Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

evo ta najsvetlejša je slikana v brežicvah

ona ko je platno dajše pa nasredini črno je že del platna zmanjkalo

ono slika skuterja pa nerabi komentara .... edino da je delo v teku :P

LP T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tako, nove "radirke" so namontirane. Ker je bila cena ugodna in v danem momentu edini model s pravim hitrostnim indeksom imam sedaj na maxiju Continentalce ContiTwist Sport.

twist_uv.jpg

ContiTwist Sport

Po prvih 400 prevoženih km je občutek v primerjavi s prejšno Michelin-ko ki je za sabo imela 15.000km veliko boljši :yea1: .

Bomo videli kako se bo guma obnesla v bodoče.

LP

P.S glede na to da tema maxi.01 samuje, me zanima ali bomo letos še naredili kakšno skupno vožnjo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Rad bi si nabavil maxiskuter, zanimiv mi je yamaha t-max ali burgmann 400.Zanimajo me vaša mišljenja o teh dve modelih oz. na kaj naj bom pozoren pri nakupu seveda rabljenega,križi in težave teh dveh model.Budget je cca 3000 eurov.Sedaj imam ducati monster, ki pa ostane pri hiši.Kako je s servisi... govoril s svojim serviserjem ducatija pa pravi da on to že nebi sraufal.Kako je s tem je, komplicirano?

lp. :winkiss:

Vozim burgman 400 model 2007. Zadeva je lahkotna, dobro vodljiva, odlične zavore + ročna zavora !!, morje prostora, drviiimo 160km/h, poraba pod 4 litre.

Pri starem modelu pazi na nivo olja, ker merilec laže in ti hitr ribne !

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem včeraj v splitu slučajno pri pristanišču vidu tipa z malagutijem spidermax 500. si nisem mogel kaj, da ga ne pobaram, kaka je ta reč od motorja. pravi, da jih je tudi pri njih malo, da sta samo dva ali tri v splitu (btw, po celi dalmaciji sem videl sam beverlyje in x9, neverjetno, od ta malih pa libertyje in vespe-piaggio očitno rula dol). Skratka, tip je navdušen nad spidrmaxom, pravi da ima zelo dobre vozne lastnosti, velik plsu so tudi velika kolesa. Max. končno ima v potovalnem računalniku prek 170, pravi pa da zelo lepo pelje pri 130. Placa ima baje pod zicem ogromno, edina stvar, ki da je moteča je to, da ne moreš stegniti nog, ampak jih imaš skoz pokrčene.Sicer je imel prej t-maxa ampak je dejal, da je nad malagutijem veliko bolj navdušen. Sam je za dve leti starega odštel 4000 eur.

Sam je pa res ena zelo velika reč...

post-16124-1187978337_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem včeraj v splitu slučajno pri pristanišču vidu tipa z malagutijem spidermax 500. si nisem mogel kaj, da ga ne pobaram, kaka je ta reč od motorja. pravi, da jih je tudi pri njih malo, da sta samo dva ali tri v splitu (btw, po celi dalmaciji sem videl sam beverlyje in x9, neverjetno, od ta malih pa libertyje in vespe-piaggio očitno rula dol). Skratka, tip je navdušen nad spidrmaxom, pravi da ima zelo dobre vozne lastnosti, velik plsu so tudi velika kolesa. Max. končno ima v potovalnem računalniku prek 170, pravi pa da zelo lepo pelje pri 130. Placa ima baje pod zicem ogromno, edina stvar, ki da je moteča je to, da ne moreš stegniti nog, ampak jih imaš skoz pokrčene.Sicer je imel prej t-maxa ampak je dejal, da je nad malagutijem veliko bolj navdušen. Sam je za dve leti starega odštel 4000 eur.

Sam je pa res ena zelo velika reč...

Sem spomladi nekaj šaril po Trgoavtovi trgovini na Celovški, pa so glih enga pripravljal za kupca.

Je prodajalc reku, da so ga en let prodajal.

Motor je pa odličen v vseh pogledih, a je treba dat zanga kr dost dnarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo Folk

imam eno vprašanje. Imam atlantica 500. že nekaj časa opažam, da ko spustim balanco se začne rodeo. balanco začne tresti tako močno da imam občutek kot da me bo vrglo z motorja. vprašal sem serviserja pa je rekel da je zaradi gume. sem jo zamenjal pa je enako. spet nekdo drug mi je dejal da so to logerji?!

sam pa razmišljam da ni to zaradi zgornji vzrokov.

ali ima še kdo podobne izkušnje? zanima me kako naj to odpravim

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Folk

imam eno vprašanje. Imam atlantica 500. že nekaj časa opažam, da ko spustim balanco se začne rodeo. balanco začne tresti tako močno da imam občutek kot da me bo vrglo z motorja. vprašal sem serviserja pa je rekel da je zaradi gume. sem jo zamenjal pa je enako. spet nekdo drug mi je dejal da so to logerji?!

sam pa razmišljam da ni to zaradi zgornji vzrokov.

ali ima še kdo podobne izkušnje? zanima me kako naj to odpravim

Hvala

IMAM X9 500 PREJ PA DVA X9 250, PRI VSEH JE BILA ISTA STVAR. KO SEM VPRAŠAL NA SERVISU PRAVIJO DA JE TO ZARADI PREMAJHNE TEŽE NA PREDNJEM DELU MOTORJA,MENDA BI BILO BOLJŠE ČE BI DAL TEŽJE UTEŽI NA ROČKE. SAMO

JAZ SE STEM NE OBREMENJUJEM.NE PUSTIM BALANCE IZ ROK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Folk

imam eno vprašanje. Imam atlantica 500. že nekaj časa opažam, da ko spustim balanco se začne rodeo. balanco začne tresti tako močno da imam občutek kot da me bo vrglo z motorja. vprašal sem serviserja pa je rekel da je zaradi gume. sem jo zamenjal pa je enako. spet nekdo drug mi je dejal da so to logerji?!

sam pa razmišljam da ni to zaradi zgornji vzrokov.

ali ima še kdo podobne izkušnje? zanima me kako naj to odpravim

Hvala

snemi kufer pa bo boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snemi kufer pa bo boljše.

se popolnoma strinjam....

kufer dol pa bo vse vredu....

če pa nebo pa javi bomo nekaj drugo zgruntali:P

LP T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se je meni tudi dogajalo in se ugotovil, da je res bila kriva guma. Ampak ne sprednja, temveč zadnja :wacko: Drugače pa navajajo tudi ležaje (lagerje), zviti disk in zrak v krmilu. Pojav je dokaj pogost pri skuterjih zaradi majhnih koles in velike teže. Pri počasnih hitrostih nima več toliko vztrajnosti, da bi se "sam" držal pokonci in začne krmilo nihat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je to dogajalo in preden sem imel kufer in sedaj. Enkrat sem ga komaj obdržal, ko sem spustil krmilo in je začelo opletati...

Jaz vidim problem v vpetju prvih amortizerjev, ki imajo pri mojem samo spodnji križ. Po mojem bi bilo dosti bolje, če bi bili podaljšani in bi bil še zgornji. Verjetno bi se stvar izboljšala tudi, če bi bili masivnejši. Ker mi prvi konec opleta tudi pri ostrih zavojih, ko kje naprimer obračam na kakšnem valovitem terenu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bila sigurno boljša rešitev. Ampak pomoje ima to samo kakšen Nexus ali pa T-max (pa še za tiste nisem siguren). Pomoje je porostora za dodatno vpetje dovolj pod plastiko skuterja, ampak proizvajalci "kao" niso predvidevali, da bomo mi malo bolj "dinamično" pritiskali po ovinkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...zanimivo vprašanje in odgovori.

Imam T-maxa in sem opazil isto latnost: ko spustim balanco, začne obupno tresti. (Sploh ne vem, kako sem prišel na idejo, da balanco spustim :) ). Med normalno vožnjo seveda tega ni čutiti sploh. Motor gre utečeno, lahkotno, obvladljivo, kar mi je najpomembneje. Res ga je veselje vozit. Menim, da je med 500 kubičnimi najboljši in najlepši motor.

Na zadnjem izletu Motosveta na Grosglockner se s Tmaxom noben drug skuter ni mogel kosati, navkljub temu, da je bil dvojno osedlan.

Užitek, skratka...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole "nihanje" sem danes prvič opazil. Krmilo sem izpuščal že prej, vendar pri nižjih hitrostih in nikoli ni bilo zaznati ničesar nenavadnega. Danes pa sem krmilo izpustil pri približno 80km/h in je kar močno zanihalo. Takoj sem se spomnil te teme in sem še nekajkrat izpustil krmilo. No, ugotovil sem, da ne zaniha vedno. Pri enaki hitrosti je enkrat zanihalo naslednjič pa ne. Morda je pa le kriva podlaga? Morda, zaradi neravne podlage rahlo zaniha, ker pa je spredaj lahek se to nihanje še stopnjuje. Mislim, da je to prej posledica konstrukcije, kot pa mehanske napake, zato se ne bom obremenjeval, ampak se bom raje držal krmila kot klop. .)

Popravljeno . Popravil choke
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam scarabeo 500 stari tip. Tudi jaz sem opazil po določenem času, da ga trese, ko spustiš krmilo. Začelo se je nekje pri 70 kmh, vendar v zelo ozkem območju in ob konstantni vožnji. Območje tresenja se je razširilo na plus in minus 10 kmh (70 kmh). Na motorju imam tri kovčke. Bolj je bila guma obrabljena - sprednja, bolj je vse skupaj opletalo - nikoli pa pri pospeševanju. Ko sem zamenjal sprednjo gumo je bilo vse v najlepšem redu. Po prevoženih približno 5000 km pa se zopet pojavi rahlo tresenje, seveda če vse izpustiš, kar pa tako nikoli. Par tisoč km pač vem da ne smem spustit krmila, ali pa kar zamenjam gumo, pa je zopet vredu. Sem pa tudi opazil, da je res odvisno malo od podlage - asfalta. Če je bil slab asfalt, ki povzroča vibracije, se je to vibriranje pojavilo prej.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sedaj je pa to druga pesem. Zamenjali so mi olje v amortizerjih, ker je bilo izrabljeno, pa še premalo ga je bilo.

In v vožnji po ovinkih, kakor tudi po neravnem terenu se sedaj obnaša 100% bolje...

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi jaz danes probal tole tresenje, pa ga pri mojem maksiju ni zaznati. Sem začel pri 90km/h in spustil krmilo ter čakal ali se bo kaj zgodilo. Nič, popolnoma nič. Sem pa to sprobaval na Zasavski cesti, od križišča s Štajersko cesto proti Šentjakobu, kje je asfalt kar bogi. Gume so Michelin Pilot Sport SC, stare 3 leta in imajo 4313 prevoženih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sem. Pri ≈90km/h sem spustil krmilo in čakal če se bo kaj zgodilo, hitrost pa je medtem padala in ponovno sem krmilo prijel šele pri ≈20km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sem šel še enkrat vse brat pa mi nekaj ni čisto jasno. To tresenje, to se vam dogaja pri vožnji s konstantno hitrostjo in pri pospeševanju ali pri popolnoma spuščenem krmilu, ko hitrost seveda upada. Če prvo, kako vam uspe ohranjati konstantno hitrost, saj je potrebno ročko za plin držati in to potem ni spuščeno krmilo, da o pospeševanju ne govorim, ko je potrebno ročko privijati.

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To opletanje krmila ("tank slapper") se dogaja pri popolnoma spuščenem krmilu. Meni se je pri X9 250 to dogajalo z obrabljeno prednjo pnevmatiko pri približno 50-60 km/h. Hitrost je npr. padala od 80km/h in pri 50-60 km/h je začelo krmilo opletati. Ko sem zamenjal pnevmatiko, tega pojava ni bilo več. Problem je v slabi razporeditvi teže med prednjim in zadnjim kolesom oz. prelahkem prednjem delu skuterja in zato že pri majhnih nepravilnostih prednje pnevmatike pride do opletanja krmila.

To opletanje naj vas ne skrbi. ;)

Mislim, da so že vse razložili že zgornji komentarji.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni pa tako....

atlantic 200 belance rukale kot 100 hudičev....zelo dober grušt....

pri sedanjem, pa belence prov neč ne rukajo......grušt je pa bolj slab... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!