Skoči na vsebino

Power commander


John2005

Priporočene objave

malo v teh deževnih dneh brskam okrog PC, in ugotavljam da je okrog tega v bistvu cela zmeda:) . skoraj na vsakem forumu so mnenja deljena, nekateri trdijo, da je ob menjavi izpuha PC skorajda nuja, spet drugi trdijo, da nima bit kaj narobe z agregatom. na akrapovičevi strani je za moj motor sicer napisano tako:

 

"The American company Dynojet offers a Power Commander for the Honda CBR 1000 RR with mapping developed specifically for this Akrapovic system. The mapping will add a further increase in power and extend the lifetime of the damping material."

 

ne razumem sicer točno kako bi vplival powercommander na daljšo življ. dobo izpuha oz polnila v njem? verjetno zaradi manj pokanja iz avspuha?

 

sicer mi motor po montaži akrapoviča čisto lepo laufa, med vožnjo samo ob spuščanju gasa ne poka (no ne pretirano) .. razen ob privijanju na mestu kar konkretno seka ogenj, (česar načeloma ne počnem ) poraba goriva se ni bistveno spremenila, niti se motor ne greje kaj več kot prej ko je bil gor samo slip-on Akr.. je se pa malo dvignila poraba olja.

ali je montaža PC torej smiselna, glede na to da če upoštevaš optimizacijo na prufstantu, dvomim da prideš skozi pod 500€, ki bi jih normalno raje porabil za bencin..

zračni filter je zaenkrat originalen

 

aja pa glede PC5, če sem prav razumel lahko naložiš 2 različni mapi - na kak način se potem preklaplja med njimi?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........   aja pa glede PC5, če sem prav razumel lahko naložiš 2 različni mapi - na kak način se potem preklaplja med njimi?

 

<s stikalom, ki ga moraš dodatno kupiti za PC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ok morda hecno vprašanje

 

pri AutoTune modulu torej namesto orig. lamdasonde pride vstavljena od PC in na podlagi tega potem PC prilagaja mešanico goriva glede na najrazličnejše pogoje delovanja? a potem je vseeno potrebna optimizacija map ali kako..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri trdijo, da je ob menjavi izpuha PC skorajda nuja, spet drugi trdijo, da nima bit kaj narobe z agregatom.

 

...niti se motor ne greje kaj več kot prej ko je bil gor samo slip-on Akr... 

 

...zračni filter je zaenkrat originalen

 

Če prav razumem, si menjal komplet izpuh s krivinami vred? Če bi to naredil na motorju, ki še ima vplinjač, bi to zahtevalo nastavitev vplinjača, verjetno tudi menjavo šobe, dvig igle itd. Meniš, da na motorju, ki ima elektronski vbrizg taka nastavitev ni potrebna? Seveda je. To nastaviš s Power Commanderjem.

 

Z agregatom nima bit kaj narobe. Imel sem PC na Yamahi XT 660, predelavo airboxa, K&N filter. Letnik 2004, še danes laufa ko bok.

 

Čemu menjava krivin, če potem puščaš vse ostalo original? Če imaš krivine, je prva logična stvar zračni filter, dodatne luknje v airboxu ter PC (ali alternativa za nastavitev elektronike). Drugače je popolnoma brez veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avspuh je kompleten s krivinami ter brez katalizatorja. zakaj bi pa bilo brezveze? verjamem da bi se izpuh bolje izkoristil, če bi dodal K&N filter + power commander, gre za to da stvar (z vsemi dodatnimi optimizacijami) za tistih cca 10 konjev ki jih doda + malo lepša krivulja stane za moje pojme malo preveč. ebay ni nič cenejši.

pa "strah" me je tudi dejstva, da večina uporabnikov  poroča o kar precej povišani porabi goriva..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno butasto vprašanje, zakaj rabite za naložit novo mapo (recimo zamenjava izpuha) powercommander? A pr vas se na da kr nove mape na original ECU naložit???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko so se pa poznale te predelave na XT-jki? Najbrž nisi dal pomerit?

 

Meril seveda nisem. Morda niti ni pomembno tisti konj ali dva. Po tabeli iz xt660.com naj bi blo vse skp ene 4 konje. Bistvo je v tem, da je moped občutno bolj "dihal", sploh se je poznalo pri srednjih vrtljajih, kjer ga z stock nastavitvami kar oreng zmanjka. PC sem dobil iz ebaya, sem pač čakal celo zimo, da se bo kaj ugodnega pojavilo, k&n filter ni za moje pojme tako draga reč, da bi človk rabil kredit, airbox se zastonj navrta, snorkel zastonj ven potegne. Imel sem v planu še nove krivine, pa sem prej prodal...

 

avspuh je kompleten s krivinami ter brez katalizatorja. zakaj bi pa bilo brezveze? verjamem da bi se izpuh bolje izkoristil, če bi dodal K&N filter + power commander, gre za to da stvar (z vsemi dodatnimi optimizacijami) za tistih cca 10 konjev ki jih doda + malo lepša krivulja stane za moje pojme malo preveč. ebay ni nič cenejši.

pa "strah" me je tudi dejstva, da večina uporabnikov  poroča o kar precej povišani porabi goriva..

 

Krivine si dobil zastonj? Ne vem, morda si jih dobil že na motorju, če si rabljenega vzel, da ne bom obsojal. Sej te ne napadam in ne kritiziram, sam ne vidim nobenega smisla oz. ne razumem, zakaj bi zapravljal denar za krivine, če ne gre za optimizacijo moči in izkoristek motorja v čim boljši meri? Za bolj glasno prdenje že slip-on dovolj. Čemu potem krivine? Nisem opazil povečane porabe. Morda majo neprimerno mapo naloženo.

 

Eno butasto vprašanje, zakaj rabite za naložit novo mapo (recimo zamenjava izpuha) powercommander? A pr vas se na da kr nove mape na original ECU naložit???

 

Hm, ja. To so radi na raznih "športnih" golfih delal, pol je pa akumulator crknu je šlo pa vse na default =) Pa tut taka optimizacija ni zastonj. Boš moral nekomu plačat, da ti jo naredi, razen če znaš sam. Na PC pa izbereš mapo točno za predelave, ki jih imaš na motorju. Je tega na netu malo morje.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Krivine si dobil zastonj? Ne vem, morda si jih dobil že na motorju, če si rabljenega vzel, da ne bom obsojal. Sej te ne napadam in ne kritiziram, sam ne vidim nobenega smisla oz. ne razumem, zakaj bi zapravljal denar za krivine, če ne gre za optimizacijo moči in izkoristek motorja v čim boljši meri? Za bolj glasno prdenje že slip-on dovolj. Čemu potem krivine? Nisem opazil povečane porabe. Morda majo neprimerno mapo naloženo.

 

 

 

 

kompletnega izpuha verjetno ne bi montiral če ga ne bi dobil za takšno ceno (rabljenega seveda). saj drugace razumem kaj hočeš povedat ;)

glede mojega vprašanja par postov nazaj glede PC, kolikor sem študiral zadeve in če sem prav razumel Čarmana naj bi se ob montaži PC5 + AUTOTUNE modul samo naložila vnaprej narejena osnovna mapa in je to to, merjenje moči na valjih naj ne bi bilo potrebno. ima morda kdo izkušnje s tem??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, ja. To so radi na raznih "športnih" golfih delal, pol je pa akumulator crknu je šlo pa vse na default =) Pa tut taka optimizacija ni zastonj. Boš moral nekomu plačat, da ti jo naredi, razen če znaš sam. Na PC pa izbereš mapo točno za predelave, ki jih imaš na motorju. Je tega na netu malo morje.

 

to mam jst narejeno, pa ni še nč crknlo pa tudi, če crkne akumulator ostane mapa ista. mapo je na servisu zamenjal, ko je menjal auspuh. bi si pa lahko tudi sama, glede na to, da sm si "privoščila" kabel za 15€ in lahko zdej brkljam po "možganih" svojega mopeda :P . no kabel je kupljen iz firbca, da imam lahko tuneecu (tester) doma. zgleda pa majo japonci to neki drgači, al pa vam samo nočejo na servisu tega narest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede mojega vprašanja par postov nazaj glede PC, kolikor sem študiral zadeve in če sem prav razumel Čarmana naj bi se ob montaži PC5 + AUTOTUNE modul samo naložila vnaprej narejena osnovna mapa in je to to, merjenje moči na valjih naj ne bi bilo potrebno. ima morda kdo izkušnje s tem??

 

Merjenje ni potrebno, kolikor je meni znano. To je za tvoje veselje (in za tvoj denar najbrž tudi). Ne verjamem, da ti dajo kr neko osnovno mapo. Verjetno tako mapo, kjer je upoštevan komplet izpušni sistem.

 

Za XT so na xt660.com pripravili kopico map. Celo za različne auspuhe. Npr. izbral sem mapo za Akrapoviča, brez dušilca, brez snorkla, z high-flow filtrom in z odprtim airboxom. Vse to je (baje) upoštevano in laufalo je super. Imel si tut mapo z dušilcem v auspuhu, pa drugo mapo za arrow auspuh itd. Sem pa malo sprobaval tudi z osnovno mapo, pa mi je motor težje vžigal, ampak samo ko je bil topel. Pač nekaj ni blo optimizirano.

 

Aja, pa da nau kdo mislu, da PC prodajam =) Sam osebno mnenje povem, ki pa je lahko tudi napačno, in delim izkušnje, ker sem pač glih imel tut PC. Osebno mislim, da lahko komot živiš brez PC, jazst mam pač rad šraufarim in zmer iščem, kaj bi še lahko izboljšal. Pa tut dnarja mi ni škoda, čeprav ga mam bl mau. Najprej motor, potem hrana, potem hiša =)

 

 

to mam jst narejeno, pa ni še nč crknlo pa tudi, če crkne akumulator ostane mapa ista. mapo je na servisu zamenjal, ko je menjal auspuh. bi si pa lahko tudi sama, glede na to, da sm si "privoščila" kabel za 15€ in lahko zdej brkljam po "možganih" svojega mopeda :P . no kabel je kupljen iz firbca, da imam lahko tuneecu (tester) doma. zgleda pa majo japonci to neki drgači, al pa vam samo nočejo na servisu tega narest.

 

Zanimiv! In lahko priklopiš ta kabl na prenosnika in brkljaš? Kakšen imaš pa software za to? Si ga pri motorju dobila al kako? Za PC dobiš posebej software. Glede japoncev in servisov pa nimam pojma... šraufam doma in sm mal za cajtom zgleda =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph, ktm in aprilia (vsaj nekateri modeli) imajo možnost priklopa na navaden računalnik preko OBD kabla in programa Tuneecu, ki je na voljo zastonj na netu. Je tudi za na android telefone, a ta varianta je plačljiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ta novi letniki nimajo te opcije prek tega programa. ampak na servisu pa gotovo lahko naredi "re-map". aprilije majo ene tudi že serijsko po dve mapi in potem na servisu zgolj preklopijo med tisto z orginal auspuhom, na drugo z aftermarket. pač ni treba še ene škatle, da "prepiše" original "možgane". Sicer prav za dirkat pride za daytono pol še dirkaški ecu (dodajo se še neke komande, pa quick shifter), ki se ga spet prek PC-ja pol lahko nastavlja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Merjenje ni potrebno, kolikor je meni znano. To je za tvoje veselje (in za tvoj denar najbrž tudi). Ne verjamem, da ti dajo kr neko osnovno mapo. Verjetno tako mapo, kjer je upoštevan komplet izpušni sistem.

 

 ja saj to glede map jaz vse razumem. ampak ni tako enostavno. kolikor sem se jaz pozanimal, se v večini primerov tudi če naložiš mapo ki ustreza predelavam na motorju PC izkoristi le okoli 50%. ker pač vsak agregat ne deluje enako, tudi če ima enak izpuh, filter.. itd. da PC da svoj max potencial je pač potrebna optimizacija na valjih pri nekomu ki ima pač izkušnje s tem. in kolikor sem jaz uspel razumet, je druga varianta da se poleg PC vgradi ta autotune modul, ki vsebuje wideband lambda sondo in med samo vožnjo neprestano prilagaja optimalno mešanico goriva in zraka. prednost je v tem, da bi naj bila air/fuel mešanica vedno optimalna, ne glede na kvaliteto bencina, temp. zraka...itd itd. to je seveda vse v teoriji, kako je v praksi nimam pojma, če je autotune res ekvivalent dobro optimizirani mapi na valjih. zato sem vprašal pač če ima kdo izkušnje s tem. slaba stran je da stane dodatnih cca 250€, vendar odpade optimizacija na valjih. če le nisem vsega pomešal, bi naj to bilo to..:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 to je seveda vse v teoriji, kako je v praksi nimam pojma, če je autotune res ekvivalent dobro optimizirani mapi na valjih. zato sem vprašal pač če ima kdo izkušnje s tem.

 

Oh. Autotone? Spet nekaj novga. I'm getting too old for this sh*t =)

Leta 2006, ko sem se jazst ubadal tem ni blo autotoneta... Samo mape. Je blo pa seveda bolje, če ti je mapo naredil stručko na valjih, kar pomoje velja še danes. PC + autotonček je pa res hudo drago. Osebno bi verjetno vzel PC in zdownloadal mapo. Tolk velik razlik menda spet ni od mašine do mašine. Kaj pa mi, z old-school forgazar mašinami? Ko forgazar štelaš ga nastaviš po občutku in posluhu. Za nobenga ne vem, ki bi hodil na valje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ja saj to glede map jaz vse razumem. ampak ni tako enostavno. kolikor sem se jaz pozanimal, se v večini primerov tudi če naložiš mapo ki ustreza predelavam na motorju PC izkoristi le okoli 50%. ker pač vsak agregat ne deluje enako, tudi če ima enak izpuh, filter.. itd. da PC da svoj max potencial je pač potrebna optimizacija na valjih pri nekomu ki ima pač izkušnje s tem. in kolikor sem jaz uspel razumet, je druga varianta da se poleg PC vgradi ta autotune modul, ki vsebuje wideband lambda sondo in med samo vožnjo neprestano prilagaja optimalno mešanico goriva in zraka. prednost je v tem, da bi naj bila air/fuel mešanica vedno optimalna, ne glede na kvaliteto bencina, temp. zraka...itd itd. to je seveda vse v teoriji, kako je v praksi nimam pojma, če je autotune res ekvivalent dobro optimizirani mapi na valjih. zato sem vprašal pač če ima kdo izkušnje s tem. slaba stran je da stane dodatnih cca 250€, vendar odpade optimizacija na valjih. če le nisem vsega pomešal, bi naj to bilo to.. :)

Če bi bil autotune tako dober bi ga uporabljali tudi profi dirkači, bi podoben način uporabljala tudi profesionalna dirkaška elektronika, pa se tega ne počne.

Kar se pa PCja in zpuha tiče pa ne komplicirajte za na cesto. Ne povzorča sam avspuh nobene škode, če hočeš imet pa zadevo kar se tiče zmogljivosti dobro poštimano se pa vzame dirkaško elektroniko, ki ti omogoča več in brez "valarjev" spet ne bo optimale, ker tudi dva agregata nista enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa PCja in zpuha tiče pa ne komplicirajte za na cesto. Ne povzorča sam avspuh nobene škode...

 

Hm, s tem pa se nebi čist strinjal, glede na to, da ima komplet krivine. To (po moje) velja samo slip-on.

 

Zakaj tako mislim? Na mojmu imam original krivino in slip-on MASS. Zaenkrat drugih predelav na mašini ni in je vse original (airbox in jet-al bom letos pozimi). Motor vžge v hipu, samo dotaknem se gumba pa že laufa. Letos sem enkrat pri čiščenju vzel dušilec iz izpuha, pa sem rekel, da ga ne bom več nazaj dajal, naj mal bl prdi. Motor ne vžiga več lepo! Verglet moram 5-10s, pa še mejčkn gasa je treba. Čez 1 mesec sem dal dušilec nazaj, pa je spet OK. Bom pozimi nastavil vplinjač, pa bo.

 

Če se meni en navaden dušilec tako zelo pozna, potem mi z asftermarket krivinami sploh vžgal nebi, brez nastavitve forgazarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil autotune tako dober bi ga uporabljali tudi profi dirkači, bi podoben način uporabljala tudi profesionalna dirkaška elektronika, pa se tega ne počne.

Kar se pa PCja in zpuha tiče pa ne komplicirajte za na cesto. Ne povzorča sam avspuh nobene škode, če hočeš imet pa zadevo kar se tiče zmogljivosti dobro poštimano se pa vzame dirkaško elektroniko, ki ti omogoča več in brez "valarjev" spet ne bo optimale, ker tudi dva agregata nista enaka.

 

glede na to da motor za vožnjo po cesti deluje pod precej različnimi pogoji, bi naj autotune skrbel za bolj optimalno mešanico goriva, kot če se nardi mapa na valjih in se ta ena in ista mapa uporablja ves čas. to so Čarmanove besede, ki verjamem da ve kaj govori...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

malo sem prespal zadeve in se na koncu le vrgel v strošek. :)

 

zanima me, tisti ki ste sami optimirali mape, na kakšen AFR ste šli.?

dynojet priporoča, citiram:

Dynojet has found that for the best compromise of fuel mileage and throttle response to set the cruise range to 13.7-14.0. •
For all other ranges 12.8-13.4 seems to work best.
 
sam imam v celotnem območju nastavljeno na 13.2. zelo zanimivo se mi zdi, da v večini (sploh v višjih vrtljajih) grejo "popravki" v minus, kar pomeni da je motor kljub temu da ima menjan izpuh in zr. filter delal v bistvu prebogato mešanico. (sem pričakoval ravno nasprotno) porabo goriva zaenkrat težko ocenim, a kot zaenkrat kaže bi se res znala celo za odtenek zmanjšat.. :huh:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Če prav razumem, si menjal komplet izpuh s krivinami vred? Če bi to naredil na motorju, ki še ima vplinjač, bi to zahtevalo nastavitev vplinjača, verjetno tudi menjavo šobe, dvig igle itd. Meniš, da na motorju, ki ima elektronski vbrizg taka nastavitev ni potrebna? Seveda je. To nastaviš s Power Commanderjem.

 

Z agregatom nima bit kaj narobe. Imel sem PC na Yamahi XT 660, predelavo airboxa, K&N filter. Letnik 2004, še danes laufa ko bok.

 

Čemu menjava krivin, če potem puščaš vse ostalo original? Če imaš krivine, je prva logična stvar zračni filter, dodatne luknje v airboxu ter PC (ali alternativa za nastavitev elektronike). Drugače je popolnoma brez veze.

Kaj se zgodi če na motorju ki ima elektronski vbrizg ne narediš nastavitve s Power Comanderjem ?  Kratkoročno sigurno nič , na dolgi rok pa kaj ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!