Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Škoda da se poslavljaš od "naše" druščine :blush: . Jaz pa zaenkrat razmišljam bolj v stilu Jan2503-a.

Z Burgmanom se pripeljem na Bled, brez da bi pulz dvignil ma 180. Sebi ali komu drugemu.

Tako pa, upokojensko pocasi "

Vsekakor pa se mi zdi da je letos na cestah paziti več maxijev, kar kaže na to da marsikdo razmišlja na podoben način.

Pa vprašanje za Braneta, kako se pelje "hrošček" gleden at o da ima spredaj 16" kolo?

LP

hrošč se kr fajn pelje. požira dobro luknje, nisem pa mu še auspuha in centralnega štendra drsal po ovinkih.

stabilno je vse skupaj, tudi pri tahujšem skakanju čez neravnine imam vedno dober občutek, da je vse pod kontrolo.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi pa zdijo Maksi skuterji precej varne zadeve.

In v čem vidite v maksijih večjo varnost v primerjavi z motorji?

Sam sicer vidim kakšno prednost, ki jo bom zaenkrat zamolčal, da ne vplivam na mnenja drugih, ampak v kočni fazi je še vedno kup pleha proti tvojemu nezaščitenemu telesu, ko letiš v avto, ki ti je npr. vzel prednost.

Aja, pa še eno vprašanje: sem mogoče slabo sledil letošnje nesreče ali res ni bilo nobene z maksiji, samo z motorji so ble?

LP in srečno pot!

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem vidite v maksijih večjo varnost v primerjavi z motorji?

Sam sicer vidim kakšno prednost, ki jo bom zaenkrat zamolčal, da ne vplivam na mnenja drugih, ampak v kočni fazi je še vedno kup pleha proti tvojemu nezaščitenemu telesu, ko letiš v avto, ki ti je npr. vzel prednost.

Aja, pa še eno vprašanje: sem mogoče slabo sledil letošnje nesreče ali res ni bilo nobene z maksiji, samo z motorji so ble?

LP in srečno pot!

Matic

S maxi skuterjem ne odkrivaš svojih in motorjevih zmogljivosti, kot npr s kakšnim super športnim motorjem. Voziš se s cca 90-120km/h, kar v večini primerov ni taka hitrost ki bi te spravljala v nevarnost :krneki: in tudi zavorne poti so pri teh hitrostih manjše. Če motorist pridrvi s 160 ali več, ga še lažje spregledajo ker v krajšem času prevozi daljšo pot in ko se voznik obrne levo ga ni, potem pogleda še desno ter spelje, ampak s leve je v tem trenutku "prižvižgal" motorist :xx: . Pa ne trdim da je zmeraj tako, ampak po moje je pri 90% nesreč to vzrok. pa še kakšna prehitevanja v škarje in podobne stvari, ki si jih na maxiju ne privoščiš, ker ti motor to ne dopušča (pospeški).

V prometnih pa v večini primerov zaslediš "močne" naked motorje ter super športnike.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S maxi skuterjem ne odkrivaš svojih in motorjevih zmogljivosti, kot npr s kakšnim super športnim motorjem. Voziš se s cca 90-120km/h, kar v večini primerov ni taka hitrost ki bi te spravljala v nevarnost :krneki: in tudi zavorne poti so pri teh hitrostih manjše. Če motorist pridrvi s 160 ali več, ga še lažje spregledajo ker v krajšem času prevozi daljšo pot in ko se voznik obrne levo ga ni, potem pogleda še desno ter spelje, ampak s leve je v tem trenutku "prižvižgal" motorist :xx: . Pa ne trdim da je zmeraj tako, ampak po moje je pri 90% nesreč to vzrok. pa še kakšna prehitevanja v škarje in podobne stvari, ki si jih na maxiju ne privoščiš, ker ti motor to ne dopušča (pospeški).

V prometnih pa v večini primerov zaslediš "močne" naked motorje ter super športnike.

LP

Pa še nekaj je, kar je posledica večine padcev pri odvzemih prednosti. To, da motorist pade, še preden je zadel v avtomobil. Govorim namreč o zavorah, ki jih je pri SS motorjih precej težje dozirati kot pri skuterjih. Z Xcitiningom te nikoli ne bo vrglo preko prednjega kolesa, če boš premočno stisnil na prednjo zavoro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POZDRAVLJENI,BANDA

LEPO SI IZMENJUJETE MNENJA. RES JE DA SE Z MAKSIJEM PELJEŠ LEPO POČASI,UMIRJENO,LAHKO SE PA TUDI AGRESIVNO .ČLANI V MOTO KLUBU,KATEREGA SEM ČLAN,NISO MOGLI VERJETI VOZNIM LASTNOSTIM,POSPEŠKOM,HITROSTI KATERE SMO DOŽIVLJALI SKUPAJ.SEM PA EDINI Z MAKSIJEM V KLUBU.

LETOS SMO ORGANIZIRALI V ZAGORJU SPRETNOSTNO VOŽNJO ZA DRŽAVNO PRVENSTVO.SAM SEM SODELOVAL.ODZIV GLEDALCEV IN SODELUJOČIH JE BIL PRESENETLJIV.VABILI SO ME ŠE NA DRUGE SPRETNOSTNE VOŽNJE PO SLOVENIJI.NIHČE NI MOGEL VERJETI KAKO SE MANEVRIRA BURGMAN NA POLIGONU.ZARADI TEŽE ,DOLŽINE IMA SUPET TEŽIŠČE IN VOZNIK IMA OBČUTEK DA JE PRILEPLJEN NA CESTO.V OVINKIH SE NAGNE TUDI DO DRSANJA PO TLEH.IN TO S ČRNO PVC ZAŠČITO KI JE NA STRANI STRANSKE TAČKE.JAN 2005 BO VEDEL.

SKRATKA BURGMAN 650 JE SUPER,POTEGNE,GRE,UDOBEN,RACIONALEN...........

LP CANDALINNI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je verjetno prišel konec letošnje sezone :devil: . Števec km se je ustavil tik pred številko 10.000km, tako da mojega maxija drugo leto čaka malo večji servis. (bom začel že sedaj šparat :blush: ). Ker je še v garanciji do 7.2007 razmišljam naj ga pelejem na "poblaščen" servis ali pa k "mojemu" mehaniku?

Koliko ste kaj Vi dali za menjavo jermena, ter ostalih malenkosti pri velikem servisu?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CANDALINNI !!

Sel sem v garazo, pokleknil na kolena in pogledal s cim ti drsas po tleh. NORO !

Burgman z svojo stabilnostjo res dopusca take nagibe. Ne bi rekel ravno sportno voznjo ampak izredno hitro vozene ovinke. S svojimi radialkami je kot prilepljen na cesto in vliva varen obcutek.

Kar pa seveda ne pomeni, da jaz s tisto zascito drsam po tleh. :)

No jaz sem prej imel Yamaho Majesty 400, katera mi tega varnega obcutka ni vlivala ampak:

Istocasno z menoj je tako Yamaho kupil tudi moj prijatelj. On pa ima nekoliko vecja jajca kot jaz.

Njegove voznje so bile legendarne. Zdrsal je glavno stojalo na obeh straneh (lastniki Yamah naj gredo sedaj v garazo pogledat kje je to hehe) in bil po oviku skoraj najhitrejsi od vseh.

V bistvu lahko zakljucim sledece: S vsakim motorjem ali skuterjem se bo ustrezno nadarjen voznik (in ravno pri voznji motornih koles nadarjenost in praksa mnogo stejeta) lahko peljal zelo hitro.

Boljse podvozje od slabsega pa nudi tudi povprecnemu vozniku moznost hitre voznje.

Kar se varnosti tice, pa kot so povedali ze moji predhodniki: Maksiji so varnejsi. Varnejsi zato, ker te ne silijo v preizkusanje limitov. Ker je stil voznje nacelno drugacen. Ker ga vozijo drugacni ljudje.

Moj Suzuki je po merah in izgledu za centimetre vecji od Yamahe 1300 FJR. Kot tak tudi bolj opazen. (kar pa bog ve koliko ne pomeni, meni je uspelo spregledati passata karavana in se mu skoraj pocit v rit)

Nic pa varnejsi od ostalih v primeru konkretnega trka.

Servisiranje..je ena zalost. Yamaho sem peljal na pooblasceni servis in edino cena servisa je bila razveseljiva. Pa se to ne zame. Zame je bila zalost.

Suzukija bom servisiral sam. Prvi servis sem ze opravil. Garancija gor ali dol, moje znanje in servisna knjiga bo moralo zadostovati.

Pa se to, v primeru resne okvare, katera naj bi bila pokrita z garancijo bom pac sel do serviserja. Do tistega, ki mi je Burgmana tudi prodal. In opravil bo ustrezna popravila. Ce ne mu bom enostavno dal na znanje, da naslednjega ne bom kupil pri njem.

Letosnja sezona je bila dobra. Naredil sem skoraj 9000 km, vozil sem se na dan reformacije. No zdaj bo zimsko spanje.

Pa kaj bomo napisali v forum..

Lp

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sezone še nisem zaključil. Ker bo še nekaj časa suho vreme, se bom še vedno vozil z njim v službo in na faks. Kakšne daljše relacije pa ne pridejo v upoštev. Zaenkrat sem naredil 8000 km. Jaz sem zadovoljEn. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje za tiste bolj iz celjskega konca ali pa iz Koroške:

danes sem se peljal na toplem in na štirih kolesih preko Slemena (Šoštanj-Črna), zraven pa razmišljal kako bi bilo to počet s skuterjem. A ma kdo kakšno idejo?

Nekaj mi pravi, da skuterji niso ravno za takšne "ride", da bi bil z avtom prej iz ene strani na drugo, pa da se na glavo postavim. Nekako je preveč ovinkov, predvsem pa so preveč ostri, da bi lahko varno in hitro hkrati vozil skozi njih. Če pelješ recimo slab meter od roba ceste, da ne zahaklaš pod gume vsega peska in padeš, potem se skorajda več ne smeš nagibat, ker že gledaš z bučo na drugo polovico ceste, kakšni prednji luči nasproti vozečega avta iz oči v oči. Če se ne nagneš, pa hitro ne moreš skozi takšne ovinke.

Ali pa se motim?

LP,

M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Skuter je najbolje servisirati sam, saj so servisi precej oderuški. Edino kar rabiš je kompresor, če hočeš imeti 100% zagotovljeno, da po menjavi valjčkov jermenice ne bodo odletele v naravo med nedeljsko vožnjo. Lahko si pomagaš s navadno gedoro in izvijačem, vendar se zna tudi kaj poškodovati. Kompresorji stanejo od 20.000sit naprej, pištola z nastavki pa kakšnih 10.000sit. Toliko pa že stanejo ure 2-3 servisov. Vsaj pri Kymcu je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mama mi sm sam debel gledo...Vsi mate MAKSI skuterje 250-500 ccm3.

Js mam pa tui maksi skuterja sam je 50ccm3

aja pa moj maksi je kymco grand ding 50:)

Zej me pa zanima ka kej mente o tem skuterji:D

neki slikc:

http://www.egumotors.hu/ujmotorok/kymco/gr...50_rot_h350.jpg

http://www.peugeot-nadolny.poznan.pl/kymco...ink/tacho50.jpe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam zaka je pa moj tak vlek ko maksi skuterji :hmm: no moj skuter je še večji od neki maksi skuterjev

nočem ti kvarit veselja, ampak... velik za šminko. Motor/agregat pa za tako kravo prešibak, vsaj tako so mi v trgovini povedali, ko sem metal oči na njega... so rekli, da je še 125 ccm malce prešibak za tako veliko ogrodje.

Boš pa lahko zdaj iz prve roke poročal kako se obnese v primerjavi z ostalimi 50 ccm skuterji kar se tiče hitrosti, pospeškov ipd., da ne bomo rabli poslušat samo mnenja trgovcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam zaka je pa moj tak vlek ko maksi skuterji :hmm: no moj skuter je še večji od neki maksi skuterjev

Zato ker je bilo dovolj enostavno vgraditi 50ccm motor v "karoserijo" 125/250ccm modela. drugače so ga v reviji Scooter&sport kar dobro ocenili, niti ni tako počasen v primerjavi z ostalimi 50ccm. Kolega ima 125 model in je zadovoljen.

JETMAN sem gledal reportažo iz LJ o jutranji gneči Verjetno si se samo sladko nasmehnil :D ob težavah, sploh letos ko nam vreme služi :OK: . Tudi jaz še nabiram kilometre, sicer na krtke razdalje pa vendarle.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vreme pa kot da bomo preskočili zimo. Tako, da se še kar veselo furamo, bolj lokalne variante, pa vseeno...

Pa še vzpodbudna novica, izgleda, da se je tudi pri največjih maksijih začelo odpirati:

Gilera GP 800

To pa je stroj, kaj pravite? :OK:

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne vem, zakaj so šli na enojno luč, mi velik bol zgleda, če so dvojne.

Tko kot ima X9 ali pa Nexus naprimer...

Pa še mau slikc...

post-1797-1164007439_thumb.jpg

post-1797-1164007467_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teža naj bi bila kar visoka okrog 235kg, verjetno brez tekočin, kar je podobno kot Burgman 650. Cena bo tudi precej Suzukiju, sta pa v osnovi precej različna koncepta maksi skuterja... Burgman bolj potovalno orientiran, Gilara pa bolj športna.

Morda kdo ve, čikav agregat je vgrajen :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je agregat razvit skupaj s Aprilio. Njihov motor NA850 Mana ima identičen agregat. Drugače je cena okoli 8000EUR zelo zanimiva, če bo zdržala, Yamaha ne bo več tako dobro prodajala T-max-a.

Je pa res da za ta denar dobiš tudi kaj drugega, vendar če bo dovolj prostora pod sedežem mislim da bo moj "naj" skuter dobil zamenjavo :kva1: .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

V zadnji številki MOTOSI zasledil podatek da so lani v SLO registrirali 120 skuterjev "večje" prostornine :yes: . Za primerjavo s našimi sosedi Italjani pa je dovolj zgovoren podatek o 266.000 registriranih skuterjih od tega 66.000 s prostornino večjo od 250 ccm. Najbolje prodajan veliki skuter je Yamaha T-max s 11.000 primerki.

Ob enem pa novinarji ugotavljajo da imajo Italjani podobno klimo in boljše dohodke, vendar jim ni težko iti v službo s skuterjem :ninja: .

LP

P.S kaj mislite nas bo letos kaj več na "skupnih" vožnjah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A v obeh primerih gre za število novo registiranih maxijev? Če je odgovor pritdilen, lahko še malo zrelativiziram tvoje podatke...

- v ITA je bilo na novo registriranih 114 maxijev na 100.000 prebivalcev

- v SLO je bilo na novo registriranih 6 maxijev na 100.000 prebivalcev :yawn:

Glede podobne klime pri Lahih se ne morem strinjati. Severna Italija že ima podobno klimo, če pa gledaš okrog Rima in še nižje, pa ni naša klima nič kaj podobna.

Vsekakor upam, da se bo trg maxijev pri nas povečal, saj majhen trg ne koristi nikomur.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bile pri nas cene skuterjev primerljive z italijo bi bilo tudi več novih registracij. Samo dokler bodo pa samo zviševali cene vseh stvari plače pa bodo ostale iste ni čudno da bo kupna moč stagnirala. Pa pri nas nisi frajer če maš (maksi)skuterja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!