Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Pozdravljeni!!

sem novopečeni lastnik TDM 850 :yea2: pa me zanima nekaj stvari.

In sicer če ma kdo kje kakšen originalni auspuh, pa kakšno povišano šipico.

Če se slučajno kje kaj najde -> PM prosim

Thx, pa dosti km vam želim!!!

Marko

Na ebay-u se prodajajo po 100 do 200 €. Če pa rabiš še kolektor pa ti ga naredi vsak serviser za izpuhe za avtomobile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav

a ma kdo kaj izkušenj z menjalniki, ker moj (1998) ima v četrti in peti prestavi kao neke vrste polavtomatski menjalnik, sem mi zdi da se mnekje zasledil da je to overdrive (prosim razjasnite mi pojme če se motim).:?

v glavnem v četrti prestavi od 4500rpm se zasuče do 8000rpm ko šus, pol pa sama vrže nazaj na nekih 4500 in še lepo normalno do kolko pač gre preden ne menjaš...isto v peti prestavi...

tolko me zanima če slučajno kdo kaj ve o tem... drugače pa je mašinca slovenska, kupljena pri delta team-u, jaz pa sem jo nabavo v R-moto, ker je prejšnji lastnik zamenjal za TDM 900 (tako da če je slučajno tukaj gor...javi se :), metallic modre barve, z nosilcem za 3 kufre, ščitnikom motorja (kao crash pads samo da je rohrrahmen), pa enojnim izpuhom, na koncu lonca je pipica od Marvinga)

lp, marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

a ma kdo kaj izkušenj z menjalniki, ker moj (1998) ima v četrti in peti prestavi kao neke vrste polavtomatski menjalnik, sem mi zdi da se mnekje zasledil da je to overdrive (prosim razjasnite mi pojme če se motim).:?

v glavnem v četrti prestavi od 4500rpm se zasuče do 8000rpm ko šus, pol pa sama vrže nazaj na nekih 4500 in še lepo normalno do kolko pač gre preden ne menjaš...isto v peti prestavi...

tolko me zanima če slučajno kdo kaj ve o tem... drugače pa je mašinca slovenska, kupljena pri delta team-u, jaz pa sem jo nabavo v R-moto, ker je prejšnji lastnik zamenjal za TDM 900 (tako da če je slučajno tukaj gor...javi se :), metallic modre barve, z nosilcem za 3 kufre, ščitnikom motorja (kao crash pads samo da je rohrrahmen), pa enojnim izpuhom, na koncu lonca je pipica od Marvinga)

lp, marko

Jaz sem TDM 850 vozil, pa se kakih overdrivov res ne spomnim. Če se povečajo samo obrati, hitrost pa le malenkostno, opisuješ drsenje sklopke.

Lahko je fuč, lahko je samo olje napačno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

a ma kdo kaj izkušenj z menjalniki, ker moj (1998) ima v četrti in peti prestavi kao neke vrste polavtomatski menjalnik, sem mi zdi da se mnekje zasledil da je to overdrive (prosim razjasnite mi pojme če se motim).:?

v glavnem v četrti prestavi od 4500rpm se zasuče do 8000rpm ko šus, pol pa sama vrže nazaj na nekih 4500 in še lepo normalno do kolko pač gre preden ne menjaš...isto v peti prestavi...

tolko me zanima če slučajno kdo kaj ve o tem... drugače pa je mašinca slovenska, kupljena pri delta team-u, jaz pa sem jo nabavo v R-moto, ker je prejšnji lastnik zamenjal za TDM 900 (tako da če je slučajno tukaj gor...javi se :), metallic modre barve, z nosilcem za 3 kufre, ščitnikom motorja (kao crash pads samo da je rohrrahmen), pa enojnim izpuhom, na koncu lonca je pipica od Marvinga)

lp, marko

Kakšen polavtomatski menjalnik :headbang: KUPLUNGO takoj zamenjaj !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni,

veliko stvari sem prebral, preden sem se odločil da nekaj napišem.

pred 4 mesecemi sem kupil Yamaho Tdm 850 letnik 1998, motor ima prevoženih sedaj (ker sem jih že jaz naredil skkoraj 4000 km) 73000 km. moram reči da deluje odlično in tudi motor kot celota mi je zelo všeč. Zanima pa me naslednje:

- bil sem opozorjen, da pije kar dosti olja ( in sicer malo manj kot liter/1000 km

- druga stvar je prednja šipa:ima preveč upora, zato sem že iskal drugo. videl sem nekaj priporočil, verjetno je najboljša od MRA-ja, a ne?

- tretja stvar: motor mi na avtocesti zelo niha.ali je to posledica tega upora vetra in se bo zadeva uredila z novo prednjo šipo ali je to posledica česa drugega?

lepo vas prosim za kakšen odgovor.

lp, tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

- tretja stvar: motor mi na avtocesti zelo niha.ali je to posledica tega upora vetra in se bo zadeva uredila z novo prednjo šipo ali je to posledica česa drugega?

lepo vas prosim za kakšen odgovor.

lp, tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

 

zanima me ali poteka menjava olja pri TMD 850 (letnik 2000) enako kot pri ostalih motorjih ali je potrebno bit na kaj kaj previden oz. ima motor kak haklc. Kolega imam motor in bova v kratkem naredila menjavo olja in filtrov.

 

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

 

Hvala vam za pomoč .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

zanima me ali poteka menjava olja pri TMD 850 (letnik 2000) enako kot pri ostalih motorjih ali je potrebno bit na kaj kaj previden oz. ima motor kak haklc. Kolega imam motor in bova v kratkem naredila menjavo olja in filtrov.

 

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

 

Hvala vam za pomoč .

Menjava olja je enaka kot na ostalih motorjih: motor malo segreješ,odviješ spodaj vijak na karterju, spustiš olje odviješ oljni filter,nov filter namažeš gumico z oljem in ga priviješ nazaj(samo kolikor moreš z roko (ne s ključem),zamenjaš bakreno tesnilo in priviješ nazaj vijak na karterju NE preveč stegnit ca 2-2,5 Kg. dolij olje do Max. zalaufaj da vgasne kontrolka olja preveri nivo olja in po potrebi dolij.Če ti žre 1l na 1K kil. uporabljaj čim gostejše in navadno mineralno olje !

Akumulator kupi v Evrotonu za mojega BMW-veja je stal ca 67€ dobiš pa suhega in elektrolit je zraven,ko akumulator potrebuješ zliješ vanj elektrolit ga vsaj enkrat sprazniš npr: z močnejšo žarnico in ga ponovno napolniš in akumulator je pripravljen ! ko ga zapreš je popolnoma zaprt in ne potrebuje več nikakršnega vzdrževanja in dolivanja destilirane vode samo v slučaju,če ti crkne regler in polne preveč takrat moraš menjat regler in doliti destilirano vodo ! Je pa vseno kakega kupiš crkne vsak sploh, če ga pustiš stati praznega in sulfatizira zato ga moraš pozimi odključit dat na toplo ali priklopiti na vzdrževalec akumulatorja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava olja je enaka kot na ostalih motorjih: motor malo segreješ,odviješ spodaj vijak na karterju, spustiš olje odviješ oljni filter,nov filter namažeš gumico z oljem in ga priviješ nazaj(samo kolikor moreš z roko (ne s ključem),zamenjaš bakreno tesnilo in priviješ nazaj vijak na karterju NE preveč stegnit ca 2-2,5 Kg. dolij olje do Max. zalaufaj da vgasne kontrolka olja preveri nivo olja in po potrebi dolij.Če ti žre 1l na 1K kil. uporabljaj čim gostejše in navadno mineralno olje !

Akumulator kupi v Evrotonu za mojega BMW-veja je stal ca 67€ dobiš pa suhega in elektrolit je zraven,ko akumulator potrebuješ zliješ vanj elektrolit ga vsaj enkrat sprazniš npr: z močnejšo žarnico in ga ponovno napolniš in akumulator je pripravljen ! ko ga zapreš je popolnoma zaprt in ne potrebuje več nikakršnega vzdrževanja in dolivanja destilirane vode samo v slučaju,če ti crkne regler in polne preveč takrat moraš menjat regler in doliti destilirano vodo ! Je pa vseno kakega kupiš crkne vsak sploh, če ga pustiš stati praznega in sulfatizira zato ga moraš pozimi odključit dat na toplo ali priklopiti na vzdrževalec akumulatorja !

 

         No menjava olja pri TDM 850 je rahlo bolj komplicirana ,kot pri ostalih motorjih in sicer iz vijaka na karterju

         izpustiš le del,manj kot polovico olja.Zato imaš še en vijak,ki izpusti olje iz zgornjega dela motorja ,kjer ga

         tudi naliješ in v okencu kontroliraš.Ta vijak za izpust je na desni strani motorja blizu pokrova oljnega filtra,

         kjer tudi menjaš vložek filtra.Ta vijak je manjšega premera (ne vem več točno),kot vijak na karterju.

        

 

         Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

AGM akumulatorji. Poleti sem kupil za Hornet 900, mislim da je bil 24€. Drugje je bil enak akum. enkrat drazji. Ciklični, zaprti, brez vzdrževanja.

Trgovina z avtodeli, nekje okoli Dolgega mostu, nasproti Klobasarja, se mi zdi.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam nasvete - predvsem za dodaten vijak, ki ga je potrebno odšraufat za izpust celotnega olja. Spomnim sem ko sem poleti gledal mašino, mi je bila nenavadna pozicija okenca za kontrolo olja - da je tako visoko vzdignjena od dna karterja. V kolikor bom potreboval še kakšen nasvet se priporočam za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

zanima me ali poteka menjava olja pri TMD 850 (letnik 2000) enako kot pri ostalih motorjih ali je potrebno bit na kaj kaj previden oz. ima motor kak haklc. Kolega imam motor in bova v kratkem naredila menjavo olja in filtrov.

 

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

 

Hvala vam za pomoč .

Pozdravljen!

Drži, da je menjava v osnovi enaka pri vseh "mašinah". (staro ven, menjava filtra in novo not - olje seveda).

Vendar moj nasvet, preberi tale navodila service manual in owner`s manual bo bolje kot tipanje na slepo.

lp, M.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

zanima me ali poteka menjava olja pri TMD 850 (letnik 2000) enako kot pri ostalih motorjih ali je potrebno bit na kaj kaj previden oz. ima motor kak haklc. Kolega imam motor in bova v kratkem naredila menjavo olja in filtrov.

 

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

 

Hvala vam za pomoč .

 

http://youtu.be/bM9v3pST5Ns

verjetno na 850 ni kaj drugače

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snečer in Mina hvala vama, ma na manual se sploh nisem spomnil - imaš pir v dobrem  .). Snečer ti si pa tako in tako dr. youtuba  :yes: , hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

a ma kdo kaj izkušenj z menjalniki, ker moj (1998) ima v četrti in peti prestavi kao neke vrste polavtomatski menjalnik, sem mi zdi da se mnekje zasledil da je to overdrive (prosim razjasnite mi pojme če se motim). :?

v glavnem v četrti prestavi od 4500rpm se zasuče do 8000rpm ko šus, pol pa sama vrže nazaj na nekih 4500 in še lepo normalno do kolko pač gre preden ne menjaš...isto v peti prestavi...

tolko me zanima če slučajno kdo kaj ve o tem... drugače pa je mašinca slovenska, kupljena pri delta team-u, jaz pa sem jo nabavo v R-moto, ker je prejšnji lastnik zamenjal za TDM 900 (tako da če je slučajno tukaj gor...javi se smile.gif, metallic modre barve, z nosilcem za 3 kufre, ščitnikom motorja (kao crash pads samo da je rohrrahmen), pa enojnim izpuhom, na koncu lonca je pipica od Marvinga)

lp, marko

Tole kot opisuješ,pa za TDM ni normalno.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

zanima me ali poteka menjava olja pri TMD 850 (letnik 2000) enako kot pri ostalih motorjih ali je potrebno bit na kaj kaj previden oz. ima motor kak haklc. Kolega imam motor in bova v kratkem naredila menjavo olja in filtrov.

 

Kot drugo me zanima kateri akumulator priporočate, namreč star je fuč. Bistvo je, da je čim cenejši, lahko je kislinski (star tip, kjer se doliva in kontrolira nivo).

 

Hvala vam za pomoč .

Akumulator bi jaz kupil čim bolj kvaliteten,glede na to ,da je precej komplicirano priti do njega.

 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor cimbolj kvaliteten (sm omenu agm. Na prejsnjem motorju sem nek noname aku. vzel, pa je BP deloval 4 leta, potem sem pa motor prodal), je pa vazno kako delas znjim izven sezone. 

Še tako kvaliteten bo fuc, ce ga nimas na kakem pametnem polnilcu ali pa v dnevni sobi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

me zanima če se komu valja kak chrashpad oz rollbar za 850,..al pa kak enojni avspuh,..

oziroma imam viška zadnji nosilec kovčka,.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

pozdravljena, mogoče zanimivo zame - kakšen nosilec imaš?! - za topcase GIVI monokey ali kaj drugega?

 

Par dni nazaj sem tudi jaz nabavil eno TDM 850, ker je bila abstinenčna kriza že čist prehuda, tako da je spet nekaj pri hiši za dušo.

Dal zdaj nove Dunlop Roadsmart 2 gor in se makina zelo lepo pelje :worship: .

 

Kake pa so kaj vaše izkušnje z raznimi vetrobranskimi šipami?

 

Na moji je še original standardna gor in pri mojih 190cm je glasna za popenit :wacko: , tako da moram nujno nekaj naredit,

da se ne bom skozi vozil z čepki za ušesa, ker drugače skoraj ne gre!

 

Je povišana Yamahina šipa kaj boljša ali pa MRA Varioscreen z nastavljivim spojlerčkom ali pa je vse skupaj samo še slabše?

 

Sem že malo iskal po tujih forumih in je izgleda ta hrup kar problem pri večini - eni so si jih kar odžagali oz. skrajšali.

 

Kaka taka izkušnja iz prve roke?  Saj imam raje, da mi malo bolj piha, kot hrumi okoli glave in ušes za popi..it :headbang: !

 

Kako pa je kaj z nastavitvijo vzmetenja - najboljše po tovarniških navodilih ali kaj drugega?!

 

LP :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TDM 900 sem se ubadal s podobnimi problemi. Jaz sem ves veter dobil v vrat, pa ni pomagala ne ruta, ne boljša čelada z podbradnim ščitnikom, dobro, glede hrupa in premetavanja glave pri višjih hitrostih že. Jaz sem montiral na original vizir MRA varioscreen z nastavljivim spojlerčkom in je bolje. Dokupil sem še nastavek, da ni potrebno vrtati original vizir, ki je sicer namenjen za MRA Xcreen, katerega sem moral malo preurediti. Xcreen je še višji in verjetno še bolje opravlja svojo nalogo, govorim za univerzalne podaljške, ker drugače jih dobiš tudi namensko za posamezen motor. Sedaj mi v vrat ne piha več in po avtocesti imam tudi pri 150 km/h lahko še malo odprt vizir na čeladi. Podaljšanega vizirja nisem preizkusil, čeprav ga nekateri tudi svetujejo.

 

Vzmetenje sem spreminjal in na koncu pristal tisti tovarniški srednji nastavitvi. Če se vozim sam je po mojem občutku to najbolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na TDM 900 sem se ubadal s podobnimi problemi. Jaz sem ves veter dobil v vrat, pa ni pomagala ne ruta, ne boljša čelada z podbradnim ščitnikom, dobro, glede hrupa in premetavanja glave pri višjih hitrostih že. Jaz sem montiral na original vizir MRA varioscreen z nastavljivim spojlerčkom in je bolje. Dokupil sem še nastavek, da ni potrebno vrtati original vizir, ki je sicer namenjen za MRA Xcreen, katerega sem moral malo preurediti. Xcreen je še višji in verjetno še bolje opravlja svojo nalogo, govorim za univerzalne podaljške, ker drugače jih dobiš tudi namensko za posamezen motor. Sedaj mi v vrat ne piha več in po avtocesti imam tudi pri 150 km/h lahko še malo odprt vizir na čeladi. Podaljšanega vizirja nisem preizkusil, čeprav ga nekateri tudi svetujejo.

 

Vzmetenje sem spreminjal in na koncu pristal tisti tovarniški srednji nastavitvi. Če se vozim sam je po mojem občutku to najbolje.

 

Hvala za odgovor in nasvet, bom nabavil tale MRA in preizkusil zadevo!

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

 

Imam manjšo neprijetnost s svojo tdm-ko, pa me zanima, če imate tudi vi podobna opažanja. Moti me manjša neodzivnost motorja med obrati od 3000 do 4000 rpm. Motor se na ročico za plin ne odziva tako, kot pod ali nad omenjeno mejo obratov. To se zelo opazi na višji nadmorski višini (> 2000m), v klanec ga na teh obratih kar malo zamori, da je potrebno gas kar dobro priviti. Morda obstajajo kakšne nastavitve uplinjača? Kolikor se spomnem se ne da nastavljati višine igle. Poraba motorja je sicer solidna (od 5 do 6L na 100km).

 

Druga stvar je pa poraba olja. Povprečno mi porabi od 0,5 do 1 liter na 1000km, kar je zelo odvisno od načina vožnje. Najbolj kuri na avtocesti, ko se motor konstantno vrti na 5000 obratih. Motor ima dobrih 70kkm, uporabljam pa motul 5100 10w/40. Kolikor sem bral po internetu, nekateri pravijo, da je taka poraba znotraj specifikacij. Opažam pa tudi, da nisem edini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji TDMki za teh 3-4000 min-1 ne bi mogel reči tega generalno, pri večji višini nad 2000 m.n.m. pa je to pri vplinjaču tako normalno, ker je kar nekaj manj kisika in zato motor izgubi moč, ker nastavitev zraka in bencina ne paše več. Moral bi v principu nastavit vplinjač na to višino, kar je brez veze, saj ti potem ne bo štimalo v dolini, pri vbrizgavanju pa to mešanico zraka in bencina na višini avtomatsko zregulira elektronika.

 

Ja, tele stare TDMke so znane da kurijo olje, kar mi je iz prve roke povedalo kar nekaj bivših lastnikov in tudi zdajle na pooblaščenem servisu me je opozoril, da naj pazim na nivo olja, tako da ja...... jebi ga, ga je treba redno gledat in dolivat, drugače je lahko problem :blush: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Imam manjšo neprijetnost s svojo tdm-ko, pa me zanima, če imate tudi vi podobna opažanja. Moti me manjša neodzivnost motorja med obrati od 3000 do 4000 rpm. Motor se na ročico za plin ne odziva tako, kot pod ali nad omenjeno mejo obratov. To se zelo opazi na višji nadmorski višini (> 2000m), v klanec ga na teh obratih kar malo zamori, da je potrebno gas kar dobro priviti. Morda obstajajo kakšne nastavitve uplinjača? Kolikor se spomnem se ne da nastavljati višine igle. Poraba motorja je sicer solidna (od 5 do 6L na 100km).

 

Druga stvar je pa poraba olja. Povprečno mi porabi od 0,5 do 1 liter na 1000km, kar je zelo odvisno od načina vožnje. Najbolj kuri na avtocesti, ko se motor konstantno vrti na 5000 obratih. Motor ima dobrih 70kkm, uporabljam pa motul 5100 10w/40. Kolikor sem bral po internetu, nekateri pravijo, da je taka poraba znotraj specifikacij. Opažam pa tudi, da nisem edini.

To pa je definitivno prevelika poraba olja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

 

menjal sem zobnike in ketno, potem sem pa naletel na težavo z zadnjo bremzo. Zavorne ploščice so bile tako skupaj, da nisem nikakor mogel nataknit mehanizma na disk. Potem sem pa dal mehanizem na pol, da se je tako razširil, da sem ga lahko nataknil na disk, vendar bo sedaj potrebno bremzo prezračit. Pol sem pa zatenil vijake nazaj, tako da sta šli polovički bremze skupaj. Sedaj pa zavorni ploščiti preveč pritiskata na disk, nožna ročica za bremzo je pa mehka in se pritiska v prazno, hkrati pa ploščice preveč stiskajo disk. Problem je ker jih nikakor ne morem dat narazen. Vem, da ploščici morajo malo pritiskati na disk, vendar v mojem primeru preveč pritiskajo, ker se kolo ko ga zavrtim z roko težko premakne in tudi ploščico so smrdele, ko sem naredil krog z motorjem... Kaj naj naredim, da ploščice popustijo in da bo ročka šla na trdo oz da bo delovalo tako kot mora?

 

Lp,

Denis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!