bikez Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Pri avtomobilih so senzorji detonacij (knock sensor) že kar nekaj časa 'standard' (naprednejši uporabljajo 'ion sensing'), pri motorjih pa teh zadev večinoma ne uporabljajo. Zato so tovarniške nastavitve (verjetno) precej konzervativne, saj morajo upoštevat npr. spremenljivo kvaliteto goriva. Kar pomeni, da če imaš na voljo 'dobro' gorivo, si lahko privoščiš nekaj večji predvžig - to pa se menda pozna na moči. D. Kakšen pa je večji predvžig? Z PCIII sem na FZ6 pridobil bolj zvezno doziranje moči, poraba se mi je pri menjanem izpuhu brez katalizatorja tudi zmanjšala.
Thor Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Z PCIII sem na FZ6 pridobil bolj zvezno doziranje moči, poraba se mi je pri menjanem izpuhu brez katalizatorja tudi zmanjšala. To sem hotel slišati. :beer2: Kateri auspuh si pa dal gor? Si vgradil tudi športni filter?
danci1973 Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Kakšen pa je večji predvžig? :hmm: Ne razumem - kakšen bi pa še lahko bil (razen 'večji')? Z PCIII sem na FZ6 pridobil bolj zvezno doziranje moči, poraba se mi je pri menjanem izpuhu brez katalizatorja tudi zmanjšala. Kje si ga pa dal nastavljat? D.
bikez Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 (popravljeno) Imam K&N filter, Leo Vince brez katalizatorja, zadnji zobnik za 2 večji, prvi zobnik za eno manjši ter stikalo za menjavo map na PCIII. Ko sem menjal izpuh in sem odstranil katalizator sem imel prec večjo porabo :hmm: . Z namestitvijo PCIII se je poraba zmanjšala. Če se je to zgodilo zaradi PCIII ne vem, lahko da se je elektronika sama ponastavila tako, da je poraba normalna. Povprečno porabo mam 5.5l, pa ne špraram z gasom nič, tud po ravnini rad odprem :blush: . Najmanjša porabo sem imel 4.5l, ko sem šel na morje. Pri tvojem pisanju mi ni bilo jasno kaj pomeni večji predvžig? Verjetno si mislil, da je predvžig prej? Predvžig je lahko samo prej ali pa kasneje, ne mora biti pa večji? Predvžig ima samo to funkcijo, da vžge gorivo predno pride bat v zgornjo mrtvo lego (ZML), kajti gorivo ne začne goreti takoj po iskri (no nekaj ga že). Gorivo mora imeti največjo ekspanzijo ravno v delovnem taktu oz. ekspanzijskem taktu (ko se bat pomika navzdol) od nekje 10 stopinj dalje ZML. Če se preveč igraš z predvžigom lahko pride do klenkanja, pregrevanja motorja, mehanskih in termičnih poškodb, je pa res, da je fino, če je predvžig nastavljen optimalno. To pa je za Otto motorje nekje 7.5 stopinj oz. 0,5ms predno bat doseže ZML. Torej z predvžigom se ni kar tako za igrati. Na PCIII sem namestil mapo iz uradne strani, prav tako moj kolega, ki je vozil isti motor nekaj časa brez PCIII, potem pa ga je tudi on namestil, s tem, da mu je za nekaj časa poraba narastala, vsaj po njegovih besedah. Mislim, da je takrat imel gor še original izpuh, potem pa je tudi Leota namestil. Predvsem sem vesel tega, da ni več tistega nenadnega norenja motorja, ko doseže določeno št. obratov ampak je prehod bolj zvezen in kar je še bolj pomembno, da vleče iz nizkih obratov. Predvsem se to vidi, ker je motor 600ccm, je pa tud res, da motor zaradi vsega skupaj lepše vleče (predvsem zaradi zobnikov), še vedno pa ni primeren za vožnjo dveh, pa čeprav ima tisti na zadnjem sedežu 50 ali 60kg, ker motor enostavno ne gre nikamor. Za enega povprečnega pa je povsem zadost, za kaj več pa treba po litru stegnt roko. Z mapami pa se nekaj igra kolega na R6, ki motor uporablja samo na pisti, pa ga lahko malo povprašam, vednar mislim, da so razlike tako majhne oz. se tako hitro navadiš na vse skupaj, da sploh ne opaziš razlike. Razlika se opazi le, če se vsedeš na origal motor, vendar da motor lepše gre, je posledica več zadev kot le PCIII. Če kdo misli, da bo samo z PCIII koga za jajca prijel, se zelo moti. Torej, če bi danes moral vse skupaj še nekrat kupiti bi kupil litraša in na njem verjetno ne bi zamenjal nič. Najn tudi ne bi namestil PCIII. Še izpuh bi pustil original, da se fantje ne postavljajo v zasedo že kak km prej. Popravljeno Januar 9, 2009. Popravil bikez
motorist Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 dynojet vsi resni tunerji odsvetujejo. Rajši factorj pro oz. podobno ali pa pravo velikost originalnih diz. Zakaj ga odsvetujejo?
SCMC Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Slučajno kdo ve če so različni kontakti na power commanderju za evropske oz. zda motorje? Zanima me pa tudi kje se da najugodneje kupit PCIII (SLO, tujina)?
k0ci Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 najceneje je na ebayu (v nemčiji, kolikor sem gledal), dobiš že za 280€, pri nas je vsaj 150€ dražji.......iz ZDA se trenutno ne splača kupovat, ker je dolar previsoko, ta čas je anglija v igri ker je funt nizko
SCMC Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Ja na eni ZDA strani sm našu PCIII za 230€+poštnina, na ebayu.de je 280€+poštnina. Zato pa me je zanimalo če so slučajno različni kontakti na PCIII?
nk84 Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Ja na eni ZDA strani sm našu PCIII za 230€+poštnina, na ebayu.de je 280€+poštnina. Zato pa me je zanimalo če so slučajno različni kontakti na PCIII? Pol te pa itak isto pride če računaš še 20%ddv pa 3% carine.
simonsi Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 iz zda še prištej ddv pa carino.
poggy Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Pol te pa itak isto pride če računaš še 20%ddv pa 3% carine. Se motim ali pri pošiljkah iz Anglije (EU pa to) ni treba plačevati teh davkov in carine?
SCMC Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Ka pa če bi mi znanec poslau navaden paket (v njem pa PCIII :P ) po pošti iz ZDA, sklepam da tu ni davka pa carine? Ali se motim? :unsure:
SCMC Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Se motim ali pri pošiljkah iz Anglije (EU pa to) ni treba plačevati teh davkov in carine? Cenovno ne vem če se kaj profitira. http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle...wer%20commander
simonsi Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Se motim ali pri pošiljkah iz Anglije (EU pa to) ni treba plačevati teh davkov in carine? drži. Pri predmetih poslanih iz eu ni davka in carine.
bikez Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Slučajno kdo ve če so različni kontakti na power commanderju za evropske oz. zda motorje? Zanima me pa tudi kje se da najugodneje kupit PCIII (SLO, tujina)? Jaz sem mojga kupil preko luže in vse paše!
marko55 Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Ka pa če bi mi znanec poslau navaden paket (v njem pa PCIII :P ) po pošti iz ZDA, sklepam da tu ni davka pa carine? Ali se motim? :unsure: Vsak "navaden" paket ki pride izven EU se vedno odpre in ocarini. Tako da to ne bo šlo.
Dolenc™ Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Lahko ti ga pošlje kot darilo ali pa pripiše vrednost paketa zraven.
sesir Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Vsak "navaden" paket ki pride izven EU se vedno odpre in ocarini. Tako da to ne bo šlo. Ja to je menda res.Vendar te tam vprašajo kolk je vreden in na to plačaš carino,če ni računa!Sigurno tud kaj sami preverijo vendar...Dejansko lahko rečeš,da je stara stvar in darilo! Vem,ko je eden une male žogice tak dobil pa je prvič kr plačal carine,drugič pa je rekel,da je to darilo in da je neki malega vredno! Kak bi kaj blo,če bi bil zraven račun za 25$,da bi bilo pod 22eu.V tem primeru ne bi smelo biti težav?????
danci1973 Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Ja to je menda res.Vendar te tam vprašajo kolk je vreden in na to plačaš carino,če ni računa!Sigurno tud kaj sami preverijo vendar...Dejansko lahko rečeš,da je stara stvar in darilo! Rečeš lahko karkoli, če pa to upoštevajo, pa je odvisno od dobre volje posameznega carinika... Na tak način sem poskusil jaz dobit PC III iz USA. Žal je paket bil zavarovan za vrednost 200USD in carinik se je obesil na to vrednost in so hoteli na vsak način od mene dobit račun - čeprav računa sploh ni! Na koncu sem se strinjal in jim poslal tudi dopis, da naj pač zacarinijo po vrednosti 200USD, samo da jaz stvar dobim, pa vseeno ni bilo nič iz tega - za vse skupaj pa imaš časa 30 dni. Če se v tem času zadeva ne ocarini, jo 'pošljejo nazaj'. Vem,ko je eden une male žogice tak dobil pa je prvič kr plačal carine,drugič pa je rekel,da je to darilo in da je neki malega vredno!Kak bi kaj blo,če bi bil zraven račun za 25$,da bi bilo pod 22eu.V tem primeru ne bi smelo biti težav????? Kolikor vem imajo cariniki pravico zadevo ocenit po svoje, če jim je priložen račun 'sumljiv'. D.
sesir Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 Rečeš lahko karkoli, če pa to upoštevajo, pa je odvisno od dobre volje posameznega carinika... Na koncu sem se strinjal in jim poslal tudi dopis, da naj pač zacarinijo po vrednosti 200USD, samo da jaz stvar dobim, pa vseeno ni bilo nič iz tega - za vse skupaj pa imaš časa 30 dni. Če se v tem času zadeva ne ocarini, jo 'pošljejo nazaj'. A ti si pa naprej plačal in nisi dobil vrnjenih 200$? Kolikor vem imajo cariniki pravico zadevo ocenit po svoje, če jim je priložen račun 'sumljiv'. Če avto uvoziš iz USA v Slo ti res nočejo obračunat carine po računu ampak...Če pa ga uvoziš na Nizozemsko ali Belgijo pa.Za te manjše stvari po moje ne bi smel bit problem,je pa sigurno odvisno od carinika na katerega naletiš! Po moje se najbolj kr splača vzet iz Anglije,še bolj pa kr močnejši motor kupit :naughty:
baddad Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 (popravljeno) Najbolj se splača, če ti ga kdo prinese iz ZDA :naughty: Lahko ga dobiš za cca 200 - 250 $ Popravljeno Februar 9, 2009. Popravil baddad
Barth Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 No, jaz si bom to junija prinesel iz ZDA (vtaknil med kablovje pri laptopu, da ne ocarinijo). To bo najceneje.
LRR Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 LP Tole naj bi bilo nekaj podobnega power comanderju, ampak nikjer na internetu ne najdem kakšnih navodil. To imam na motorju že odkar sem ga kupil, in nikoli nisem nič spreminjal, ker ne vem in ne znam, lahko samo pokvarim kaj. Če odpreš pokrovček notri utripa zelena lučka. Če je kdo že videl kdaj kaj takega ali pa če se mu kaj sanja na dan z besedo.
k0ci Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 a si kaj gledal kam je ta zadeva priklopljena?
thumper Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 če to prav piše-fuel adjuster- potem so to poteciometri, z vsakim od njih pa lahko posamično nastavljaš optimalno doziranje bencina( verjetno s temi potenciometri korigiraš čase vbrizga za vsak injektor posebej), kolkr sem zasledil se to dela na dyno-tu, tako da dobiš najboljšo "enakost" vseh štirih cilindrov. če je to dokaj precizna stvar, so te korekture majhne, za točne podatke bi ti pa moral nekdo izmeriti in izračunati,kakšne so te korekture. prav velike naj nebi bile,ker so pozicije različe tudi do 180 stopinj. ali so zraven velike led-ice tudi po 3 manjše? če so, se potem verjetno prižigajo med samo vožnjo v različnih režimih - pozicija gasa,obrati motorja, verjetno kažejo max vbrizge bencina. to boš najlažje preizkusil tako, da to škatlico odviješ in jo prestaviš na vidno mesto ter potem videl,kako se obnaša vse skupaj med vožnjo. pa glej tudi na cesto, lepo prosim( najboljše so pa itak valjarji,če imaš možnost!!) . lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se