Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Sem novopeceni lastnik TDM-ke l '99, bronz-rumene barve (cist tko ce se kdaj kje srecamo :D ), pa me zanima nekaj stvari, ki jih tu se niste odgovorili (vprasanja so ze bila zastavljena):

- katero povisano sprednjo sipo se splaca kupit (ok za givi je ze nekdo reku da ne)

- a ma kdo mogoce PDF od Users manual za l '99 v anglescini (servisno ze imam)

- zanima me se kako svojo drago pripravite na zimo; bral sem ze da snemanje akumulatorja povzroca sive lase, kaj pa olje, naj starega cez zimo nadomestim z nekim poceni novim?, pa svecke - zdi se mi da so tezko dostopne, vsaj da bi zlicko olja noter vlil.

- ne vem ce je to na vseh ampak na moji je na levi strani spodaj gumijasta cevka, ki ima pokrovcek (ce ga snamem dol kaplja nekaj olju podobnega) - za kaj bi naj to bilo (in na desni strani so se 3 taksne cevke vendar brez pokrovcka)

- kako zaklepate to lepoticko

- katero olje priporocate ( do sedaj sem imel M. 5100, a bo se naprej dobro al raje kakega drugega)

- kaj pa celade, ste opazili da je katera zelo glasna/tiha na tem motorju (jaz imam N100 in se mi zdi kar malo preglasna), baje na to vpliva aerodinamika motorja

- in splosno oprema? usnje ali gore

in se morda malo :topic: ce koga zanima prodam izpuh arrow (kontakt preko PM)

Ce ima morda se kdo kakrsenkoli nasvet glede specificnosti tega motorja (v stilu dveh vijakov za izpust olja...) ali pa kar tako na sploh.....prosim (da lazje prebrodim zimo)

LP

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cestitam! Naredil si isto napako kot jaz. Kupil sem jo novembra in sem nato celo zimo zmrzaval na njej. Naslednjo je bila parkirana.

Na nekaj vprasanj ti lahko odgovorim:

Sipa je najvecji problem pri TDM, vsaj zame. Motor ti omogoca potovati 160KM/h po avtocesti sam ima za to hitrost (pa tudi za nizje hitrosti) presvoh veterno zascito. Jaz imam GIVI, pvzroca strasne turbolence, se posebej sovozniku. Problem sem resil tako, da sem na Givi namontiral se eno sipo, v stilu MRA. Zdaj je OK, zgleda se kar. Lahko se vozim 80km/h z odprtim vizirjem.

Akomulator sem lani snel, letos ga sigurno ne bom. Dovolj je ce snames sedes, pod njim lahko brez problema odklopis akomulator in ga vsake toliko polnis. Drugace pa jo na zimo nic kaj posebno ne pripravljam, vzdignem jo od tal in jo vsake toliko vzgem.

Olje uporabljam Motul 300 sinteticno im mi ga porabi 0,5l do 3000km. Potem ga dolijem 0,5l pri 6000km, pri 10000 km ga menjam. Serviser pravi da ce bi uporabljal polsinteticna olja ga ne bi rabilo, sam me poraba niti ne moti (strosek 3000 sit na 10000km).

Zaklepam jo z verigo Kryptonite.

Glasnost celade bos zmanjsal z boljso veterno zascito.

Srecno voznjo!

P.s. Koliko si skesiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pozimi se ne nameravam voziti - bom kar na pomlad pocakal.

Cena je bila 1.3mio skupaj z wingrackom 2 (nosilec za 3 kovcke), 3 givi kovcki in magnetno tank torbo, ima 27k km in zamenjane zobnike in verigo pri 24k km, pol sem se doplacal 5k SIT nekemu dolencku za original izpuh saj mi je ARROW ki je trenutno gor preglasen (ce ga bom ob 6 zjutri pred bajto kurblal me bojo sosedje iz koze potegnil :xx: ). Kaj mislis?

Drugace pa hvala za odgovore.............se kdo?

LP

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Bom še jaz svoj lonček prstavu...Torej tiste par deci olja na par 1000 km me toliko ne skrbi, kot so me nekateri stašili okoli porabe benza pri tdm 850.Tiste 5-7 l/100km ni panike. Me pa zanima, koliko ta stvarca popije pri 180- 200km/ uro(stalno tišanje po avtocesti)Izlet na morje v zadnji sekundi, da ne zamudiš vsega dogajanja..Viragica1100 je znala popit tud do 10l/100 (170-190km/h) in koliko bi pila po preganjanju po hribovskih grapah(bremzej pa nagn pa gas do dile pa :yea2: )

Še nekej al je menjalnik res problem al ste eni le že tolk razvajeni, Idealno je le idealno..vendar(se j sam japonc)...Drgač pa že mal razmišljam :wub: ..Fajn zgleda.Sam tapru bo mogla viragica od hiše.

Lp, DRP11

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa zanima, koliko ta stvarca popije pri 180- 200km/ uro(stalno tišanje po avtocesti)Izlet na morje v zadnji sekundi, da ne zamudiš vsega dogajanja..Viragica1100 je znala popit tud do 10l/100 (170-190km/h) in koliko bi pila po preganjanju po hribovskih grapah(bremzej pa nagn pa gas do dile pa :yea2: )

Še nekej al je menjalnik res problem al ste eni le že tolk razvajeni

Jaz tudi pri "tišanju" nisem prišel preko 8.5 litra. Pri vožnji na dolge ture tam nekje do 130km/h, pa zlahka prideš na 5l (upoštevaj, da imam večje dize zaradi Akrapota...). Kar se pa menjalnika tiče - sicer ni enakovreden Hondinemu, ampak ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- katero povisano sprednjo sipo se splaca kupit (ok za givi je ze nekdo reku da ne)

Meni je originalna čisto v redu, izboljšave ponavadi (kolikor sem prebral) pomeniji tažave tu ali tam.

- zanima me se kako svojo drago pripravite na zimo; bral sem ze da snemanje akumulatorja povzroca sive lase, kaj pa olje, naj starega cez zimo nadomestim z nekim poceni novim?

Sam olje zamenjam in še naredim par km, da se mašina malo opere z novim.

, pa svecke - zdi se mi da so tezko dostopne, vsaj da bi zlicko olja noter vlil.

Niso niso...samo orodje rabiš, pa je lahko ko pasulj.

- kako zaklepate to lepoticko

V kurilnico ga ne spraviš kar tak, ven sam še težje, tak da ni zaklenjena

- katero olje priporocate ( do sedaj sem imel M. 5100, a bo se naprej dobro al raje kakega drugega)

Sintetika, poraba cca 0.5 litra na servisni interval

- kaj pa celade, ste opazili da je katera zelo glasna/tiha na tem motorju (jaz imam N100 in se mi zdi kar malo preglasna), baje na to vpliva aerodinamika motorja

Nene, vpliva aerodiamika čelade. Odkar vozim glavo na prodaj v Xlite901 se mi zdi, kot da nimam nič na glavi, ker nič ne piska, cuka, vleče...pri 190 stegnem vrat ko žirafa, pa tudi noče...

- in splosno oprema? usnje ali gore

Gore

Ce ima morda se kdo kakrsenkoli nasvet glede specificnosti tega motorja (v stilu dveh vijakov za izpust olja...) ali pa kar tako na sploh.....prosim (da lazje prebrodim zimo)

Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje, če misliš da ti sreča skozi hrbet obrača...če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim...

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam letnik '99 ......... :hmm: a pa je to bolj izjema kot pravilo, al mors res met sreco da se ti to ne zgodi? Ker 40k se mi zdi kar blizu glede no to, da jih ma zdej 27k :BUA: .....kok pa to cerka stane (in zakaj hudice se jih ne bo dal nastelat?!)? :?

ELBARTO: a sipco kot original si mislu to, ki si jo original na motorju dobil, ali original YAMAHA povisano sipco?

A ma kdo kako dobro resitev za ogledala?

-Pa mogoce se tole: a ketno samo "dospricate" al jo najprej spucate pa pol na novo naspricate (ce slednje: s cim jo pucate - a je WD40 uredu za take stvari?)

En LP

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede ketne ti lahko recem, da jo je dobro vsakih 500km naspricat.....lahko tudi na 1000km(odvisno ce se ne vozis po prasnih cestah)Saj ko dobis nekaj izkusenj, jo ze od dalec vidis kdaj je "suha". Glede ciscenja, pa bo dovolj da jo enkrat na sezono z copicem in nafto dobro zdrgnes in nato takoj naspricas z sprejem za ketne...to je ta poceni varijanta....lahko pa tudi kupis poseben sprej za ciscenje ketne...z bencinom,wd40 ter raznimi razredcili pa niti ne hodi ji blizu ker unicujejo O-ringe (nafta je mastna).....pa se to....prej ko zacnes pucat ketno si daj casopis pod motor, da ne bos cele garaze zasvinjal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje, če misliš da ti sreča skozi hrbet obrača...če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim...

Ali te hibe pri starejših letnikih ni? kje si dobil ta podatek? Malo bi lahko slutil kaj takega, ker se jih kar nekaj prodaja pri okrog 40kkm, pa pol hodijo podatki o strašnih porabah bencina...

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje, če misliš da ti sreča skozi hrbet obrača...če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim...

To pa prvic slisim, ceprav sem o TDM prebral miljon forumov in clankov. Sploh pa je cudno "od letnika 98 naprej". TDM je bila dodelana leta 99, med drugim je dobila tudi drugacne karburatorje, se pravi da 98 in 99 nimata enakih karburatorjev.

No, moja jih ima skoraj 40000, zaenkrat je poraba nizka. Bomo videli kaj se bo zgodilo naslednjo sezono.

A ma kdo kako dobro resitev za ogledala?

Kaj te pa modi glede ogledal? Ce imas letnik 99 imas enaka ogledala kot TDM900. Vidljivost nazaj je odlicna, tresljajev ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje, če misliš da ti sreča skozi hrbet obrača...če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim...

In kaj se zgodi z vplinjači, da se ne dajo nastavit :? :blink:

Se kaj polomi, obrabi, ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje... če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim...

A je trebe nove kupit, če jih ti ne znaš nastaviti :angry: , kakšna bedarija!!! A si jih ti že kupu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se oravičujem, :rolleyes: :rolleyes: , res je kar pravi Mladen, letnik '98 je še OK, jeba je modelni letnik 99 in novejši(čeprav so jih dali ven v 2. polovici '98).

Hec je v tem: "Tam, it does happen on the Mk II, and when it does you´re shit out of luck. Some Mikuni genious designed the new carbs with integral emulsion tubes/needle jets - when they "groove up" you need to replace the carbs!!!"

Kratka razlaga: s časom se zaradi obrabe igel in cevk, po katerih drsijo na Grobo poveča poraba, ker več ne dihtajo. In lepo teče tam mimo, in to tako, da lahko čistiš svečke na 50 km, če hočeš naprej. In ker jih ni možno naštelat oz. zamenjat, ker so "integrirane", pač kupiš nove ferge. Ceno si lahko poišče vsak sam.

LP, El Barto

Popravljeno . Popravil elbarto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ven povrtat se pa tega vgrajenega needle jet-a ne da? Pol pa primeren navoj vrezat v ohišje, pa not privit običajen (zamenljiv) needle-jet :? :hmm:

Eden redkih delov vplinjača, ki se obablja pa ni zamenljiv...

...BRAVO MIKUNI! :notworthy:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol smo pa u riti.

Upam da se bo kak virtuozni mehanik domislil kake poceni resitve ce se bo to zacelo mnozicno pojavljat.

A je kdo ze poiskal ceno karburatorjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serbus!

Slučajno sem videl temo za TDM 850, pa sem se spomnil, da ga prijatelj prodaja.

Motor je letnik marec 2000, alarm, 3x kovček, ...

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena, sitnica...samo 900€...malo bolj šarfni pa 1000€... :lol: :lol: :lol:

http://www.kedo.de/pp/de/inhalt_az.asp?buchstabe=T

zrolajte dol da najdete "TDMR Vergaser-Kit und Zubehör " na strani 33...

Za enega vem da je menjal, vzel je giftnejše, pol ko je našopal še dynojet in KN filter je bila razlika opazna...sam nažalost nisem mel možnosti sprobat.

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si morda kdo od vas lasti "navodila za uporabnika" (users manual) v angleskem jeziku za letnik 1999 ali novejsi? Jih nikjer ne najdem, z nemsko razlicico pa si ne znam najbolje pomagati :blink: .

Hvala za pomoc ali kakrsenkoli nasvet/namig

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po raznih podatkih sem zgruntou, da se mora vrtet mašina kar na 8000 obratov, da se stegne čez 200km/h. :devil: .. al obstaja kakšna overdrive prestava za ta motor...al pa če bi dal spredaj 2 zoba večji zobnik,ali obstaja kaj podobnega in mogoče če kdo ve za ceno? ibertur mi ne sede...

Lp

DRP11

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ali ima mogoče kdo izkušnje z razmerjem zobnikov 19/42 ali gre 19 zobnik sploh noter, ali ga kdo mogoče ima za prodat????

Lp DRP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM-ka je stala vec kot en mesec,sedaj noce vzgat,kaj storiti?

(aku. je ok)

po start spray pa malo špricni v filter ... meni pomaga vsako pomlad ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!