rude Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 Imam en power commander za R1. Vendar brez navodil. Jih ima kdo? Navodila najdeš na powercommander-jevi strani. http://www.powercommander.com/
samek Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 Ga je kdo ze montiral v Monstra? In kaksni so bili rezultati? Lp S.
bostrom155 Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Kje kupiti Powercommander???
Prevtzer Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Kje kupiti Powercommander??? Klik!
k0ci Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 jep, na ebay-u so vsaj 100€ cenejši kot pri nas, za približno 280€ ga dobiš iz nemčije, novega, pri nas so čez 400€
Dolenc™ Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Sicer nima veze z zgornjim ampak k se mse glih spomnu ko sem vidu tole temo. Prihaja PowerCommander V Žal kdor je aktualni lastnik motorja mu ne koristi ker bo samo za modele 2009+ :D Če kdo ne zna angleško, skrajšano bo manjši od predhodnika, vsaka prestava in vsak celinder bo imel svojo mapo, da bo ja čim bolj zoptimizerano. In še najbolj zanimivo, imel bo opcijo “Auto Tune”, zmožnost da sam sestavi najbolj optimalno mapo za motor.
Andro82 Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 Mene pa zanima, če paše in obenem tudi deluje Power Commander od Yamahe R1 na Fazer 1000, oba letnika 2002 :? Glede na to, da je fazer samo umirjena R1...
k0ci Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 mislim da so čreva povsod enaka, le konektorji so problem........če pa so konektorji enaki pa samo mapo za fazerja naložiš pa je to to..........če se motim naj me nekdo popravi
Andro82 Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 Ja konektorji bi skor znali bit enaki, samo mape za fazerje se pa začnejo šele za letnik 2006 in naprej :unsure: To sm gledou na uradni strani pa sm samo to zaslediu.
simonsi Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 fazer samo umirjena R1... :lol1: Fazer ima samo dokaj podoben agregat kot r1 pa nič drugega. PC ti na fazerki ne bo nič pomagal, ker ima fergazerje in lahko spreminjaš samo vžig, kar se pa bolj malo pozna. Rajši daj par evrov za ignition advancer, skrajšat fedre vakum sliderjev v vplinjačih pa še par modifikiacij, da motor postane bolj živ in odziven.
Kawl Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 jst tud ne rabm PC - en set dynojet main jet-ov pa je to to :) pa en teden nastavljanja - glede nato da sem laijk :)
simonsi Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 jst tud ne rabm PC - en set dynojet main jet-ov pa je to to :) pa en teden nastavljanja - glede nato da sem laijk :) dynojet vsi resni tunerji odsvetujejo. Rajši factorj pro oz. podobno ali pa pravo velikost originalnih diz.
danci1973 Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 :lol1: Fazer ima samo dokaj podoben agregat kot r1 pa nič drugega. PC ti na fazerki ne bo nič pomagal, ker ima fergazerje in lahko spreminjaš samo vžig, kar se pa bolj malo pozna. Pa še to ne s PC III, ker ta spreminja samo fueling. Razen, seveda, če nabaviš še Ignition module - za dodatnik ~350 USD. Se pa vžig lahko zelo pozna... ;) D.
Kawl Objavljeno December 12, 2008 Opozori Objavljeno December 12, 2008 dynojet vsi resni tunerji odsvetujejo. Rajši factorj pro oz. podobno ali pa pravo velikost originalnih diz. Hvala za nasvet ... bom pozoren ko pridem do faze nakupa :) Je pa to v planu za naslednje leto...
Andro82 Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 Se pravi da power commander deluje le na motorjih z elektronskim vbrizgom....v mojem primeru ko mam še fergazarje bi pa edino s posegom v fergazarje kej pridobiu...a prou razmišljam :unsure:
JMatic Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 pravilno prodaja se drgac kit fedrov, igl pa tega za frgazarje. dolenc bo vedu, je meu to na elefantu ce se ne motim
simonsi Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 Se pa vžig lahko zelo pozna... ;) D. Kako pa?
Kawl Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 Se pravi da power commander deluje le na motorjih z elektronskim vbrizgom....v mojem primeru ko mam še fergazarje bi pa edino s posegom v fergazarje kej pridobiu...a prou razmišljam :unsure: Obstaja več vrst teh kitov... samo če se enkrat spuščaš v tak tuning moraš vedt da boš mogel zelo pogosto nastavljat uplinjače - za vsako spremembo vremena bo drugače... v primeru da ne nastavljaš se pa lahko precej pozna na moči motorja- oziroma na brezibnem delovanju. Simonsi _ ti je mogoče kaj znano - ali dobiš več različnih igl v teh kitih? LP Rok
danci1973 Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Kako pa? Pri avtomobilih so senzorji detonacij (knock sensor) že kar nekaj časa 'standard' (naprednejši uporabljajo 'ion sensing'), pri motorjih pa teh zadev večinoma ne uporabljajo. Zato so tovarniške nastavitve (verjetno) precej konzervativne, saj morajo upoštevat npr. spremenljivo kvaliteto goriva. Kar pomeni, da če imaš na voljo 'dobro' gorivo, si lahko privoščiš nekaj večji predvžig - to pa se menda pozna na moči. Obstaja več vrst teh kitov... samo če se enkrat spuščaš v tak tuning moraš vedt da boš mogel zelo pogosto nastavljat uplinjače - za vsako spremembo vremena bo drugače... v primeru da ne nastavljaš se pa lahko precej pozna na moči motorja- oziroma na brezibnem delovanju. Isto velja za 'serijske' (ne-tunane) vplinjače in 'občutljivost' na spremembe (vremena) se samo s tunanjem vplinjača ne spremeni (vsaj ne bistveno). Simonsi _ ti je mogoče kaj znano - ali dobiš več različnih igl v teh kitih? Pri Dynojet-u je ena igla /vplinjač. Na njihovi spletni strani lahko za vsak kit vidiš vsebino - izbereš motor, nato pa klikneš na 'PDF'... D.
simonsi Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Simonsi _ ti je mogoče kaj znano - ali dobiš več različnih igl v teh kitih? LP Rok Kolikor vem, dobiš samo eno iglo in več kompletov diz, odvisno kakšen kit kupiš. Ampak so pa te igle drugačne oblike kot original in se da bolj fino in učinkovito spreminjat razmerje goriva z višanjem ali nižanjem igle. Seveda moraš imeti še k˛n filter in popotrebi odprt/modificiran airbox. Pa po požnosti še kompleten zamenjan izpuh. Kot sem že večkrat napisal, se je v takem primeru najbolje pozanimat na kakšnem specifičnem tujem forumu, kjer so to že vse preizkusili in hitro ugotoviš kakšne so prednosti, slabosti in točne nastavitve. Jaz nebi dajal nobenega kita noter, če motor lepo deluje, brez lukenj v moči in se z lahkoto zavrti do blokade.
baddad Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Razlika z ali brez PC http://www.timblakemoreracing.co.uk/Dynojet/graphs.htm
Thor Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Ali kdo mogoče ve kje se pri nas gibajo cene za PIIIUSB? Imam občutek, da bi se bolj splačalo preko ebaya pogledat, ker imajo že nekateri uradni zastopniki močno navite cene.
k0ci Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 pri nitro.si je 395€, na ebayu pa vsaj 100€ cenejši
baddad Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 (popravljeno) Trenutno se najbolj splača kupovati v Angliji. Pride še ceneje kot v ZDA. Cene so odvisne od tega za kateri motor rabiš in kje kupuješ. Čekirajte na angleškem e-bayu. Popravljeno Januar 7, 2009. Popravil baddad
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se