Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Torej, rezultati testiranj so tu in že mi je žal, da sem šel testirat :unsure: Zakaj? Beri spodaj.

Najprej sem Nexusu dodal Garmin Forerunner 305, tako sem lahko izmeril najvišjo in trenutno hitrost, razdaljo ter čas. Torej vse, kar potrebujem.

Dal sem ga na krmilo, tako sem lahko vklapljal in izklapljal štoparico, ne da bi moral odmakniti roke z krmila. Varnost ;)

In sedaj rezultati....

končna hitrost:

156km/h (Garmin)

174km/h (potovalni računalnik)

pospešek 0-100km/h:

12.11s (hitreje ni šlo :headbang: )

pospešek 0-400m:

16.96s

Za konec pa. Brzinomer na Nexusu mi laže za dobrih 10%, kar pomeni, da pri 100 na števcu, grem jaz le slabih 90km/h in da končna hitrost ni 174km/h.

Upam, da bo z Malossijevim variatorjem bolje in se bom vsaj približal podatkom, ki so bili navadeni v @skuterist-ovi tabeli o maxiskuterjih. Tam, se mi zdi, naj bi moj imel okrog 9 sekund do sto. 12s ni niti blizu!!

Tukaj sta samo 2 možnosti:

- Ali je bilo z Garminom oz. merjenjem kaj narobe

- Ali pa je kaj narobe s tvojim maksijem.

Ker tako slabi rezultati tudi meni ne gredo v račun. Če bi bili pospeški res tako slabi, bi te v štartu pajsnu vsak ta drug avto ! Realni pospeški tvojga maksija od 0 - 100 so od 8 - 9 sekund. Tudi končna je najmanj 5km višja. Sklepam po mojem X9, saj sta enake mašine, tudi v teži ni razlik...

Na spodnjih linkih so pospeški verjetno res malo pretirani, vseeno pa ne morejo bit za 100% zgrešeni!

link1

link2

link3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne verjamem, da bi bilo z Garminom kaj narobe, vsaj do sedaj se je izkazal za dokaj točnega. Pa tudi za maxija bi rekel, da je vse ok, gre enako kot vedno in nisem imel nikoli občutka, da bi zaostajal pri vožnji v skupini meni podobnih :)

Končna hitrost, 156km/h je sigurno maksimalna saj se je že vklapljala blokada vrtljajev, ≈8500vrt/min. Moj jermen in valjčki niso več najnovejši, tako, da z novimi bi bilo verjetno bolje, pa to tako ali tako ni pomembo, za primerjavo bodo tudi ti podatki dobri. Potrebujem le relativno primerjavo, ne absolutnih vrednosti. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale pospešek je res katastrofalen, si pa že sam ugotovil, da za merjenje učinka predelave potrebuješ le čas za primerjavo. Če so pospeški zdaj slabi, se lahko po predelavi nadejaš večje spremembe :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne verjamem, da bi bilo z Garminom kaj narobe, vsaj do sedaj se je izkazal za dokaj točnega. Pa tudi za maxija bi rekel, da je vse ok, gre enako kot vedno in nisem imel nikoli občutka, da bi zaostajal pri vožnji v skupini meni podobnih :)

Končna hitrost, 156km/h je sigurno maksimalna saj se je že vklapljala blokada vrtljajev, ≈8500vrt/min. Moj jermen in valjčki niso več najnovejši, tako, da z novimi bi bilo verjetno bolje, pa to tako ali tako ni pomembo, za primerjavo bodo tudi ti podatki dobri. Potrebujem le relativno primerjavo, ne absolutnih vrednosti. :)

čudno se mi zdi, moj sesalc ima enak motor kot tvoj, pa se mi blokade pri maximalni hitrosti nisem še začutil.. pa kaže šteuc tam, skoraj 180.

sem pa poskušal ses eno gilero nexus ki ima gor malossi pogon, pa na startu me pusti za kako dolžino motorja po ca 500 metrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... Glede na to, da sem meril čas 0-110km/h po števcu, kar ustreza 0-100km/h realno, bi rekel, da je 0-100km/h po števcu kako sekundo ali dve manj, torej ≈10s

Torej še vedno daaaleč od 6.6 ali celo 6s za 0-100km/h, kot je navedeno v linkih, ki jih je prilepil @Valentin. Ti časi so po moje čista znanstvena fantastika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... Glede na to, da sem meril čas 0-110km/h po števcu, kar ustreza 0-100km/h realno, bi rekel, da je 0-100km/h po števcu kako sekundo ali dve manj, torej ≈10s

Torej še vedno daaaleč od 6.6 ali celo 6s za 0-100km/h, kot je navedeno v linkih, ki jih je prilepil @Valentin. Ti časi so po moje čista znanstvena fantastika.

Pozdravljeni! Jaz sem imel tudi Atlantica 500, od ventilov do vseh nastavitev po prvem servisu,prevoženih 3000km in se mi je enako obnašal kot navaja Drejči,morda pol po 10000km se malce pozna na pospeških ko je že malo jermen zažrt in valči imalo ploščate usedline(se zmanša odziv prenosa). Jaz na vsakem ko sem naredil servis sem z posebno mastjo v minimalni količini namazal kanale v varjatorju kjer ležijo valčki in morem priznati da so valčki zdržali veliko več ter tudi na pospeških se je občutno poznalo,samo to moreš naredit ob vsakem intervalu servisa 6000km ter spihat sklopko. Kar se pa tiče merjenja hitrosti na Italjanih sem pa zelo skeptičen ker je meni končna kazala tudi na max spidu 180km/h. Ko sem pa imel Burgmana in mi je števec kazal normalno pa se mi zdi da je tam bila enaka hitrost pri 150km/h kot pri tem 180km/h. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseskozi sem si želel, da bi bil moj scarabeo bolj odziven. Tako sem pri menjavi valjčkov le te podrejal. Zmanjšal sem težo za pol grama po valjčku, ležišče pa posprejal s posebnim sprejem.

V normalnih okoliščinah je bil pospešek okoli 10 sekund do 100. Po menjavi pa je postal prava raketa pospešek je bil okoli 7 sekund. Ko je sprej zmetalo iz varijatorja se je ustalilo na okoli 8 sekundah. Ves pospešek pa je bil v območju do 90 kilometrov, potem je že bilo čutiti pojemek. Prehitevati nad 100 je blo skoraj nemogoče. Rdeče polje pe je že bilo nekje pri 130 kilometrih. Uporabno za po mestu in neuporabno za turer vožnjo. Hitro so leteli v varijator novi valjčki.

Sedaj ne eksperimentiram več, zato sem raje nabavil malo močnejši motor. Original je original.

Pozdrav Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseskozi sem si želel, da bi bil moj scarabeo bolj odziven. Tako sem pri menjavi valjčkov le te podrejal. Zmanjšal sem težo za pol grama po valjčku, ležišče pa posprejal s posebnim sprejem.

V normalnih okoliščinah je bil pospešek okoli 10 sekund do 100. Po menjavi pa je postal prava raketa pospešek je bil okoli 7 sekund. Ko je sprej zmetalo iz varijatorja se je ustalilo na okoli 8 sekundah. Ves pospešek pa je bil v območju do 90 kilometrov, potem je že bilo čutiti pojemek. Prehitevati nad 100 je blo skoraj nemogoče. Rdeče polje pe je že bilo nekje pri 130 kilometrih. Uporabno za po mestu in neuporabno za turer vožnjo. Hitro so leteli v varijator novi valjčki.

Sedaj ne eksperimentiram več, zato sem raje nabavil malo močnejši motor. Original je original.

Pozdrav Scarabeo

In kako si z njim zadovoljen ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseskozi sem si želel, da bi bil moj scarabeo bolj odziven. Tako sem pri menjavi valjčkov le te podrejal. Zmanjšal sem težo za pol grama po valjčku, ležišče pa posprejal s posebnim sprejem.

V normalnih okoliščinah je bil pospešek okoli 10 sekund do 100. Po menjavi pa je postal prava raketa pospešek je bil okoli 7 sekund. Ko je sprej zmetalo iz varijatorja se je ustalilo na okoli 8 sekundah. Ves pospešek pa je bil v območju do 90 kilometrov, potem je že bilo čutiti pojemek. Prehitevati nad 100 je blo skoraj nemogoče. Rdeče polje pe je že bilo nekje pri 130 kilometrih. Uporabno za po mestu in neuporabno za turer vožnjo. Hitro so leteli v varijator novi valjčki.

Sedaj ne eksperimentiram več, zato sem raje nabavil malo močnejši motor. Original je original.

Pozdrav Scarabeo

Jaz tudi nisem na Atlanticu predeloval varjatorja,sem ga raje prodal in bom kupil močnejšega ker se veliko vozim v dvoje in po avtocesti. Ciljal sem na GP800 pa sem po manšem poskuso ugotovil da to ni zame,temveč rabim potovalni in udoben maxsi. V kolikor sem pred leti bil motorist in vozil vrsto motorjev sem v zadnjih letih ugotovil kaj je zame in katera drža mi najbolj ustreza, zato bom tudi ostal na maxsiju ker ima vse pluse zame, pa čeprav se motoristi zmrdujejo nanje (kateri jih niso vozili in kateri jih ne poznajo). Zto pa je pravilo da je za vsako rit svoj motor. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako si z njim zadovoljen ?

ZA VSAKO RIT, SE DA MOTOR DOBIT

Ne vem točno na katerega misliš. Za starega lahko rečem, da se ga moraš navadit kot pa vsakega in je super.

Ko ti pa začne premankovati konjev, greš pač na močnejšega.

Za novega še pa ne morem reči kaj določnejšega, po 150 kilometrih mi je bil super. Vsak motor ima dobre in slabe lastnosti.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi nisem na Atlanticu predeloval varjatorja,sem ga raje prodal in bom kupil močnejšega ker se veliko vozim v dvoje in po avtocesti. Ciljal sem na GP800 pa sem po manšem poskuso ugotovil da to ni zame,temveč rabim potovalni in udoben maxsi. V kolikor sem pred leti bil motorist in vozil vrsto motorjev sem v zadnjih letih ugotovil kaj je zame in katera drža mi najbolj ustreza, zato bom tudi ostal na maxsiju ker ima vse pluse zame, pa čeprav se motoristi zmrdujejo nanje (kateri jih niso vozili in kateri jih ne poznajo). Zto pa je pravilo da je za vsako rit svoj motor. LP.

Ali si preizkusil GP800? Kako se pelje :whistle:

Ali si že našel kakšnega "Burgija" ki ti je dovolj všeč?

@Drejči ti pa le "dobro" izmeri in predstavi rezultate. Bomo imeli "referenco" koliko prinese takšna predelava, @Valentin je po njegovih besedah pridobil kar nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si preizkusil GP800? Kako se pelje :whistle:

Ali si že našel kakšnega "Burgija" ki ti je dovolj všeč?

@Drejči ti pa le "dobro" izmeri in predstavi rezultate. Bomo imeli "referenco" koliko prinese takšna predelava, @Valentin je po njegovih besedah pridobil kar nekaj.

V Izoli sem jo poiskusil (GP800 odličen motor za športnike, potovalnost pa je na nuli in udobje ter ostale stvari kar nudijo veliki maxsiji), ker poznam osebo od katerega tudi naročujem nekatere dele. Sem si vzel čas eden teden in šel malo okrog ter poizkusil nekaj km z motorji ki so mi všeč in me je presenetilo da mi je ostal še samo eden na katerega nisem toliko apiliral pa čeprav sem ga mislil dve leti nazaj že kupit. Napaka pa je v izbirčnosti samo ta, da so me maxsiji totalno razvadli,vozil pa bi še BMW-LT ali HONDA-GOLD WING če bi bila avtomatika,ker sta krasna motorja za peljat in maxsi udobna. Pri rabljenih tega ranga katerega iščem jaz pa sem imel smolo,ker večina napiše (odlična ohranjenost) ali prvi lastnik,pri samem ogledu pa so stvari popolnoma drugačne in ponavadi prvi lastnik v SLO,koliko se jih pa je menjalo v I pa ni znano in ti iz uvoza v kolikor sem jih vredo pregledal skoraj nobeden nima realnih km. OK Sem pač imel malo izleta po SLO in nekaj litrov bencina,sedaj pa le vem pri čem sem in kaj bo pokazala ta svetovna recesija pri cenah ali bom morda kar novega nabavil in ga imel lep čas. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako si z njim zadovoljen ?

ZA VSAKO RIT, SE DA MOTOR DOBIT

Ne vem točno na katerega misliš. Za starega lahko rečem, da se ga moraš navadit kot pa vsakega in je super.

Ko ti pa začne premankovati konjev, greš pač na močnejšega.

Za novega še pa ne morem reči kaj določnejšega, po 150 kilometrih mi je bil super. Vsak motor ima dobre in slabe lastnosti.

Scarabeo

Na Suzukija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Septembra sem si želel tudi sam izposoditi GP800 za kak krog ali dva, pa so žal za letošno sezono že zaključili s testnimi vožnjami in motor poslali nazaj v Koper. No, jo bom pa sprobal spomladi in primerjal z mojim, takrat že izpopolnjenim, Nexusom. :naughty:

@skuterist: bom še enkrat pomeril vse skupaj, sem včeraj šel zopet en krog, pa mi je zmanjkalo energije v Forerunnerju. Takoj, ko bo kak lep vikend ponovim meritve. Bom pač malo počakal z menjavo, morda pa še kaj kupim. Sklopko, izpuh...? :whistle:

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje izvem koliko valjčkov ima moj skuter? Imam Aprilio Sportcity 250 letnik 08. Je sploh smiselno navijati skuter ali ga imeti daljši čas pa si namesto navijanja kupiti pravi motor? Ali je smisel samo v tem da rečeš jst mam pa malossijeve dele v mašini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je sploh smiselno navijati?Ali je smisel samo v tem da rečeš jst mam pa malossijeve dele v mašini?

:worship: odgovoril si si sam :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: odgovoril si si sam :worship:

Dolgčas?

Izvoli edini pravi motor za prave motoriste in pusti nas bednike pri miru če nimaš ničesar pametnega za dodati, le smetiti. :headbang:

20080714222734_bzkrowydi4cn92.jpgistockphoto_5838456-three-pink-roles-of-toilete-paper.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje izvem koliko valjčkov ima moj skuter? Imam Aprilio Sportcity 250 letnik 08. Je sploh smiselno navijati skuter ali ga imeti daljši čas pa si namesto navijanja kupiti pravi motor? Ali je smisel samo v tem da rečeš jst mam pa malossijeve dele v mašini?

Da ugotoviš koliko valjčkov ima tvoj skuter imaš na voljo dva načina. Prvi in najsigurnejši je, da odstraniš variator in jih prešteješ, drugi, da probaš informacijo poiskati na internetu ali pa v servisnih navodilih.

Pri menjavi variomata, gre za poseg v prenos in ne v motor, tako na njegovo življensko dobo ne vplivaš bistveno. Bolj verjetno je, da se boš skuterja naveličal, kot pa uničil. In če veš zakaj si skuter sploh kupil in ne "pravi" motor, potem cincanje med skuterjem in "pravim " motorjem nekako ni na mestu.

Kar pa se smiselnosti menjave prenosa tiče, pa si mora na to vprašanje odgovoriti vsak sam, jaz na bahanje, češ "jest mam pa malosija, hahaha" ne tripam in to ni moj motiv za menjavo. Pravzaprav, če bi, bi si moral kupiti kak drug motor (SS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje izvem koliko valjčkov ima moj skuter? Imam Aprilio Sportcity 250 letnik 08. Je sploh smiselno navijati skuter ali ga imeti daljši čas pa si namesto navijanja kupiti pravi motor? Ali je smisel samo v tem da rečeš jst mam pa malossijeve dele v mašini?

V varjatorju imaš 6 valčkov,mislim pa da se dobijo malosijevi tudi malenkost lažji tako da pridobiš na pospeškah,to lahko poskusiš ko boš imel servis ko boš odprl pokrov varjatorja in hkrati zamenjaš. Vem pa da je odlična razlika za Burgmana 400 s temi malosijevimi valčki, tako da sploh ne rabiš druge posege v pogon. Bistvo pri pospeškah pa je le da se motor prej zavrti v višje obrate preden se sklopka sprosti in začne vlečti. LP.

Popravljeno . Popravil x raider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se samo zanimam kako je s tem. Spomladi gre najprej akrapovič gor če bo dnar, druge stvari pa ne vem če bom kaj spreminjal. Zaenkrat ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Suzukija.

No bil sem lastnik scarabea 500 star tip. V primerjavo boma napisal, da sem vozil tudi atlantika 500. Že tu je bila precejšnja razlika v udobnosti, mislim na vzmetenje.

V stroma sem prevozil kakih 150 km in ugotovil, da mi pozicija za krmilom odgovarja, se lepo sedi. Napram skuterju tu nimaš kaj veliko prestavljati nog, vseskozi jih imaš v pripravljenosti za zaviranje in prestavljanje, to je slabost proti skuterju.

VELIKA prednost pa je vožnja po slabem asfaltu, grbin skoraj ni čutiti, hod amortizerjev 150 mm. Jaz bi rekel zelo primeren za slabše ceste, teh pa je zmeraj več.

V ovinku na slabem in dobrem asfaltu je približno kot karving smučka, ko zastaviš ovinek samo vlečeš. Čeprav so bili to moji prvi kilometri sem motorju zelo hitro zaupal, tega za skuter ne morem reči.

Največja razlika je seveda veter okoli nog in pa menjalnik. Na začetku pač moraš kar malo razmišljati kje ga imaš, v kateri prestavi.

Ko prehitevaš ne moreš kar stisniti gasa kot na skuterju, ampak moraš prej prestavit, če voziš potovalno in želiš hitro smuknit.

Želel sem nekaj močnejšega in udobnega. Gledal sem predvsem 650 burgmana in se odločil za V stroma. Še to, testiral sem tudi devilko 700 nt, moja boljša polovica na zadnjem sedežu je trpela, ker je imela zelo pokrčena kolena - odpadel. Je pa imela devilka neverjetno veterno zaščito, vse ostalo pa mi je bilo slabše, da ne bom preveč šimfal.

Kaj več o občutkih pa bom lahko napisal po par 1000 kilometrih.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bil sem lastnik scarabea 500 star tip. V primerjavo boma napisal, da sem vozil tudi atlantika 500. Že tu je bila precejšnja razlika v udobnosti, mislim na vzmetenje.

V stroma sem prevozil kakih 150 km in ugotovil, da mi pozicija za krmilom odgovarja, se lepo sedi. Napram skuterju tu nimaš kaj veliko prestavljati nog, vseskozi jih imaš v pripravljenosti za zaviranje in prestavljanje, to je slabost proti skuterju.

VELIKA prednost pa je vožnja po slabem asfaltu, grbin skoraj ni čutiti, hod amortizerjev 150 mm. Jaz bi rekel zelo primeren za slabše ceste, teh pa je zmeraj več.

V ovinku na slabem in dobrem asfaltu je približno kot karving smučka, ko zastaviš ovinek samo vlečeš. Čeprav so bili to moji prvi kilometri sem motorju zelo hitro zaupal, tega za skuter ne morem reči.

Največja razlika je seveda veter okoli nog in pa menjalnik. Na začetku pač moraš kar malo razmišljati kje ga imaš, v kateri prestavi.

Ko prehitevaš ne moreš kar stisniti gasa kot na skuterju, ampak moraš prej prestavit, če voziš potovalno in želiš hitro smuknit.

Želel sem nekaj močnejšega in udobnega. Gledal sem predvsem 650 burgmana in se odločil za V stroma. Še to, testiral sem tudi devilko 700 nt, moja boljša polovica na zadnjem sedežu je trpela, ker je imela zelo pokrčena kolena - odpadel. Je pa imela devilka neverjetno veterno zaščito, vse ostalo pa mi je bilo slabše, da ne bom preveč šimfal.

Kaj več o občutkih pa bom lahko napisal po par 1000 kilometrih.

Scarabeo

Hvala za odgovor. Bom počakal na pomlad, ko boš prevozil še kakšen kilometer več. Kaj te je pa odvrnilo od od Burgmana 650 ?

Kar se pa tiče honde devilke, lahko rečem le, da me že njen izgled odvrača od nakupa.

1965

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!