Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Stranski torbi sta povezani s po dvemi trakovi, ki se stikata z ježki. Trakove potem položiš nad sedež ali pa sedež dvigneš, čez položiš trakove in sedež zapreš.

Glede na vprašanja je najbolje, da zadevo poslikam. :grim

Objavljeno (popravljeno)

Sem poslikal torbe.

V bistvu izgleda najlepše, če so trakovi pod sedežem, se pa nekoliko zmanjša prostor pod sedežem.

post-6014-1180432742_thumb.jpg

post-6014-1180432752_thumb.jpg

post-6014-1180432764_thumb.jpg

post-6014-1180432772_thumb.jpg

post-6014-1180432780_thumb.jpg

post-6014-1180432789_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno (popravljeno)

Kmalu boš imel več prostora za prtljago na motorju, kot v kakšnem manjšem avtu. :evilgrin:

Popravljeno . Popravil ssabic
Objavljeno (popravljeno)

Bo skoraj treba menjat konjenico :evilgrin: :whistle:

Lahko bi si omislil še kakšno tunel torbo, ampak ne vem kaj naj potem vse naložim notri, če ne grem kampirat :rolleyes:

Če bom konec sezone spet kupil skuter za ugodno ceno, si bom omislil še GPS.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno (popravljeno)
Kmalu boš imel več prostora za prtljago na motorju, kot v kakšnem manjšem avtu. :evilgrin:

Tali mi je kar všeč. Vprašanje je samo ali bo to končna podoba ter pa seveda $$$$ :hmm:

Bo skoraj treba menjat konjenico :evilgrin: :whistle:

Če bom konec sezone spet kupil skuter za ugodno ceno, si bom omislil še GPS.

Za čem pa obračaš glavo če ni skrivnost?

LP

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno
Bo skoraj treba menjat konjenico :evilgrin: :whistle:

Se strinjam tudi zase :) Ampak glede na povpraševanje mojega Kymcota, ne bo nič :( :glare:

Objavljeno

Mene pa zanima kako ostali poskrbite za varnost svojih maxijev? Recimo, da bi ga pustil v centru Ljubljane čez dan ali pa petek, sobota zvečer? Sam sem dosedaj vozil malo zjeban Malaguti Phantom in sem ga zaklepal z kr'eno ketno za 10 ojrov. Bila je sicer zelo debela a je imela bolj zastraševalno kot pa varnostno vlogo, pa ni bilo problemov.

Sem danes kupil tole ketno od ABUS-a,pa ne vem a bo dovolj,da odžene gnide.

69_12ks_dt.jpg

Objavljeno

Uredu bo. Tomozuki bi ti svetoval še en alarm, kenede Tomozuki? ;)

Objavljeno
Za čem pa obračaš glavo če ni skrivnost?

LP

Med drugim bi si pogledal tvoj model, če boš dal za en krog :evilgrin:

Objavljeno
Med drugim bi si pogledal tvoj model, če boš dal za en krog :evilgrin:

Na prvem srečanju ga lahko preizkusiš, samo spomni me .) .

Če te bo zanimal rabljen se mogoče in v primeru da najdem zase kaj pametnega :hmm: se da celo še kaj dogovorit :whistle:

Objavljeno
Uredu bo. Tomozuki bi ti svetoval še en alarm, kenede Tomozuki? ;)

V Ljubljani? Absolutno :) Pa disc lock tudi. Tu ni nobeden varnostni ukrep pretiravanje :D Čeprav ta veriga izgleda kar dobra.

Objavljeno

Sej nek tovarniški alarm moj Nexus že ima, a je malce butasto narejen. Ko ga vklopiš se prižgejo tudi parkirne lučke in ne ugasnejo, pa ne vem kako to vpliva na zdravje baterije. Nebi rad prišel po kakih štirih urcah nazaj do motorja, ta bi bil še vedno tam, a baterija prazna. Pol ga pa tud jest ne morem odpelat. :(

Je pa tista ketna od ABUS-a sicer že kombinacija disc lock-a in ketne a je disc lock predebel in ne pride na disk. Jebat ga, bo pa samo ključavnica.

Objavljeno (popravljeno)
Sej nek tovarniški alarm moj Nexus že ima, a je malce butasto narejen. Ko ga vklopiš se prižgejo tudi parkirne lučke in ne ugasnejo, pa ne vem kako to vpliva na zdravje baterije. Nebi rad prišel po kakih štirih urcah nazaj do motorja, ta bi bil še vedno tam, a baterija prazna. Pol ga pa tud jest ne morem odpelat. :(

Je pa tista ketna od ABUS-a sicer že kombinacija disc lock-a in ketne a je disc lock predebel in ne pride na disk. Jebat ga, bo pa samo ključavnica.

Hm, jaz bi dal ta alarm raje pogledati pri kakšnem serviserju, ker vsi 4-je smerkoazi bi znali izprazniti akumulator v roku 3 ur. Vsaj do te mere, da skuterja več ne bi mogel prižgati (ali to spada pod blokado motorja :lol1: ). Nekaj je definitivno narobe z njim.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno (popravljeno)
Hm, jaz bi dal ta alarm raje pogledati pri kakšnem serviserju, ker vsi 4-je smerkoazi bi znali izprazniti akumulator v roku 3 ur. Vsaj do te mere, da skuterja več ne bi mogel prižgati (ali to spada pod blokado motorja :lol1: ). Nekaj je definitivno narobe z njim.

Žal bo to kr feature alarma. Piše v navodilih za uporabo, da če vklopiš alarm se prižgejo parkirne lučke in da se ne priporoča imeti zadevo dalj časa vklopljeno, ker potem, kot si že sam ugotovil, imaš res blokado motorja :lol1:

Morda pa res ne bi bilo slabo če bi se alarm mal pogledal, morda pa lahko onemogočim prižiganje luči.

Popravljeno . Popravil Drejči
Objavljeno
Žal bo to kr feature alarma. Piše v navodilih za uporabo, da če vklopiš alarm se prižgejo parkirne lučke in da se ne priporoča imeti zadevo dalj časa vklopljeno, ker potem, kot si že sam ugotovil, imaš res blokado motorja :lol1:

Morda pa res ne bi bilo slabo če bi se alarm mal pogledal, morda pa lahko onemogočim prižiganje luči.

Ja, krucifix no! Pa ne morejo takega alarma noter tišat :rolleyes: Priporočam ti kakšen alarm za 60-80 EUR. Če pa želiš 1A alarm, pa poseži po Bubi, ampak stane malo čez 400 EUR (ima pa sim kartico in ga lahko slediš kjerkoli).

Objavljeno

Bubi ??

Amm... malce več informacij prosim :unsure:

Objavljeno

Če je zadeva v napačni temi, prosim admina, da prestavi.

Ta vikend načrtujem prvi daljši izlet z mojo zverinico. Ker imam zračno hlajenje in me malce skrbi en "hribček" med potjo, raje prej povprašam za nasvete. Peljat se nameravam iz Ptuja do Črne na Koroškem, pri čemer bom prečkal Sleme (tisti 12 km dolg vzpon pri Šoštanju). Je to sploh pametno početje, glede na to, da na tem vzponu ne bom mogel voziti omembe vredno hitro, da bi lahko malo bolj konkretno prepihalo motor in ga vsaj ohladilo med sopihanjem navzgor?

Vem, da se da prit gor, saj sem videl med potjo z avtom takšne in drugačne motorje. Zanima me samo kako peljat, da bi čim manj obremenjeval motor... Če bo le mogoče, bom probal peljat s čim bolj enakomernimi obrati, brez nenadnega spuščanja plina pred ovinki in potem visokih obratov zaradi pospeševanja, ko pridem iz ovinka. Še na kaj drugo treba pazit? Aja, pa nekje blizu Slemena nameravam iz na en kafe, da se motor malce ohladi pred vzponom. Razen če ste mnenja, da je to že pretiravanje (koneckoncev je zadeva še v garanciji in bi blo pametno, da mrkne zdaj, če misli in ne drugo leto, ko garancije ne bo več).

Hvala za nasvete!

LP, Matic

Objavljeno
Če je zadeva v napačni temi, prosim admina, da prestavi.

Ta vikend načrtujem prvi daljši izlet z mojo zverinico. Ker imam zračno hlajenje in me malce skrbi en "hribček" med potjo, raje prej povprašam za nasvete. Peljat se nameravam iz Ptuja do Črne na Koroškem, pri čemer bom prečkal Sleme (tisti 12 km dolg vzpon pri Šoštanju). Je to sploh pametno početje, glede na to, da na tem vzponu ne bom mogel voziti omembe vredno hitro, da bi lahko malo bolj konkretno prepihalo motor in ga vsaj ohladilo med sopihanjem navzgor?

Vem, da se da prit gor, saj sem videl med potjo z avtom takšne in drugačne motorje. Zanima me samo kako peljat, da bi čim manj obremenjeval motor... Če bo le mogoče, bom probal peljat s čim bolj enakomernimi obrati, brez nenadnega spuščanja plina pred ovinki in potem visokih obratov zaradi pospeševanja, ko pridem iz ovinka. Še na kaj drugo treba pazit? Aja, pa nekje blizu Slemena nameravam iz na en kafe, da se motor malce ohladi pred vzponom. Razen če ste mnenja, da je to že pretiravanje (koneckoncev je zadeva še v garanciji in bi blo pametno, da mrkne zdaj, če misli in ne drugo leto, ko garancije ne bo več).

Hvala za nasvete!

LP, Matic

Če se boš peljal "normalno" ti okoli motorja ni treba nič skrbeti. Saj so pri načrtovanju imeli v mislih tudi takšne stvari, zato kar pogumno na izlet :OK: .

Kdaj pa ga načrtuješ? V soboto žal nimam časa v nedeljo pa se nikoli ne ve :whistle: . Če boš pil kavo kje v okolici Šoštanja in bom imel čas te pridem pozdravit (sporoči približno uro).

LP

Objavljeno
Če boš pil kavo kje v okolici Šoštanja in bom imel čas te pridem pozdravit (sporoči približno uro).

LP

Se slišiva v nedeljo po telefonu. Sem imel tudi kavo z vama z Atlanticom nazajgrede v mislih, da vaju spoznam še v živo in ne samo preko elektronike. Načeloma grem okoli 15.00/16.00 iz Črne nazaj preko Slemena, če ne pride kaj vmes. Ali pa če se vremenska napoved za vikend ne skisa.

LP

Objavljeno
Se slišiva v nedeljo po telefonu. Sem imel tudi kavo z vama z Atlanticom nazajgrede v mislih, da vaju spoznam še v živo in ne samo preko elektronike. Načeloma grem okoli 15.00/16.00 iz Črne nazaj preko Slemena, če ne pride kaj vmes. Ali pa če se vremenska napoved za vikend ne skisa.

LP

Mislim da bo šlo. pokliči ko se odpraviš in se dogovorimo kje in kdaj :grim .

LP

Objavljeno

Pravkar pripeljal svojega maxi-ja s servisa na 12.000km. Ušel dežju :krneki: . Na kratko, zadevo opravili v Moto-Mario Velenje.Zamenjano olje, svečke, očiščeni valjčki, jermen, nastavljeni ventili itd... Z delom in ceno zelo zadovoljen :OK: :D , pohvalno.

Hvala tudi "koroški" navezi za nasvet kam peljati maxi-ja na servis, plačam pivo ko se vidimo.

LP

Objavljeno
A te smem vprašat za ceno?

da vem kolk prbližno prištimat

112,65 EUR

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

pozdravljeni!

sem še nov na forumu in v svetu motorjev, zato imam par vprašanj za vas. najprej sem bil odločen, da kupim kakšnega nakeda (ER-5, CBF) kot moj prvi motor, ampak ste me maxisti tako navdušili, da sem sedaj 100% da kupim enega maxija :whistle: . ker imam za avto zavarovanje komaj 20% bonusa žena pa 50% me zanima, če so kakšni problemi če dam pisat motor na njo, da znižam stroške zavarovanja (pa še na generaliju sem, ko nima nobenih ugodnosti za motoriste :rolleyes: )?

drugače se mi najbolj dopadeta Aprilia Atlantic 500 (ne sprint) in Kymco Xciting 500. finančna meja bi bila nekje 4500-5000Eur, torej bi moral aprilio kupit rabljeno, kymcoja pa dobim novega. kaj predlagate? kateri ima manjše stroške vzdrževanja? kje na štajerskem so kakšni dobri servisi za kymco?

problem imam tudi ker nimam tako velike garaže in bi moral biti motor zunaj :unsure: . obstajajo kakšna pregrinjala da zaščitim motor?

kakšne čelade uporabljate? jaz bi vzel kakšno Jet varianto (nolan N42 se mi najbolj dopad, pa še N-com bi dokupil). so te čelade zadosti varne?

aja, mislim pa se vozit vsak dan v službo (25km) pa na kakšen izlet čez vikend.

hvala za pomoč!

lp robi

Popravljeno . Popravil Robertos664

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!