Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

@mladen

Nalepke, če so original, morajo biti tudi lakirane (pokrite z lakom), ne?

Just checking:))

Po defoltu ne, samo na tanku, drugje so napopane, če se prav spomnim !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ce sta se dva vozila kar je veliko verjetno boš pač zamenu amortizer (davek rablenga motorja) pa itak je to potrošni materjal!!JA ta z oljem je pa lepa :worship: počepneš k mašini pa jo lepo potihom vprašaj "ti kok pa kej olje pupaš"!!! :hmm: Sm jo vozu 4leta pa sm sam na 4jurčke slab deci uliu po pa menat na 8 tisoč!! Pa nč je nism kej dost šparou!! Sm biu eden redkih s takim agregatom :OK: Poznam pa tipa k je kupu l 2000 novo je pa na jurčka 2deci tankou, pa je na servis vozu pa niso nč zrihtal!!tako js mislim da je loterija tole z oljem, pač ymha če ga dost pije ti ga pa mejnat ni treba pa je, sam filtr pa gas!!.

to le z 20 jurčki mora pa res zgledat k nova!!

moj compannero de viaje, s katerim sm prevozu največ km je na tdm 850 takrat staro 3 leta, do Dubrovnika pa nazaj, mal po otokih. . . stvar mu je požrla liter olja. tako da vse vaše porabe so ble zelo skromne. zanima me, kaj je prvi lastnik počel s to revo, da je bla v treh sezonah tako požrešna :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Bo prej držalo 180kg kot 236kg

Kdo pa ti je to rekel ? Jaz sem peljal že 255 kg pa ni bilo nobenega problema...

post-23729-1241013101_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Zdravo,

A kdo ve kakšna je trenutna situacija v zvezi z preverjanjem homologacije auspuhov na tehničnih pregledih. Vozm Tdm 850 l 98 z Marving (sound tut nekoliko preglasen) izpuhom vendar ob nakupu motorja nism dobil papirjev za auspuh. Motor je kljub temu imel narejen tehnični pregleed, ki pa mi poteče aprila 2010.

Hvala za odgovor

Lp

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

A kdo ve kakšna je trenutna situacija v zvezi z preverjanjem homologacije auspuhov na tehničnih pregledih. Vozm Tdm 850 l 98 z Marving (sound tut nekoliko preglasen) izpuhom vendar ob nakupu motorja nism dobil papirjev za auspuh. Motor je kljub temu imel narejen tehnični pregleed, ki pa mi poteče aprila 2010.

Hvala za odgovor

Lp

Robi

Nimaš kaj zgubit, greš pa probaš, če gre fino, če ne gre potem pa nekaj originalnega ali homologiranega. Je pa lahko kasneje drago, če ti plavci zahtevajo homologacijo za marving :surrender:

na tebi je, da se odločiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimaš kaj zgubit, greš pa probaš, če gre fino, če ne gre potem pa nekaj originalnega ali homologiranega. Je pa lahko kasneje drago, če ti plavci zahtevajo homologacijo za marving :surrender:

na tebi je, da se odločiš

Ma ja pošteno. Lan so me policaji kr ustavljal, pa nism mel problemov z kakšnim dokazovanjem. Bomo vidl kak bo na tehničnem. Verjetno, da ko bo nov zakon za merjenje decibelov pol bo kriza.

Hvala za odgovor

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja pošteno. Lan so me policaji kr ustavljal, pa nism mel problemov z kakšnim dokazovanjem. Bomo vidl kak bo na tehničnem. Verjetno, da ko bo nov zakon za merjenje decibelov pol bo kriza.

Hvala za odgovor

Lp

če ti uspe s tem marvingom pazi po avstriji, meni in kolegu so merili decibele pri lavamundu, pri meni je bilo v mejah normele pri njemu pa ne in je plačal, sem pozabil koliko, je pa gobcal in zaradi gobcanja je policaj še povečal kazen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

A kdo ve kakšna je trenutna situacija v zvezi z preverjanjem homologacije auspuhov na tehničnih pregledih. Vozm Tdm 850 l 98 z Marving (sound tut nekoliko preglasen) izpuhom vendar ob nakupu motorja nism dobil papirjev za auspuh. Motor je kljub temu imel narejen tehnični pregleed, ki pa mi poteče aprila 2010.

Hvala za odgovor

Lp

Robi

Jaz sem peljal svojo TDM pred dvemi tedni na tehničnega na LPP. Me je stric vprašal, če so original izpuhi in sem mu pokazal napis Yamaha na njih. Torej jih to zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jaz pa sem se končno spravil nardit izpit za motor in ker ni bilo čisto v načrtu, imam bolj skromen budged, oziroma izjemno skromen budget. Tako da letos si lahko privoščim zgolj en motorček za res malo denarja, naslednje leto pa pride v igro kaj bolj zanimivega.

In kaj to pomeni zares skromno - jah, tam nekje do 1500€ (imam sicer nekaj več, vendar nameravam motor najprej peljati na en konkreten servis, itd.)

Gledal sem dve TDM-ki 850 za 1300€ - 1500€, obe cca. 50k km in letnika 1992 ter 1993, od tega je ena od prvega lastnika, sedaj pa jo kakšno leto vozi sin. Glede na pogovor z njim in z mojim dobrim ocenjevanjem ljudi, bi rekel da tipo bolj kot ne cijazi naokrog, seveda pa ni nujno.

Motorja sta na zunaj oba zelo lepo ohranjena, seveda glede na zavidljivo starost. Glede motorja pa nimam pojma več kot toliko, jasno pa bi ob ogledu imel s seboj dolgoletnega motorista, ki je vse svoje cross in enduro motorje "prešfraufal" sam in je izjemno pedanten.

Torej, zanima me, ali se sploh splača gledati tako star motor ali pa je bolje spustiti to sezono in kupiti precej novejšo zadevo (to tako ali tako nameravam v naslednjem letu)? Ter seveda, če je tule kak lastnik tako stare TDMke, kakšne so kaj izkušnje?

Hvala vsem v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel tdm-ko 850 letnik 92.

Hja, načeloma je to dober motor, je pa zeeeeloooo odvisno kako je bil kaj vzdrževan in servisiran, da ni vse zmahano in razštelano.

Če sam ne znaš nič šraufat, te zna tak motor dosti drago pridet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem se končno spravil nardit izpit za motor in ker ni bilo čisto v načrtu, imam bolj skromen budged, oziroma izjemno skromen budget. Tako da letos si lahko privoščim zgolj en motorček za res malo denarja, naslednje leto pa pride v igro kaj bolj zanimivega.

In kaj to pomeni zares skromno - jah, tam nekje do 1500€ (imam sicer nekaj več, vendar nameravam motor najprej peljati na en konkreten servis, itd.)

Gledal sem dve TDM-ki 850 za 1300€ - 1500€, obe cca. 50k km in letnika 1992 ter 1993, od tega je ena od prvega lastnika, sedaj pa jo kakšno leto vozi sin. Glede na pogovor z njim in z mojim dobrim ocenjevanjem ljudi, bi rekel da tipo bolj kot ne cijazi naokrog, seveda pa ni nujno.

Motorja sta na zunaj oba zelo lepo ohranjena, seveda glede na zavidljivo starost. Glede motorja pa nimam pojma več kot toliko, jasno pa bi ob ogledu imel s seboj dolgoletnega motorista, ki je vse svoje cross in enduro motorje "prešfraufal" sam in je izjemno pedanten.

Torej, zanima me, ali se sploh splača gledati tako star motor ali pa je bolje spustiti to sezono in kupiti precej novejšo zadevo (to tako ali tako nameravam v naslednjem letu)? Ter seveda, če je tule kak lastnik tako stare TDMke, kakšne so kaj izkušnje?

Hvala vsem v naprej.

Hmm, jaz sem letos kupil TDM-ko, sicer letnik 1998 (kar šteje že precej med starine), na števcu 37.000 km. Motor je super ohranjen, na servisu je bilo potrebno menjati le olje in filter (ostalo je mehanik - Jure Primec - pregledal in je bilo vse OK). Ker ima motor skoraj nove gume in nove ploščice ter menjano ketno, stroškov letos praktnično ne bo (če jo seveda ne bom tresnu ob tla).

Pri TDM-kah 850 naj bi bil problem pretirane porabe olja, vendar moja olja po prevoženih 2.500 km še ni vidno popila (že trkam ob les).

Tvoj prijatelj vsaj po napisanem ima dovolj izkušenj in bo znal presoditi, koliko so motorji, ki jih gledaš, zmahani. Vendar pa je treba biti pri teh starih strojih vsaj glede zunanjosti popustljiv - jasno je, da je ene parkat ležal na tleh (vsaj na mestu) in da ima kakšno prasko povsod. Ampak za 1.500 EUR, če le ni bil totalno razbit, po mojme nimaš kaj razmišljati.

Preveri pa predvsem stanje gum, zavornih ploščic in verige. To troje te stane cca 700 EUR, vendar je to troje najbolj pomembno za varnost vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super hvala za oba odgovora. Tudi sam sem že klical na servis Primec, sicer nisem dobil Jureta, pač pa nekoga drugega. Je bil možak zelo prijazen, poleg tega pa se je še spomnil točno tega motorja, o katerem govorim (ble sta dve TDMjke v igri, pa je ena preveč boga). Ta druga - srečal sem tipa na cesti, ga ustavil in pravi da proda, čeprav ni nikjer objavljeno. Motorček je resnično lepo ohranjen, čeprav je tip nekaj omenjal, kaj vse bi bilo dobro prebarvati, ipd. No, kazal mi je take minimalne praskice, da se mi je kar smejalo. Vsekakor izjemno ohranjen motor za svoja leta. Mi je pa na Primec servisu možak povedal, da je bil motor cca. mesec dni nazaj na servisu, kjer so menjali olje, zavorne ploščice in še par malenkosti, ostalo pa da je vse ok. Seveda pa je še varianta, da peljem motor prej do Primeca, pa se gre še on en krog peljat, vsaj tako so mi rekli :)

Super, TDM torej... fajn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kolega kupuje TDMko in bi rabil nasvet na kaj je biti posebno pozoren pri nakupu dotičnega motorja? Vzel bi zadnji letnik 850tke, oziroma prvi model 900tke.

Hvala.

Purple

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa zanima pri tdm-ki 850 letnik 92 kako najlažje spustiti vodo iz kilerja oziroma iz celotnega sistema.ali je potrebno potem odzračiti sistem?kje ga lahko odzračim če je mogoče kak vijak za izpust zraka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se prav spomnim imaš na levi strani spodaj na cilindru vijak za vodo spustit, pa ne pozabit prej pokrovčka kilerja dol vzet. prezračit ni pa treba nič, samo počasi nalivaš do vrha hladilnika, ko je na tački in čez kako furo preveriš nivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se pravi na levem cilindru spodaj nekje pri izpuhu je vijak?zanima me še katero olje je najbolše da dam v tdm-ko motul ali kakšen drug predlog?hvala za odgovor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se pravi na levem cilindru spodaj nekje pri izpuhu je vijak?zanima me še katero olje je najbolše da dam v tdm-ko motul ali kakšen drug predlog?hvala za odgovor...

ne pri izpihu, na spodnjem delu cilindra, ko se sreča z blokom, ob strani spredaj.

olje daš pa lahko biloker moto olje, mineralno ali polsintetično ampak 10 ali 15w 50, ker ti ga verjetno tut malo kuri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mene pa zanima zakaj služi ta vijak pod levim cilindrom pri izpuhu namreč po nesreči sem ga odtrgal..

mene pa zanima zakaj služi ta vijak pod levim cilindrom pri izpuhu namreč po nesreči sem ga odtrgal..

to je yamaha tdm letnik 92

post-29144-038433000 1287481626_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kaj priteklo ven -olje, hladilna tekočina...? No, lastniki TDM bodo povedali, čemu služi vijak. Jaz pa priporočam dolpoteg manuala. Tam boš videl, kakšen in zakaj je med drugim tudi ta vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!