Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Jaz imam sicer 250cc, pa sem menjal jermen tudi pri cca 20.000km. Sicer je že bil malo načet, vendar bi zagotovo še zdržal kakšen tisočak kilometrov. Kdo ti je rekel, da se menja na vsake 6000km :? :angry: Na tako razdaljo menjaš olje in ne jermen. :rolleyes:

@scarabeo500, pri mojem sem isto opazil nekaj več ropota okrog valjčkov, pa tudi pospeški so manjši od kar imam nov jermen. To so sicer zelo majhne spremembe, vendar vsako malo spremembo v zvoku, zmogljivostih na svojem motorju takoj opaziš. Jaz bom dal valjčke menjat pri naslednjem servisu, se pravi okrog 25.000 km. Sicer pa ga vozim na servis na vsakih 6.000 km in ne 4.000km kolikor piše v slovenski servisni knjigi. Če je 6.000km vredu interval za Nemce in Angleže, ne vidim zakaj bi ga jaz vozil na 4.000 km. :slap: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer 250cc, pa sem menjal jermen tudi pri cca 20.000km. Sicer je že bil malo načet, vendar bi zagotovo še zdržal kakšen tisočak kilometrov. Kdo ti je rekel, da se menja na vsake 6000km :? :angry: Na tako razdaljo menjaš olje in ne jermen. :rolleyes:

Pa kako je zdaj s temi jermeni, za moj x9 500 je v servisni knjižici predpisana menjava že na 12.000km...

Sem že v praksi sprobal dvakrat, obakrat se mi je strgal pri okrog 14.000km. :angry:

Ti imaš sicer samo 250, mogoče zato jermen zdrži dalj časa, vendar me vseeno zanima kaj ti piše v servisni knjižici.

Sicer ima pa tudi Apriliin Scarabeo enak pogon kot x9, zato mi je še bolj čudno, saj je razlika več kot 100%. Še posebej glede na trditev Scarabea, da bi njegov zdržal do 30.000km.

Razen če niso novejši jermeni dosti bolj zdržljivi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

novi scarabeo ima podaljšane intervale servisiranja, tudi. menjava olja na 10kkm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kako je zdaj s temi jermeni, za moj x9 500 je v servisni knjižici predpisana menjava že na 12.000km...

Sem že v praksi sprobal dvakrat, obakrat se mi je strgal pri okrog 14.000km. :angry:

Ti imaš sicer samo 250, mogoče zato jermen zdrži dalj časa, vendar me vseeno zanima kaj ti piše v servisni knjižici.

Sicer ima pa tudi Apriliin Scarabeo enak pogon kot x9, zato mi je še bolj čudno, saj je razlika več kot 100%. Še posebej glede na trditev Scarabea, da bi njegov zdržal do 30.000km.

Razen če niso novejši jermeni dosti bolj zdržljivi...

Ker ob nakupu motorja nisem dobil knjige, sem se pozanimal pri mojem serviserju, kako je z menjavo olja, jermena, itd. Serviser je pogledal po katalogu in tam piše za scarabeo (stari), da je menjava jermena na 20000km. Lani sem jermen menjal na 19500 km in je bil še kr vredu. Zdaj imam 32000 km in sem pripravil motor za sezono pri mojem servisantu, seveda sva pregledala vse tudi jermen in je kot nov. Letos bom verjetno zopet naredil kakih 12000 km in ga ne mislim prej menjat kot na pomlad.

Glede olja pa mi je zagotovil, da ni potrebe menjati na 6000 km, pa sem dejal, da delam veliko km, rekel je, da nova olja veliko več zdržijo. Verjamem mu, saj je s to izjavo ob zaslužek.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin ti si preveč divji :evilgrin: Svoj nick bi lahko preimenoval kar v Beltshredder :devil: ali Riemenschneider :devil:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ob nakupu motorja nisem dobil knjige, sem se pozanimal pri mojem serviserju, kako je z menjavo olja, jermena, itd. Serviser je pogledal po katalogu in tam piše za scarabeo (stari), da je menjava jermena na 20000km. Lani sem jermen menjal na 19500 km in je bil še kr vredu. Zdaj imam 32000 km in sem pripravil motor za sezono pri mojem servisantu, seveda sva pregledala vse tudi jermen in je kot nov. Letos bom verjetno zopet naredil kakih 12000 km in ga ne mislim prej menjat kot na pomlad.

Glede olja pa mi je zagotovil, da ni potrebe menjati na 6000 km, pa sem dejal, da delam veliko km, rekel je, da nova olja veliko več zdržijo. Verjamem mu, saj je s to izjavo ob zaslužek.

Scarabeo

Tudi jaz imam Scarabeo 500, letnik 2003. Prepisujem iz servisne knjige (ki je v nemščini, italijanščini) piše, da se jermen menja na 12000 km, olje in filter na 6000 km, olje v menjalniku na 24000, Gabelol ?? na 30000 km . Poleg km so napisani tudi meseci, npr, jermen na 12000 km ali 16 mesecev.

LP Lado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam Scarabeo 500, letnik 2003. Prepisujem iz servisne knjige (ki je v nemščini, italijanščini) piše, da se jermen menja na 12000 km, olje in filter na 6000 km, olje v menjalniku na 24000, Gabelol ?? na 30000 km . Poleg km so napisani tudi meseci, npr, jermen na 12000 km ali 16 mesecev.

LP Lado

Hvala za podatke. Ali se ti držiš, navodil glede menjav jermena in olja? Ali lahko poveš kako si zadovoljen z njim? Jaz sem zdaj zelo, ko sem se ga navadil, prej pa mi je deloval pri nižjih hitrostih okoren. Omenil bi še da sem prej imel gor gume michelin, zdaj pa imam na motorju pirelli st 66, zame so te gume neprimerno boljše. V mislih imam vožnjo po narebričenem asfaltu in asfaltnih spojih, so zelo dobro vodljive in lepo držijo smer.

Pozdrav Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni maxsi skuteristi! Pripomnil bi to da se jermen menja po načino vožnje tak da se na vsakih 6000 na servisu pregleda povprečna življenska doba pa je 20000km pa tudi starost je pomembna ker se utrdi in zaleži tam pa spoka,zato je dobro da ga v času mirovanja vžgeš enkrat na mesec ali vsaj vsaka2 mesca enkrat da se malo osveži. Jaz delam servise sam pa imam veliko izkušen na prejšnem burgmanu je še na 25000 bil odličen saj vozim pa tudi z občutkom. To ko je kolega prej reko da mu nekaj ropoče v valčkih pa ni rečeno da so zrabljeni valčki lahko imajo samo plastične puše obrabo pa oddajajo šibke zvoke zato ko je menjal jermen. Načeloma se menjajo valčki in jermen skupaj. Če so pa valčki zrablljeni se pa vidi ko speljuješ motor ne potegne glatko rahlo cuka. Pri maxsiju je pomembno samo jermen,valčki pa olje,filtri pa ni nikoli problemov. Jaz sem že imel ducat vseh tipov motorjev zdaj pa sem presedlal na maxsija pa mislim da iz njega ne grem več ker so zelo priročni in udobni pa tudi hitrost je spremenljiva. Se še slišimo ali pa srečamo na cesti pa pol pade kakšna konkretna debata. L.P.maxsisti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam Scarabeo 500, letnik 2003. Prepisujem iz servisne knjige (ki je v nemščini, italijanščini) piše, da se jermen menja na 12000 km, olje in filter na 6000 km, olje v menjalniku na 24000, Gabelol ?? na 30000 km . Poleg km so napisani tudi meseci, npr, jermen na 12000 km ali 16 mesecev.

LP Lado

No, saj sem rekel, da ne more biti takih razlik za enake mašine...

@Jetman

Beltshredder ? :OK:

Sicer smo se pa že vozil skupej, ne bi reku, da sem najhujš, hehehe... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje ki se tiče vseh maksi skuterjev. Gledam podatke in nikjer ne zasledim da bi imel katerikoli maxiskuter poleg elektronskega vžiga tudi kick start. Pa me zanima če se je že kdaj kateremu od vas zgodilo da vam skuter ni hotel vžgat pa bi vam kick start prišel še kako prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat ga še nisem potreboval. Važno je, da imaš relativno poln akumulator in zadeva bo vžgala. Sicer pa si že sam ugotovil... noben maxi nima kurblna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res nima nobeden nožnega zaganjača razen gilera runner 180 FXR mali a zelo nor skuter,če pa bi že akumolator sprazno pa vžigalne kabl pa gremo dalje. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem prov noro dogodevscino z akumulatorjem:

Z Majesty 400 sem bil v kampu in ker sem pricakoval naslednji dan obiske sem sel prestavit skuter, da bi naredil prostor na parkirnem mestu.

Moram omenit, da sem se pri yamahi kar navadil ugasat motor na ta nacin, da sem sprozil stransko stojalo in motor je ugasnil, ugasne pa tudi glavna luc.

No kot ze receno, jaz premikam motor levo desno po pesku, seveda s pomocjo motorja in ga potem tudi ugasnem z stojalom in pozbim izvelci kontaktni kluc. Pustim ga seveda v poziciji kontakta.

Kot skrben gospodar takoj tudi pokrijem motor z cerado.

Obiski so prisli, ostali do nedelje in v nedeljo popoldne tudi sli.

Pocasi pa naj bi spokala tudi midva z zeno. Zacnem se pripravljati in iscem kjuc. Nikjer ga ni, dlje ga iscem, bolj se mi nekje v ozadju mozganov poraja mracna slutnja.

Odgrnem cerado in kjuc je bil najden. Akumulator pa prazen. Totalno. Nic, nada.

No ja in potem pizdarije za nedeljo pozno popoldne v kampu. Kje je najblizji akumulator, kje ima Majest sploh ! akumulator /nad zadnjo lucjo/, kako priti do njega....ja tko je to.

Porinit ne mores, kurblna ni...noro.

Potem le zalavfam, sestavim zadnji del Yamahe nazaj, motor ne smem ugasnit, potem pakiram se napravljam, motor se kar lavfa, boh ne daj de ugasne...in se po 3/4 ure prostega teka odpeljeva.

Nato pa merilec goriva, ze prej sem planiral tankat, ko bova sla domov. Sedaj ne morem, ker bi moral motor pri tem ugasnit, izvleci kljuc.

Zato se odlocim, da greva do Novega Grada, kjer je menda crpalka odprta v nedeljo popoldne. Menda bo tudi dosti goriva do tja.

Bilo ga je. Za dlako.

No bila je razburljiva sola. Tudi zena je imela celo vrsto tolazljivih pripomb.

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje ki se tiče vseh maksi skuterjev. Gledam podatke in nikjer ne zasledim da bi imel katerikoli maxiskuter poleg elektronskega vžiga tudi kick start. Pa me zanima če se je že kdaj kateremu od vas zgodilo da vam skuter ni hotel vžgat pa bi vam kick start prišel še kako prav.

Če šteješ tudi 150 ccm k maksijem, potem ga ima še moj Yiying. Uporabil sem ga enkrat za poskus, drugače pa vedno vžge na štrom brez problema. Sploh odkar je bil na prvem servisu in ga je mehanik malo vzel v roke. Zdaj vžge že skoraj tisti hip, ko gumb samo pogledaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot malinovci smo še vozli Vespe PX 200. Električni vžig - kaj je to?? Pol pa kolegico na 'štuporame' pa s celo težo na zaganjač... Pa je vžgala. Sam ne vedno v prvo. Včasih je bil prav prijetna rekreacija. Danes pa gumbi...(nobene romantike :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer 250cc, pa sem menjal jermen tudi pri cca 20.000km. Sicer je že bil malo načet, vendar bi zagotovo še zdržal kakšen tisočak kilometrov. Kdo ti je rekel, da se menja na vsake 6000km :? :angry: Na tako razdaljo menjaš olje in ne jermen. :rolleyes:

zanimivo, da se jermen menja na 6000 km mi je rekel pooblaščeni serviser, a mi je zraven razložil da ni potrebe ker bo tako ali tako zdržal do 12000.

na kateri servis pa voziš motor - v katerem kraju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no...glede teh jermenov

sam sem naredil s svojim skuterjem že 15500 km

zaenkrat je moj jermen na pogled še vredu....in ga nimam namena menjati preden mi ne 'crkne'

v primeru da se to zgodi upam da bo v bližini doma :)

me pa zanima če kdo ve kje točno se da te jermene dobiti??? menjal bi ga sam (kolega se spozna :) )...imam pa aprilio atlantic 500

glede olja pa naj povem da ga menjam kar pred sezono...novo svečko imam v rezervi vedno zraven...gume imam pa savine...sicer zdržijo le eno sezono vendar sem z njimi vseeno zadovoljen

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvone jermen je dobro da ga zamenjaš tam nekje pri 20000km,problem pa je če ti ga utrga in scefra ga rado navije na glavno gred in jo skrivi potem smo pa tu škoda takšna da te glava peče. :slap: Jermen pa je najboljši da ga kupiš v poblaščeni trgovin aprilia pa tudi cena ni pretirana kupi pa le originalni jermen pa ne pozabi še valčke zamenjat zraven da boš imel spet do naslednjih 20000 mir pa še motor bo boljše vleko. Jermen pa ti priporočam da ga pregledaš na vsak interval multi servisa (ko menjaš olje) saj tudi moraeš tedaj spihat sklopko in valčke ter filter na varjatorju. Če boš redno delal vse to našteto in seveda redne servise z kvalitetnim pol sintetičnim oljem in da si zmeren voznik ne boš imel nokli problemov. Pa srečno vožnjo! :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje ki se tiče vseh maksi skuterjev. Gledam podatke in nikjer ne zasledim da bi imel katerikoli maxiskuter poleg elektronskega vžiga tudi kick start. Pa me zanima če se je že kdaj kateremu od vas zgodilo da vam skuter ni hotel vžgat pa bi vam kick start prišel še kako prav.

Pozdravljeni

Na Atlantic 200 imam 47000 km ,pa mi je do sedaj vedno

zakurblav na štarter.

Lansko leto mi je dvakrat zmanjkalo bencina. Aa, takrat je malo bolj težka....ni bilo lahko. Težko je vžgal po kakšnih 10-15 poizkusih.

Lp

Metod

Pozdravljeni

Na mojem Atlanticu 200 sem prvi jermen menjal pri 35.000 km.

Problem pa ni bil jermen, pač pa samo en valček.

Ko gledam zamenjani jermen imam občutek, da bi zdržal še kakšnih 20.000 km.

Lep pozdrav

Metod

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za podatke. Ali se ti držiš, navodil glede menjav jermena in olja? Ali lahko poveš kako si zadovoljen z njim? Jaz sem zdaj zelo, ko sem se ga navadil, prej pa mi je deloval pri nižjih hitrostih okoren. Omenil bi še da sem prej imel gor gume michelin, zdaj pa imam na motorju pirelli st 66, zame so te gume neprimerno boljše. V mislih imam vožnjo po narebričenem asfaltu in asfaltnih spojih, so zelo dobro vodljive in lepo držijo smer.

Pozdrav Scarabeo

Motor sem kupil ravno pred letom dni v Italiji z relativno zelo malo km. To je moj prvi motor po 25 letih. Registiral sem ga šele maja, ko sem imel kar nekaj 'debate' s osebjem na tehničnih pregledih, pred tem pa je bil na servisu (olje in filter). V prvi sezoni sem naredil zelo malo km - nekaj čez 1000. Vedno sem imel neke razloge - delo doma, dopust, ko pa sem se sredi avgusta želel več voziti (imel sem namen priti na srečanje v Vače), je prišlo do manjše okvare - šel je reglar. Kar nekaj časa je trajalo, da so mojstri ugotovili napako, še več , da je prišel nadomestni del in tako sem sezono v bistvu zaključil že avgusta.

Z motorjem sem načeloma zadovoljen, čeprav si še nisva domača. Najbolj mi je v rokah pri srednjih hitrostih ( to je zame od 40 do 80 ), ko je prav lahkoten. Pri zelo malih hitrostih je res okoren.

Gume sta pa različni - sprednja je Maxxis, zadnja pa Vee Rubber. Z njimi nisem najbolj zadovoljen, sploh po kakšnih asfaltnih spojih.

Ta teden sem dogovorjen s serviserjem (Vomberger iz Britofa), za redni servis.

Lep pozdrav Lado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to je res da na slabših maxsijih zdržijo jermeni dal časa ker so veliko manj obremenjeni kot na močnejših kot so od 400 ccm naprej. Na slabših maxsijih pa že ponavadi pohodi čas jermen kot km . Življenska doba jermena pa je okoli 5 let. Potem pa že od starosti začne pokat,posebej če je vožen veliko po mestih kjer je veliko speljevanja je bil veliko obremenjen in pregret. L. P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupil ravno pred letom dni v Italiji z relativno zelo malo km. To je moj prvi motor po 25 letih. Registiral sem ga šele maja, ko sem imel kar nekaj 'debate' s osebjem na tehničnih pregledih, pred tem pa je bil na servisu (olje in filter). V prvi sezoni sem naredil zelo malo km - nekaj čez 1000. Vedno sem imel neke razloge - delo doma, dopust, ko pa sem se sredi avgusta želel več voziti (imel sem namen priti na srečanje v Vače), je prišlo do manjše okvare - šel je reglar. Kar nekaj časa je trajalo, da so mojstri ugotovili napako, še več , da je prišel nadomestni del in tako sem sezono v bistvu zaključil že avgusta.

Z motorjem sem načeloma zadovoljen, čeprav si še nisva domača. Najbolj mi je v rokah pri srednjih hitrostih ( to je zame od 40 do 80 ), ko je prav lahkoten. Pri zelo malih hitrostih je res okoren.

Gume sta pa različni - sprednja je Maxxis, zadnja pa Vee Rubber. Z njimi nisem najbolj zadovoljen, sploh po kakšnih asfaltnih spojih.

Ta teden sem dogovorjen s serviserjem (Vomberger iz Britofa), za redni servis.

Lep pozdrav Lado

V tem letu ti želim več prevoženih kilometrov. Upozoril pa bi te še na eno malenkost, zaradi katere se ti lahko zgodi, da boš imel motor zopet doma v garaži. Načeloma se gume dobijo zelo hitro, take so pač izkušnje drugih motoristov, ja ampak samo na začetku sezone. Ker je najin motor že skoraj eksotika je zanj tudi gumo kr težko nabaviti, jaz sem lani na več krajih naročal, dobil pa sem jih samo v eni trgovini in to po približno 3 mesecih- nenehno so mi nekaj tvezili. Če imaš že slabe gume si jih naroči že prej- zdaj.

Jaz ga imam zdaj že leto in pol. Po par mesecih in okoli 10 000 km sem se ga navadil in sedaj resnično uživam. Vzemi si čas in uživaj, več boš vozil lažji bo na občutek. Če te pa pot zanese kaj na Koroško, pa se kaj oglasi imam msn.

Pozdrav Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KURBL, to bi bilo zelo fino. Ali pa vsaj akumulator na bolj "prijaznem" mestu.

Torej, sem že spraznil akumulator - pozabil ugasnit radio (je bil čisto potihem) in je besno rolal CD celo noč...

Probal najprej s polnilcem preko vžigalnika. Po petih urah "polnjenja" ni bilo nič. Ne vem zakaj, stvar pri X9 ne deluje. Potem pa sem se odločil, da ga bom vžgal s kabli, kar pri X9 pomeni:

- odstrani kufer (6 ali 8 vijakov)

- odpri sedež in odstrani zadnji del (ju-hu, malo morje šraufov, dva na mestu, da malo ponoviš vse kletvice, ki jih znaš)

- Yeaah akumulator. Vžig s kabli uspešen.

- potem pa vse šraufat v obratnem vrstnem redu, motor med tem deluje.

- pa en daljši điro da se napolni akumulator...

- potem pa čez dva tedna ponovi postopek (ista bedarija), vendar gre drugič že lažje (ene pol ure za cel postopek - brez vožnje seveda)

Ja, potem sem dobival tudi komentarje v smislu "ja ugasni luč, ko vžigaš motor". Pa sem moral razlagat, da se pri x9 ne da ugasniti luči ipd.

Potem sem odmotiral radio in kasneje še kupil nov akumulator, ker je bil stari zaradi praznenj čisto bogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no...glede teh jermenov

sam sem naredil s svojim skuterjem že 15500 km

zaenkrat je moj jermen na pogled še vredu....in ga nimam namena menjati preden mi ne 'crkne'

v primeru da se to zgodi upam da bo v bližini doma :)

me pa zanima če kdo ve kje točno se da te jermene dobiti??? menjal bi ga sam (kolega se spozna :) )...imam pa aprilio atlantic 500

glede olja pa naj povem da ga menjam kar pred sezono...novo svečko imam v rezervi vedno zraven...gume imam pa savine...sicer zdržijo le eno sezono vendar sem z njimi vseeno zadovoljen

lp

Jermen lahko kupiš pri Aprili-ji ali pa Piaggio prodajalcih. Agregata sta identična, po zadnjih info stane 94EUR. Interval menjave pa je pri meni 12.000km, tako vsaj piše v servisni knjigi.

Z vžiganjem pa do sedaj :worship: nisem imel problemov in upam da mi akumulator ne bo zatajil.

Scarabeo500 poskusi s prozvajalcem gum Heidenau, ga v revijah s scooter tematiko zelo hvalijo.

LP

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!