Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Če že uporabljate tujke, jih dajte vsaj pravilno. "Kuršlus" ne obstaja, "kurcšlus" oz pravilen zapis za tujko "kurzschluss" bi pri elektriki res pomenil kratek stik.

Če si opazil sva oba besedo dala v navednice. Mislim pa da vsi vemo zakaj se gre ! Če nimaš kaj bolj pametnega na temo za odgovorit, bodi raje tiho !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred leti naredil isto kot ti pri moji TDM. Smernike sem zamenjal s prijateljevim givi wing-rackom, priključil kable in je vse delalo. Kot so ti že povedali si moral nekje stisnit žico ki ti dela kratek stik.

Ni mi dalo miru in sem šel že ob 6 zjutraj montirat nosilce in reševat težavo ;)

Problem rešen....

NAPAKA:

Ko je možakar demontiral, je verjetno na desnem smerniku malo preveč potegnil za žice, in jih je snelo iz kontaktov.In ko sem razdrl žmigavec sem opazil napako.Tako sta bili obe žici skupaj in je zato prihajalo do kratkega stika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav!

Mam en problem, ki mi načenja živce že neki cajta in nobeden mi ne zna razložit kaj naj bi to blo. Tut z motorjem se nimam volje furat, ker ni to to. Problem je sledeč... Zdrsuje mi sklopka. Ko bolj agresivno štartam oz ko pod polnimi obrati prešaltam iz druge v tretjo, ali pa iz prve v drugo, mi sklopka dokončno zagrabi šele pri približno 5000 obrati. Ko se približa kazalec tem obratom, motor cukne oz občutek je takšen, kot da prešaltam iz nižje v višjo. Mogoče za lažjo predstavo si predstavljajte gliser preden zglisira, na začetku se mantra, dokler ne pride v pravi položaj in potem šele prou zaštarta.

Sprva sm mislu, da je krivo olje in sm ga zamenjau, dau sm noter motul in tudi po tem ni bilo nič boljše. Nek mehanik je rekel, da so mogoče lamele obrabljene. Ampak tudi to mi ni jasno zakaj bi ble, kajti motor ima prevoženih 14000km. Je pa res, da je dolgo cajta stau v garaži in nobeden se ni vozil z njim... Smo ga pa vsako zimo mau zalaufali.

Če kdo kaj ve kaj bi to blo naj prosim pove, mogoče sploh ni zdrsavanje...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti samo v nekaterih prestavah "drsi" potem imaš bolj verjetno problem z menjalnikom oz. ti iz prestave meče. Če sklopka drsi, potem drsi v vseh prestavah dokler ne spustiš gasa, sama od sebe bolj redko neha drseti. Najprej lahko podložiš fedre sklopke za 1.5mm, če to odpravi problem, potem samo kupiš nove lamele.

Drugače bo pa treba odpret denarnico za popravilo menjalnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud kolega je mel okol 15k km pa je mel lamele že načete, tko da lahko da so šle, čist odvisen kako se dela z menjalnikom. Sej niso tak velek strošek za zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti samo v nekaterih prestavah "drsi" potem imaš bolj verjetno problem z menjalnikom oz. ti iz prestave meče. Če sklopka drsi, potem drsi v vseh prestavah dokler ne spustiš gasa, sama od sebe bolj redko neha drseti. Najprej lahko podložiš fedre sklopke za 1.5mm, če to odpravi problem, potem samo kupiš nove lamele.

Drugače bo pa treba odpret denarnico za popravilo menjalnika.

Hm... Mislim, da bo kar zdrsavanje sklopke. Nisem meu še možnosti, da bi preizkusu če mi v četrti in peti tut zdrsuje, ker na teh cestah prnas nism meu možnosti, bo treba it na avtocesto. Če bi mi metalo iz brzine, potem bi lahko samo tulil po vasi, ne bi nikamor šlo hehe. Tako da je vrjetno zdrsavanje. Drgač pa hvala za nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel primer, ko je metalo iz prestave, simptomi podobni kot pri tebi. Motor je cukal ali pa so obrati narasli, potem je pa potegnil. Ni vedno tako, da vrže v ler in tam ostane.

Probaj najprej s podložkami, pa boš takoj videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel primer, ko je metalo iz prestave, simptomi podobni kot pri tebi. Motor je cukal ali pa so obrati narasli, potem je pa potegnil. Ni vedno tako, da vrže v ler in tam ostane.

Probaj najprej s podložkami, pa boš takoj videl.

Bom probal s podložkami, sam kam se pa dajo te podložke? In če bo to delovalo, potem jih odstranim in zamenjam lamele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... Mislim, da bo kar zdrsavanje sklopke. Nisem meu še možnosti, da bi preizkusu če mi v četrti in peti tut zdrsuje, ker na teh cestah prnas nism meu možnosti, bo treba it na avtocesto. Če bi mi metalo iz brzine, potem bi lahko samo tulil po vasi, ne bi nikamor šlo hehe. Tako da je vrjetno zdrsavanje. Drgač pa hvala za nasvet

Ni treba na avtocesto, da sprobaš četrto pa peto.. Sklopka v višjih prestavah še bolj drsi, torej če ti tako občutno drsi v drugi in tretji, bi morala tudi, ko se pelješ v četrti ali peti in odpreš gas. Le toliko glej, da bo motor v nekem srednjem območju vrtljajev, tako da mašina že razvija nekaj moči. Če je v višjih prestavah ok, potem je problem z menjalnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probal s podložkami, sam kam se pa dajo te podložke? In če bo to delovalo, potem jih odstranim in zamenjam lamele?

Podložiš pod vzmeti sklopke. Ponavadi pašejo vzmetne podložke od vijakov ene m10, m12, m14... Poglej, pa boš videl.

Če se lepo prestavlja, se lahko komot s podložkami voziš, ampak bo ročica sklopke malo trša. Lahko daš pa trše fedre namesto podložk. Kakor hočeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk razumem, moram dol pri masini odstranit pokrov kuplinge in dodat podlozke, al se to nardi kje gor pri rocici? Se s tem mogoce zajla naspona?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako ja pri mašini odstrani pokrov skolpke pa odšravfaj tistih 5-6 vijakov pol pa dej podložke pod vzmeti pol pa vse skup nazaj zategni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar so ti svetovali so mislili, prav na sklopki. Torej ja, moreš odstanit pokrov na mašini (prej izprazni olje oz. nagni motor toliko da ti ne bo potem olje teklo po tleh) in nato odšraufaš fedre in jih pač podložiš.

Lamele se lahko zelo hitro "zakurijo" in zato so lahko uničene tudi že pri omenjenih kilometrih. Čeprav zgleda da ima lamela še dosti "mesa", če je zakurjena jo je potrebno zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa za vsak slučaj pod vsako gumo podložiš deščico, da bo motor še malo bolj visel, pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ce je to to, pol bom probal neki narest. ce pa ne bo slo, bom pa v delta team odpelal.

Ej kaj si kaj vprašal Jakliča za mnenje? Odpelji motor k njemu... :naughty:

P.S. Kdaj gremo kak krog? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej kaj si kaj vprašal Jakliča za mnenje? Odpelji motor k njemu... :naughty:

P.S. Kdaj gremo kak krog? :)

hehe kje si se ti našu :) Nism ga vprašau k ga ne poznam. bomo sli skup do njega al mi bos dau pa cifro. da v nedeljo bo lepo vreme i v soboto, tak da bomo sli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni vsi skupaj!

Sem nov na forumu, čeravno ga spremljam že dlje časa in po dolgih letih sem se končno odločil, da "letos pa kupim motor"...

Nagledano imam eno TDM 850 letnik '99 z nekaj čez 20.000 km.

Ker sem zelenec (kar se tiče velikih motorjev), ne vem, na kaj moram biti pri nakupu pozoren.

Kaj moram gledat ali poslušat pri motorju? Na kaj moram biti pozoren pri poizkusni vožnji?

Ali obstaja način, da preverim, ali so km realni ali previti? (btw ima letnik '99 digitalen ali analogen števec km??)

Kakršna koli opozorila in namigi so več kot dobrodošli.

Hvala lepaže vnaprej in LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel osem let nazaj isti letnik. Če primerjam z mojo, bi morala pri 20Kkm imeti še original verigo in zobnike, original zavorne ploščice spredaj in zadaj, je pa to tudi odvisno od vzdrževanja in načina vožnje. Če se prav spomnim ima dva digitalna dnevna števca in pa analogni skupni. Če je letnik 99 mora imeti namesto merilnika temperature olja merilnik za količino goriva.

Poglej standardne stvari; bočne plastike na notranji strani če so kaj varjene, nalepke na zunanji strani primerjaj levo desno kako so prilepljene, pa če so prekrite z lakom, poglej mašino če je kje varjena (sem videl že dve TDMki ki sta imeli varjeno mašino na najbolj izbočeni levi strani), servisne intervale na 6000km, pa če je krmilo naravnano s sprednjim kolesom.

Je že kar nekaj časa od kar jo nimam več, tako da se podrobnosti ne spomnim. Če je gledana bi morala pri 20k zgledat "kot nova".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri zadnjem fedru blaženje rado izdihne in motor se gunca kot na elastiki. Pa da olja ne kuri preveč.

No ce sta se dva vozila kar je veliko verjetno boš pač zamenu amortizer (davek rablenga motorja) pa itak je to potrošni materjal!!JA ta z oljem je pa lepa :worship: počepneš k mašini pa jo lepo potihom vprašaj "ti kok pa kej olje pupaš"!!! :hmm: Sm jo vozu 4leta pa sm sam na 4jurčke slab deci uliu po pa menat na 8 tisoč!! Pa nč je nism kej dost šparou!! Sm biu eden redkih s takim agregatom :OK: Poznam pa tipa k je kupu l 2000 novo je pa na jurčka 2deci tankou, pa je na servis vozu pa niso nč zrihtal!!tako js mislim da je loterija tole z oljem, pač ymha če ga dost pije ti ga pa mejnat ni treba pa je, sam filtr pa gas!!.

to le z 20 jurčki mora pa res zgledat k nova!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mladen

Nalepke, če so original, morajo biti tudi lakirane (pokrite z lakom), ne?

Just checking:))

Ne spmnim se kako je bilo pri TDMki, niti nisem prepričan da je pravilo pri vseh motorjih da so lakirane. Fora je v tem da preglej vse nalepke na motorju, pa če so vse lakirane in ena na bočnih zaščitah ni je nekaj narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!