Skoči na vsebino

Power commander


John2005

Priporočene objave

A mogoče kdo kaj ve o tem....oz. ima kakšne izkušnje.

http://www.powercommander.com/

Škatla, katero se vgradi med elektroniko motorja in njegovo senzoriko. Z njeno pomočjo lahko vplivaš na parametre delovanja vbrizga in vžiga motorja. To lahko delaš kar na sami škatli, med vožnjo, če jo montiraš tako, da je v dosegu rok. Veliko bolje in pregledneje pa se to dela če ga priključiš na notebook.

V praksi to izgleda tako, da so lahko motor po svoje "naštelaš" odziv motorja skozi obrate. Je pa najbolje (da ne narediš škode) da potegneš dol z interneta nastavitve za tvoj motor, ki so ponavadi že preizkušene. Je uporaben če pri motorjih z vbrizgom če menjaš izpuh oziroma za izboljšanje odziva motorja na dodajanje gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Zakaj bi ga pa rabil ??

Sam vpraš Curija kaj je za naredit pa gre ko......... :OK:

Zaradi nastavitev, ker imam drug auspuh. Na netu sem gledal nastavitve za posamezne modele auspuhov, in se karakteristike močno razlikujejo.

Oziroma ali mogoče kdo ve, če je možno originalni čip preprogramirati. po mojem se bi moralo dati.

V servisnih navodilih sicer nič ne piše o tem, mislim, da pa je možno, ker notri nekaj omenja EEPROM oz. flash.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni

Dobil sem powercommander za cbr 600. Prej se nisem oglasil ker tudi vreme temu ni bilo naklonjeno.

Po prevoženih 1500km prvi vtisi.

Poraba se je drastično zmanjšala (nimam pojma zakaj) tudi pri priganjanju ni bistvene razlike. Govorim za vožnje po normalnih cestah ne po dirkališču. Pred vgradnjo se je poraba vrtela okoli 8 litrov, sedaj po okoli 6, zadnji rezervoar celo 5,4. Res pa je, da do Portoroža je bilo 5 radarjev, tako da je bila bolj turistična vožnja razen nekaj klasičnih brzincev (zaplana, črni kal....)

Razlika v moči po občutku je kar nekaj ( seveda še vedno ne gre tako kot prejšnja 900) predvsem pri nižjih vrtljajih od 2500 do 5000 vrtljajev, potem je približno isto kot prej do nekje 9000 vrtljajev. Naprej se je pa kar utrga, podobno kot pri starejših suzukijih. Ne vem sicer ali je to posledica dodatne funkcije katero omogoča commander, da pri višjih vrtljajih vklopi dodatni bencin. Edina stvar katera me malo moti je da je motor ratal precej občutljiv na ukaze ročice za plin predvsem pri višjih vrtljajih. Izredeno brutalno se odziva in je predvsem moteče pri hitrih vožnjah v ovinkih z visokimi vrtljaji. Imaš občutek ko priviješ plin kot da te nekdo brcne v rit. Malo se bo treba privadit in mogoče malo experimentirat z nastavitvami

Uporabljena je mapa za kaliforniski model z blokado katalizatorja K&N filter in Akrapovič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se pri nas dobi commanderja?

a je res treba it v tujino ( polo & company...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se pri nas dobi commanderja?

a je res treba it v tujino ( polo & company...)

KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

OK.Ker ne najdem nič konkretnega o tem odpiram novo temo. .)

Zanima me:mnenje,cene,izkušnje,montaža,garancija in še ostale stvari ki jih imate z iskušnjami s to stvarjo. :? :? :?

Zanima pa me bol konkretno za hondo cbr 1000 rr.

Lp Danijel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK.Ker ne najdem nič konkretnega o tem odpiram novo temo. .)

Zanima me:mnenje,cene,izkušnje,montaža,garancija in še ostale stvari ki jih imate z iskušnjami s to stvarjo. :? :? :?

Zanima pa me bol konkretno za hondo cbr 1000 rr.

Lp Danijel :D

Sem tole prabral na DTZ Tuning.de: obljublja se veliko,baje do 40% več moči še posebno pri nižjih obratih.Za tvoj motor stane 358 EUR,Odločiti se boš moral sam nekdo mora prvi probat jaz na svojem mam dost 163 Ks. :OK:

DZT_Tuning_Center.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo montiranega na fireblade tazadnji model- mogoče kakšno mnenje iz izkušenj pa okvirna cena. :)

Mislim, da je imel forumaš ,,GhostRR,, montiranega na letniku 05. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne... jest sem 'zaenkrat' še brez PC-ja na CBR-i.

Mi lahko kdo pove, kaj je IGNITION MODULE od dynojeta?

http://www.powercommander.com/121-411.aspx

Osnovni Power Commander nadzira samo vbrizg goriva, Ignition Module pa nadzira še predvžig (tudi pri tem se lahko skriva kar nekaj konjičev).

KLIK

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prvi strani teme je že bilo nekaj pisanega o tem ali se da serijski čip ki kontrolira vbrizg kaj nastavit oz preprogramirat?

Zdaj pa me zanima ali je to možno na cbr fireblade 06/07 oz kje in kako se to sploh vidi kakšen čip je že serijsko vgrajen (eeprom....); ali je edina varinata kupit dynoyet powercomander in ga nastavit po programu, ki ga oni imajo na svoji spletni strani kjer je veliko različnih nastavitev za različne izpuhe in različne trge npr opazil sem, da je ločeno ameriški in evropski trg itd....

Za aprilio mile tazadnji model vem da je možna nastavitev obstoječega čipa, zato me zanima če je enako pri fireblade 06/07?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na prvi strani teme je že bilo nekaj pisanega o tem ali se da serijski čip ki kontrolira vbrizg kaj nastavit oz preprogramirat?

Zdaj pa me zanima ali je to možno na cbr fireblade 06/07 oz kje in kako se to sploh vidi kakšen čip je že serijsko vgrajen (eeprom....); ali je edina varinata kupit dynoyet powercomander in ga nastavit po programu, ki ga oni imajo na svoji spletni strani kjer je veliko različnih nastavitev za različne izpuhe in različne trge npr opazil sem, da je ločeno ameriški in evropski trg itd....

Za aprilio mile tazadnji model vem da je možna nastavitev obstoječega čipa, zato me zanima če je enako pri fireblade 06/07?????

Za Hondo sicer ne vem točno, a za Suzukije obstaja nekaj variant, ki preprogramirao originalno elektroniko - npr. Factory Pro Teka SFI.

Očitno pa pripravljajo tudi nekaj za druge mopede, saj na njihovi domači strani piše:

Hmm...... Well, the mythical Teka 4usb is a couple months away from retail release to selected Factory Pro Tuning Centers and thanks to Tony, Charles, Tom, Jon and Raul for trying to break it 50 ways and back. It's a solid piece and the new connectors are pretty sweet looking and have some nifty features, including waterproofing and proper assembly. Tested on 600rr's, gsxr's, zx6r's and zx10's, R6's and R1's, Raptors - even works on the Aprilia's, Ducati's and BMW 1200's without "issues".

Easy to tune, too.

Nisem pa uspel razbrati, ali je to dodatna škatlica (tako kot PC) ali pa dejansko nekaj za preprogramirat originalni ECU.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
...kaj je ze kdo kupil rabljen commander od xyz motorja in dokupil kable za svoj motor? Je mozno? Cena?

Vsak PC je narejen za točno določen motor. Tudi kabli se ne dajo kar tako zamenjat in pridejo na koncu s konektorji za točno določen model motorja. Kot imam sam izkušnje s PC-ji to enostavno ni možno in ne bo delovalo.

Če kdo rabi PC za FZ1 ali R6 letnik 2006 ali 2007 mam za prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!