Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

mene pa zanima zakaj služi ta vijak pod levim cilindrom pri izpuhu namreč po nesreči sem ga odtrgal..

to je yamaha tdm letnik 92

Na spodnji sliki je sicer 4tx motor (1996-2002), vendar service manual kaže, da je to vijak, s katerim se spusti hladilna tekočina.

post-12535-072295800 1287680943_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spodnji sliki je sicer 4tx motor (1996-2002), vendar service manual kaže, da je to vijak, s katerim se spusti hladilna tekočina.

post-12535-072295800 1287680943_thumb.jpg

čudno ker vijak sem odvil pa ni teklo ven nič hotel sem menjati antifriz ampak je bil vijak verjetno že slab pa se je odlomu...po sliki sodeč samo rja...prosil sem za nasvet ne pa za kritiziranje....motor je že polnoleten in je v fazi obnove tko da ne rabim takih komentarjev...

Popravljeno . Popravil 850
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

Imam eno vprašanje in to je sledeče. Kakšen ključ je potreben za menjavo svečk Yamaha Tdm 850 1997.

16mm je premajhen, 19mm prevelka. Zdaj po meritvah svečke je 18mm ali pa 17mm HE HE.

Če kdo ima motor in je že menjal svečke naj mi sporoči katera velikost je, da lahko nabavim pravi ključ.

Je pa zadevo teško kjupit in očitno jo bo treba naročit. Aja pa če kdo ve kje se dobi ključ za svečke Yamaha TDM 850 1997 naj mi sporoči.

Najlepša hvala za pomoč.

Upam da nisem falil teme v sporočilih, če pa sem naj jo premakne m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Imam eno vprašanje in to je sledeče. Kakšen ključ je potreben za menjavo svečk Yamaha Tdm 850 1997.

16mm je premajhen, 19mm prevelka. Zdaj po meritvah svečke je 18mm ali pa 17mm HE HE.

Če kdo ima motor in je že menjal svečke naj mi sporoči katera velikost je, da lahko nabavim pravi ključ.

Je pa zadevo teško kjupit in očitno jo bo treba naročit. Aja pa če kdo ve kje se dobi ključ za svečke Yamaha TDM 850 1997 naj mi sporoči.

Najlepša hvala za pomoč.

Upam da nisem falil teme v sporočilih, če pa sem naj jo premakne m.

Pod sedežem je komplet orodja in notri tudi ključ za menjavo svečk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah ko bi bil res ključ tam :) vrjetno ga je prejšni lastnik obdržal.

No ali nihče neve kateri ključ je?

Jaz sem šel u štacuno pa kupil cevni ključ 17 mm.

Po zunanji strani sem ga obrusil, da je šel lepo notri, ter brez problema odvil svečko - saj ni tako zategnjena kot npr pri kosilnici :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm se pravi vi govotirte za svoj motor Yamaha Super Tenere 750 ali za TDMko? Zdaj načeloma mislite da je isti ključ? No saj drugače Junior orodje izdeluje kluče za svečke tudi 17mm vrjetno takega ni potrebno brusiti? Ali pač.

Bom tako uprašal: ALI IMA KDO ORGINAL PRIBOR IN SEVEDA TUDI KLJUČ ZA SVEČKE TDM IN ALI BI SE DALO ZADEVO NA MESTU PRI VAS SPOSODIT DA ODVIJEM TISTE DVE K_ _ _ _ _I SVEČKI. Lahko LJ ali okolica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm se pravi vi govotirte za svoj motor Yamaha Super Tenere 750 ali za TDMko? Zdaj načeloma mislite da je isti ključ? No saj drugače Junior orodje izdeluje kluče za svečke tudi 17mm vrjetno takega ni potrebno brusiti? Ali pač.

Bom tako uprašal: ALI IMA KDO ORGINAL PRIBOR IN SEVEDA TUDI KLJUČ ZA SVEČKE TDM IN ALI BI SE DALO ZADEVO NA MESTU PRI VAS SPOSODIT DA ODVIJEM TISTE DVE K_ _ _ _ _I SVEČKI. Lahko LJ ali okolica.

Original je cevni ključ 18mm in dolg 130-140mm. Svečke se pa zategne z 18Nm.

En komplet orodja za TDM se prodaja na ebayu za 29€ +poštnina.

TDM in XTZ 750 ST imata skoraj enako glavo motorja, zato je ključ enak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi je 18mm 100% ker predhodnik pravi da je 17mm. Vidim da so sami stručkoti bo treba kar svečko v štacuno nest ;)Mah za 30e mam jst 3 take kluče naročene pri ... Pa neumen se mi zdi dajat tok keša za to da dvakat odvijačim in privijačim. Hm zadevo bom rešil kar z nabavo Cevnega ključa in kot je svetoval gospod z motorjem SuperKrava 750 he he (xtz), enostavno pobrusil robove ključa z fleksarco.Hvala za idejo. No ja samo se lotit se je treba zadeve. :)

Zahvaljujem se vsem za pomoč in hitre odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni!!

sem novopečeni lastnik TDM 850 :yea2: pa me zanima nekaj stvari.

In sicer če ma kdo kje kakšen originalni auspuh, pa kakšno povišano šipico.

Če se slučajno kje kaj najde -> PM prosim

Thx, pa dosti km vam želim!!!

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!!

sem novopečeni lastnik TDM 850 :yea2: pa me zanima nekaj stvari.

In sicer če ma kdo kje kakšen originalni auspuh, pa kakšno povišano šipico.

Če se slučajno kje kaj najde -> PM prosim

Thx, pa dosti km vam želim!!!

Marko

Za šipco malo poguglaj npr: mra.de + tip motorja potem izbereš barvo veličino itd. Moja v avtarju je tudi MRA cena z špojlerjem ca 120 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In sicer če ma kdo kje kakšen originalni auspuh

heh dobri izpuhi za te tdm-ke so iskana roba. :D ker letnik pa imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh dobri izpuhi za te tdm-ke so iskana roba. :D ker letnik pa imaš?

Ma saj izpuh rabim samo zaradi registracije (komaj naslednje leto), samo rajši zaj porihtam to, da nebom pol mel motorja na čakanju zaradi auspuha :headbang:

Letnik pa je 98.

@BREMZER: thx za nasvet, bom malo pogledal okoli...

Popravljeno . Popravil m4Rko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo!

Zanima me če kdo ve kje bi dobil kontakt ključavnico za TDM 850 F letnik 95'

Bojda imajo različni letniki različne ključavnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me če kdo ve kje bi dobil kontakt ključavnico za TDM 850 F letnik 95'

Bojda imajo različni letniki različne ključavnice.

Najbližji Yamaha servis ali Delta tim Krško ! :whistle:

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbližji Yamaha servis ali Delta tim Krško ! :whistle:

Preverjeno vse. V evropskem skladišču je nimajo. Morda kdo ve za tdm, ki se prodaja po delih?

Od letnika 96' dalje je ključavnica drugačna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preverjeno vse. V evropskem skladišču je nimajo. Morda kdo ve za tdm, ki se prodaja po delih?

Od letnika 96' dalje je ključavnica drugačna.

Angleški in najbrž tudi nemški ebay sta polna tega.

Lkjučavnica za vžig+stol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lepo pozdravljeni lastniki TDM-k!

Prijatlu dela TDM-ka 850 letnik 1998 z 37k km (po števcu, realnih km ne vem) precej problemov. Po prevoženih 1000km je motor popil malo manj kot 1l olja. Motor tudi grozno kadi, saj gre vse olje skozi avspuh...

Ker ga je dobil precej ugodno (glede na stanje) in ga ima namen obdržat se je odločil za popravilo.

Na servisu je dobil slabih 900€ predračuna...delo, tesnila, batni obročki, veriga ventilov. Ker se mu to zdi precej, glede na to da je motor dobil zelo poceni bom verjetno jaz tisti, ki bo delal servis.

Prej kot se lotim šravfat me zanima par stvari.

1)Tisti,ki je kdaj manjaval bate/obročke...ali je potrebno kako posebno yamahino orodje?

2)Kje ste nabavili kose (bati oz obročki, tesnila, ketna ventilov, če je mogoče še kaj drugega potrebno menjat?)

3)Kakšne so cene delov?

4)Repair manual nebi škodoval

5)Ali je izvedba možna za delo kar na gruštu, ali priporočate celo mašino dol uzet?

6)Mogoče še kakšna stvar, ki bi jo moral vedeti oreden se lotim dela?

Najlepša hvala za vse vaše odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi menjal obročke, mogoče cilindre honat, teflone, verigo, tesnila pa mogoče še sedeže ventilov mal upasat s polirno pasto za ventile...

več se ne splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, danes sem malo preklical po servisih. Delta team me je prepričeval da drugih batov kakor original sploh ne priporoča. Na moto-nautic sem dobil neke konkretne številke...2 bata Wiseco 220€, dihtunga glave, dihtunga pod cilindrom 70€. Tako da če bi se odločil za menjavo samo batov bi še prišlo dokaj ugodno skozi.

Repair manuale sem dobil, tako da če bi kdo potreboval...ZS ;)

Po tujih forumih sem zasledil tudi to, da se ventili štelajo z kladicami :closedeyes: torej moral ga bi najprej razkopat in nato naročat dele :whistle: Nevem kaj bi bilo za naredit.

Kar se tiče ventilov...nekako nimam namena povsem razdirat glave, ker nimam vsega orodja, nimam dovolj izkušenj.

Ketne se zaenkrat še ne sliši...mogoče je bila celo menjana ko so tudi ventile nastavljali?

Če bi se odločil za vse kar je našteto v spodnjem postu je preplačanega polovica motorja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP mene pa zanima koliko naredi tak tak motor km preden je potrebno opravit kak velik servis??? oz. koliko pride cca generalna motorja (ojnica, bat ,.....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100000km nimaš kej prčkat mašine, kvečjemu verigo ventilov pa kontrola zračnosti ventilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!