Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kupil sem novega, v začetku novembra, s 500 eu popusta, ter z zmontiranim nosilcem kovčka. Všeč mi je barva, zato sem ga kar na brzino :OK: :wub:

Prvi servis, sem imel v začetku marca, potem sem ga postavil v garažo za 2 meseca. Z atlantic, sem prevozil še 3500 km, tako, da sem z aprilijo imel skoraj 50.000km

IPB Slika

Objavljeno

Kupi Japonca in nič se ti ne bo zvijalo.

LP

Katerega že :hmm: V poštev pride edino T-Max. Dizajn res ni best of the best, ga pa očitno moje oči namalajo lepše kot tvoje :P :grim

Objavljeno

Katerega že :hmm: V poštev pride edino T-Max. Dizajn res ni best of the best, ga pa očitno moje oči namalajo lepše kot tvoje :P :grim

Pol ga pa nabavi. Jih je velik za male pare. Leti zelo dobro, grušt ima morda najboljši od maxijev, a meni je res grozno grd. Poglej si novega burgmana 400 in videl boš kaj se to pravi lep maxi. Je pa res predrag, s tem se pa strinjam.

Objavljeno

Kupil sem novega, v začetku novembra, s 500 eu popusta, ter z zmontiranim nosilcem kovčka. Všeč mi je barva, zato sem ga kar na brzino :OK: :wub:

Prvi servis, sem imel v začetku marca, potem sem ga postavil v garažo za 2 meseca. Z atlantic, sem prevozil še 3500 km, tako, da sem z aprilijo imel skoraj 50.000km

IPB Slika

Zelo lep, se pripeljem enkrat ko boš imel cajt čez Razpotje do tebe, da ga vidim, pa jo kam usmodiva, ali pa greva samo v tisti bifejček na pumpi na kavo. Te je pa kar koštala tale zadeva blizu 6.000 € a ne ?

LP

Objavljeno

Vsi japonski skuterji so predragi, razen Burgerja 650, ki za svoj denar dejansko ponudi nekaj več. Je pa prevelik za šviganje med avtomobili.

Burgman 400 ima za svojih 200 kg suhe teže, prešibak agregat. Je pa res zelo lep. Koliko pa sploh stane novi K7 model :?

Objavljeno

:kva2:

Vsi japonski skuterji so predragi, razen Burgerja 650, ki za svoj denar dejansko ponudi nekaj več. Je pa prevelik za šviganje med avtomobili.

Burgman 400 ima za svojih 200 kg suhe teže, prešibak agregat. Je pa res zelo lep. Koliko pa sploh stane novi K7 model :?

Najboljši skuter X9, po možnosti 500ccm.Kajti pri 250 je problem če greš prehitevati, pri hitrosti nad 100 rabiš več časa. Imel sem x9 250 dve leti in zdaj 500 to je čisto druga pesem. :kva2:

rozi

Objavljeno

Tudi jaz imam v mislih podobno zamenjavo :naughty:

Objavljeno

SVOJGA X9 500 SEM ŠEL ISKATI V ITALIJO IN LAHKO REČEM DA SE SPLAČA. ČEPRAV VEČINA JE MNENJA DA UVOŽENI IMAJO VELIKO KILOMETROV IN .... :OK:

Objavljeno

Zelo lep, se pripeljem enkrat ko boš imel cajt čez Razpotje do tebe, da ga vidim, pa jo kam usmodiva, ali pa greva samo v tisti bifejček na pumpi na kavo. Te je pa kar koštala tale zadeva blizu 6.000 € a ne ?

LP

Meni moč tega agregata čisto zadostuje.

Objavljeno

Katero olje točite v motor?

Bil sem pri Živcu (Castrol), Strelišču (Valvoline), Piaggio celovška (Agip), drugi (motul).

Vsak prodajalec priporoča svojega. Edino Živec je imel vsa olja razen agipa.

Je pa res da je pri njemu liter actevota 4T za 2 Eur-a dražji kot pri avtoprodaji delov!

Na koliko km ga menjate?

Objavljeno

Zelo lep, se pripeljem enkrat ko boš imel cajt čez Razpotje do tebe, da ga vidim, pa jo kam usmodiva, ali pa greva samo v tisti bifejček na pumpi na kavo. Te je pa kar koštala tale zadeva blizu 6.000 € a ne ?

LP

Ni problema.Se pa zdi da se bomo v

maju bolj malo vozili,zaradi vremena namreč.

Katero olje točite v motor?

Bil sem pri Živcu (Castrol), Strelišču (Valvoline), Piaggio celovška (Agip), drugi (motul).

Vsak prodajalec priporoča svojega. Edino Živec je imel vsa olja razen agipa.

Je pa res da je pri njemu liter actevota 4T za 2 Eur-a dražji kot pri avtoprodaji delov!

Na koliko km ga menjate?

Pri atlantic sem menjal na 9-10K Motul 5100.

Objavljeno

Vsi japonski skuterji so predragi, razen Burgerja 650, ki za svoj denar dejansko ponudi nekaj več. Je pa prevelik za šviganje med avtomobili.

Burgman 400 ima za svojih 200 kg suhe teže, prešibak agregat. Je pa res zelo lep. Koliko pa sploh stane novi K7 model :?

SKUTER

AN 650 A BURGMAN 2 108 832,00 SIT 8 800,00 €

AN 650 BURGMAN 1 989 012,00 SIT 8 300,00 €

AN 400 S BURGMAN 1 509 732,00 SIT 6 300,00 €

AN 400 BURGMAN 1 389 912,00 SIT 5 800,00 €

Takele so cene pri Odarju. Največjo luknjo si narediš v žep pri nakupu novega, zato se po moje bolj splača nabavit nekaj dobro ohranjenega z malo kilometri in staro do 2 leti. Je takoj treba dat 30 % cekina manj, kar se pri teh cifrah že kar pozna.

Star pregovor pravi, da kakršno je vreme 12 dni pred Božičem, takšen bo januar, 11 dni velja za februar, 10 za marec in tako naprej. 8 dni pred Božičem je bil dež cel dan, kar pomeni, da maj ne bo kaj prida in ima Dotem kar prav, ko pravi, da bodo v tem mesecu maxiji v glavnem parkirani po garažah.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Na spletno stran znam tudi sam pogledati. Dvomim, da so cene za Burgmana 400 pravilne, ker verzija Burgman 400 S K7 sploh ne obstaja, pa 5.800€ za novi model se mi zdi nekam nizka cena. Da nimajo tole gor cene še za stare modele.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

Na spletno stran znam tudi sam pogledati. Dvomim, da so cene za Burgmana 400 pravilne, ker verzija Burgman 400 S K7 sploh ne obstaja, pa 5.800€ za novi model se mi zdi nekam nizka cena. Da nimajo tole gor cene še za stare modele.

Na slikah so 400 kubični modeli novi. Kako pa naj bi izgledal model 400 S K-7 in kolikšna naj bi bila cena tega modela pa ne vem. A po 6.300 € naj bi se prodajali z ABS, po 5.800 € pa brez. Trenutno se ne ukvarjam preveč s temi podatki, ker sem s svojim zaenkrat kar zadovoljen. Važno da moj nima več vplinjača, ker pa ima centralne zavore, ABS-a ne rabim prav nič. Sem vprašal Boštjana Odarja, če bi kupu pri njem novega 650, če bi mi starega vzel v račun in ga je po eurotaxu ocenil na takšno mizerijo, da bi več dobil, če bi ga prodal za staro železo. Jaz na žalost ne znam nič šprehat po italijansko, če pa ti znaš, pa greva lahko po skuter v Italijo in bova profitirala ful. Saj vsi pa tud nimajo nazaj prevrtenih km. To je bolj domislica naših dilerjev, saj če bi vsi po maxije hodili čez mejo, so ob lep kos pogače. Na motopikait je tega ful in to po zelo ugodnih cenah. V kombi komot rukneva 2 maxija. Jaz bi vzel burgerja 650 executive, ti pa po želji. LP

Objavljeno

2.05.2007

V Ljubljani je bila ukradena Aprilia atlantic 500

Preko dneva je bilo v Ljubljani ukradeno motorno kolo, znamke Aprilia atlantic 500, sive barve, reg. št. LJT7-4E.

vir: policija.si

Opala. M;islim, da je tole prvi ukradeni maxi v Sloveniji :ninja: Ali to pomeni konec miru :?

Objavljeno

A ima kdo od vas PEUGEOT SATELIS 250?

Oz. kje se da sploh Peugeote kupit??....

hvala

Objavljeno

Opala. M;islim, da je tole prvi ukradeni maxi v Sloveniji :ninja: Ali to pomeni konec miru :?

Najbrž je lastnik samo nekam skočil za par minut in pustil ključe not. Če ključev ni in so balanca zaklenjena je ukrasti skuter kar zahtevno delo. Jaz še na črpalki zaklenem balanco. So pač taki cajti, da lahko zaupaš samo sebi.

SVOJGA X9 500 SEM ŠEL ISKATI V ITALIJO IN LAHKO REČEM DA SE SPLAČA. ČEPRAV VEČINA JE MNENJA DA UVOŽENI IMAJO VELIKO KILOMETROV IN .... :OK:

Kam pa si šel in v katerem jeziku si si menil in kok te pol košta, da vse potrebno urediš pri nas ?

Objavljeno

A ima kdo od vas PEUGEOT SATELIS 250?

Oz. kje se da sploh Peugeote kupit??....

hvala

Saj veš, da ne smemo delat reklame.

Namig: V Ljubljani na Zaloški cesti 171 je trgovina, kjer prodajajo Ducati, Peugeot H-D.

Objavljeno

Kam pa si šel in v katerem jeziku si si menil in kok te pol košta, da vse potrebno urediš pri nas ?

Objavljeno (popravljeno)

SKUTER

AN 650 A BURGMAN 2 108 832,00 SIT 8 800,00 €

AN 650 BURGMAN 1 989 012,00 SIT 8 300,00 €

AN 400 S BURGMAN 1 509 732,00 SIT 6 300,00 €

AN 400 BURGMAN 1 389 912,00 SIT 5 800,00 €

Takele so cene pri Odarju. Največjo luknjo si narediš v žep pri nakupu novega, zato se po moje bolj splača nabavit nekaj dobro ohranjenega z malo kilometri in staro do 2 leti. Je takoj treba dat 30 % cekina manj, kar se pri teh cifrah že kar pozna.

LP

Problem teh maxi skuterjev je njihova cena, ki je roko na jajca, previsoka. Za 1.800.000 sit dobim novega Bandita 1250 z ABS-om vred. Se pa popolnoma strinjam z nakupom rabljenega.

Sem se pa ravno vrnil iz potepanja po Parizu in moram rečt, da je njihov promet mnogo bolj tekoč kot pri nas. Čeprav stvar izgleda precej neorganizirano, se vsak v njem znajde. Maksijev vseh vrst je ogromno in vsaj toliko, če ne več, kot avtomobilov. MP3 je zelo pogosta zadeva, veliko je Vesp (iz vseh er), X-9 in X-8mk, Majestyev (predvsem 125ccm verzije), Hexagonov, nekaj je Burgmanov, T-maxov itd. Motorjev je manj kot skuterjev.

Najbrž je lastnik samo nekam skočil za par minut in pustil ključe not. Če ključev ni in so balanca zaklenjena je ukrasti skuter kar zahtevno delo. Jaz še na črpalki zaklenem balanco. So pač taki cajti, da lahko zaupaš samo sebi.

Mislim, da ni tako zahtevno delo. Glede na to, da ukradejo katerikoli motor si zmisliš, tudi pri skuterjih ni težav. Dejstvo je bilo samo to, da makisjev naša črnuharska zalega ni imela rada, ampak je raje kradla nekaj kar je izgledalo kot 50ccm in je šlo preko 100km/h. Očitno si premislili (saj so policaji pogruntali, da "vse kar izgleda 50ccm", včasih zahteva A kategorijo), saj se jih večina tako ali tako vozi na vse ali nič (in se včasih raje celo ubijejo, kot pa ustavijo pred policijo). V Franciji nisem videl niti enega samega neregistriranega skuterja (pa sem jih na dan videl preko 500, če ne celo več), ampak očitno policaji (in sodniki) svoje delo malo bolj vestno opravljajo kot pa njihovi slovenski kolegi :glare:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

mogoce kdo ve za kaksno trgovino v italiji po moznosti blizu meje kjer prodajajo rabljene skuterje? Malce se zanimam za gilero nexus 500. pri nas ji skoraj ni pa se cene so prevelike zato malo informativno sprasujem.

Objavljeno

Pri prvem spustu mi je uspelo pregreti zavore :blush: . Kar naenkrat sem začutil na levi ročici, da zavorni učinek popušča. Naprej sem peljal počasi, levo zavorno ročico pa sem lahko stisnil povsem do ročice krmila. Ustavil sem se in počakal 3 minute, nakar sem lahko nadaljeval s polnim zavornim učinkom. Pri drugih dveh spustih nisem zaviral tako agresivno v zadnjem trenutku in zavore so delovale 100%. A je to problem v zavorni tekočini :? Bi moral dati not DOT5 namesto DOT4 :hmm:

Sem že dobil odgovor glede zavorne tekočine na X9 owners club forumu.

Zavore so odpovedale, ker se je pregrela zavorna tekočina. Zamenjava tekočine z DOT 5 naj bi rešila problem. Itaq pa še ni bila nikoli menjana, zato bom to storil pri naslednjem servisu.

Zanimivo :hmm: Nekaj takšnega se nam je zgodilo na Fiatu Ritmo, ko smo se peljali preko tistih gričev (ki jih imamo tako radi) proti Lavamüntu. Na tistih serpentinah je kar drek, če se ti kaj takega naredi.

Pri meni ni bilo problema, da se ne bi mogel ustaviti, ker je desna ročica (prednji desni disk) delovala normalno, pa tudi na desni ročici zavorni učinek ni popustil takoj, ampak je počasi popuščal, tako da sem že pričakoval težave in sem upočasnil. Fak, kaj če ti zavore kar naenkrat odpovejo, ko zaviraš navzdol po klancu proti serpentini :eek: :kva2:

Objavljeno

Pri meni ni bilo problema, da se ne bi mogel ustaviti, ker je desna ročica (prednji desni disk) delovala normalno, pa tudi na desni ročici zavorni učinek ni popustil takoj, ampak je počasi popuščal, tako da sem že pričakoval težave in sem upočasnil. Fak, kaj če ti zavore kar naenkrat odpovejo, ko zaviraš navzdol po klancu proti serpentini :eek: :kva2:

Zavorno tekočino bi naj menjal na vsake 2 leti, tako da bi tudi DOT4 menjana na dve leti bila čisto O.K.

Če pa boš dal notri DOT5 boš pač imel malo rezerve.

Imam pa vprašanje glede gum in sicer

Opažam da mi pri speljevanju in hkratnemu zavijanju v križišču in podobno v zadnjem času zadek deluje bolj nemirno, zdrsuje. Imam Michelin Gold Standard, prevožene imajo 12.000km profila imajo na sredini še nekaj (cca 2-3mm na oko-nisem izmeril) ali mislite da so za ta pojav krive gume? Jaz sem jih mislil imeti še to sezono.

Če se bomo strinjali da so to gume, kaj priporočate?

Sam sem gledal nekaj takega:

IPB Slika

zadaj

IPB Slika

spredaj

gre za pnevmatike Heidenau, ki jih v reviji SCOOTER&SPORT zelo hvalijo.

LP

Objavljeno

Michlen Gold Standard so trše gume, zdrživjo več kilometrov, imajo pa manjši oprijem. Meni ta guma na zadnjem kolesu zrži 12.000km, na prednjem pa sem jo menjal pri 23.000 km. Glede na to, da imaš ti precej močnejši skuter, ti priporočam, da jo zamenjaš. Da bi imel zadnjo gumo gor 18.000km, se mi zdi popolnoma nemogoče. Glede na cene gum, si raje prej privošči menjavo, saj veš, guma je edini stik s podlago.

Sava MC28 imajo verjetno najboljši oprijem, posledično pa ne zdržijo prav dolgo, sploh na 500cc maksiju. Ko smo bili v Budipešti, sva z Bukijem gledala njegovo gumo pri 4.000km in verjetno ne bodo zdržale še enkrat toliko. Se pravi bo Sava za zamenjat nekje pri 6.000 do 8.000 km.

Izkušenj z drugimi gumami nimam.

Objavljeno

Sem že dobil odgovor glede zavorne tekočine na X9 owners club forumu.

Zavore so odpovedale, ker se je pregrela zavorna tekočina. Zamenjava tekočine z DOT 5 naj bi rešila problem. Itaq pa še ni bila nikoli menjana, zato bom to storil pri naslednjem servisu.

Ja, to se tud men dogaja. Bomo zamenal z DOT 5... :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!