Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Če lahko kdo pomaga... za kolega iščem povišan windscreen. Želi imeti takšnega kot na sliki - ščitnik je dolžine 52 cm, mera do razširitve pa je 32 cm. Ebay sem pregledal - najvišje kar najdem je od GIVI-ja D116S - 46 x 33,5 cm (H x W)

post-950-0-09066500-1376743521_thumb.jpg

post-950-0-58181200-1376743555_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

menjal sem zobnike in ketno, potem sem pa naletel na težavo z zadnjo bremzo. Zavorne ploščice so bile tako skupaj, da nisem nikakor mogel nataknit mehanizma na disk. Potem sem pa dal mehanizem na pol, da se je tako razširil, da sem ga lahko nataknil na disk, vendar bo sedaj potrebno bremzo prezračit. Pol sem pa zatenil vijake nazaj, tako da sta šli polovički bremze skupaj. Sedaj pa zavorni ploščiti preveč pritiskata na disk, nožna ročica za bremzo je pa mehka in se pritiska v prazno, hkrati pa ploščice preveč stiskajo disk. Problem je ker jih nikakor ne morem dat narazen. Vem, da ploščici morajo malo pritiskati na disk, vendar v mojem primeru preveč pritiskajo, ker se kolo ko ga zavrtim z roko težko premakne in tudi ploščico so smrdele, ko sem naredil krog z motorjem... Kaj naj naredim, da ploščice popustijo in da bo ročka šla na trdo oz da bo delovalo tako kot mora?

 

Lp,

Denis

Odvij pokrovček zavornega olja,  ker se v posodici ustvarja vakum.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denis zavore so hidravlične, zato je potrebno pri vsaki menjavi bate, ki so v zavorni čeljusti stisniti v prvotni položal.Čeljusti se praviloma nedeli na polovico.

 

 

 

l.p.BOŠTJAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denis zavore so hidravlične, zato je potrebno pri vsaki menjavi bate, ki so v zavorni čeljusti stisniti v prvotni položal.Čeljusti se praviloma nedeli na polovico.

 

 

 

l.p.BOŠTJANiskanju nazaj je potrebno obvezno odpret pokrovček rezervoarja zav. olja

ampak pred  stiskanjem čeljust nazaj je potrebno obvezno odpret pokrovček rezervoarja zav. olja :grim 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak pred  stiskanjem čeljust nazaj je potrebno obvezno odpret pokrovček rezervoarja zav. olja :grim 

Absolutnoin paziti, da se ne polije po mašinci :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak pred  stiskanjem čeljust nazaj je potrebno obvezno odpret pokrovček rezervoarja zav. olja :grim 

Če menjaš obloge (ploščice) je najbolje pokrovček odpret in potegnit olje ven z inekcijo ali kar s kako plasično drobno cevko v posodico. Saj ponavadi, ko menjaš ploščice je najbolje,da zamenjaš še zavorno tekočino.Ko si zamenjal ploščice in prezračil naliješ zavorno tekočino malo manj kot polno montiraš pokrovček.Pri naslednji menjavi ploščic, če zavorna tekočina še ni stara več kot 2 -leti ni nujno demontirat pokrovček, menjaš eno po eno ploščico in pri vsaki zamenjani ploščici ptritisneš parkrat zavoro,ko zamenjaš vse ploščice bo olja spet samo toliko kolikor si ga predhodnjič nalil. Kajti sam nivo olja v okenčku ti obenem pokaže tudi koliko so ploščice obrabljene, ko je olje na min.so ploščice iztrošene seveda je predpogoj da ti zavorna tekočina ni spuščala in nisi dolival ! !

Ps: paziti je potrebno pri zavorni tekočini, da se nepolije po barvanih površinah, ker je zelo agresivna na prozorne lake in barve ,če se že slučajno polije takoj sprati z vodo tudi pri prezračevanju se klešča za vsak slučaj malo spere z vodo  !

Še nekaj je potrebno pazit pri zavorni tekočini namrač pri določenih motorjih npr. BMW-ejih je v hidravlični skloki POSEBNO olje in ni zavorna tekočina !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni

 

@Virtus

Pred montažo zadnjega kolesa bi moral stisniti zavorne batke nazaj, razmakniti zavorne ploščice, priviti kolo in šele nato parkrat pritisniti zavorno ročico do polovice hoda ( da se ne poškodujejo tesnila v glavnem zavornem cilindru ). Ker ste odvil vijake na zavornem cilindr ( sestavljen je z dveh delov ) je začela teči zavorna tekočina, med obema deloma je tesnilo ..................... ki pa se je lahko premaknilo ( zaprlo pot zavorni tekočini, je pa tudi možnost puščanja................. ) Ali so zavorne ploščice bile kaj mokre, ko je spuščalo??? Sicer je sedaj vseeno, predvidevam da so sedaj pregrete.

Potrebno bo demontirati zavorni cilinder, še enkrat podreti obe polovici, postaviti srednje tesnilo na svoje mesto, vzeti ven zavorne batke, namazati ( namenska mast Ate ) in vse skupaj ponovno sestaviti. Pazljivo pri teh opravilih, da ne poškodujete zavornih tesnil.........................so zelo drage.

Priporočam vgradnjo novih zavornih ploščic ( strošek cca 15-20€ )

V koliko naletite na težave, me lahko pokličete ( 031-797-021 ) in vam bom skušal pomagati

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se oglašam zaradi olja. Torej zadnji vikend sem naredil skoraj 1000km in sem končno bolj natančno izmeril porabo olja. Pokurila mi ga je okoli 9 deci, s tem da je bila bolj dinamična vožnja kot ponavadi. Kuri skoraj toliko kot 2t motor v bistvu.

Nekateri so imeli probleme s puščanjem semeringa pri sprednjem zobniškem prenosu. Opazil sem nekaj svežega olja v okolici, vendar dvomim, da bi toliko olja steklo skozi, ne da bi opazil kakšne luže na tleh pod motorjem. Preventivno ga bom menjal, pa da vidimo.

Ostane mi še menjava olja. Trenutno uporabljam motul 5100. Nekaterim se je zmanjšala poraba, če so namesto polne sintetike uporabili mineralno olje. Menite, da bi mineralc denimo 20w-50 zmanjšal porabo?

Pomislil sem tudi na manjšo "generalko" motorja (honanje cilindrov, novi obročki, nova tesnila ventilov,.. .), vendar ne vem, če se mi splača oz. če bo kaj učinka. 

Na vsak način bi rad zmanjšal porabo na vsaj 3 deci na 1000km, kar bi recimo bilo sprejemljivo. Tisti, ki se vozijo za mano, pravijo da obupno smrdi :smoke:  

Popravljeno . Popravil Dejan99x
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zivjo!!! Sm cisto svezi forumas pa si zelim nabavit eno TDM-ko 850. Zanima me pa ce mogoce kdo pozna tole lepotico http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7689122

Hvala za odgovor ze vnaprej pa en lep BRAAP :-)

Felix to daj v temo "oglasi iz interneta", tam boš verjetno dobil več informacij. Aja, pa dobrodošel med motosvetovci :OK:

Popravljeno . Popravil muki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se oglašam zaradi olja. Torej zadnji vikend sem naredil skoraj 1000km in sem končno bolj natančno izmeril porabo olja. Pokurila mi ga je okoli 9 deci, s tem da je bila bolj dinamična vožnja kot ponavadi. Kuri skoraj toliko kot 2t motor v bistvu.

Nekateri so imeli probleme s puščanjem semeringa pri sprednjem zobniškem prenosu. Opazil sem nekaj svežega olja v okolici, vendar dvomim, da bi toliko olja steklo skozi, ne da bi opazil kakšne luže na tleh pod motorjem. Preventivno ga bom menjal, pa da vidimo.

Ostane mi še menjava olja. Trenutno uporabljam motul 5100. Nekaterim se je zmanjšala poraba, če so namesto polne sintetike uporabili mineralno olje. Menite, da bi mineralc denimo 20w-50 zmanjšal porabo?

Pomislil sem tudi na manjšo "generalko" motorja (honanje cilindrov, novi obročki, nova tesnila ventilov,.. .), vendar ne vem, če se mi splača oz. če bo kaj učinka. 

Na vsak način bi rad zmanjšal porabo na vsaj 3 deci na 1000km, kar bi recimo bilo sprejemljivo. Tisti, ki se vozijo za mano, pravijo da obupno smrdi :smoke:  

Če hočeš zmanjšat porabo olja na normalo 1-2 dl na 1K kil moraš zamenjat ; oba bata z obročki,cilindra izmerit-ovalnost+izrabljenost (z honanjem neboš nič naredil), če odstopata od toleranc zamenjat oba cilindra,vodila vsisnih ventilov(ventile pobrusit) teflone in vse dihtunge.Po vsej verjetnosti bo to predrag poseg jaz bi ti svetoval poišči raje kako rabljeno mašino bo dosti ceneje !

Na Ebey.de imaš 4 mašine ena je z 44K kil za 399€ Pojdi na Ebey.de (klikni kaufen) in vtipkaj številko artikla 350879017006

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš zmanjšat porabo olja na normalo 1-2 dl na 1K kil moraš zamenjat ; oba bata z obročki,cilindra izmerit-ovalnost+izrabljenost (z honanjem neboš nič naredil), če odstopata od toleranc zamenjat oba cilindra,vodila vsisnih ventilov(ventile pobrusit) teflone in vse dihtunge.Po vsej verjetnosti bo to predrag poseg jaz bi ti svetoval poišči raje kako rabljeno mašino bo dosti ceneje !

Na Ebey.de imaš 4 mašine ena je z 44K kil za 399€ Pojdi na Ebey.de (klikni kaufen) in vtipkaj številko artikla 350879017006

Na ebayu se prodajajo večinoma samo 3VD mašine, ki imajo 360° vžig (pred 1996), 4TX ima pa 270° (po 1996). Z rabljeno mašino pa tudi lahko dobiš mačka v žaklju.

Pred nekaj časa sem se pozanimal koliko bi koštal materjal za tako obnovo, cena delov bi bila 380€ (bati, obročki, vsa tesnila, tefloni,.. ) + delo + povečanje cilindrov za 1 ali 2mm nadmere. Se pravi dobrih 400€, če bi sam delal. Zaenkrat ne grem v obnovo, ker se mi ne splača. Ko bom delal servis, bom poskusil z drugim oljem, pa bom videl, če se bo stanje izboljšalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdravljeni. Zanima me kakšen model verige imate na motorju in koliko km se da narediti z njim? Dobil sem informacijo, da je stane osnoven DIDov komplet okoli 130 evrov, srednja klasa okoli 150 evrov in najboljša okoli 190evrov. V kolikor ima kdo montiran DIDov komplet me zanima koliko km naredi z njim? Opcija je pa tudi prvo vgradna ketna (mislim, da je RKjeva) in stane okoli 190 evrov - ima kdo to, koliko zdrži ta komplet?

 

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

js imam na novi 900-ki na prvovgradnji trenutno narejenih 15.500km, bp :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zanima me, če je že kdo na tdm-ki priklapljal gear indikator? Moj sicer dela čist dobr, edin včasih se malo ušteje, glede na to da meri kolkrat gre magnetek gor in dol, verjetno to v odvisnosti kako močno oz. hitro prestavim. Ampak to mi ni problem, problem je v tem, ker ne vem kje za vraga dobiti signal da bi na displejču kazal še nevtral? Ker lučka za nevtral je že v orginalu na motorju. Mogoče kdo zna pri tem pomagati? Sva z mojstrom vse kable na konektorju na števcu premerla in preverla, pa ni blo od tega nekega haska. Potem pa še pri akumolatorju nekej kablov, kateri pa tudi niso pravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Da malo oživim to temo. Ali se komu valjajo stranski nosilci za kovčke Givi, pa bi se jih rad znebil :naughty:? Ponudbe na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nosilci so ze na motorju. Zdaj pa moram menjati se verigo ventilov. Zanima me kaksen je strosek menjave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilci so ze na motorju. Zdaj pa moram menjati se verigo ventilov. Zanima me kaksen je strosek menjave?

misliš napenjalec verige :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prosim za mnenje glede zvoka mojega motorja če ima kdo izkušnje.

 

Ko se peljem pod nizkimi obrati oz. go dam gas na mest se iz mašine sliši kot da bi nekaj treslo ,kao tk tk tk tk oz . nekako cinglja   :)

 

Serviser mi je menjal že napenjalec verige ,vendar še vedno slišim nek neobičajen zvok vendar nekje pri cilindru .

 

Prosim za mnenja če je imel kdo podobno izkušnjo in kaj bi lahko bilo.

 

Prilagam še posnetek zvoka v hladnem stanju in kasneje.

Glas 004.mp3

Glas 003.mp3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prosim za mnenje glede zvoka mojega motorja če ima kdo izkušnje.

 

Ko se peljem pod nizkimi obrati oz. go dam gas na mest se iz mašine sliši kot da bi nekaj treslo ,kao tk tk tk tk oz . nekako cinglja   :)

 

Serviser mi je menjal že napenjalec verige ,vendar še vedno slišim nek neobičajen zvok vendar nekje pri cilindru .

 

Prosim za mnenja če je imel kdo podobno izkušnjo in kaj bi lahko bilo.

 

Prilagam še posnetek zvoka v hladnem stanju in kasneje.

 

Ventili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prosim za mnenje glede zvoka mojega motorja če ima kdo izkušnje.

 

Ko se peljem pod nizkimi obrati oz. go dam gas na mest se iz mašine sliši kot da bi nekaj treslo ,kao tk tk tk tk oz . nekako cinglja   :)

 

Serviser mi je menjal že napenjalec verige ,vendar še vedno slišim nek neobičajen zvok vendar nekje pri cilindru .

 

Prosim za mnenja če je imel kdo podobno izkušnjo in kaj bi lahko bilo.

 

Prilagam še posnetek zvoka v hladnem stanju in kasneje.

 

Ti je sploh menjal napenjalec???? se ti je zvok pojavil kar naenkrat ali se je stopnjevalo?

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!