Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


elbarto

Priporočene objave

Hellov

Tole je eden mojih prvih postov :) To pa zato, ker rajši preberem 100 strani, kot pa brezveze pišem :)

Imam pa en problemček, ki ga nisem najdu.

In sicer na TDM-i mi nekaj rožlja :cry:

Ko bremzaš z mašino(spustiš gas) mi od 3100- 2500 obratov v mašini na desni strani nekaj rožlja. Prej ne, pod 2500 pa tud ni več tko očitno. Pred zimo to ni delala, letos ko sem jo peljal na sprehode, pa sem to opazil.

Sliši se pa približno tko kot ducatijeva mašina :devil:

Motor ma sicer res že 67k kilometrov, imam ga 12k, in vsaj mislim še ni mel generalne.

Mogoče ketna ventilov al pa kaki ležaji?

Je pa letnik 97.

Hvala

Robi

Rožlanje na desni strani pri TDM pomeni samo izrabljen napenjalec verige, sam sem ga na poti odvil in pomaknil naprej za en zob in tako je zdržal še 10000 brez rožlanja, najboljš je zamenjat ga in imaš mir, sam ali pa mehanik ki ga imaš, ni pa se česa bat, ker te stvari so potrošne in z veliko kilometri se to dogaja !

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napenjalec se ne znuca, ker špona s fedrom. Ko enkrat začne ružit je potrebno menjat verigo, ker z dodatnim našponanjem raztegnjene verige ne narediš nič dobrega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Če ti verjameš meni, jaz verjamem tebi. Pa tole foro z napenjalcem sem tudi sam prakticiral, a je vseeno ne odobravam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Če ti verjameš meni, jaz verjamem tebi. Pa tole foro z napenjalcem sem tudi sam prakticiral, a je vseeno ne odobravam.

[/quote

Ali mogoče veš kako zgleda napenjaley za TDM :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo prodaja original izpuh od TDM 850 (4TX) ?, moje je čisto prekurilo, sploh nimam kje več švasat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

Zato, ker če bi vedel kako zgleda napenjalec bi vedel, da se znucajo zobje na napenjalcu - feder v tem primeru rine zastonj, ahm, res je da je treba menjat verigo, tudi sam jo menjam po planu, če pa začne nekje na poti zvončkljat pa napenjalec porinem za en zob naprej, da zagrabi in to je to! Če veš koliko ima v resnici kilometrov agregat potem, če res ni potrebno, če še nisi presegel kilometrov določenih za menjavo menjaš samo napenjalec ali pa porineš na naslednji zob, do takrat ko je treba menjat v kompletu !

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zobci na šponarju so zato, da se ketna ne losa preveč in preskoči. .)

No ravno zato premakneš naprej na naslednji zob, da se ne losa ketna in ne preskoči, ma veš kaj bi bilo bolj fino, če bi midva ob kakšnem pivo o tem razpravljala, takoj ga bom ofnu in načel :beer1: , takele debate me ful izsušijo :kva2: :beer2:

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame lahko kakšno dobro kavico. :D

Feder na šponarju skrbi za stalni pritisk vodila na verigo. Zobci skrbijo, da zadržijo sunke verige, ki jih feder ne more zadržat. V nasprotnem primeru lahko veriga preskoči za par zob in uniči motor.

Četudi ketna ruži, ne more preskočit, ker zobci ne dovolijo, je pa moteč zvok. Ko je pa enkrat dovolj izrabljeno vse skupaj, pa feder sam premakne za en zob.

Sem bral tudi o "tekmovalnih" moto šponarjih, ki nimajo fedra, ampak so ročno točno določeno našponani. Verjetno je pomembna vsaka destinka stopinje pri krmiljenju ventilov.

Avtomobili s pogonom ventilov na verigo imajo pa namesto fedra hidravlične šponarje.

Ko si ročno potisnil šponar za en zob naprej, si povečal prednapetost in obremenjenost verige. Zaradi tega se veriga lahko strga ali prekomerno obrabi zobnike. Isti učinek, mogoče bolj primerno, pa dosežeš če feder raztegneš, da postane trši ko ga nazaj zašraufaš. Tako veriga še vedno lahko "diha".

Jaz sem svoje povedal, potem si pa razlagaj kakor hočeš. :P

LP

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kaj se je zgodilo: na servisu so mi zamenjali ketnco, šponar, pa še naštelal ventile,.... Motor se pelje fenomenalno, vleče z pol manj tresenja že od 2000 obratov naprej, teče kot nov, še mama je rekla da se zdej lepše sliši :D V glavnem serviserju vsa čast!

Tisti tiho konstantno rožljanje je nehalo, tisto glasno, ki je tam pa tam pršlo, je pa ostalo. In po servisu že ves obupan vozim okol, ker pač ne moremo tud s serviserjem ugotovit kaj je blo...

V nedeljo sm pa neki šravfov pa gledov, pa primem auspuh, ta pa na kolektorju laja ko zmešan!!

No objemka je zdej nova, ki celo drži .) motor pa dela ko nov :)

Hvala za pomoč, ketna ventilov je bla baje zelo boga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lepo pozdravljeni forumaši!

Tukaj sem nov in prebiram vaše debate o TDM-ih, namreč tudi sam imam namen kupiti tega in sicer 850, l. 2001, narejeno 23kkm. Pa me zanima na kaj moram biti pozoren pri tem motorju, kakšne so njegove dobre in slabe lastnosti itd.. Nekaj sem prebiral o vplinjačih in teh podobnih rečeh, vendar moram reči, da nisem dobil prav jasne slike o njem. Moram povedati, da sem začetnik v svetu motociklistov, pa me zanima, če je ta mašinca sploh primerna za začetnike srednjih let. S svojo boljšo polovico imava namen iti sprva na krajše, nato pa čez čas tudi na daljše izlete. Lepo prosim za vaše mnenje, saj vidim, da ste v veliki meri izkušeni vozniki motorjev in mi boste z gotovostjo znali svetovati. Hvala lepa za odgovore. Za v bodoče pa obljubim, da se javim ko bo kaj novega. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni forumaši!

Tukaj sem nov in prebiram vaše debate o TDM-ih, namreč tudi sam imam namen kupiti tega in sicer 850, l. 2001, narejeno 23kkm. Pa me zanima na kaj moram biti pozoren pri tem motorju, kakšne so njegove dobre in slabe lastnosti itd.. Nekaj sem prebiral o vplinjačih in teh podobnih rečeh, vendar moram reči, da nisem dobil prav jasne slike o njem. Moram povedati, da sem začetnik v svetu motociklistov, pa me zanima, če je ta mašinca sploh primerna za začetnike srednjih let. S svojo boljšo polovico imava namen iti sprva na krajše, nato pa čez čas tudi na daljše izlete. Lepo prosim za vaše mnenje, saj vidim, da ste v veliki meri izkušeni vozniki motorjev in mi boste z gotovostjo znali svetovati. Hvala lepa za odgovore. Za v bodoče pa obljubim, da se javim ko bo kaj novega. :yea1:

Motor je čist ok. sploh za dva, ker je dost močan :yea1: po km boš pa tako kupil nov motor... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdravo vsem

jst sm tud nov kle in sicer imam zdej tdm-ko ze dva meseca :)

imam letnik 97 ,zanima pa me zakaj imam porabo konstantno med 7,2 in 8,5

kolikor sem pri ostalih bral, vsi pravite da se vam vrti okoli 5 litrov

moje vprasanje: ali bom moral forgazar menjat zaradi potencialnih igel? ...... al je kej druzga v igri?

pa poraba olja je tud vecja kot pravite ostali

prosim za odgovor

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo moraš z rezervo jemat, kar drugi pravijo, malokdo pove po resnici. ;) Poraba olja do pol litra na 1000km je še "normalno" nad liter na 1000 pa ni več normalno.

Igli spusti za eno zarezo nižje od tovarniške, pa boš imel kakšen liter manjšo porabo, razen če jo sedaj ožemaš kot cunjo, potem ti ne bo veliko pomagalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če navijem gas do konca v prostem teku, motor pokadi črno. Ta črn dim se pojavi nekje v zgornjem področju vrtljajev. Gre za tdm letnik 94. Kaj je vzrok temu, predvideni stroški popravila??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tudi po večkratnem navijanju kadi črno, sta najverjetneje strgani membrani. Cena ene 100€ komad, nova.

Koliko imaš pa končno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor simonsi, ampak da po resnic povem nimam pojma kje je igla niti kako zgleda, je kdo pripravljen mi pomagat okoli tega?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupoval, zato ne vem končne, ampak do 170 km/h je skočil brez problema.

Glede črnega dimljenja je pa res da sem ga navil v obrate samo enkrat, tako da bi mogoče tudi izginilo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor simonsi, ampak da po resnic povem nimam pojma kje je igla niti kako zgleda, je kdo pripravljen mi pomagat okoli tega?

lp

Zgornji del vplinjača ima črn pokrovček, ga odstraniš in ven potegneš drsnik z iglo in membrano. Pa ko boš nazaj dajal pazi, da rob membrane dobro sede v utor.

Motor sem kupoval, zato ne vem končne, ampak do 170 km/h je skočil brez problema.

Glede črnega dimljenja je pa res da sem ga navil v obrate samo enkrat, tako da bi mogoče tudi izginilo??

tdm-a 850 mora it čez 200. Če si se prej vozil pod majhnimi obrati je nekako normalno, da črno pokadi. Ne sme biti pa plav, bel dim ali z vonjem po olju.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornji del vplinjača ima črn pokrovček, ga odstraniš in ven potegneš drsnik z iglo in membrano. Pa ko boš nazaj dajal pazi, da rob membrane dobro sede v utor.

ok, to nardim, ampak dej mi povej kaj sem naredil ce dam to isto stvar vn pa not? a moram iglo zamenjat? al jo moram bolj globoko not porint, al kaj je treba nardit s tem?

sorry ampak sm laik na tem podrocju

lp, hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko iglo ven vzameš, boš na zgornjem delu opazil zareze. Na srednji zarezi mora biti en tak čisto tanek kovinski polkrožni obroček, pod njim pa bela plastika. Odstraniš obroček in ga ponovno namestiš eno zarezo višje. Potem še plastiko premakneš višje, je treba kar fajn porint, ker gre na trdo. Nato daš iglo nazaj na svoje mesto in ne ju zamenjat med seboj. Pa prej lahko še kakšno slikco narediš, za vsak slučaj če pri sestavljanju ne boš čisto siguren.

Ko bo igla nižje, bo motor vlekel manj bencina v srednjih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No, da ne bo kdo mislil, da takle stroj ne crkne. Jaz sem jo kupil konec januarja, zamenjal olje in filter, naredil 4000 km, pa je šla mašina v drobir. Še sreča, da sem pravi čas pogruntal, da nekaj ne špila tako, kot bi moralo in sem se vseeno še lahko privlekel do servisa. Če bi se mi to zgodilo med vožnjo, bi verjetno bil le še eden več v statistiki. Nihče najbrž ne bi pogruntal, da je blokirala mašina, ampak bi rekli tako, kot radi rečemo za vse motoriste, ki so udeleženi v nesreči: dobil je, kar je iskal....čeprav je to daleč od resnice.... Popravljati se ni splačalo, tako da smo kar celo mašino zamenjali. Ko sem videl oljni filter sem mislil, da je nekomu padel pod stružnico za kovine, tako poln opilkov je bil. Očitno je nekdo pred mano zadevo dodobra posušil, meni se je pa sesedla kljub zadostni količini olja... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!