Skoči na vsebino

Yamaha TDM 850


Priporočene objave

Objavljeno
No, da ne bo kdo mislil, da takle stroj ne crkne. Jaz sem jo kupil konec januarja, zamenjal olje in filter, naredil 4000 km, pa je šla mašina v drobir. Še sreča, da sem pravi čas pogruntal, da nekaj ne špila tako, kot bi moralo in sem se vseeno še lahko privlekel do servisa. Če bi se mi to zgodilo med vožnjo, bi verjetno bil le še eden več v statistiki. Nihče najbrž ne bi pogruntal, da je blokirala mašina, ampak bi rekli tako, kot radi rečemo za vse motoriste, ki so udeleženi v nesreči: dobil je, kar je iskal....čeprav je to daleč od resnice.... Popravljati se ni splačalo, tako da smo kar celo mašino zamenjali. Ko sem videl oljni filter sem mislil, da je nekomu padel pod stružnico za kovine, tako poln opilkov je bil. Očitno je nekdo pred mano zadevo dodobra posušil, meni se je pa sesedla kljub zadostni količini olja... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

850 je zlo delikatna glede olja - marsikdo ga ne zna niti pravilno naliti (zaradi dveh karterjev), pa še požre ga kar precej. Sožalje in upam, da ti bo z drugo mašinco lepo špilala.

LP

Objavljeno

Ja, o tem sem veliko ravno tukaj prebral, tisti pred mano pa očitno ne...jebi ga, o gospod.... Hvala za sožalje, zdaj bom pa še kakšnega ministranta poslal naokoli po samoprispevke....ha-ha-ha....joke! Tale pa špila....zaenkrat.

Robert

Objavljeno

mene zanima ce kdo ve zakaj ko pospesujem na polno, tam pri 6500-7000 obratov zacne motor "kasljat" kot da bi mu zmankovalo bencina.

prav zacne cukat in morm gas spustis al pa presaltat v visjo.

ali je mozno da so svecke ze hin? al je kej druzga

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

tolk da povem da so ble tm svecke krive

zdej stima tole ok

pojavil se mi je drugi problem :) spustil mi je amortizer zadnji, zdej sm kot na gugalnici :(

a kdo ve kdo jih obnavlja in nafila?

lp, thx

Objavljeno
tolk da povem da so ble tm svecke krive

zdej stima tole ok

pojavil se mi je drugi problem :) spustil mi je amortizer zadnji, zdej sm kot na gugalnici :(

a kdo ve kdo jih obnavlja in nafila?

lp, thx

Men ga ni nben zrihtov pa so mi ga ene 4x popravljal... probej dobit rabljeno...bolha oglasnik... nov je drag...

Lp

Yoldi

Objavljeno

Če se da blažilnik lepo podret, ne bi smel biti problem za obnovo. :hmm:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Ali mi lahko kdo pove kako pri tem motorju prideš do akumulatorja (l.98), ker mi ne vžge in bi ga rad dobil ven, da ga napolnim. Uspelo mi je že sneti tank, pa se mi zdi da nisem še nič bližje, v priročniku pa tut nič ne piše.

Malo sem že brskal po forumu pa še nisem našel nič takega kar bi opisovalo ta problem.

Lp

Objavljeno
Zdravo

Ali mi lahko kdo pove kako pri tem motorju prideš do akumulatorja (l.98), ker mi ne vžge in bi ga rad dobil ven, da ga napolnim. Uspelo mi je že sneti tank, pa se mi zdi da nisem še nič bližje, v priročniku pa tut nič ne piše.

Malo sem že brskal po forumu pa še nisem našel nič takega kar bi opisovalo ta problem.

Lp

Poglej od zadnjega kolesa proti akumulatorju,pa ti bo vse jasno.

LP dare

Objavljeno
Poglej od zadnjega kolesa proti akumulatorju,pa ti bo vse jasno.

LP dare

Najlepša hvala za pomoč, čeprav mi ni bilo potrebno dobiti ven akumulatorja, ker mi ga je uspelo napolniti kar preko kablov. Mislim pa da mi je sedaj jasno, ampak še vseeno se mi zdi, da je to cel projekt.

LP

Objavljeno
Najlepša hvala za pomoč, čeprav mi ni bilo potrebno dobiti ven akumulatorja, ker mi ga je uspelo napolniti kar preko kablov. Mislim pa da mi je sedaj jasno, ampak še vseeno se mi zdi, da je to cel projekt.

LP

Ni zakaj,samo da je pomagalo.Drugače pa je res rahlo zakomplicirano napram drugim motorjem.

LP dare

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Jaz sem pred kratkim postal lastnik TDM 850 l. 1997, zdaj me pa zanima, če ima kdo mogoče centralno stojalo, da bi videl kako zgleda in poizkusil home made izdelavo? ( lahko tudi kak načrt preko maila )

Ali to ali pa 140€ izpljuniti... Izgubiti nimam kaj :rolleyes:

Hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

No da še sam mal pojamram... Imam po mnenju mehanikov kar čuden problem... Moja :wub: sicer leti ko sneta skira le en pogoj mora bit... da stoji cca 1 teden in do takrat , da se nekje ustavim, da se vse pregreje (v mejah normale, ker je ne ovijam kot oprano majco...) to je na tankšteli ali podobno, nakar izgubi iskrivost v področju 5500-7500 obratov. in malo se jo voha smrdet po bencinu, ki ga v mirujočem stanju (ugasnjeno) ne vohaš... Torej očitno se nekaj segreje in začne prepuščati karkoli že pač pomešano z bencinom in potem ne vleče. Sicer se pri nizkih obratih skoraj ne zazna in se zaradi tega še kar lahko vozim, mi pa manjka iskrivost, ki jo je imela v mlajših letih..... aja je pa tdm 850 letnik 99 .

Objavljeno

Koliko imaš pa porabe, oz. koliko ti kuri?

Objavljeno
Koliko imaš pa porabe, oz. koliko ti kuri?

cca 6.5 kot zmeraj se pravi isto... olja pod pol litra/1000

Lp

Y-

Objavljeno

Nastavi ali pa vsaj prekontroliraj ventile in poglej če kje očitno pušča, ali fovš zrak vleče.

Objavljeno
Nastavi ali pa vsaj prekontroliraj ventile in poglej če kje očitno pušča, ali fovš zrak vleče.

Še en podatek- Mašina tud ogreta-pri normalni temperaturi vleče vredu, dokler se pač ne ustaviš... Moram pregledat gumene cevi iz vplinjačev na cilindre... Ko bo čas... O:-)

Lp

Y.

Objavljeno
cca 6.5 kot zmeraj se pravi isto... olja pod pol litra/1000

Lp

Y-

Malo mi je čudno, da žre "več" olja kot boxer? Pijejo vse olje po določenih km, ali že tudi nove?

Objavljeno
Malo mi je čudno, da žre "več" olja kot boxer? Pijejo vse olje po določenih km, ali že tudi nove?

Poraba olja pri tdm-kah je zelo različna... Men do predlan skor ni kuru(1 okenček do 6000 pa pol si 3/4 litra dolil in je šlo do 9000-10000 ko si zamenjou olje... Zj na stare leta ga pa mel več, pa še zmer ne tolk kot so nekateri jamrali...baje da je to normalno...

Lp

Y.

Objavljeno
Še en podatek- Mašina tud ogreta-pri normalni temperaturi vleče vredu, dokler se pač ne ustaviš... Moram pregledat gumene cevi iz vplinjačev na cilindre... Ko bo čas... O:-)

Lp

Y.

Če ogreta mašina težko vžiga in nima prave moči, čisto možno da so ventili že tesni in ti spušča kompresija. Bo treba malo pregledat, samo za kontrolo ni tako komplicirano, boš vsaj vedel pri čem si.

Minimalna zračnost je pa 0.10mm za sesalne in 0.15 za izpušne.

Objavljeno
Če ogreta mašina težko vžiga in nima prave moči, čisto možno da so ventili že tesni in ti spušča kompresija. Bo treba malo pregledat, samo za kontrolo ni tako komplicirano, boš vsaj vedel pri čem si.

Minimalna zračnost je pa 0.10mm za sesalne in 0.15 za izpušne.

Ma vžiga ko šus in dobro vlejče do tistih 6500 kjer zgubi iskrivost...

Lp

Y.

Objavljeno

LP.

Mene pa zanima, koliko se sedi kamot na tdm-ki v primerjavi z recimo varaderom al pa kakšno drugo endurco. Je drža na motociklu veliko športnejša, ali je še vseeno bolj kamot? Sprašujem pa za voznika in sopotnico. Dobrodolši nasveti od ljudi, ki so probali oboje. Rad bi predvsem motocikel za (eno ali dvo dnevne) izlete, tudi v dvoje, pa se mi zdijo 650ccm in 50km endurce rahlo prešvoh, varadero pa rahlo predrag. Zej si pa TDM-ko ogledujem, naprimer: http://www.avto*.net/2004/motornaKolesa/og...asp?ID=2098966# (brišite zvezdico)

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest sem imeu 2 sezoni nazaj TDM 850 in moram rečt, da je ful dobr motor. Tudi za 2 ima dovolj prostora, glede moči in navora pa sploh ni težav. Mislim da se s TDMko da in na izlet tud za več kot za 2 dni :naughty: ker se jo da dobr naložit - kufri, torbe...

Mogoče je za mene imala malenkostno preozek sedež, ampak se da potrpet, sopotnica pa se ni pritoževala. Drža na motorju je precej pokončna. Zato mislim, če so ti všeč te vrste motorji nimaš kaj sfalit ob nakupu TDMke :grim Sam sem menjal, ker sem si želel malo bolj športno potovalni motor, čeprav se tudi TDMka dobro vrti in se jo da fino priganjat :devil:

Pa veliko sreče pri nakupu!

Objavljeno
Malo se mi zdi čudno, ker je cena dokaj ugodna prodaja se pa vsaj že en mesec. A kdo ve a je kaj narobe z njim?

LP

Urban

mogoče je pa cena realna........itak so vse cene prej na oglasih prenavite......pol se pa motorji prodajajo celo leto, ker pač nekateri mislijo, da imajo zlato v garaži :closedeyes:

Objavljeno
Jest sem imeu 2 sezoni nazaj TDM 850 in moram rečt, da je ful dobr motor. Tudi za 2 ima dovolj prostora, glede moči in navora pa sploh ni težav. Mislim da se s TDMko da in na izlet tud za več kot za 2 dni :naughty: ker se jo da dobr naložit - kufri, torbe...

Mogoče je za mene imala malenkostno preozek sedež, ampak se da potrpet, sopotnica pa se ni pritoževala. Drža na motorju je precej pokončna. Zato mislim, če so ti všeč te vrste motorji nimaš kaj sfalit ob nakupu TDMke :grim Sam sem menjal, ker sem si želel malo bolj športno potovalni motor, čeprav se tudi TDMka dobro vrti in se jo da fino priganjat :devil:

Pa veliko sreče pri nakupu!

Če bi imel neomejeno € bi si nabavil recimo V-stroma ali pa Varadero. To bi bila za mene idealna izbira. Tako da je skrb pri meni da TDM-ka nebi bila dovolj športna odveč. Ker pa toliko denarja nimam pa mi je tale TDM-ka še najboljši kompromis med mojo denarnico, kvaliteto, mojimi željami. Upam da je tudi dovolj udobna in da nudi dovolj veterne zaščite (če ne bom pač šipico menjal) ... 650 ccm endure se mi pa zdijo z svojimi 50KM prešvoh, poleg tega pegaso naj ne bi bil ravno briljantno kvaliteten, transalp in 650GS sta pa po mojem mnenju malo predraga za to kar dobiš (rahlo precenjena motorja po mojem mnenju).

TDM-ka mi je ravno zato všeč ker ni tako zelo športna. Malo sem pogledal posnetke po youtube-u in vidim da je drža res naravna in neprisiljena. Samo malo sem hotel še lastnike povprašat, če je res tako :rolleyes:

Upam da bom dobro izbral. Drug teden grem že prej omenjeni motor gledat. Upam da bo vreden nakupa.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!