Skoči na vsebino

Analogni in digitalni števci, indikatorji...


Priporočene objave

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Ker mi je original brzinomer crknu, nov komplet pa je malo predrag, sem se odločil, da bom priklopil Targa kolesarski merilec km in km/h. Stvar menda dela z induktivnim odjemnikom med feltno in vilicami. Zanima me, če kdo tole uporablja in kako se zadeva kalibrira (in če je sploh kaj prida).

Objavljeno

Sam sicer tega ne uporabljam, sem pa že videl kar nekaj motorjev opremljenih s kolesarskim števcem. Niso ga uporabljali le za prikaz hitrosti, temveč tudi kot potovalni računalnik(povpr. hitrost, max. hitrost, prevožena razdalja...) in je dokaj natančen.

Primer pritrditve magneta in senzorja pri BMW R1100 GS:

post-22-1082007158.jpg

Objavljeno

Števec namontiran na bilanci ob desni stikalni armaturi:

post-22-1082007286.jpg

Objavljeno

Jaz tega še nisem zmontiral, sem pa prebral en 'how-to', v katerem je senzor bil zmontiran pri zadnjem kolesu oz. zobniku, magnetek pa na zobniku. Seveda je bilo potrebno podaljšati kable do računalnika.

Zadeva se kalibrira tako, da izmeriš obseg kolesa in ga nato vneseš v računalnik. Prikazana hitrost (pa tudi število prevoženih kilometrov) je precej točna.

Sodeč po nekaterih tujih forumih se zadeva zelo obnese podnevi, ponoči pa ne kaj preveč, ker te kolesarske zadeve nimajo osvetlitve zaslona. Dobijo pa se tudi razni nosilci, ki imajo lučko montirano tako, da sveti na zaslon.

lp, D.

Objavljeno

če me spomin ne jeb... preveč obstaja obširna tema glede tega .....

preglej mal iskalnik!

Objavljeno
če me spomin ne jeb... preveč obstaja obširna tema glede tega .....

preglej mal iskalnik!

kolesarski računalnik, potovalni računalnik, ipd. v iskalniku ni bil najden.

Hvala vsem za natančno takšne odgovore, kakršne sem potreboval (pa še slike), ostali jezni možje pa temo lahko izbrišete, če je nihče več ne rabi.

Pa položnico s kaznijo po PM. Mal se pomir.

Objavljeno
kolesarski računalnik, potovalni računalnik, ipd. v iskalniku ni bil najden.

Hvala vsem za natančno takšne odgovore, kakršne sem potreboval (pa še slike), ostali jezni možje pa temo lahko izbrišete, če je nihče več ne rabi.

Pa položnico s kaznijo po PM. Mal se pomir.

kok si občutljiv če ti kdo kej reče ... hahah .... raj se ti mal pomir :wacko:

Lej .....

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=4344&hl=

Objavljeno

joj... kaksne lucke :doze: :hmm:

Sigma ima tudi model (2600 se mi zdi O:-) ), ki ima osvetlitev (backlight).

Pritisnes osvetlitev in jo aktiviras, backlight sveti 5-10 sekund in se ugasne, nato pa vsak naslednji pritisk na katero koli tipko prizge backlight za 5-10s itd...

Objavljeno

Pih, amaterji, poznam elektronski števec vreden 2.7 mio SIT, pa z osvetlitvijo pa leti ko svina, tud po terenu. A zakaj je tko drag, če ga hočeš met, morš celga KTM 950 Advenure kupit :yea2:

Tale digitalna nadgradna čuda ne vem, če so lih kaka huda terna, po svoje je o.k. ker ti meri na sprednjem kolesu, in je kao bolj natančen, sam vseeno, sem ga mel na kolesu, pa je bil dokaj brez veze, počasi je dojemal zadevo, tudi pravilno nastavit ga je bilo težko, kaj šele na motorju, kjer se obseg gume spredaj spreminja kar dobro (obraba, teža...), no sam tud to je ve merah tolerance. No to ni to, na neki pozabljate, STISNEJO TI GA TAKOJ, mamico jim kradljivo. Men so ga po par mescih stisnili dol z nezaklenjenega kolesa. Ne da bi ukradli kolo, so raj cel števec z vso napeljavo sred belega dne v Litiji odšraufal, odmontiral in odnesel. :xx: :kva2: :kva2: Sedaj prisegam samo še na tiste zgoraj navedene, ki so vgrajeni v 200-300 kg pleha.

lp

Rudi

Objavljeno

Ej še en LCD števec poznam, tale je pa v nulo natančen - GPS :yea2: Sam še na montažo na motor čakam. V avtu dela super in šele z njim vidiš, kolko števci v resnici lažejo.

lp

Rudi

Objavljeno

Matr , je zanimivo :hmm: . In nikoli nisem niti pomisli, da bi kolesarski števc namontiral na motor, pa v bistvu sploh ni švoh ideja :P , če ti original crkne. Pol rečeš , da maš motor s potovalnih rčunalnikom. In vse skupaj te košta 10 jurjev.

Kul B)

Objavljeno
Matr , je zanimivo :hmm: . In nikoli nisem niti pomisli, da bi kolesarski števc namontiral na motor, pa v bistvu sploh ni švoh ideja :P , če ti original crkne. Pol rečeš , da maš motor s potovalnih rčunalnikom. In vse skupaj te košta 10 jurjev.

Kul B)

Tud že za 3000 SIT dobiš. Cenej kot je, manj je škode ko ti ga stisnejo.

lp

Rudi

Objavljeno

A ima kdo slučajno kakšen link do kakšnega načrta za digitalni obratomer :? Ker potem bi jaz to sam naredo oz. dal kolegu delat. Mi je rekel da pride material okrog 3k. Samo načrt bi verjetno rabil :hmm:

Objavljeno
VW je itak bolj podn kot pa ne... vsaj cena previsoka, o tipotu da ne izgubljam besed, espace je pač francoz ki ga spet preplačaš. Kakorkoli, zadeva je podn.

OK, zakaj je podn... VW al pa espace al pa katerokoli avto... daš tistih 10-miljaužnt taužnt eurotov za avto, pol ti pa noter ruknejo eno poceni govno od LCD števcov... ne, hvala... kar naj jih majo. Kolk pa misliš da pride izdelava tistega števca v twingotu? Pomoje ne 2kSIT. Prodajajo pa kot da je nevemkaj... zatorej -> govno.

A ti misliš LCD kot samo unih par pikic ki šibajo gor pa dol, al misliš kot da ti napiše cifro. Če ti napiše cifro, mora imet mal zakasnitve, da lahko sploh prebereš zadevo. Za par pikic gor pa dol bo pa pomoje čist OK. Ampak še vseeno imam rajši analogn cager... ampak to je pač stvar okusa.

Že celo življenje vozim Golfe, pa še nisem opazil, da bi imel kateri LCD armaturo. Prav WV in AUDI armature so primer klasičnih armatur (dva cagarja) in to ostaja tam stalnica. Spomnim pa se digitalne armature na enih Tipotih, pa seveda Renaulti.

Primir LCD obratomera pa je na novi Kawi 750 in Fazerju. Nek lastnik mi je stvar precej skritiziral, pa tudi precej cenena je (na pogled).

Mora pa obratomer vedno očrtavati nek stolpec ali pa bit na cagar. Kajti če bi se izpisovale številke, bi bili odčitki zaradi nenehno se spreminjajočega števila obratov motorja nepregledni in neakurantni, odčitavanje bi vzelo ogromno časa, pa še nič nebi vedel. Ker to v manjši meri velja tudi za števec, sem absolutni pristaš uric z iglami.

Objavljeno
Že celo življenje vozim Golfe, pa še nisem opazil, da bi imel kateri LCD armaturo...

Kot nekaj let ponosni lastnik Golfa II dizel (čist zadnji letniki že s celo stransko sprednjo šipo, ne vem točno ker) sem imel v oriđinale navodilih tudi sliko in celotene podatke za golfa z digitalno armaturo. Zadeva je na videz izgledala zlo fancy, sam je pa nikoli nisem videl v praksi. Po moje je bila sam za slint al pa za kake hude prve serije.

lp

Rudi

Objavljeno

Nekateri Golf II GTI so imeli digitalne števce.

Objavljeno
Nekateri Golf II GTI so imeli digitalne števce.

Res je, sedaj se spomnim...

Ampak to je bila bolj teoretična možnost - po naročilu. V živo tega nisem nikoli videl. Je pa imel sicet Golf 2 GTI lepo klasično armaturo s turencirerjem in števcem (in precej neklasične performanse: GTI 16V).

Objavljeno
joj... kaksne lucke  :doze:  :hmm:

Sigma ima tudi model (2600 se mi zdi O:-) ), ki ima osvetlitev (backlight).

Pritisnes osvetlitev in jo aktiviras, backlight sveti 5-10 sekund in se ugasne, nato pa vsak naslednji pritisk na katero koli tipko prizge backlight za 5-10s itd...

Sigma ima v ponudbi (na web strani) BC 500, BC 800, BC 1200 in BC 1800. Med temi nobeden nima backlight-a.

Imajo pa lučko:

x_img_displaybeleuchtung.jpg

lp, D.

Objavljeno
Sigma ima v ponudbi (na web strani) BC 500, BC 800, BC 1200 in BC 1800. Med temi nobeden nima backlight-a.

Imajo pa lučko:

x_img_displaybeleuchtung.jpg

lp, D.

Lučko že ima, ampak po izgledu paše pa bolj na nočno omarico kot pa na motor!?

Objavljeno
Lučko že ima, ampak po izgledu paše pa bolj na nočno omarico kot pa na motor!?

Se strinjam, so tud pri Capotu in njegovi cevki rekli," kaj pa če se zapne", ja če na terenski vožnji s kako vejo al pa drogom zapneš in lučko, ki ven štrli odtrgaš. :? :wacko: :lol1: :lol1: :lol1:

lp

Rudi

p.s.

Sam zarad debate, v tem primeru zanemarimo dejstvo, da čez par stotink tista veja al pa drog po vozniku vseka.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Nameravam si kupit ta števec hitrosti, če ne zarad drugega ker bom najverjetneje zamenjal zobnike(na pospeške) ker bom imel 25KW...

A ima kdo mogoče kakega iz tanove serijr Sigma Sportov? Sam si ogledujem tanajdražjega zarad tega ker ima edino ta backlight, in bi ponoči dobr pršu...

Sigma Sport Topline BC 1606 L

Tuki so ostali, tudi brezžični: KLIK

Ali mogoče ve do koliko merijo? So do 200km/h ali do 299km/h? Sej do 200km/h bo več kot dosti, ampak za potem ko bom motor odblokiral.... Čez par let :(

A ima kdo narejeno zunanjo napeljavo namesto baterije? 3V baterija je, rad bi naredu na motorjev štrom kar sicer ni problem, problem je tko zvezat da kadar ga bom odklopu zarad nepridipravov bi delu na baterijo, drgač pa na štrom... Zarad podatkov da se ne izgubijo

Objavljeno

.......A ima kdo narejeno zunanjo napeljavo namesto baterije? 3V baterija je, rad bi naredu na motorjev štrom kar sicer ni problem, problem je tko zvezat da kadar ga bom odklopu zarad nepridipravov bi delu na baterijo, drgač pa na štrom... Zarad podatkov da se ne izgubijo...

Merijo do 260 oz. 300 km/h.

Baterija mi normalno dela že drugo leto, pa ga nič ne "ugašam".

Brezžični so pičvajz, razen če ga boš montiral zeloo niizko.

Če zamenjaš zobnike (verižnike) in imaš zajlo za števec napeljano na kolo, ali se bo ob pospeških kolo drugače vrtelo, ali le hitreje (kar naj bi kazal tudi obstoječi števec) ?

Objavljeno

Merijo do 260 oz. 300 km/h.

Baterija mi normalno dela že drugo leto, pa ga nič ne "ugašam".

Brezžični so pičvajz, razen če ga boš montiral zeloo niizko.

Če zamenjaš zobnike (verižnike) in imaš zajlo za števec napeljano na kolo, ali se bo ob pospeških kolo drugače vrtelo, ali le hitreje (kar naj bi kazal tudi obstoječi števec) ?

pičvajz? :OK: Kaj je to?

Fora je v tem da ta letnik meri hitrost že na menjalniku al tm nekje... Zato ne bo prou kazu ;)

Vem da baterija dolgo zdrži, sam ponoč bo vklopljena lučka... Zato bo več pokurlo... Edino če si 1 LEDico napeljem pa jo napajam iz baterije... Pol lohk kupim kak cenejši števc, sam tisto nevem kolk bo lepo vidno...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!