Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

MLADEN, nekaj strani nazaj si govoril o izboljšavah prednjih vilic. Kje to delajo? Ali je to možno samo za TDM ali tudi za kak drug motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem to uredil v Italiji v Stari Gorici. Prej ko sem peljal na predelavo sem postavil post ce se splaca, pa mi je Ice odgovoril da to prakticira na njegovih motorjih in da se odlicno obnese. Lahko ti potrdim da se res. Ti povem vec na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Poraba

TDM 850 l'97: 6,5-7 l/100 km. Ga še kar gonim (a še vedno v mejah normale), vendar se mi to zdi vseeno preveč; moti me predvsem zaradi švoh avtonomije (tankam cca. na 220 km, kar je slabo oz. prepogosto); če bi imel 5 l večji rezervoar, se ne bi pritoževal. Poraba niha skoraj samo v teh mejah, pa čeprav je polno obtežen in s kufri ali pa se vozim sam (no, takrat ga tudi bolj priganjam). Motor ima sicer 70 tisoč km, je redno in kakovostno vzdrževan, zamenjani so tudi (pred kratkim) batni obročki.

Ima kdo kakšen nasvet kako zmanjšati porabo pri enakem gonjenju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

igle prestavi za eno ali dve zarezi nizje; ce se niso bile prestavljene.

prevelika poraba je znana pri TDM 850.enak problem je imela XTZ 750 supertenere.

v motorrad-u so pred leti opravili en test,kjer so to naredili in se je poraba zmanjsala za cca. 0,5-1,0 l,odvisno na stil voznje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevelika poraba je znana pri TDM 850.enak problem je imela XTZ 750 supertenere.

Po moje je največ odvisno od desne roke. Tudi jaz nisem ravno med počasnimi, pa tankam med 280 - 320 km. Letos smo bili v Bosni, vozili smo res "lagano" in če verjameš ali ne, je kolega z TDM-ko 2000 tankal pri 380 kilometrih 19 l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevelika poraba je znana pri TDM 850.enak problem je imela XTZ 750 supertenere.

Po moje je največ odvisno od desne roke. Tudi jaz nisem ravno med počasnimi, pa tankam med 280 - 320 km. Letos smo bili v Bosni, vozili smo res "lagano" in če verjameš ali ne, je kolega z TDM-ko 2000 tankal pri 380 kilometrih 19 l.

Je mel pa res srečo...da mu je ostalo še kaj druga v tanku razen popra..... :)

Jaz se zanašam na 250 km, kjer pri mestni vožnji vožnji nalijem med 13,5 in 15 litri (do vrha), pri relaciji pa zaradi ostalih takam prav tako na 250 in nalijem okoli 11. (za voznjo okoli 110-130 km/h). Če bi vozil sam, bi komot lahko tankal na 350 km

Meni se poraba ne zdi dramatična, prej nasprotno. Jaz sem pred nakupom slišal, da TDM res popije malo več. Prvih nekaj tankov mi je res, ker... :D :D :D :D je bilo novo veselje...ko pa pogruntaš kak je treba pa...

Lp, El B :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba

TDM 850 l'97: 6,5-7 l/100 km. Ga še kar gonim (a še vedno v mejah normale), vendar se mi to zdi vseeno preveč; moti me predvsem zaradi švoh avtonomije (tankam cca. na 220 km, kar je slabo oz. prepogosto); če bi imel 5 l večji rezervoar, se ne bi pritoževal. Poraba niha skoraj samo v teh mejah, pa čeprav je polno obtežen in s kufri ali pa se vozim sam (no, takrat ga tudi bolj priganjam). Motor ima sicer 70 tisoč km, je redno in kakovostno vzdrževan, zamenjani so tudi (pred kratkim) batni obročki.

Ima kdo kakšen nasvet kako zmanjšati porabo pri enakem gonjenju?

In koliko naliješ v tank, ko ga polniš pri 220 km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabih 15 litrov. Dobro - logično, da ne tankam vedno natančno na 220 km, ampak to mi je orientacija - takrat se začenjam ozirati za najbližjo pumpo. Tisti 4 litri naj kar ostanejo noter za vsak slučaj, če je najbližja pač zaprta in je treba do naslednje.

Sicer pa verjamem, da lahko TDM-ke pijejo tudi bistveno manj. Mladena, ki se je večkrat oglasil na tem forumu, poznam in vem, da mu njegova malo mlajša TDM-ka pije okrog 5, kar je bistvena razlika, saj konec koncev gre za skoraj enak pogonski agregat. Ali je pač l'99 toliko izboljšan?

No, vsekakor bom poskusil z nasvetom o iglah, potem pa javim, če deluje.

Pa še eno vprašanje: že nekaj časa razmišljam o menjavi auspuha (lep slovenski izraz!). Katerega od naslednjih mi priporočate: Arrow, Gianelli, Remus? Ali morda katerega drugega? Sicer kaj več kot lep glas ne pričakujem, ali se morda motim?

Vnaprej hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje: že nekaj časa razmišljam o menjavi auspuha (lep slovenski izraz!). Katerega od naslednjih mi priporočate: Arrow, Gianelli, Remus? Ali morda katerega drugega? Sicer kaj več kot lep glas ne pričakujem, ali se morda motim?

Vnaprej hvala za nasvete.

če te zanima Leo Vince ... piši PM ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje: že nekaj časa razmišljam o menjavi auspuha (lep slovenski izraz!). Katerega od naslednjih mi priporočate: Arrow, Gianelli, Remus? Ali morda katerega drugega? Sicer kaj več kot lep glas ne pričakujem, ali se morda motim?

Vnaprej hvala za nasvete.

Takega

http://users.volja.net/elbarto2/slike/

30 jurjev z montažo.

Glas in performanse iste kot Akrapovič, sprobano head to head, tudi volna je njihova, tak je vsaj pisalo na škatli od volne.

Lp; El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas in performanse iste kot Akrapovič....

Glas morda ja, ampak performanse...? Kako si to primerjal? Vidim, da imaš ravne krivine, Akrapovič pa dosega optimalne rezultate ravno z krivinami v konus (navor pri določenih obratih). Pa tudi na 4 kg ga tudi verjetno nisi spravil, kot Igor (samo ugibam).

BTW: A maš to Tourance gume gor?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas in performanse iste kot Akrapovič....

Glas morda ja, ampak performanse...? Kako si to primerjal? Vidim, da imaš ravne krivine, Akrapovič pa dosega optimalne rezultate ravno z krivinami v konus (navor pri določenih obratih). Pa tudi na 4 kg ga tudi verjetno nisi spravil, kot Igor (samo ugibam).

BTW: A maš to Tourance gume gor?

LP

Če je težek 4 kg ali ne ne vem, je pa lahek. Dosti dosti bolj kot original.

Performanse? Z drugo TDMko ki je imela Akrapota gor sva se malo zapodila...MB- Radgona..po ravnini isto, pospeški isti, v ovinkih sem bil sam malo spredaj, ampak tu avspuh ne igra vloge...v glavnem če je razlika med njima, je neopazna. Je pa še kako verejtno v ceni. Za kak komplet dobrih gum bi bilo..

Gume so bile Trialmax by dunlop, niso bile slabe, zdaj so D205 ( 3mm do roba).

El B.

(kaj še komu ura izpisa posta kaže napačno?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi nisem zasledil kakšni so kaj stroški vzdrževanja (predvsem koliko stane raznorazni potrošni material - ploščice, zobniki, veriga,... in koliko stanejo redni servisi), zanima me predvsem za modele od l '91 do'95 ( tisti z okroglimi lučmi).

Za naslednjo sezono se namreč ogrevam za ta motor, saj neprestano berem da znata GPZ in Diversion 600, kmalu ratati prešvoh in upam da s tem motorjem ni isto.

Aja pa visok sem 190, tako da se mi zdi da je to eden redkih motorjev solidnih zmogljivosti iz tistih let in da mi ni premajhen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi nisem zasledil kakšni so kaj stroški vzdrževanja (predvsem koliko stane raznorazni potrošni material - ploščice, zobniki, veriga,... in koliko stanejo redni servisi), zanima me predvsem za modele od l '91 do'95 ( tisti z okroglimi lučmi).

Za naslednjo sezono se namreč ogrevam za ta motor, saj neprestano berem da znata GPZ in Diversion 600, kmalu ratati prešvoh in upam da s tem motorjem ni isto.

Aja pa visok sem 190, tako da se mi zdi da je to eden redkih motorjev solidnih zmogljivosti iz tistih let in da mi ni premajhen.

Pakne spredaj 50€, zadaj 25, verižni komplet cca 35 jurjev, gume komplet (D205) slabih 50 jurjev, pri servisu je 4 litre olja + filtri na 6000 km, itd...ni neke panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede porabe,

pravkar sem se vrnil iz potepanja po Toscani, Korziki, Sardeniji: za domov sem prevozil 450 km avtoceste konstantno 120km/h, ker sem imel zadnjo gumo popolnoma fuč (sem jo hotel zamenjat v Italiji, je bila se enkrat drazja kot pri nas) in sem se bal vozit hitreje. Takrat sem na tej furi edinkrat testiral in je bila poraba v dveh s tremi polnimi maxiami 50l in tank borso pod 5l. Drugace jo nisem testiral, sam se je lučka od rezerve vzigala tam okoli 320km, takrat natankam priblizno 16,5 l goriva.

Ce ni mestne voznje in vozis zmerno, pade poraba pod 5l brez problema. Najvisjo sem nameril 6.5l, sam takrat je BMW GS 1150 za mano rabil precej vec, smo primerjali na pertrolih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam namen kupit TDM-ko pa sem sel pogledat eno l.97 z vec kot 50kkm.Tip mi je rekel da pije olja okrog 2l na servisni interval,pa da je to cist normalno.Zdaj pa mi prosim dragi lasniki TDM-jk povejte ce je to realna poraba ali je ta masin za generalko.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 litra :hmm: ???? Meni je že 2 dcl too much! Če ga goniš tam nekje do 6000 obraton, ne papa nič, drugače pa max 2 dcl na interval!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj meni se tudi zdi da bi moralo biti tam okrog nekaj deci.On pravi da so na servisu rekli da je za TDM-je znacilno da fejst papajo olje pa da ni nic narobe naj samo tanka in vozi.Ali bi lahko bilo to tudi odvisno od kvalitete olja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

na motor mi ne uspe zmontirat centralnega stojala. gor ga ze spravim a ne vem kam upet vzmeti.vzmeti sta dve, pa me zanima ali sta ena v drugi, kot pri stranskem ali kako drugace.

stojalo ima v tackah dve luknjici, ter na desni strani, nekje na sredi noge se en stift. a na motorju ne najdem primernega mesta za vpetje.

motor je tdm 95.

ma kdo kaksno idejo al bo treba brzinski obisk servisa. zima prihaja, pa tudi mazanje verige bo lazje.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

na motor mi ne uspe zmontirat centralnega stojala. gor ga ze spravim a ne vem kam upet vzmeti.vzmeti sta dve, pa me zanima ali sta ena v drugi, kot pri stranskem ali kako drugace.

stojalo ima v tackah dve luknjici, ter na desni strani, nekje na sredi noge se en stift. a na motorju ne najdem primernega mesta za vpetje.

motor je tdm 95.

ma kdo kaksno idejo al bo treba brzinski obisk servisa. zima prihaja, pa tudi mazanje verige bo lazje.

hvala

Greš na furco in se mimogrede zapeljš do servisa. :D

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A mi lahko kdo zrihta pdf-e navodil za uporabo TDM-ja ali pa vsaj link ce jih je ze kdo na splet dal.

Sem novopeceni lastnik TDM-ja prej fural KLE-ja pa nebi rad kaj zajebal pri kaksni menjavi olja.

hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nasel , hvala lepa za pomoc.A mogoce kdo ve kako izgledajo originalni zadnji denferji pri TDM-ju v prerezu.Mam ful stolcene pa bi jih rad preoblekel,pa ne vem koliko materiala oz kaksnega rabim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!