Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Prav zanimivo mi je čitat kako vsi pravite več,več,več...

Ko bi jz govoril za cestni motor!Pri skuterju pa se mi ne zdi tako!Seveda odvisno zakaj ga misliš imeti!Burgman 650 je res fini za vozit,"potovat".Sam je pa izredno okoren,težek in se mi ne zdi uporaben v mestu!

Zato pa smo mu napisali 400 ali 500 ccm, večje pa izpustili. Že naši so malce okorni za po mestu, ampak so pa idealna kombinacija vsega, kar potrebujemo. Če ne bi bili tako praktični, bi sam zagotovo vozil motor in ne skuter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
danes je poštar nekaj mi prinesel.... :naughty:

A je v škatli mogoče "Kit za friziranje" :hmm: To pomeni da boš imel sedaj drugačno frizuro :whistle:

Daj kakšno slikco pripopaj da vidimo zadevo preden gre ......

Vsekakor pa poročilo po vgradnji da vidimo koliko se pridobi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dal slikice... problem je le, da me je poštar čist presenetil in ko je prišel, seveda nisem imel pri sebi cca. 240€, kolikor prideta oba paketa (jermen in variator), tako, da lepim slikce popoldne, ko se oglasim na pošti z denarjem.

Pokrov variatorja pa sem dobil že pred nekaj tedni in tudi dve od štirih plastičnih podložk, dve torej še čakam in ko jih dočakam, dam vse skupaj zmontirat. Pol pa :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola, slikce :)

post-15774-1227028570_thumb.jpg

Malossi Multivar 2000, Malossi X-kevlar in orginalni pokrov variomata za Piaggio Master 500 + dve podložki

post-15774-1227027854_thumb.jpg

pa še moja nova sopotnica za naslednjo sezono :naughty:

nekajmalegabelega.press

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola, slikce :)

post-15774-1227028570_thumb.jpg

Malossi Multivar 2000, Malossi X-kevlar in orginalni pokrov variomata za Piaggio Master 500 + dve podložki

post-15774-1227027854_thumb.jpg

pa še moja nova sopotnica za naslednjo sezono :naughty:

nekajmalegabelega.press

Lepo, a si se odločil za Malossija in ne J.Costo? Kaj je bil končni razlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, a si se odločil za Malossija in ne J.Costo? Kaj je bil končni razlog?

Ja, Malossia sem vzel. Razlog? Predvsem dobavljivost in preizkušenost. Pa tudi nižja cena.

Malossi variator sem dobil za 162€ in Malossi jermen za 74€, pokrov variomata je 8€ in podložke 2€, skupaj ≈250€. Sedaj kupim še olje, oljni filter, zračni filter in svečko, ter naredim servis in tuning obenem. :naughty:

Še prej pa stestiram sedanje zmogljivosti, da bom lahko potem bolj natančno primerjal in morda sam sebi lažje upravičil investicijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Malossia sem vzel. Razlog? Predvsem dobavljivost in preizkušenost. Pa tudi nižja cena.

Malossi variator sem dobil za 162€ in Malossi jermen za 74€, pokrov variomata je 8€ in podložke 2€, skupaj ≈250€. Sedaj kupim še olje, oljni filter, zračni filter in svečko, ter naredim servis in tuning obenem. :naughty:

Še prej pa stestiram sedanje zmogljivosti, da bom lahko potem bolj natančno primerjal in morda sam sebi lažje upravičil investicijo :)

No, če bo tko kot pri X9, boš prijetno presenečen. Razen, če ma Nexus že original kaj poboljšan variator...

Pri meni je blo tko, da so se po menjavi variatorja sicer pospeški povečali, vendar nikakor ni dosegel več mejnih 8000 vrtljajev, mu je kar zmanjkalo enih 400 - 500. Posledično je bila tudi končna malce manjša. Dokler nisem namontiral še LeoVinceja, hehe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če bo tko kot pri X9, boš prijetno presenečen. Razen, če ma Nexus že original kaj poboljšan variator...

E... kvečemu slabši variator imam jaz originalno notri, saj praviš, da je bil tvoj z osmimi valjčki, no, moj jih ima le šest :headbang:

Razlika tako sigurno bo in morala bo biti občutna, da pa ne bo le "po občutku", pa moram tudi malo preveriti sedanje zmogljivosti. In tu nastopi majcena težava.

Končno hitrost mi ni problema izmeriti, vržem pod zic Garmina in po koncu vožje pogledam koliko je šlo, težava je pri pospešku. Kako čim bolj natančno izmeriti pospešek? Kakšna ideja?

Poleg Nuvi-ja imam še Forerunnerja in načeloma bi lahko na njem gledal hitrost, ob štartu stisnil še štoparico in jo pri 100 ustavil, a to ni najbolj eleganta, kaj šele varna metoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako čim bolj natančno izmeriti pospešek? Kakšna ideja?

Rabiš kamero, ki bo snemala takšen ali drugačen kazalnik hitrosti. Najboljši je kar on-board, ker gps nima konstantnega osveževanja. Še prej z GPSom izmeriš realnih 50 in 100 km/h, tako da boš potem vedel, koliko ti pri teh realnih hitrostih pokaže on-board števec.

Po vožnji samo pogledaš posnetek števca, izmeriš čas in voila :OK:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma daj,ko mala deca ste!Frizirate te skuterčke...Naj vam bo že enkrat jasno,da to ni namenjeno divjanju in si že enkrat motorje kupte ali pa se zadovoljite s tem kar nudijo!Ne pa da hočte naredit neki iz mopeda,ki itak že preveč gre glede na mala koleasa in vozne lastnosti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabiš kamero, ki bo snemala takšen ali drugačen kazalnik hitrosti. Najboljši je kar on-board, ker gps nima konstantnega osveževanja. Še prej z GPSom izmeriš realnih 50 in 100 km/h, tako da boš potem vedel, koliko ti pri teh realnih hitrostih pokaže on-board števec.

Po vožnji samo pogledaš posnetek števca, izmeriš čas in voila :OK:

Hmm... to bi bilo celo izvedljivo. Bom probal. Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... to bi bilo celo izvedljivo. Bom probal. Hvala :)

Rezultat merjenja me zelo zanima!

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se vi pogovarjate o 50ccm ? ali več ?

Če se za 50ccm kdo ve kolk kaj gre maxiskuter brez blokad ?

Hvala

Ti pa neveš kaj točno pomeni maxiskuter, kajne? Skuter z 200 kubiki ali več...

Nisem še videl maxiskuterja z 50ccm :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben skuter od 125 ccm naprej naj nebi imel blokad. 4 takni sigurno, dvotaktni pa mogoče kakšen ima. Maxiskuter je mišljeno okoli 250ccm in naprej. S tem da je večina maxiskuterjev bolj potovalne narave (udobje, lega na cesti, vetrna zaščita, itd).

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500 ccm imajo končno okrog 160 km/h, 250 ccm okrog 130 km/h.

95% modelov ima brezstopenjski avtomatski menjalnik oz. variator, enako kot imajo 50 ccm skuterji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem maxijem. Če ima morda kdo scarabea 500 star tip, na razpolago imam popolnoma nov komplet gum Pirelli ST 66. Kontaktiraj na PM.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, rezultati testiranj so tu in že mi je žal, da sem šel testirat :unsure: Zakaj? Beri spodaj.

Najprej sem Nexusu dodal Garmin Forerunner 305, tako sem lahko izmeril najvišjo in trenutno hitrost, razdaljo ter čas. Torej vse, kar potrebujem.

post-15774-1227453092_thumb.jpg

Dal sem ga na krmilo, tako sem lahko vklapljal in izklapljal štoparico, ne da bi moral odmakniti roke z krmila. Varnost ;)

post-15774-1227453175_thumb.jpg

In sedaj rezultati....

končna hitrost:

156km/h (Garmin)

174km/h (potovalni računalnik)

pospešek 0-100km/h:

12.11s (hitreje ni šlo :headbang: )

pospešek 0-400m:

16.96s

Za konec pa. Brzinomer na Nexusu mi laže za dobrih 10%, kar pomeni, da pri 100 na števcu, grem jaz le slabih 90km/h in da končna hitrost ni 174km/h.

post-15774-1227453245_thumb.jpg

Upam, da bo z Malossijevim variatorjem bolje in se bom vsaj približal podatkom, ki so bili navadeni v @skuterist-ovi tabeli o maxiskuterjih. Tam, se mi zdi, naj bi moj imel okrog 9 sekund do sto. 12s ni niti blizu!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pospeški so odvisni tudi od teže voznika, količine goriva v posodi, vetra, temperature okolice in asvalta, oprijema gum,... Pa še večina podatkov je napačnih za cca 10% kot si sam ugotovil, dvomim da je pri pospeških odklon drugačen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki, dobljeni z GPS-om so bolj ali manj točni, ura je absolutno točna :) Maksimalna hitrost je bila merjena na razdalji 7 kilometrov, 2x, pospešek sem meril tako, da sem najprej z GPS-om ugotovil koliko je resnično 100km/h in koliko pri tej hitrosti kaže števec na Nexusu. Ko sem to vedel sem le še meril čas, potreben, da to hitrost dosežem. Resničnih 100km/h je na števcu Nexusa 110km/h. Merjeno 10x, dobrih 12 sekund je najboljši čas, dosežen, zanimivo, pri speljevanju z mesta pri prostem teku, če sem obrate dvignil in držal zavoro, ter nato speljal, je bil rezultat slabši, 13.xx sekund.

Moja teža je 86kg + oprema, poln rezervoar goriva in temperatura okrog 7ºC

Lahko pa, da so Italjani to merili tako, da so dal na skuter enga, ki ima 50kg s posteljo vred, prazen rezervoar, pritisk v pnevmatikah 5bar+, temperatura 23ºC,... :D

aja, pa po klancu navzdol...

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!