Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

TMax

črn konj, ki ne rabi pretirano močne uzde, če ga seveda voziš s pametjo. Mogoče me je gnala kriza srednjih let (43), omembe vredna pa je bila tudi priložnost, ki sem jo zasledil na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com). Seveda je vse povezano z močno željo še iz mladih let po vihravih užitkih , ko sem se zaćel kaliti na enem prvih yamahinih mini-mini skuterjev sploh, ki so leta 1988 prišli na naš trg Yamaha Mint. Še sedaj je ohranjen kot nov...aja, pa na prodaj je :) . Želja po nadgradnji je dolgo tlela in čakala na pravo priložnost, vsekakor pa ne z namenom divjanja, temveč uživanja.

Cena Maxa? Sitnica...za slovenski second hand trg ... a mnogo, glede na to, koliko je plačal (pre)prodajalec v Italiji zanj...glede na to, da nov stane 8K€, ga je mož, ki ga je uvozil iz Italije, kjer je bil odpisan s totalko zaradi počene sprednje maske (rabi le varjenje in nekaj barve), prodal srečnemu kupcu (beri: meni) za...no, zeloooo ugodno, s tem da je letnik 05/2005 (torej še v garanciji) in je imel ob nakupu le 8.500km. Sam jih še nisem naredil 400, ker pač še ni pravih klimatskih pogojev. Toliko za uvod.

Prvi vtisi: poskočen, močan in uren agregat z 32kW ali 43KM. Samo ne vem, kako so v prometni prišli do teže 143kg, ker jih ima 200 s polnim tankom (14 L), brez mene, seveda. Težak je ko pés, ko ga rinem v garažo in ven. Na obvoznici sem ga nažgal do 170km/h, morda tudi kak km več bi še šlo. Če ga jahava dva, se mu niti ne pozna pri sopihanju v klanec, pri speljevanju pa čutim, kako se me bejba oklepa, da ne zdrsne s sedla :). Morda bi se Max upehal pri končni hitrosti, ampak to je itak za samostojne podvige, da se pač izognem rizikom. Hitro je hitro prehitro.

Sedi se udobno, višina sedeža je taka, da ravno dosežem do tal s prsti. Razlike med njegovimi 15" kolesi in večjimi pri cestnih motociklih ne čutim niti ne poznam, ker z večjimi nikdar nisem vozil. Pelje se lagodno.

Seveda avtomarski vžig, brez kurbla. Ko sem Maxa dobil, je imel slab akumulator, tako da sem že 1x na pumpi fehtal voznike, kdo ima kable s sabo. Od takrat (in tudi po polnjenju akumulatorja) vozim svoje kable s seboj, za vsak slučaj. Ob slučajnem in nehotenem parkiranju z lučmi mu aku. nebi zdržal več kot 5 minut. Akumulator je enostavno dostopen pod zadnjim sedežem, brez nadležnih šraufanj in kopanja pod plastiko, kot sem utegnil prebrati že na nekaterih postih na tem forumu. Klop se dvigne v celoti, pod njo pa je prostor za 1 preklopno čelado in za kar nekaj drobnarij (kable, rokavice, šrafencigerje, kapo, in kar nekaj krame, seveda pa je to priročen prtljažnik, ki poleg 52L zadnjega kufra nudi dovolj prostora za 14 dnevni dopust (seveda nepreverjeno, ampak to planiram za poleti - any experiances?? ;) )

Armatura nudi pogled na hitromer in obratomer pa digitalni računalnik in uro. Meri skupne kilometre in 2 dnevna števca kilometrov. Priročno za skupno dolžino ture in posebno merjenje porabe, recimo. Doslej izračunana poraba 5,5L/100km pri mešani vožnji in vseh dosedanjih experimentih (turiranju, hitrih speljav z mesta, mestni vožnji in turi). Pri 14L tanku za bencin torej cca. 254 km. Ugodno glede na avto, ne vem pa kako glede na druge motorje take kubature in moči? Rezerva začne utripati pri cca. preostalih 4L, torej za nekje 50km do najbližje pumpe. AMPAK: rezerva utripa, dokler ni tank popolnoma prazen. Bridka izkušnja na LJ-obvoznici, ko sem pred izvozom za BTC ostal brez zadnje kaplje na zunanjem prehitevalnem pasu, ko se je motor začel ustavljati. Dobre pol ure sem Maxovih 200 kil rinil po klancu izvoza do pumpe v BTCju, ko je bilo pretekle dni najbolj vroče - ne priporočam! Trobljenja in fingerjev mimobrzečih avtomobilistov niti ne omenjam...

2 cilindra torej zmoreta marsikaj in težav motor nima. Hmmm...kako pa je z načini vožnje. Ker sem še neizkušen (sploh v vožnji s sopotnikom) se kakega polaganja (še)le lotevam. To, da je pesek strup in mokra cesta prasica, najbrž že veste. Na suhem pa skušam doseči čim več ob čim večji brzini...ampak zlagoma. Suhe ceste se dobro drži tudi na ovinkih, odvisno le, koliko si upaš. Če bi imel možnost izbire pri nakupu, bi si verjetno omislil ABS. Zavore so tako dobre, da znajo hitro zablokirati kolesa. Po moje spet stvar navade in izkušenj pri moči zaviranja in uporabi sprednje in zadnje zavore.

Ravno njegova živahnost je v mestni vožnji navdušujoča in marsikdaj prednost, saj se hitro pride in urno odide zmesta, glede na mečkanje zaspanih avtomobilistov pred semaforji. Na cesti pa je stabilen in uravnotežen. Za pogledat pa lep :)

Ima stransko tačko , ki motor tudi ugasne, ne ugasne pa elektrike. Itak jo zmanjka, ko ga zakleneš in izvlečeš ključ, a bog ne daj, da pustiš parkirne luči prižgane.

Motor me res navdušuje, tako da kakih nezadovoljstev z njim zaenkrat ne zaznavam pri sebi. Morda: prtljažnika ni moč odpreti, če motor laufa, ker se odpira na ključavnici za vžig (a je tko pri vseh??). Vzvratna ogledala se mu le rahlo obrnejo navznoter, nosilne ročke pa se ne premikajo. Vem, da nekateri motorji imajo preklopna ogledala.

Moti pa res edino le to, da ima premalo predalčkov oz. odlagalnih površin. Le mali nezaklenjen predalček na desni strani, ki je sicer precej globok, na koncu je luknja z instalacijo 12V napajalnika (upam, da je predinstalacija že pripravljena - žica pa varovalka pa to), a z v rokavico oblečeno roko ne moreš seči do konca predalčka. Razen zavojčka čigumijev, tam ne bi puščal ničesar, zato pa imam na hlačah in jakni precej žepov. Ima pa na levi strani armature dovolj prostora, ne vem, kaj je pod nje, a lahko bi stisnili tja še kak predal za zaklenit. To pa bilo glede kritike za1x vse.

Aja, navdušuje me pa to, da ima ročno zavoro!!! Skratka, ko ti poidejo moči pri rinjenju v klanec (pa ko ga parkiraš, seveda), mu stisneš ročno in stoji kot pribit :D

Omahoval sem med Aprilio 500 in Tmaxom, pa prav ne obžalujem, da sem se odločil zanj, takoj, ko sem ga videl na dvorišču (pre)prodajalca. Bila je ljubezen na prvi pogled...

No, upam, da sme bil dovolj izčrpen, morda kaj pomembnega nehote izpustil, vesel bom še kakih vprašanj pa seveda skorajšnjega snidenja z vami :yea1:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za izčrpno poročilo. Super napisano, glede na malo kilometrov, ki si jih zaenkrat naredil s T-Maxom. Res je malce drag tale T-Max, v bistvu stane skoraj isto kot Burgman 650. Verjetno pa Burgman 650 ni ravno enostaven za vijuganje med avtomobili v mestu. Ali pač :?

Sem pa predvčerajšnjim govoril z lastnikom Kymco Grand Dink 250, ki je prej imel Malaguti Madison 250 in je imel z njim veliko problemov. Sicer je naklepal, mislim da čez 20.000km, vendar razen z izgledom ni bil zadovoljen. Kymcota ima približno pol leta in je z njim naredil 8-9k km, brez problemov. Žal ne vem za točno kakšne težave je šlo pri Madisonu, ker sva izmenjala le par besed, ko sva se ustavila na avtobusni postaji. Upam, da se bo oglasil na motosvetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj

tudi jaz sem gledal črnega T-MAXa iz Poljčan sam me je gripa ustavila pri nakupu. No sedaj imam pa MAJESTY 400. prevozil prvih 200 km zelo počasi ampak tudi rohni in kar dobro potegne proti 250 ccm, ki je sedaj na prodaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot lastnik aprilie 500 atlantic, bi jo rad pohvalil, ker je ne samo zelo udobna za daljše ture, je tudi lahko zelo hitra po zavitih gorskih ridah.Vendar sem imel priliko loviti tipa z 250 ccm x9 .) kar pomeni, da tudi 250 ccm maxiji z dobrim šoferjem niso slab nakup. S tem mislim nakup maxijev, ne pa šoferjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot lastnik aprilie 500 atlantic, bi jo rad pohvalil, ker je ne samo zelo udobna za daljše ture, je tudi lahko zelo hitra po zavitih gorskih ridah.Vendar sem imel priliko loviti tipa z 250 ccm x9 .) kar pomeni, da tudi 250 ccm maxiji z dobrim šoferjem niso slab nakup. S tem mislim nakup maxijev, ne pa šoferjev.

tudi jaz imam enak mopred in ga ne bi zamenjal za nobenega drugega. ko sem prodal viragota 750 sem točno vedel kaj želim in to s tem nakupom tudi dobil. v dolomitih lansko leto sem se vozil vštric z shadow 1100 in triumphom 900, medtem ko je bil guzzi 660 že v problemih. prostora veliko - s kovčkom in torbo med nogami za yugotov prtljažnik. zame je najlepši med skuterji, pa tudi med ostalimi se mi jih ne zdi veliko lepših. nasploh so mi vđeč maksiji. le valjčke so mi očitno pozabili zamenjati in ima sedaj nekaj slabše pospeške, pa tudi končna hitrost (160) ni več ista kot je bila prej (169).

me pa jezi da ravno ko sem zamenjal zimske z letnimi gumami je zapadel sneg da ne morem na cesto :headbang: :BUA: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za maksijevce:

hlače oz. spodnji del obleke.

Kaj uporabljate? Sam zaenkrat še kavbojke, ampak jim ne zaupam kaj preveč. Zdaj bom probal še kolenčnike za odbojko pod njih spravit, če bo šlo. Jakno sem nabavil tako, da ni problem z njo tudi v službo it, hlače pa so malo bolj problematične. V službi namreč ne morem nosit kavbojk, ampak hlače in srajco. Če pa samo pomislim na to, da me kdo v prometni špici zvrne s skuterja v teh tankih hlačah, pa ma kar nočne more. Kakšne rešitve?

Saj za na daljše poti bom morebiti nabavil kakšne taprave hlače, v službo pa ni ne časa ne možnosti za kakšno preoblačenje ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nosim tekstilne moto hlače, s kolemskim ščitnikom in odstranljivo podlogo. Kupil sem v vsem dobro znani moto trgovini v Beljaku, niso bile drage...AMPAK ker jih res veliko nosim, se jim po dveh sezonah že dogaja, da gre kakšen šiv ven.

Če jih boš veliko nosil, ne kupi za manj kot 100€. Kvaliteta (ponavadi) ni poceni.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za maksijevce:

hlače oz. spodnji del obleke.

Kaj uporabljate? Sam zaenkrat še kavbojke, ampak jim ne zaupam kaj preveč. Zdaj bom probal še kolenčnike za odbojko pod njih spravit, če bo šlo. Jakno sem nabavil tako, da ni problem z njo tudi v službo it, hlače pa so malo bolj problematične. V službi namreč ne morem nosit kavbojk, ampak hlače in srajco. Če pa samo pomislim na to, da me kdo v prometni špici zvrne s skuterja v teh tankih hlačah, pa ma kar nočne more. Kakšne rešitve?

Saj za na daljše poti bom morebiti nabavil kakšne taprave hlače, v službo pa ni ne časa ne možnosti za kakšno preoblačenje ipd.

za v službo bi ti predlagal nekakšno zaščitno ponjavo. menda jih izdeluje tudi GIVI, ponjava se menda montira na skuter. to videvam v trstu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar sem se vrnil s kratkega testa X9 500. :kva2:

Bil je sicer še star model (pred Evo), letnik 2003. Že takoj, ko sem se vsedel nanj in ga z nogami potisnil nekaj metrov nazaj, sem ugotovil, da tistih cca 30kg več od 250cc ni čutitiIPB Slika. Tudi po koncu vožnje sem ga malo porinil naprej in nazaj in res ni nič kaj omembe vredna težji po občutku. Razlika v pospešku pa je zelo očitna. Sicer se nisem vozil kaj hitro, saj je bila omejitev 50-60, ampak do 80 km/h pospeši občutno hitreje kot 250cc. Prehitevanje s sopotnico bi bilo verjetno mnogo "varneje".

Spet bom imel nekaj za delat... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za maksijevce:

hlače oz. spodnji del obleke.

Kaj uporabljate? Sam zaenkrat še kavbojke, ampak jim ne zaupam kaj preveč. Zdaj bom probal še kolenčnike za odbojko pod njih spravit, če bo šlo. Jakno sem nabavil tako, da ni problem z njo tudi v službo it, hlače pa so malo bolj problematične. V službi namreč ne morem nosit kavbojk, ampak hlače in srajco. Če pa samo pomislim na to, da me kdo v prometni špici zvrne s skuterja v teh tankih hlačah, pa ma kar nočne more. Kakšne rešitve?

Saj za na daljše poti bom morebiti nabavil kakšne taprave hlače, v službo pa ni ne časa ne možnosti za kakšno preoblačenje ipd.

sam glede na vremenske razmere uporabljam različne zadeve. če je vroče, dam pod hlače, kolenčnike iz windstoperja (tanki), ki mi jih je sešila šivilja, če pa je mraz si prek navadnih hlač, oblečem še klasične zimske hlače z zadrgo po vsej dožini hlačnic, ki jih ves čas vozim s sabo. te hlače imam gor v minuti. odpneš zadrge stopiš skoz in zapneš nazaj. tudi preko klasičnih hlač bodo šle če si boš umislil malo širše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj glede petstotice. Skoraj pollitrski agregat drgata ko hudič. 250cc ima dosti bolj miren tek.

In ko priviješ gas do konca pri nizki hitrosti kar čutiš, vsaj jaz sem imel tak občutek, da se cel geštel zvije. Občutek, kot da zadnje in sprendnje kolo potisne smupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jetman....po mojih izkušnjah po moje nisi imel najbol vzdrževanega motorja...jas pri svojem teh stvari nisem opazil...

mogoče če se zanimaš...ti lahko ob priliki dam na probo mojega atlantica in boš videl da je moj čisto nasprotje tvoji izkušnji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za maksijevce:

hlače oz. spodnji del obleke.

Kaj uporabljate? Sam zaenkrat še kavbojke, ampak jim ne zaupam kaj preveč. Zdaj bom probal še kolenčnike za odbojko pod njih spravit, če bo šlo. Jakno sem nabavil tako, da ni problem z njo tudi v službo it, hlače pa so malo bolj problematične. V službi namreč ne morem nosit kavbojk, ampak hlače in srajco. Če pa samo pomislim na to, da me kdo v prometni špici zvrne s skuterja v teh tankih hlačah, pa ma kar nočne more. Kakšne rešitve?

Saj za na daljše poti bom morebiti nabavil kakšne taprave hlače, v službo pa ni ne časa ne možnosti za kakšno preoblačenje ipd.

Jaz zaenkrat uporabljam "navadne" hlače ali jeans, preko včasih potegnem "iberhoze", mogoče bom kupil kakšne tekstilne hlače za daljše izlete.

V tujini za zaščito pred mrazom in slabim vremenom (ne pred padci) dosti uporabljajo pregrinjala. Mogoče ti bo kaj v pomoč.

Težko pa boš preko elegantnih hlač oblekel kaj varovalnega da ti hlač ne bo zmečkalo. V poštev pridejo ščitniki pod hlačami ali pa preoblačenje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za maksijevce:

hlače oz. spodnji del obleke.

Ali v službi nimaš možnosti preoblačenja?

To se mi zdi še najbolj smotrna rešitev.

Obleko, katero nosiš v službi

pač pustiš na obešalniku tam,

v/iz službe se pa voziš v

motoristični.

Osebno

sem to veliko prakticiral - sicer

ne na skuterju ampak na motorju.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da je tale članek star že cca 5 let, vendar je še vedno verjetno najboljša primerjava med top maxiji.

PerformaceBikes maxiscooter test

Jaz mislim, če bom želel priti do kakšnega T-Maxa, bom moral v Italijo.

Bi bilo fajn, če bi na naslednmjem srečanju videli Burgmana 650 in T-Maxa skupaj.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa predvčerajšnjim govoril z lastnikom Kymco Grand Dink 250, ki je prej imel Malaguti Madison 250 in je imel z njim veliko problemov. Sicer je naklepal, mislim da čez 20.000km, vendar razen z izgledom ni bil zadovoljen. Kymcota ima približno pol leta in je z njim naredil 8-9k km, brez problemov. Žal ne vem za točno kakšne težave je šlo pri Madisonu, ker sva izmenjala le par besed, ko sva se ustavila na avtobusni postaji. Upam, da se bo oglasil na motosvetu.

Mnja, sej jaz sem tudi kar zadovoljen, edino tale "pheezdarija" s tem hlajenjem mi je malo pokvarila načrte. Kriv sem deloma tudi sam, ker v owner`s manualu piše, da je potrebno hlajenje vsako leto preveriti. Vbistvu je povdarek na ventilatorju, ker kontakti pri teh modelih očitno niso dovolj dobro zaščiteni pred vlago. Agregat je pa super. Ni tako močen kot Piaggiov, je pa zelo iskriv in zelo dobro pospešuje nekje do 90km/h, kasneje pa seveda tudi leti do enih 130km/h, vendar se pozna, da ima samo 20KM. Prodat ga pa nameravam zaradi nakupa SV-650s (prešaltal sem na cenejšo varianto - namesto TDM 850), če ga pa ne bom, pa tudi prav (služi več kot odlično). Bom videl, kako mi bodo všeč motorji, v nasprotnem primeru pridem nazaj na skuter.

Glede hlač. Imam dvojne Clover, vendar niso za kuraz (to ne pomeni, da so vredu, ampak niti za kuraz niso). Ne samo, da premočijo (obojne), niti ščitniki ne ščitijo (razen tistih za kolke), saj "plavajo" po kombinezonu. Zato najraje posežem po kombinaciji kavbojke in ščitniki, ki jih imam spodaj, za primer slabega vremena pa vzamem še plastičen kombinezon od.... kaj je že.... Windstopper? Moram pogledat.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamahi naj raje nov T-Max po glavi hodi namesto teh 250-ic.

Bi mogoče vsaj kje kakšno staro dobil za manj €€€ :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, danes sem s mojim hroščem naredil cirka 200 kilometrov. Skoraj vsi so bili mokri.ugotovil sem, da dežna tuta še vedno odlično opravlja svoje delo, obleka spodaj popolnoma suha, superge tudi. pazit je treba po ovinkih, tiste reči bele po cestišču ki se jim reče označbe pa so prava drsalnica.

no, celo v takem vremenu sem skrajno užival. pa še nekaj: končno sem ugotovil vsaj eno uporabnost tistih dveh miniaturnih predalčkov katera zapirajo ogromna vrata pod balanco: osebno izkaznico za prehod meje lahko daš notri, in zlahka jo vzameš ven pri obmejnih prehodih; vrata lahko namreč odpreš in zapreš med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ne slaba sam jz bi meu raj kej druga ce bi kupoval 250 :blush: ..

Nekaj bolj športnega, ne? :krneki: Mojega recimo :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!