Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Jaz z kymcotom xcitingom nimam problemov je zelo miren.Sicer pa je vožnja brez rok kaznjiva. :rolleyes: Grem pa sedaj čez zimo v predelavo centralnega stojala,da ne bom rajsal po ovinkih. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z kymcotom xcitingom nimam problemov je zelo miren.Sicer pa je vožnja brez rok kaznjiva. :rolleyes: Grem pa sedaj čez zimo v predelavo centralnega stojala,da ne bom rajsal po ovinkih. :worship:

A ni bolje, da rajsaš po stojalu, kot pa po čem drugem ? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po letu dni uporabe par stavkov o Burgmanu 650 ;)

Motor sam z potovalnim kovckom Maxia deluje impozantno. Mere in teze v vsah gabaritih presegajo mere Yamaha 1300 FJR. Brez kovcka seveda.

Sama voznja pa je lahkotna, tezisce je zelo nizko. Pri zelo majhnih hitrostih, obracanju in podobno je potrebno biti pazljiv. Z sopotnikom drzimo v rokah blizu 400 kg.

Med voznjo Burgman spominja na manjsi Gold Wing. Voznja je umirjena, ter izredno stabilna. Nikjer ni nikakrsnega nihanja, opletanja ali kaj podobnega. Nagibi do stojala po sirokih radialkah se dajo izvajati brez problema. Ob tem vliva obcutek stabilnosti in varnosti.

Za posebno vrsto zabave poskrbi motor z menjalnikom :).

Variomat sam deluje drugace kot sem ga bil vajen iz prejsnih skuterjev, saj drzi motor do hitrocsti 12 km/h v prestavnem razmerju pri cca 3000 obratih. Na ta nacin rocica za gas deluje skoraj bolj kot nekaksen reostat in zaviranje z motorjem do hitrosti 12 khm je mocno. Toliko mocno, da vcasioh pritisnem zavoro do stikala in na ta nacin opzorim na pojemek hitrosti zadaj vozece.

Menjalnim sam ponuja 3 nacine voznje: Power mode, Drive moce in Manual. Sam se odlicno zabavam z vsemi tremi rezimi. Pri Power mode se variomat postavi v visji rezim delovanja, kar omogoci suverenejse pospesevanje v klanec, ali mocnejse zaviranje z motorjem, ali pa izstrelitev izpred semaforja.

Zlasti slednje rado preseneti voznike mednoznih raket z oznako R, kajti Burgman odpelje na zeleno luc bliskovito, pod rezimom najvecjega navora in zvezno pospesuje. Na veliko presenecenje mladcev, ki vedno ostanejo zadaj (prvih nekaj 10 metrov, da ne bo pomote :))

V Manual mode je na voljo sekvencni menjalnik z 6 prestavami in vtis motorja z menjalnikom je pri spretni uporabi popoln. Na ta nacin dobimo tudi najnizjo mozno porabo. Suzuki 6 prestavo poimenuje Overdrive, (OD), da tudi kupci z Ameriskega trga vedo cemu se to rabi :)

Prostora je za 4 integralne celade in nekaj jaken, pod sedezem, kateri nekako se najbolj spominja na manjsi kavc.

Na armaturi sta dva dnevna stevca in potovalni racunalnik, kateri racuna porabo za oba stevca v izbirnem rezimu l/100 km ali km/l. Dodan je tudi toplomer.

Slaba stran Burgmana je dokaj nenatancna izdelava in je v tem neprimerljiv z Yamaho. Majesty je bila enostavno narejena lepse. Sklopi so bili spojeni lepse, dodelan vsak vijak in vsak del motorja. Burgman daje vtis, kot bi ga nekdo sestavljal v domaci garazi. Yamaha zgleda visoko profesionalno. Ce malo pobrskam po svojem zgodovinskem spominu se tudi Suzuki 1100 ni mogel primerjati z Hondo 900. No ja.

Slaba stran je tudi velikost. Za slalom med kolonami in mestno natlacenost, bi tezko nasli manj primeren skuter :)

Zgleda, da se ne da imeti velikega in majhnega skuterja naenkrat :)

Rezime:

Motor je super. Vsak prevozeni km je uzitek za sebe. Boljsega motorja se nisem imel. Letos sem naredil cca 5000 km.

Have fun

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem lastnik atlantica 500.....vendar nimam nobenih problemov z opletanjem sprednjega kolesa....

sprobano od 70km/h do zaustavitve...

gume imam Sava diamond MC 28, nove od začetka sezone...prevoženih 4500 km...

gume so sicer dobre, ker se dobro držijo ceste...se pa veliko prehitro obrabijo

ker je zadnja guma že pri koncu moram kmalu menjati....tokrat se ne bom odločil za Savo, ne vem pa še kaj bom vzel...

Skuterist...zanima me kakšne so kaj cene gum Continentalce ContiTwist Sport in ali obstaja dimenzija 140/60/14 in 120/60/15

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem lastnik atlantica 500.....vendar nimam nobenih problemov z opletanjem sprednjega kolesa....

sprobano od 70km/h do zaustavitve...

gume imam Sava diamond MC 28, nove od začetka sezone...prevoženih 4500 km...

gume so sicer dobre, ker se dobro držijo ceste...se pa veliko prehitro obrabijo

ker je zadnja guma že pri koncu moram kmalu menjati....tokrat se ne bom odločil za Savo, ne vem pa še kaj bom vzel...

Skuterist...zanima me kakšne so kaj cene gum Continentalce ContiTwist Sport in ali obstaja dimenzija 140/60/14 in 120/60/15

hvala

lp

Skupaj z montažo je bilo cca. 125 EUR. Se ne spomnim točno, računa pa ne najedm (trenutno) :blush: . Vendar dimenzije 120/60*15 nimajo v ponudbi. Imajo 120/70*15 vendar model ContiTwist, ki pa se naj nebi veliko razlikoval od ContiTwist Sport.

Bom pogledal kaj se dobi v tvoji dimenziji v revijo in Ti napišem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o Tank Slapperju smo zapisali tule:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...apper&st=45

Tank Slapper se pojavi kadar iz kakrsnegakoli razloga sprednje kolo zgubi stik z voziščem in potem pade nazaj postrani na smer voznje.

Recimo povozen manjsi kamen, spoj betonske plosce, grbine itd...

Takrat se prednje kolo mocno poravna v smer voznje in cez in takoj zopet obratno. Amplitude imajo tendenco narascanja.

Resitve so: Stabilizator prednjega krmila z progresivnim delovanjem, ali pa motor za trenutek dvigniti na zadnje kolo /yeah right/ in postaviti nazaj v pravo ravnino, glede na smer voznje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o Tank Slapperju smo zapisali tule:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...apper&st=45

Tank Slapper se pojavi kadar iz kakrsnegakoli razloga sprednje kolo zgubi stik z voziščem in potem pade nazaj postrani na smer voznje.

Recimo povozen manjsi kamen, spoj betonske plosce, grbine itd...

Takrat se prednje kolo mocno poravna v smer voznje in cez in takoj zopet obratno. Amplitude imajo tendenco narascanja.

Resitve so: Stabilizator prednjega krmila z progresivnim delovanjem, ali pa motor za trenutek dvigniti na zadnje kolo /yeah right/ in postaviti nazaj v pravo ravnino, glede na smer voznje.

Upam, da tega Tank Slapperja ne bom nikoli imel priložnost doživeti...

Sicer pa smo se mi zgovarjali bolj o o shimmy efektu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodila za resetiranje opozorilnih lučk na X9:

Re-setting service lights.

1. Remove the central panel between the headlights, 5 cross head screws retain this.

2. You will find a button above the headlight unit marked RES

3. Turn on the ignition. One of the three service lights is flashing.

4. Briefly press the button. The light before the one you want to reset should light. If the light that comes on is not the one before the one you want to reset, then briefly press the button again to make the light scroll along. When you have the light before lit, then:

5. Press and hold the button. The light you want to reset will start flashing faster. While it is flashing fast, release the button. Now the light should have gone out.

6. Turn off the ignition and turn back on to prove the light has been canceled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej ni blema. Me veseli, da sem še lahko koristen pri maxijih. B)

Poročaj, če ti je uspelo resetirati zadevo. Jaz se sicer s tem sploh nisem ubadal, ker se opozorilne lučke itak same ugasnejo po določenem številu km. I think.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrihtano. Stvar je čisto simpl ,samo pol maske je treba dol vzet pa ogledala. Hvala jetman LP

Popravljeno . Popravil BoštjanG
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu sem zapazil moj bivši maksi :naughty: . Če gre verjeti podatkom v oglasu, ni sedanji lastnik v najboljšem primeru spraznil niti 3 rezervarje goriva :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu sem zapazil moj bivši maksi :naughty: . Če gre verjeti podatkom v oglasu, ni sedanji lastnik v najboljšem primeru spraznil niti 3 rezervarje goriva :rolleyes:

A te že ma da bi ga nazaj kupil al kaj :naughty:

Preračunaj! Lahko da boš še zaslužil :D

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu sem zapazil moj bivši maksi :naughty: . Če gre verjeti podatkom v oglasu, ni sedanji lastnik v najboljšem primeru spraznil niti 3 rezervarje goriva :rolleyes:

Priznaj, da če ne drugega, se ti kolca po maxi družbi :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te že ma da bi ga nazaj kupil al kaj :naughty:

Preračunaj! Lahko da boš še zaslužil :D

Lp

Je že vredu. Je že dovolj, da sem ga enkrat srečno prodal.

Priznaj, da če ne drugega, se ti kolca po maxi družbi :whistle: :whistle: :whistle:

Damn. Ampak na žalost se od letošnjega poletja naprej naši prosti termini ne ujemajo.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtonetu sem zapazil moj bivši maksi :naughty: . Če gre verjeti podatkom v oglasu, ni sedanji lastnik v najboljšem primeru spraznil niti 3 rezervarje goriva :rolleyes:

Moj se je prodal v salonu v roku 4-ih dni za isto ceno, kot sem jo dal na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) (1.500€)! Jaz sem pa imel oglas na netu več kot pol leta, pa nobenega resnega interesa (nazadnje mi je sicer en motosvetovec želel zamenjat njegovo Katano za mojega Kymca, vendar sem bil že zmenjen glede Kawe).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno nismo vsi ljudje rojeni trgovci. Za preprodajalce itaq veš, da so pregnani. :evilgrin:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jetman in Tomozuki, lepo da še najdeta ta del foruma sedaj ko sta "postala" prava motorista .) .

Danes sem prebral novo številko MOTOSI-ja in naletel na provokativno-primerjalni test: Yamaha FZ6 S2 in Yamaha X-city 250, ki se začne s vprašanjem: Ali smo Slovenci zmožni kupiti velik skuter namesto motocikla?

Oba "motorja" so zapeljali mimo Postojne čez Vršič in nazaj v LJ.

Prispevek so napisali Mitja Gustinčič, Katarina Turnšek in Blaž Črnivec.

Niso se ubadali s močjo itd ampak so zastavili vprašanje ali bi bili v življenju zadovoljni s srednje velikim skuterjem?

Ugotovitev je bila, da če se količkaj držimo cestnih omejitev in se nameravamo vsakodevno voziti v službo in trgovino ter tu in tam skočiti na morje ali izlet potem vse to omogoča skuter(postimo ob strani "cestne" dirkače). Skuterju zamerijo samo vzmetenje (zadaj).

Najbolj všeč mi je stavek Mitje G. ki ga citiram:

"Toliko let kasneje se imam za dolgoletnega (pravega) motociklista in če bi mi nekdo ponudil opcijo skuterja namesto motocikla za na izlet, bi ga verjetno gladko zavrnil in se vzvišeno zasmejal, češ kaj pa bom s to škatlasto plastiko. Napaka! V razišljanju. Sodobne skuterje bomo morali privzeti v motociklistični svet., saj s svojo ponudbo odlično obvladujejo marsikatero cesto."

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor se ne čutim vzvišenega zaradi tega, ker imam greben med nogami :D Ta več vrednostni kompleks nekaterih motoristov izvira iz tega, da skuterja nikoli niso imeli in podcenjujejo njegove vozne lastnoti. Kakor sem že nekajkrat povedal, s svojim Kymcom sem prehiteval čoperiste, all-roundiste, celo nakedaše! Ko so mi želeli pokazati, kako njihova zadeva "gre", se me niso mogli otresti iz svoje riti (motorjeve, da se razume :D ). Skratka, skoraj lahko trdim, da sem skuter obvladal v nulo, poznal njegove hibe, se znal rešiti iz ključnih situacij, iztisnil vseh 20KM iz njegovega ozkega grla in se obenem počutil zelo varno na cesti. Tudi zavore niso brutalne in ni skrbi, da bi te prevrgel preko belance, kakor se rado zgodi manj izkušenim voznikom športnih motorjev. Torej, skuter je super zadeva, izjemno elegantna za peljat, lahko je umirjen maček ali agresiven tiger, edino, kar me je zmotilo in kar sem opazil tudi od drugih skuteristov so sorazmerno dragi servisi (težja dostopnost) in rezervni deli (zaradi zahtevnega prenosa moči na cesto). Če pogledam svojega ZR-a, ga lahko popravim sam, potrošni material je pa smešno poceni, oljni filter 5€, zračni filter 20€, svečke po 3€ (pa imam mir za naslednjih 10.000km), druga pa ne potrebujem. Pri skuterju je bil enkrat jermen, drugič valjčki, pa potem regulator itd. Vas pa skuteriste priznavam kot popolnoma enakovredne člane na cesti in tudi vsakega pozdravim.

Evo, en lep spomin na mojo mašinco. Ko danes gledam ta video se mi zdi, da je letel presenetljivo dobro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi. Scooterist me je napotil v to temo. Sem v nakupu za moj prvi maxi uhh so kar veliki upam da ne bom premajhen z mojimi 169cm.

Dobil sem novo ponudbo za Yamaha Majesty 250cc

Letnik 2001, 9000miles je 14484km. Tip pravi da ima nekaj papirjev in nekaj pa ne kar se tiče servisev.Cena 350.000sit. Po sliki zgleda ok vem da ga bo potrebno vseeno pogledat, samo zato ker je daleč vas prvo vprašam tukaj mal za nasvet. Zgleda kar velik uhh :) . A ima kdo posebne izkusnje.

Tolk je izbire in ni lahko izbrati. Nočem preveč zapravit nočem pa jajca. Motor bo vglavnem za vožnjo v službo in ob prostih dnevih da greva lahko s punco kam na izlet. Ne vem ali je to velik kilometrov al ne tud ne vem za letnik a je prestar.

post-17612-1191682773.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, nimaš kaj razmišljat. Ti samo nabavi. Cena je super za Majestya pa še udoben skuter je.

Našel sem še kandiate:Piaggio Hexagon 250, Piaggio x9 250cc, Honda 250 Foresights Suzuki 125 Burgmana in Kymcota 125. Naslednji teden grem pogledat Majestya če bo kul ga vzamem. Upam da ne bo prevelik pa da ne papca preveč bencina.

Popravljeno . Popravil nov
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!