Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me sledece (prosim ne ugibanj)

1.) Poraba : a.)goriva

b.)olja

2.)Kam ti piha (samo glava in rame, cele roke, kolena...)

3.)Kolko obratov ima v peti prestavi pri 130 kmh in kolko porabi bencina pri tej hitrosti

4.)Vzdrzevanje...kaj je treba pazit pri nakupu, kolko stane kaj, kar ste menjali...

5.)Od katetrega letnika dalje ima bolj hud pogled (da nima vec dveh velikih okroglih luci spredaj)

6.)IZKUSNJE

Hvala

Popravil/a - Ice on 15/05/2002 22:18:18

Popravil/a - Ice on 17/05/2002 09:42:19

Objavljeno

quote:

Zanima me sledece (prosim ne ugibanj)

1.) Poraba : a.)goriva

b.)olja

2.)Kam ti piha (samo glava in rame, cele roke, kolena...)

3.)Kolko obratov ima v peti prestavi pri 130 kmh in kolko porabi bencina pri tej hitrosti

4.)Vzdrzevanje...kaj je treba pazit pri nakupu, kolko stane kaj, kar ste menjali...

5.)Od katetrega letnika dalje ima bolj hud pogled (da nima vec dveh velikih okroglih luci spredaj)

6.)IZKUSNJE

Hvala

Poraba goriva od 5-7 (odvisno od desne roke), na 1.500km 1dcl olja. Piha ti v roke in .. (vse je odvisno od strukture tvojega telesa).

Pri 130 bo poraba bliže 5 kot 7 litrov.

Rezervni deli so ceneje pri nas kot npr v A. Ni pretirano!

Mislim, da je ta hud model od 1997 dalje.

Super tourer za daljše ture!

Zaenkrat nimam več časa, če te še kaj zanima, pa javi.

LP Hector

Objavljeno

1500 km deci olja????

...se huje kot sem mislil...

Kaj pa kolena??? So delezna dosti vetra???

Pa hvala za odg..

Objavljeno

quote:

1500 km deci olja????

...se huje kot sem mislil...

Kaj pa kolena??? So delezna dosti vetra???

Pa hvala za odg..

ja ka si pa mislu?? to je pac Yamaha

Objavljeno

quote:1500 km deci olja????

A si gorenc ejga al kva. TDM je itak najboljša turing mašinca ,tako da tistih pol litra olja ne bi smelo biti problem.

Objavljeno

quote:

1500 km deci olja????

...se huje kot sem mislil...

Kaj pa kolena??? So delezna dosti vetra???

Pa hvala za odg..

Se ti zdi to dosti? 4 dcl med servisnim intervalom. Meni ne ne zdi pretirano, verjetno pa je nekaj odvisno tudi od načina vožnje ter vrste olja. Ampak stari, ko se vsedeš in poženeš zadevo, garantirano pozabiš na to malenkost.

Kolena so pa kr dobro skrita za plastičnimi boki. Upoštevaj tudi to, da je model star praktično 10 let - torej ful preizkušen in vedno atraktiven.

Mačica, res da moja prejšnja TA ni papala nič olja, ampak nudi pa tudi dosti manj kot TDM.

Objavljeno

A ve kateri za kako ki se prodaja za posteno ceno??

Ce ja, dajte mi prosim kontakt poslat, ker bom najverjetneje presedlal...

Lep vikend

ElB

Objavljeno

quote:

A ve kateri za kako ki se prodaja za posteno ceno??

Pozabite, sem ze domov pripeljal...z 210 na uro po avtobahnu...

neverjetno....sedis kot na fotelju, pa pri 170 gasa navijes, malo zrita in ze je na 200...fantasticno....

Samo jeba ko je dez padal po 90% poti, ga nism mogu dolgo spanat...

Vprasanje za lastnike novejsih modelov:

opazam, da se mi kratka(projekcijska) luc rahlo trese od vibracij.

Se da zadevo kako umirit???Frend je reku, da vsi Audi in VW dizli tudi tak tresejo, da se to opazi...pa ne vem ce je to tako opazno, ker ima svetloba tak oster rob al je res kaj loker pod masko.

Pa da ne sraufam brezveze, mi prosim povejte.

Pa ima kdo kak web naslov kot do it your self ali kaj takega za omenjeni The Stroj ?

pa bremze....JOOOOJ, kak dobro, satansko dobro grabijo...guma se mi je kar smilila..se dobro da ima tank take oblike, da sem se z air bagom gor naspanal, da me ni naprej vrglo....

Edino kar je made in CZ je bilanca, pa ročke za kupl+spr bremzo..

definetly ceske 100%

Pa auspuh bo tudi jebarija naredit...totega originala spljoh ne cujes...

A ma se kdo kak nasvet za novopecenega lastnika??? Na kaj pazit, posebnosti..

LP, ElBarto

Objavljeno

elbarto? a KLE-ja si prodal?

kar se pa tice TDM-a ga pa fura en moj kolega. Fedre naspanane na bolj trdo, ker tip ga res "zalaga" maksimalno, pa je se vedno sprednje stopalke zbrusu na pol, original auspuhe mu je prepihalo, tako da ima sedaj gor kopijo (ala Akrapovic - dela en tip iz Celja) in je reku da se je elasticnost motorja se povecala, da o soundu sploh ne govorim.

Aha...so mu pa na servisu tudi nekaj po sklopki sarili (sam ne vem kaj - nekaj so mu navrtavali), tako da mu zdaj motor leti tam okoli 240 (merjeno z drugim motorjem). Seveda je odtrgal ze tudi stevc zajlo

Objavljeno

nobel, elB.

Pa le tud na svojo glavo misl, če se ti že motor ne smili.

LP

Objavljeno

quote:

A ma se kdo kak nasvet za novopecenega lastnika??? Na kaj pazit, posebnosti..

LP, ElBarto

Welcome in TDM paradise!

Daj napiši malo letnik, barva....

Meni luči ne trese, mogoče imaš kakšen šrauf slabo zategnjen.

Pazi samo na olje in seveda bencin.

Mogoče nasvet: nikar ne poskušaj čez zimo odstranit akumulatorja, ker boš dobil mlade zraven!

PS Zdaj pa bi lahko počasi že imeli svojo rubriko (like Transalp)?

LP Hector

Objavljeno

Pa saj je to svoja rubrika. Kaj pa hočeš še več?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Objavljeno

quote:

Pa saj je to svoja rubrika. Kaj pa hočeš še več?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Jaz nimam nikol dovolj...

Objavljeno

Jap...smrk...

Mojega KLEja ni vec...pod mojo ritjo...ze od nedelje ne...pa tak lepo sem skrbel za njega...po pravivi povedano mi ga je tak fejst zal, da me se vedno vest pece, da sem ga dal...ampak ded je dal posten denar, da ga je dobil, dobil pa je posten motorcek.

Hja, TDMka je godiste 97, nije bas najnovije, cca 20000 prevozenih, bordo metalik barve, enkrat je bla na tleh(cca 5 m, vidu originalni dekl, ni sile...) treba je se malo bilanco poglihat, pa ded mi jo je tudi s tezkim srcem stran dal kar tudi nekaj pove...

Ampak res sem celih 75 km samo moja ramena vidu v speglih...jeba...

A jih je kteri ze menjal(itak so smrtno grdi) ? pa baje da so noter gvihti, da jih od tresljajev masine ne trrrrrese prevec. kak je s tem?

Pa gume mu bom mogu pocasi druge gor dat. Ma kdo izkusnje z vec pnevmatikami na tem motorju??? hocem take, da jim tudi poljcanar (fini pesek, po gozdnih cestah nasut) ne dela tezav, pa da me ne fukne v zelenjavo ko bom cez ovinek avspuhe brusil?

V petek imam dopust za sraufanje fines...tresenje luci, levi blinkerji prehitro utripajo(nekje verjetno masa jebe - pomaga Dr. WD)..ciscenje, menjava sveck, olja, filtra...

BTW, KAKO OLJE NALITI???? Noter je pol sinteticno, bi bla poraba olja s sinteticnim kaj manjsa?

Tra la la....

LP, ElB

Objavljeno

elB:

Dej noter polsintetiko, ker se ti sintetike načeloma ne splača. Tudi če ti bo manj olja kuru, je zato to tolk dražje.

Pa ne mazat gum z WDjem, nimajo veze z žmigovci

Kar se blinkerja tiče... najbrž avtomat. Daj notri enega od yugota, pa bo ziher in pocen delal. Vsaj meni dela.

Pa ne pozabit tankat.

LP

Objavljeno

desni dela ok, levi pa prehitro...najprej bom kontakte za zarulje z WD nasprical, pol pa pride drugi salter avtomat noter..kake gume ti meni omenjas????

Glede olja, obojega dobim dzabaka kolkor ga potrebujem za lastno potrebo, tak da sem lahko zbircen. In ce sem obenem se bolj ziher, da mi ga manj papa, gre not full sinteticno

LP, ElB

Objavljeno

Hvala modelatorji za naslov teme - Hector ma vas rad!

Gume sem pravkar zamenjal z Metzeler Z4. Z Bridgestone niti najmanj zadovoljen (imele so oznako BT56 ali nekaj podobnega).

Glede na to, da so na novi Fazerki 1000 in TDM 900 in ...., bi znale biti kar dobre. Bom javil.

LP

Objavljeno

Halo Bing...kako brat...jos je unutra????

Imam nesto povoljno...gume metzeler...CIJENA?????

Torej, kolko fedra si odstel, pa kje si kupil...

Objavljeno

quote:

Halo Bing...kako brat...jos je unutra????

Imam nesto povoljno...gume metzeler...CIJENA?????

Torej, kolko fedra si odstel, pa kje si kupil...

Haloo, nije vise...izašao sam.

Kupil pri Motor Jet MB, cena cca 60.000 (F+R). Kvaliteta pač stane.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, jst včeri pelala TDM. Zelo kratka pot (3M do OLP). Mislim, da če bi se je navadila, bi mi lahko postala všeč. Sicer je težja od TA, ampak še vedno se jo da lepo vodit (lepše kot npr. VFR).

A ne spadata ta dva motorja (TDM in VFR) v isti razred (sport touring?). Mi tut ni jasno, kako lahko pašeta skupaj dva tako različna motorja.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Objavljeno

quote:

No, jst včeri pelala TDM. Zelo kratka pot (3M do OLP). Mislim, da če bi se je navadila, bi mi lahko postala všeč. Sicer je težja od TA, ampak še vedno se jo da lepo vodit (lepše kot npr. VFR).

A ne spadata ta dva motorja (TDM in VFR) v isti razred (sport touring?). Mi tut ni jasno, kako lahko pašeta skupaj dva tako različna motorja.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

No mačica, tudi jaz sem presedlal iz TA na TDM. TDM je motor, ki ti enostavno mora biti všeč, tudi zaradi njegove vsestranskosti.

VFR in TDM - ti vidiš verjetno razliko v oklepu t.j. zunanjem videzu. Ampak dušo (beri motor) mata pa zelo podobno. (Twin, navor, HP...)

LP Hector

Objavljeno

quote:

quote:

No, jst včeri pelala TDM. Zelo kratka pot (3M do OLP). Mislim, da če bi se je navadila, bi mi lahko postala všeč. Sicer je težja od TA, ampak še vedno se jo da lepo vodit (lepše kot npr. VFR).

A ne spadata ta dva motorja (TDM in VFR) v isti razred (sport touring?). Mi tut ni jasno, kako lahko pašeta skupaj dva tako različna motorja.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

No mačica, tudi jaz sem presedlal iz TA na TDM. TDM je motor, ki ti enostavno mora biti všeč, tudi zaradi njegove vsestranskosti.

VFR in TDM - ti vidiš verjetno razliko v oklepu t.j. zunanjem videzu. Ampak dušo (beri motor) mata pa zelo podobno. (Twin, navor, HP...)

LP Hector

Hektor, manjši poravek: VFR ni twin, ampak ma 4 cilindre, ki so 2 po dva postavljeni v V. Feeling samega motorja je pa res zelo podoben. Sem vedno mislila, da vsi dvocilindraši delajo podobno kot TA. Pr TDM je pa čist tak feeling kot pri štiricilindrcu. Svašta...

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Objavljeno

Kako ste VFR sem not vmešal mi ni jasno, saj je motor razen tega, da se z njim prav tako lahko odpravljamo na daljša potovanja popolnoma druge zasnove in korenin (od mašine do okvirja).

No v glavnem VFR je nek čisto poseben motor, ki nima veliko primerjav na tržišču.

Isto mašino kot TDM pa je imela le športna TRX (meni sicer zelo všeč športen bajk, ki pa se pri nas ni ravno dobro prodajal). Mašina TDM je pa evolucija XTZ 750 SuperTenere in je doživela že velike uspehe na reliju Paris-Dakar in ostalih vzdržljivostnih tekmovanjih.

Filing skor 4-valjarja ima pa zato, ker je paralel twin in ima 5 ventilov po glavi. Pa še vibracije so zadušene.

Ni kaj TDM se počasi iz cestne endure preobraža v cestnega potovalnika.

Objavljeno

Ni kaj super motor tale TDM.

Tudi jaz malo ciljam na njega, ko bom mislil zamenjat ST.

By by Vinko!

Bye by Vinko!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lastnike omenjenega motorčka l'97 vprasujem, kolko olja gre v mašino ob menjavi olja+filtra???

Ko sem hotel odpadno olje naliti nazaj v flaše od novega, da jih peljem na Petrol da jih ekološko odstranijo, mi je ena ostala prazna.

kaj to pomeni???

Ven sem spustil 3 litre, noter slabe stiri, kot pise na netu.

Ne me vprasat kolko ga je v okencu, ker verjetno veste, da je bolj neuporabno...

Predvsem me zanima, kolko olja nalivate ob menjavi.

Hvala.

El BArto

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!