Skoči na vsebino

Power commander


John2005

Priporočene objave

Sem odpisal mejl na podporo za powercommander. Odgovor:

"............just see if you can install your Power Commander on the bike, if it fits, load the correct map and you are done."

Torej nekateri motorji od iste firme imajo enake konektorje. Nalozis se pravo mapo in naj bi delalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Mene pa zanima, kok se dejansko da povečat moč in navor motorja, na zadnjem kolesu!

Max moč in max navor se povečata le malenkost, če sploh...

Se pa navor lahko bistveno poveča v srednjih vrtljajih - to pa zato, ker se meritve emisij v glavnem izvajajo prav v srednjih vrtljajih in proizvajalci z nastavitvai, ki so optimalne za doseganje nizkiih emisij žrtvujejo nekaj navora. Z uporabo neoriginalnih, športnih izpuhov se stvar še poslabša in se Power Commander še bolj pozna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kok se dejansko da povečat moč in navor motorja, na zadnjem kolesu!

Za na R6 se sigurno ne splača...raje teh 300 ojrov zapij boš imel več od tega.

Max moč in max navor se povečata le malenkost, če sploh...

Se pa navor lahko bistveno poveča v srednjih vrtljajih - to pa zato, ker se meritve emisij v glavnem izvajajo prav v srednjih vrtljajih in proizvajalci z nastavitvai, ki so optimalne za doseganje nizkiih emisij žrtvujejo nekaj navora. Z uporabo neoriginalnih, športnih izpuhov se stvar še poslabša in se Power Commander še bolj pozna.

D.

Hja no, samo Power Commander ne navrže nekih blaznih konjev...V kombinaciji z kompletnim športnim izpušnim sistemom, kakšnim športnim filtrom in po možnosti tudi head-portingom pa je lahko pika na i.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja no, samo Power Commander ne navrže nekih blaznih konjev...V kombinaciji z kompletnim športnim izpušnim sistemom, kakšnim športnim filtrom in po možnosti tudi head-portingom pa je lahko pika na i.

V kominaciji z vsem, kar si naštel, je Power Comander (ali kakšna druga varianta, ki prilagodi fuel mapping) nujna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kominaciji z vsem, kar si naštel, je Power Comander (ali kakšna druga varianta, ki prilagodi fuel mapping) nujna.

D.

:yes: , hotel sem samo povedat, da se šele tu pozna tistih nekaj konjev, ki jih doda. Samo Power Commander je skoraj brezveze...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: , hotel sem samo povedat, da se šele tu pozna tistih nekaj konjev, ki jih doda.

Power Commander sploh ni namenjen dodajanju konjev...

Samo Power Commander je skoraj brezveze...

Sploh ne, le predrag je... Sploh v EU.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa v kombinaciji power commanderja in ignition modula (kar je tudi pogoj da... ) lahko zraven dodamo še quick shifter (da lahko prestavljamo brez sklopke in odvzemanja plina)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Power Commander sploh ni namenjen dodajanju konjev...

Čemu pa, peki maronov???

post-13524-1193322091_thumb.jpg

Pa da ne bo kdo mislil, da bo prirastek na 600taku ravno tako 7HP

Sploh ne, le predrag je... Sploh v EU.

D.

Na mlinčku s 120 konji je brezveze. Vsaj meni, mi tiste 3 konje pomeni ravno toliko kot lanski sneg.

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čemu pa, peki maronov???

post-13524-1193322091_thumb.jpg

Če ga narobe priklopiš... :whistle:

Ni namenjen pridobivanju max. moči in max. navora - večina mopedov je v tem področju delovanja že čisto solidno optimirana.

Zaradi prilagajanja EURO2 in EURO3 norm pa ima večina mopedov v srednjem področju vrtljajev (tam, kjer se emisije merijo) 'luknjo', ki je posledica najnižjim emisijam prilagojenih parametrov vbrizga in vžiga - ponavadi je v tem območju zmes nekoliko revnejša.

PC je namenjen odpravljanju teh luken, seveda pa pride v poštev tudi pri večjih predelavah, ki temeljito spremenijo razmere izgorevanja in posledično potrebo po gorivu. A je ponavadi v ta namen bolje uporabiti komplet drugo elektroniko...

Pa da ne bo kdo mislil, da bo prirastek na 600taku ravno tako 7HP

Na mlinčku s 120 konji je brezveze. Vsaj meni, mi tiste 3 konje pomeni ravno toliko kot lanski sneg.

Oprosti, mr. MotoGPrider, nisem vedel, da zate velja samo nad 200 konjev... :slap:

Drugače pa se na 'mlinčku' s 120 konji in 65Nm (max) še kako pozna 5Nm več ali manj pri - recimo - 6000 obratih/min... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni namenjen pridobivanju max. moči in max. navora - večina mopedov je v tem področju delovanja že čisto solidno optimirana.

Zaradi prilagajanja EURO2 in EURO3 norm pa ima večina mopedov v srednjem področju vrtljajev (tam, kjer se emisije merijo) 'luknjo', ki je posledica najnižjim emisijam prilagojenih parametrov vbrizga in vžiga - ponavadi je v tem območju zmes nekoliko revnejša.

Kolikor sem jaz videl meritev s P.C., se je vsem motorjem povečala max moč in max navor, prirastek je bil vedno najbolj očiten tam... Nikoli nisem rekel, da je namenjen samo povečanju max moči, nasploh rahlo zboljša performanse.

Praviš, da ni namenjen dodajanju konjev, hja vsak ga bo iz svojega razloga kupil in montiral, ti pač zaradi tega ker boš pridobil 5Nm pri 6000 obratih drug zato, ker bo pridobil 7HP na 12000 obratih. Vsak bo imel svoj namen...Dejstvo pa je, da je ravno tako lahko namenjen dodajanju konjev, pa če se na glavo postaviš...

Oprosti, mr. MotoGPrider, nisem vedel, da zate velja samo nad 200 konjev... :slap:

Drugače pa se na 'mlinčku' s 120 konji in 65Nm (max) še kako pozna 5Nm več ali manj pri - recimo - 6000 obratih/min... :rolleyes:

D.

MotoGPrider? Sigurno ne, nimam in nikoli nisem imel želje po tem. Tudi ne nosim nalimane cifre 46 na čelu kot jo verjetno ti...

In ja, še enkrat - brezveze je... 300 do 400 ojrov za PC, ki ga boš montiral na moped s 65Nm navora in boš s tem pridobil tistih 5Nm je definitvno preveč, če upoštevaš še to, da se po pričevanjih uporabnikov poraba poveča za vsaj 10%...Precej dragih 5Nm, moram reči...zato brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa v kombinaciji power commanderja in ignition modula (kar je tudi pogoj da... ) lahko zraven dodamo še quick shifter (da lahko prestavljamo brez sklopke in odvzemanja plina)

Kill switch prevežeš na stikalo za blendanje, pa imaš kvik šift.

Samo z nogo držiš prestavno ročico gor in poblendaš ko hočeš prestavit. Imam že dolgo namen to sprobat, pa se nikakor ne morem spravit delat. :rolleyes:

Power commander realno še 50€ ni vreden, glede na to kakšno čudo tehnike napram PC dobiš za 50€, kaj šele 400.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz videl meritev s P.C., se je vsem motorjem povečala max moč in max navor, prirastek je bil vedno najbolj očiten tam... Nikoli nisem rekel, da je namenjen samo povečanju max moči, nasploh rahlo zboljša performanse.

Praviš, da ni namenjen dodajanju konjev, hja vsak ga bo iz svojega razloga kupil in montiral, ti pač zaradi tega ker boš pridobil 5Nm pri 6000 obratih drug zato, ker bo pridobil 7HP na 12000 obratih. Vsak bo imel svoj namen...Dejstvo pa je, da je ravno tako lahko namenjen dodajanju konjev, pa če se na glavo postaviš...

MotoGPrider? Sigurno ne, nimam in nikoli nisem imel želje po tem. Tudi ne nosim nalimane cifre 46 na čelu kot jo verjetno ti...

In ja, še enkrat - brezveze je... 300 do 400 ojrov za PC, ki ga boš montiral na moped s 65Nm navora in boš s tem pridobil tistih 5Nm je definitvno preveč, če upoštevaš še to, da se po pričevanjih uporabnikov poraba poveča za vsaj 10%...Precej dragih 5Nm, moram reči...zato brezveze.

PC ni nujno namenjen dodajanju konjev. Nekateri si fuel mapo prilagodijo za bolj ugodno porabo goriva. Stvar je uporabna na daljših potovanjih po eksotičnih državah, kjer so črpalke bolj na redko posejane.

Tudi pri optimiziranju moči in navora se pri nekaterih motorjih več popravlja v minus kot v plus. Primer je Honda CBR 600 FS (let. 2001), ki je s PC-jem imela v povprečju ca. 1l manjšo porabo kot brez njega. Prožnost motorja v srednjem območju obratov je bila občutno boljša s PC-jem, motor pa je zvezno vlekel do blokade (prej je bilo občutiti pojemanje moči ca. 1000 obratov prej).

Na R6 (let. 2006) smo prav tako uporabljali PC saj brez njega motor z evolution Akrapovičem ni delal pravilno.

Skratka, moje mnenje je, da je PC uporaben, če veš zakaj ga rabiš in kaj bi želel pri motorju izboljšati. Definitivno je boljša naložba kot zapijanje v gostilnah. Ali je vreden svoji 300 EUR pa naj se vsak sam odloči.

PS

FYI Danči se tko hudo pelje, da bi lahko brez sramu mel cifro 46 na čelu. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PC ni nujno namenjen dodajanju konjev. Nekateri si fuel mapo prilagodijo za bolj ugodno porabo goriva. Stvar je uporabna na daljših potovanjih po eksotičnih državah, kjer so črpalke bolj na redko posejane.

Tudi pri optimiziranju moči in navora se pri nekaterih motorjih več popravlja v minus kot v plus. Primer je Honda CBR 600 FS (let. 2001), ki je s PC-jem imela v povprečju ca. 1l manjšo porabo kot brez njega. Prožnost motorja v srednjem območju obratov je bila občutno boljša s PC-jem, motor pa je zvezno vlekel do blokade (prej je bilo občutiti pojemanje moči ca. 1000 obratov prej).

Na R6 (let. 2006) smo prav tako uporabljali PC saj brez njega motor z evolution Akrapovičem ni delal pravilno.

Skratka, moje mnenje je, da je PC uporaben, če veš zakaj ga rabiš in kaj bi želel pri motorju izboljšati. Definitivno je boljša naložba kot zapijanje v gostilnah. Ali je vreden svoji 300 EUR pa naj se vsak sam odloči.

PS

FYI Danči se tko hudo pelje, da bi lahko brez sramu mel cifro 46 na čelu. :naughty:

Mi je jasno, da ni nujno namenjen dodajanju HP, tudi vem, da lahko nanj naložiš še in še map z različnim režimom delovanja za različne nastavitve motorja od kombinacij kompletnih izpuhov in filtra itd...gre se le zato, ker nekateri na smrt trdijo da sploh ni namenjen temu in da se max. moč in navor skoraj ne spremenita, očitno tudi če bi to hotel (kar je bilo vprašano).

Tako da, glede na vprašanje, max moč in navor se da povečat s PC, vendar ne veliko (sploh za njegovo ceno), večji procent max moči navrže v kombinacij s kakšnim kompletnim izpušnim sistemom itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je ze prej nekdo uvodoma omenil, novi motorji v veliki vecini ne pridejo v trgovine prednastavljeni na 100% temvec nekje na na 80% svoje moci, predvsem zaradi emisij izpusnih plinov. Commander je le dodatek s katerim reguliramo redosled razmerja bencina, zraka vziga itd. Z Commanderjem se masina le optimizira in pribljiza svojim optimalnim vrednostim (katere zadusijo ze proizvajaleci v tovarni) in s tem posledicno povecuje moc in navor. Za nadstandardno povecanje moci je potrebno tudi kaj zamenjat v masini sami, in tudi takrat si pomagamo nastavit vrednosti z Comanderjem.

Sam sem kupil PC USB in ga priklopil na HD (zamenjal sem tudi izpuh in Filter) Nacelno naj bi obiskal kakega tunerja, ki naj bi mi zadevo optimizral na mizi vendar so bili pri nas vsi prezaposleni ali pa pre prepotentni . ;) No na sreco mi ni blo treba veliko experimentirat ker je zadeva dokaj enostavna. Preizkusil sem nekaj map in jih zoptimiziral v obmocju obratov, v katerih se najvec vozim. V spodnjem in zgornjem rezimu delovanja motorja sem rahlo povecal vbrizg goriva, v srednjem sem ga pa zmanjsal. To sem naredil na pc-ju ali kar direktno na modulu. Takoj je opaziti razliko ze na rocici za plin. Nazadnje sem se odlocil za varcnejso varijanto mape. Prej sem z rezervarjem bencina do rezerve prevozil l 180-220 km, sedaj se mi rezerva ne priziga pred 300 km.

Cena je res morda malce visoka,vendar motor se mi odziva bolje. Z mesta bolj potegne, veliko lazje lahko prehitevam, obenem pa naredim vec KM. What else more do i need... :hmm:

Ps: PC sem brez zapletov nabavil preko EBay-a in v dobrem tednu je bil ze zmontiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ima kdo v lasti škatlico pc-programmer (obkroženo na sliki)?. Mogoče kak kontakt koga, firme, serivsa,...

Uporablja pa se med drugim za nadgradnjo softwera na power-commanderjih.

post-1751-1204037859_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo namestil to zadevo na FZ6 agregat? Kolikor sem se jaz pogovarjal z prodajalcem je potrebno zadevo spraviti na valje in potem zadevo optimizirati, drugače je vse skupaj bolj pesek v oči, kot pa kakšna korist? Kaj pa že narejene mape? Po besedah prodajalca se naj bi pridobilo okoli 5-7 konjičev v srednjem območju delovanja in kakšne 2-3 v zgornjem območju. Popravila naj bi se tudi krivulja navora in morebitne luknje v krivulji navora. Poraba naj bi bila mogoče malo manjša ali pa nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba naj bi bila mogoče malo manjša ali pa nič.

Če se prav spomnim, je kolegu na CBR900 popila en liter več s powerjem ;) To pa ni tko mal :grrr

Za valje pa ne vem... bodo drugi povedal, če je že kdo namontiral na svoj motorin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kdo namestil to zadevo na FZ6 agregat? Kolikor sem se jaz pogovarjal z prodajalcem je potrebno zadevo spraviti na valje in potem zadevo optimizirati, drugače je vse skupaj bolj pesek v oči, kot pa kakšna korist? Kaj pa že narejene mape? Po besedah prodajalca se naj bi pridobilo okoli 5-7 konjičev v srednjem območju delovanja in kakšne 2-3 v zgornjem območju. Popravila naj bi se tudi krivulja navora in morebitne luknje v krivulji navora. Poraba naj bi bila mogoče malo manjša ali pa nič.

Mapo za PC lahko za tvoj motor preneseš z neta. V kolikor za tvojo konfiguracijo ne najdeš prave mape ali bi želel imeti zadevo 100% optimizirano, zapelješ moped na valje in nastaviš po svoje. Poraba je odvisna od motorja, pri enih se popravlja več v minus pri enih pa v plus. Prenesi s PC-jeve strani program in mapo za tvoj motor, naloži vse skupaj na računalnik in poglej ali se popravlja vbrizg goriva več v plus ali v minus. Tako boš še preden kupiš PC vedel koliko ti bo več/manj popil motorino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Mapo za PC lahko za tvoj motor preneseš z neta. V kolikor za tvojo konfiguracijo ne najdeš prave mape ali bi želel imeti zadevo 100% optimizirano, zapelješ moped na valje in nastaviš po svoje. Poraba je odvisna od motorja, pri enih se popravlja več v minus pri enih pa v plus. Prenesi s PC-jeve strani program in mapo za tvoj motor, naloži vse skupaj na računalnik in poglej ali se popravlja vbrizg goriva več v plus ali v minus. Tako boš še preden kupiš PC vedel koliko ti bo več/manj popil motorino.

Imam en power commander za R1. Vendar brez navodil. Jih ima kdo?

Ali pa tudi prodam powercommander brez navodil...

Opravljam pa storitev meritve moči na kolesu z ustrezni9m izpisom in za vse motocikle.

Lahko pa tudi na merilni mizi kjer je potrebno motor izgraditi in montirati na našo merilno mizo, primerno za štelanje motorja med obremenitvijo ali pa za ulaufavanje motorja itd....urejanje mape itd...vendar samo zaenkrat za r1.

Popravljeno . Popravil ZdravkoK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!