Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pozdravljeni!

sem še nov na forumu in v svetu motorjev, zato imam par vprašanj za vas. najprej sem bil odločen, da kupim kakšnega nakeda (ER-5, CBF) kot moj prvi motor, ampak ste me maxisti tako navdušili, da sem sedaj 100% da kupim enega maxija :whistle: . ker imam za avto zavarovanje komaj 20% bonusa žena pa 50% me zanima, če so kakšni problemi če dam pisat motor na njo, da znižam stroške zavarovanja (pa še na generaliju sem, ko nima nobenih ugodnosti za motoriste :rolleyes: )?

drugače se mi najbolj dopadeta Aprilia Atlantic 500 (ne sprint) in Kymco Xciting 500. finančna meja bi bila nekje 4500-5000Eur, torej bi moral aprilio kupit rabljeno, kymcoja pa dobim novega. kaj predlagate? kateri ima manjše stroške vzdrževanja? kje na štajerskem so kakšni dobri servisi za kymco?

problem imam tudi ker nimam tako velike garaže in bi moral biti motor zunaj :unsure: . obstajajo kakšna pregrinjala da zaščitim motor?

kakšne čelade uporabljate? jaz bi vzel kakšno Jet varianto (nolan N42 se mi najbolj dopad, pa še N-com bi dokupil). so te čelade zadosti varne?

aja, mislim pa se vozit vsak dan v službo (25km) pa na kakšen izlet čez vikend.

hvala za pomoč!

lp robi

Uff tole je pa biu miselni preskok iz nakeda na skuto :whistle:

drugač je pa baje tko da se gleda zavarovanje po gospodinstvu (če ima katerikoli član bonus) tko da lahko kar na sebe pišeš. Sam za vsak slučaj se rajš še na zavarovalnici pozanimaj.

Objavljeno

Meni so pri ZT prenesli 50% bonus iz očetove avtomobilske police.

Rabljene Atlantice 500 dobiš za zelo ugodno ceno, tako da si lahko namesto jet čelade z lahkoto privoščiš še preklopno čelado, ki je bolj funkcionalna in varna. Atlantic ima zelo nizko porabo, okoli štirih litrov.

Objavljeno

Pregrinjala se dobijo, seveda. Tudi sam uporabljam to varianto. Ampak čez zimo pa ga vseeno dam raje k babici v garažo, kjer je ravno dovolj prostora zanj.

Jet čeladi sem se jaz na široko izognil, čeprav so mi ful všeč in so jako praktične/zračne. Ampak... čelada je namenjena varovanju buče... ko padeš... in pri jet čeladi so zobje in brada kar na razprodaji, če letiš po tleh.

N-com... neeeeee, motor je namenjen uživanju s samim seboj ter poslušanju njegovega zvoka. Mobitel med vožnjo bi bil vsaj zame kot da me nekdo zbudi iz kakih lepih sanj, mp3 med vožnjo tudi ni najbolj priporočljiv zaradi manjše osredotočenosti na cesto in motor, intercoma pa z mojo drago ne potrebujeva, do 100 km/h se da pogovarjat brez njega, če si malo bolj glasen... prednost velikih šip na maksijih :naughty:

LP,

Matic

Objavljeno
pozdravljeni!

sem še nov na forumu in v svetu motorjev, zato imam par vprašanj za vas. najprej sem bil odločen, da kupim kakšnega nakeda (ER-5, CBF) kot moj prvi motor, ampak ste me maxisti tako navdušili, da sem sedaj 100% da kupim enega maxija :whistle: . ker imam za avto zavarovanje komaj 20% bonusa žena pa 50% me zanima, če so kakšni problemi če dam pisat motor na njo, da znižam stroške zavarovanja (pa še na generaliju sem, ko nima nobenih ugodnosti za motoriste :rolleyes: )?

drugače se mi najbolj dopadeta Aprilia Atlantic 500 (ne sprint) in Kymco Xciting 500. finančna meja bi bila nekje 4500-5000Eur, torej bi moral aprilio kupit rabljeno, kymcoja pa dobim novega. kaj predlagate? kateri ima manjše stroške vzdrževanja? kje na štajerskem so kakšni dobri servisi za kymco?

problem imam tudi ker nimam tako velike garaže in bi moral biti motor zunaj :unsure: . obstajajo kakšna pregrinjala da zaščitim motor?

kakšne čelade uporabljate? jaz bi vzel kakšno Jet varianto (nolan N42 se mi najbolj dopad, pa še N-com bi dokupil). so te čelade zadosti varne?

aja, mislim pa se vozit vsak dan v službo (25km) pa na kakšen izlet čez vikend.

hvala za pomoč!

lp robi

Glede zavarovanja po moje ne boš imel problemov, so letos zavarovalnice precej tržno "delovale" tako da za maxi skuter razreda 500ccm plačaš tam okoli 100-120EUR. Če si mejo postavil na 5000 EUR se splača dati še kakšnega zraven in imaš novega Kymco-ta. Drugače pa se ta trenutek prodaja kar nekaj Atlanticov 500 in mislim da bi prišel ugodneje skozi (na Avto... med 3200 in 3700 EUR) če ni pogoj da je zadeva nova. Tako ti v tem primeru ostane za jet čelado za po mestu in zaprto za izlete .) (vsaj jaz imam dve). Na testih je Kymco malo več porabil, stroški vzdreževanja so po moje približno enaki, je pa odvisno kje servisiraš.

Pregrinjala dobiš v vsaki moto trgovini, samo malo večjega moraš vzeti. V Louisu jih imajo že od 10 EUR naprej če se ne motim. Meni služi že 2 leti, tudi jaz nimam garaže in je maxi pozimi zunaj pokrit.

Sicer nimam testa starega Atlantica, lahko pa ti pošljem test Kymca exciting 500 (v nemščini) če sporočiš e-mail.

LP

Objavljeno

Mene pa zanima ,če ima kdo piaggio X9 pa je po možnosti iz MB in je pripravljen v kakšnem lepem vremenu malce pokazat motor , vsaj toliko ,da se gor vsedem in vidim , če je to za mojih 190 + cm. Do sedaj sem imel priložnost vozit burgmana ,ki odpade, malaguti madison pa je kr udoben za mojo višino ,samo se mi nekako bolj dopade X9. Hvala LP

Objavljeno

"Eden" X9 250 je šel pred parimi dnevi na Ptuj. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
"Eden" X9 250 je šel pred parimi dnevi na Ptuj. :naughty:

A to pomeni da si prodal in si sedaj uradno "motorist" :unsure: ? Ali pa je to samo opomba naše vožnje.

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Še nisem motorist. :grrr

Upam pa, da do GG :naughty: bom :grim

Objavljeno
Še nisem motorist. :grrr

Upam pa, da do GG :naughty: bom :grim

se spogleduješ s CBF a??

Objavljeno

Ne.

2 cilindra, 900 kubikov.

Opala, to je pa že kar pošteno :topic:

Objavljeno
Ne.

2 cilindra, 900 kubikov.

Opala, to je pa že kar pošteno :topic:

TDM zelo dober moped :worship:

Objavljeno

Pred kakšnim mesecem ste razpravljali okoli gum. Mislim, da bi jaz kot lastnik Atlantic 200, ki sem ga imel 4 leta tudi kaj svetoval. Na mopedu sem imel original gume Bridgestone Hoop. Zadnjo gumo sem zamenjal pri 20 000 km, (ki je bila izrabljena do platna). Potem sem vozil s Savo MC 28.

Tudi Sava je zdržala 20 000 km. Čakal sem, kdaj se bo prikazalo platno, toda prej je spustila "dušo", tako da sem se moral zadnjih 10 km pripeljati s prazno domov. Pri 40 000 prevoženih km sem zamenjal obe z AVON. Še najmanj zaupanja sem imel v te gume.

Zadnja je bila v 10 000 km kar za zamenjat, tako da sem še enkrat menjal zadnjo gumo in ga prodal. Iz tega lahko sklepamo, da nisem delal z mopedom kot.... svinja z mehom :). :hmm:

Imel bi pripombe na Savsko gumo. V primeru, da sem nabasal v jamo, katerih je na naših cestah dokaj veliko, mi je motor opletal (ni držal smeri) še kar nekaj časa zatem. Mogoče je krivo tudi to, da je bila že izrabljena. Sprva sem mislil, da je mogoče kaj narobe s ciklistiko. Toda, ko sem imel gume Avon se to ni več pojavljalo. :OK:

Objavljeno

Jetko, čestitam! To ti je pa uspelo rekordno hitro :) Jaz mojega že od marca prodajam, pa nič :( Medtem so mi že prodali nekaj izjemno ugodnih SV650S, kateri bi bili potencialni kandidati, če bi imel denar in prodani skuter. Pomoje je krivo to, da se Kymco kot firma še zmeraj drži nekega nepreverjenega slovesa, čeprav so skuterji izjemno trpežni. Manj kot za 2000 EUR pa ga tudi ne dam. Posredniki pa slabo cenijo takšna vozila, v primeru, da bi vzel staro za staro, ane?

Objavljeno

Za staro za novo nisem nikjer spraševal koliko bi mi vzeli v račun, ker nimam namena kupiti novega. Vsekakor pa bi bilo na tvojem mestu pametno vprašati.

Glede firme Kymco... Xcitingov je pri nas kar nekaj, B&W pa je izredno redek model, škoda, ker so ga prodajali tako malo časa, ker je všečn skuter. Ko sem kupoval 125cc skuter sem gledal tudi tega... no očitno na srečo sem se takrat odločil za Leota, ki sem ga po enem letu prodal za dobrih 100€ več, kot sem ga kupil. Je imel pa tisti skuter verjetno precej več kot 13.000km, pa kar nekaj za plastiko in ostale dele boličih pripetljajov je moralo biti.

Kot si že rekel, imaš očitno doživljenjski skuter, razen če boš spustil ceno.

Srečno s prodajo!

Objavljeno (popravljeno)

Ne, sej ne nameravam vzeti staro za novo, ampak za staro. Imel sem že nagledano eno FireStormko, ampak mi je bila sumljivega izvora, je pa bilo možno v račun vzeti skuter. Za vsako ceno ga itak ne mislim prodajat, mogoče še malo spustim, ampak ni mi nujno, da se ga takoj rešim, ker nima nobenih felerjev pa še dobro gre. Bom pa še probaval, mogoče mi uspe kaj iztržit pri kakšnemu trgovcu. Drugače pa hvala za podporo :)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno
Mene pa zanima ,če ima kdo piaggio X9 pa je po možnosti iz MB in je pripravljen v kakšnem lepem vremenu malce pokazat motor , vsaj toliko ,da se gor vsedem in vidim , če je to za mojih 190 + cm. Do sedaj sem imel priložnost vozit burgmana ,ki odpade, malaguti madison pa je kr udoben za mojo višino ,samo se mi nekako bolj dopade X9. Hvala LP

Povem ti iz lastnih izkušenj, da je X9 za tebe dovolj velik. Jaz si lastim tudi X9-ko in sem velik 197 cm in nimam nobenih težav zaradi dolžine in motor je dovolj velik in vedno se vozim v dveh. Se opravičujem za pozen odziv ampak cel vikend sem se vozil z motorjem, sem bil v Reki na Hrvaškem :naughty:

Objavljeno

In kako si zadovoljen s svojim skuterjem?

Objavljeno
Ne.

2 cilindra, 900 kubikov.

Opala, to je pa že kar pošteno :topic:

Pametno. Potovalnik, ki za ta cekin daje največ. Moči tudi s sopotnikom (co) in tremi kufri več kot dovolj, zavore prva liga, lega v ovinkih dobra, za mestne opravke mogoče malce za hondo, ki slovi po nizkem težišču, menjalnik eden boljših, okvir odličen. Zvok imajo 4 - cilindrači malo bolj hud, a ko boš dal gor akrapovičeve rore, boš zadovoljen. Prej ali slej pa boš spet presedlal na maxija, ker takrat bodo na trgu že literske zverine. Pa na maxijih nič šaltanja, nič mazanja ketne, super udobje... Pri nas so sicer še v manjšini, ko pa se zapelješ po Trstu ali Splitu je pa zadeva že precej drugačna in kmalu bo tudi pri nas tako.

Objavljeno
Povem ti iz lastnih izkušenj, da je X9 za tebe dovolj velik. Jaz si lastim tudi X9-ko in sem velik 197 cm in nimam nobenih težav zaradi dolžine in motor je dovolj velik in vedno se vozim v dveh. Se opravičujem za pozen odziv ampak cel vikend sem se vozil z motorjem, sem bil v Reki na Hrvaškem :naughty:

Ej hvala za info. Sam sem sedel na X8 in moram povedat ,da je zelo prekratek za mene ima pa lepše linije kot X9 , ampak važno je udobje,sploh na daljše relacije. A imaš kakšno sliko iz profila ,ko sediš na skuterju? No pa še malce povej kako si zadovoljen, kako je z servisi in pa poraba. LP

Objavljeno
Ej hvala za info. Sam sem sedel na X8 in moram povedat ,da je zelo prekratek za mene ima pa lepše linije kot X9 , ampak važno je udobje,sploh na daljše relacije. A imaš kakšno sliko iz profila ,ko sediš na skuterju? No pa še malce povej kako si zadovoljen, kako je z servisi in pa poraba. LP

"Jetman" s skuterjem sem za zdaj zelo zadovoljen, hvala tudi tebi za vso pomoč :worship:

"BoštjanG" Na žalost nimam nobene slike z mano na motorju ti pa povem, da ne boš izpadel kot Martin Krpan na kobilici če se bojiš tega. Je pa tudi dovolj prostoren pri obračanju volana " vsaj jaz se ne butam v volan". Odlične vozne lastnosti pred kratkim sem tudi zamenjal obe gumi "sava MC diamond" od takrat je na cesti prov lepo peljat skoz ovinke. Jaz imam 180 kubičnega. Zavrti se tja do 120 km/h, od 80/90 km/h voziš brez problema tudi do 100/110 ni težav. Poraba pa 3.5 litra na 100 km ( sem že kar nekaj krat meril porabo in je bila vedno 3.5 l na 100. Udobja ti ne bo primankovalo. Tudi nekaj "slabosti" se je našlo. Za osebe večje rasti (od 180 centimetrov približno). Pri hitrosti od 75 km/h začne veter zabivat prav v čelado, zaradi prenizkega vetrobrana, začne zelo bobnet v čeladi. Če se malce skloniš se trušč umiri in zavore so malo glasnejše, zavirajo pa super. :rolleyes:

Objavljeno
Prej ali slej pa boš spet presedlal na maxija, ker takrat bodo na trgu že literske zverine. Pa na maxijih nič šaltanja, nič mazanja ketne, super udobje... Pri nas so sicer še v manjšini, ko pa se zapelješ po Trstu ali Splitu je pa zadeva že precej drugačna in kmalu bo tudi pri nas tako.

Vse to glede vzdrževanja je res, ampak litraši bodo stali pomoje 10.000 EUR in več, za ta denar pa dobim FJR, VFR itd. Predragi so ti maksiji za slovenski trg. Drugod je vsaj standard v državi višji.

Objavljeno
Vse to glede vzdrževanja je res, ampak litraši bodo stali pomoje 10.000 EUR in več, za ta denar pa dobim FJR, VFR itd. Predragi so ti maksiji za slovenski trg. Drugod je vsaj standard v državi višji.

To pa treba vprašat našo vladico, zakaj smo tle sredi Evrope ena banana republika. Saj je pri kruhu isto. Jaz ga kupim na mesec lahko 500 kil (govorim na pamet), švaba pa 2 toni. Tko pač je. Smo pač banana republika, kjer bo vsak zaposleni nosil na pukeljnu kmalu še enega upokojenca in kdor računa na boljše čase, je v rahli zmoti. Zmeri slabše bo, ker bomo v službo hodili do 70 leta, penziona pa bojo dali tok, da če pri sosedu ne boš pajsnu kakšnega paradajza, boš pa škripnu od lakote. Pa še štrom ti bojo odklopil, ker ga ne boš imel s čim plačat. Na vrtu kjer je velik voluharjev boš bolj malo pridelal in te zalege je v naši lepi deželici iz dneva v dan več. Saj vrli Slovenc zna narest še kaj drugega kot klobaso in skuhat šnopc, sam problem je v voluharjih. Bolj jih futraš, bolj so lačni. Zato kdor si misli omislit kakšen luxus, naj to kar hitro izvede, ker voluharji so lačni in bodo naše maxije označili za super luxus in jih prav fajn dodatno obdavčili.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hello !

To pot bi rabil en (1) nasvet :)

V Rovinju imava z zeno kamp prikolico, kjer se pretezno zadrzujeva preko poletja. No in velikokrat se nama pripeti, da zaradi 100 in enega razloga potujeva tja z avtom, ko pa sva dol skuter zelo pogresava.

V resitev tega problema je padla ideja, da bi imela nek skuter kar stacioniran dol preko poletja. V mislih imam kaksen 100 ccm, 4 taktni skuter. Menim, da na trgu obstoja nekaj takih skuterjev, ki so zelo ? poceni prav zaradi svoje nekurantnosti in nepopularnosti, nama pa bi sluzili na relacijah okoli Rovinja.

Torej :), ima kdo kaksno idejo, kaksen skuter bi to bil, za male pare, da ga ne bi bilo skoda puscati v kampu, da pa bi varno in zvesto, prevazal naju z zeno ? Oba skupaj imava cca 160 kg hehe .

Hvala lepa :)

Lp

Jani

Objavljeno (popravljeno)
Hello !

To pot bi rabil en (1) nasvet :)

V Rovinju imava z zeno kamp prikolico, kjer se pretezno zadrzujeva preko poletja. No in velikokrat se nama pripeti, da zaradi 100 in enega razloga potujeva tja z avtom, ko pa sva dol skuter zelo pogresava.

V resitev tega problema je padla ideja, da bi imela nek skuter kar stacioniran dol preko poletja. V mislih imam kaksen 100 ccm, 4 taktni skuter. Menim, da na trgu obstoja nekaj takih skuterjev, ki so zelo ? poceni prav zaradi svoje nekurantnosti in nepopularnosti, nama pa bi sluzili na relacijah okoli Rovinja.

Torej :), ima kdo kaksno idejo, kaksen skuter bi to bil, za male pare, da ga ne bi bilo skoda puscati v kampu, da pa bi varno in zvesto, prevazal naju z zeno ? Oba skupaj imava cca 160 kg hehe .

Hvala lepa :)

Lp

Jani

Ja na avto netu jih imas nekaj linkov ne moram prilepit ker jih motosvetovci zbrisejo...dejansko je tako za 500e dobis skuter letnik 94 125ccm grd....tega noben nebo ukradu. Po drugi strani pa dobis tudi kitajskega jinjinga al kako se napise isto 125ccm 4t letnik 2006 za 800e poglej malo na avto net.

to je to:)upa da sem kaj pomagal

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno
To pa treba vprašat našo vladico, zakaj smo tle sredi Evrope ena banana republika. Saj je pri kruhu isto. Jaz ga kupim na mesec lahko 500 kil (govorim na pamet), švaba pa 2 toni. Tko pač je. Smo pač banana republika, kjer bo vsak zaposleni nosil na pukeljnu kmalu še enega upokojenca in kdor računa na boljše čase, je v rahli zmoti. Zmeri slabše bo, ker bomo v službo hodili do 70 leta, penziona pa bojo dali tok, da če pri sosedu ne boš pajsnu kakšnega paradajza, boš pa škripnu od lakote. Pa še štrom ti bojo odklopil, ker ga ne boš imel s čim plačat. Na vrtu kjer je velik voluharjev boš bolj malo pridelal in te zalege je v naši lepi deželici iz dneva v dan več. Saj vrli Slovenc zna narest še kaj drugega kot klobaso in skuhat šnopc, sam problem je v voluharjih. Bolj jih futraš, bolj so lačni. Zato kdor si misli omislit kakšen luxus, naj to kar hitro izvede, ker voluharji so lačni in bodo naše maxije označili za super luxus in jih prav fajn dodatno obdavčili.

Ker smo verjetno ena izmed najbolj socialnih držav na Svetu, smatram, da imaš v mislih celo brezposelno zalego, ki uživajo v brezdelju, delajo otroke, ki bodo njim podobni (več kot jih je, več imajo otroškega dodatka), imajo plačano zdravstveno zavarovanje, vrtce, šole ipd. na naš račun, pipico pa potem zapirajo nam, ki delamo pošteno in ne čakamo Godota. Potem samo še dodam upokojence, ki jih zdravniki vneto rešujejo še do 110 leta, ker drugače bi pač to bilo nehumano, da dementen ata, ki že 20 let sploh ne ve, kaj se okoli njega dogaja, ne gre na odpad. Zaradi svojih vojnih dosežkov sploh ve ne več, kam si naj ves ta denar porine, mi pa na drugi strani recimo vemo, kaj bi z njim. Predvsem sem mnenja, da bi morala davčna začeti kontrolirati od kje ljudem dohodki. Naj tisti novinar, ki trdi, da je severovzhod Slovenije reven in nevem kaj, pride sem, ker tukaj, kjer živim (Nova Vas, Maribor), vidim boljše avtomobile kot sredi Monaca (BMW 645, Mercedes S, Audi S4, vse možne Ferrarije, Porscheje, glomazne SUV-e tipa Q7 itd.). Lastniki takšnih avtomobilov, za katerega verjetno jaz ne bom nikoli zaslužil niti za prvi obrok kredita, imajo prilbižno mladeniči med 18-20 letom in so cele dneve tukaj (v lokalu imenovanem Avenue).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!