampak jaz bi rekel da je povezano z vzmetenjem. Za grobnik sicer "priporočajo" mehko vzmetenje, ampak če se ti vse pregreje in hidravlika ne dela pravilno se tudi oprijem zmanjša, se mi zdijo 211gp dosti občutlive na to. Jst sem enkrat letel z slabo nastavlenim vzmetenjem gor in sem imel stalno probleme z odnašanjem zadka, prec ko sem malo bolj gas odpru(pa nisem rabil dost bol kot ponavadi) in so bli časi temu primerno slabi Prav tako je dobro da pritisk kontroliraš ko je guma vroča, da vidiš če ujameš tisto priporočeno vrednost, ker vsi ne segrejemo gume enako. DXR16 1
DXR16 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma). Ja tako nekako naredi meni mi po recimo 10ih krogih popolnoma scefedra gumo na neki čuden način.
DXR16 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Ugibam ampak jaz bi rekel da je povezano z vzmetenjem. Za grobnik sicer "priporočajo" mehko vzmetenje, ampak če se ti vse pregreje in hidravlika ne dela pravilno se tudi oprijem zmanjša, se mi zdijo 211gp dosti občutlive na to. Jst sem enkrat letel z slabo nastavlenim vzmetenjem gor in sem imel stalno probleme z odnašanjem zadka, prec ko sem malo bolj gas odpru(pa nisem rabil dost bol kot ponavadi) in so bli časi temu primerno slabi Prav tako je dobro da pritisk kontroliraš ko je guma vroča, da vidiš če ujameš tisto priporočeno vrednost, ker vsi ne segrejemo gume enako. Ja tudi na to sem pomislil na vzmetje,ker jast imam na grobniku skoraj do konca na trdo.
danci1973 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Ja tudi na to sem pomislil na vzmetje,ker jast imam na grobniku skoraj do konca na trdo. Na najbolj zjahani stezi daleč naokoli imaš na trdo? Se mi zdi, da si zgrešil smisel vzmetenja... D.
DXR16 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Na najbolj zjahani stezi daleč naokoli imaš na trdo? Se mi zdi, da si zgrešil smisel vzmetenja... D. Ja ma na trdo sem dal vzmetje ker sem proval vse možne varjante zakaj drsi....
kewo Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Pa saj je Crusty par postov nad tvojim dal link, kjer je lepo napisano, katera zmes gume se uporablja v ob kakšnih temperaturah. In to ni pomembno samo za tiste s časom pod 1:35 ampak za vse voznike D211GP. Namreč če izbereš napačno trdoto, začne gumo grdo cefrati in ti jo lahko v parih krogih popolnoma uniči. Temu sledi konec vožnje po dirkališču in adijo 250 EUR (toliko stane zadnja guma). Tam 160€ je pa res zadnja guma
marko55 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Tam 160€ je pa res zadnja guma Kje pa ti dobiš zadnjo D211GP za 160 EUR? DXR16 1
Jure Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Po tej ceni bi se tudi jaz priporočal
raceboy Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 ...verjetno je mislu navadne GP Racer D211 ....
kewo Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Kje pa ti dobiš zadnjo D211GP za 160 EUR? ja sorry, napaka, te so pa okol 200€ če se ne motim GP varianta
Jure Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Če so pa Gp racer mišljene je pa 160 drago. Se da komot dobit pod 140.
kewo Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Če so pa Gp racer mišljene je pa 160 drago. Se da komot dobit pod 140. to sem čist na okroglo reku iz glave, mislm da je 147.5 al kolk ma sj nima veze...
jero848 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 živjo a gdo ve kok stane d211 gp racer medium tm pri vulkanizeru na grobniku? in kok tam stane d211 gp ? in če ima gdo kaj izkušenj z obračanjem zadnje gume ?
lmperator Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 živjo a gdo ve kok stane d211 gp racer medium tm pri vulkanizeru na grobniku? in kok tam stane d211 gp ? in če ima gdo kaj izkušenj z obračanjem zadnje gume ? rabljena al nova? rabljeno GP-jko dobiš za 40€ z montažo na motor, ampak je dobra za kakšnih 10-15 krogov. Novo se splača kupit, če se boš še vrnil, ker ti na meji dajo listek, da ti potem naslednjič vrnejo davek (prišparaš 22%). V petek sem obrnil zadnjo gumo pa ni bilo neke hude razlike. Res pa je da je bila že itak na psu in po levi strani (potem desni) sploh ni bilo več profila. Pri zadnji GP-jki je fajn da zdrsuje postopoma in jo lahko z gasom kontroliraš. Vozil sem pa 1:41 (z obrnjeno gumo).
jero848 Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 mene zanima za novo nisem pa vedu da se ,da dobit tut rableno:) kar za en trening pol tut zadošča . a pol na meji pokažeš račun al kko dobiš nazaj 22%? iz obračanjem pa ni težav pravš hvala za odgovor.
lmperator Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Najprej dol kupiš gumo in plačaš vso ceno (cca 260€ mislimda, nevem točno). Na meji nazaj grede pokažeš račun in ti dajo neko potrdilo. Ko naslednjič prideš dol na Grobnik mu pokažeš tisto potrdilo in ti vrne razliko. Kolikor sem izračunal bi te morala zadnja NTEC D211 GP-jka (190) priti okoli 215€.
marko55 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Najprej dol kupiš gumo in plačaš vso ceno (cca 260€ mislimda, nevem točno). Na meji nazaj grede pokažeš račun in ti dajo neko potrdilo. Ko naslednjič prideš dol na Grobnik mu pokažeš tisto potrdilo in ti vrne razliko. Kolikor sem izračunal bi te morala zadnja NTEC D211 GP-jka (190) priti okoli 215€. Pa si ti to varianto že prakticiral? Ker tole mene zelo spominja na klasičen izvoz, s tem da znajo hrvaški cariniki zahtevati, da pokažeš gumo. In ta mora biti NERABLJENA, drugače nisi upravičen do vračila DDV (oz. PDV). Enkrat so me na to finto ribali hrvaški cariniki ko sem želel uveljavljati vračilo PDV za en kamp hladilnik...
lmperator Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Ne, nisem prakticiral. Tako mi je razložil prodajalec v trgovini dol.
nk84 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Sem to prakticiral v avstriji, enkrat mi je uspel drugič ne, sam mi je reku da če me še enkrat dobi bo kazen za švercanje, sem se pa zgovoru da nisem vedu pa me je spustu. Gume ne smejo bit namontirane na vozilu ampak jih morš met zraven. Sej lahk mu pa obrablene pokažeš pa rečeš da si jih znucu.
DXR16 Objavljeno Junij 19, 2010 Opozori Objavljeno Junij 19, 2010 No jast pa sem kupil gumo na grobniku in mi je prodajalc spisal račun s žigom,da sem kupil tam gumo,ko sem se pa vrnil nazaj mi je carinik samo potrdil in naslednič,ko sem šel na grobnik mi je vrnil prodajalec 22% nazaj. Samo imaš rok 6 mesecev,od dneva nakupa. L.P
marko55 Objavljeno Junij 19, 2010 Opozori Objavljeno Junij 19, 2010 No jast pa sem kupil gumo na grobniku in mi je prodajalc spisal račun s žigom,da sem kupil tam gumo,ko sem se pa vrnil nazaj mi je carinik samo potrdil in naslednič,ko sem šel na grobnik mi je vrnil prodajalec 22% nazaj. Samo imaš rok 6 mesecev,od dneva nakupa. L.P To se sliši super. Katero gumo pa si kupil in koliko evrov si dal zanjo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se