ales78 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Eno vprašanje... Zanima me, koliko se pri delovanju motorja pri TDM 850 sliši delovanje ventilov? Pri mojem se mi zdi, da se kar dosti sliši, prodajalec mi je rekel, da je pri teh motorjih normalno. Kupil sem rabljen motor, letnik 2000.
simonsi Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Eno vprašanje... Zanima me, koliko se pri delovanju motorja pri TDM 850 sliši delovanje ventilov? Pri mojem se mi zdi, da se kar dosti sliši, prodajalec mi je rekel, da je pri teh motorjih normalno. Kupil sem rabljen motor, letnik 2000. Ventilov se ne sme slišat. Verjetno se sliši verigo odmične gredi.
ales78 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 sem mislil, da se slišijo ventili... dela pa tk tk tk tk je veriga zrela za zamenjavo? koliko pa to kaj stane?
simonsi Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 pri teh mašinah je zvok ventilov in ketne dosti podoben. Ampak ventili morajo imeti ogromno zračnost da se jih sliši. :krneki: Pa pri tej vrsti krmiljenja ventilov in tipu motorja se zračnost ventilov zmanjšuje in ne povečuje. Ja, veriga pa ima značilen izrazit tk tk tk v prostem teku in pod povišanimi obrati. Sama veriga je nekje 50€ plus delo, tesnila.
Dadi Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 sem mislil, da se slišijo ventili... dela pa tk tk tk tk je veriga zrela za zamenjavo? koliko pa to kaj stane? šponar za en zob noter in to je to, razen če nima že zares veliko km, zdrži najmanj 50000, vsaj meni so zaresni mojstri tako razložili !
pjero Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Malo mi je čudno, da žre "več" olja kot boxer? Pijejo vse olje po določenih km, ali že tudi nove? ne se bat... bmfle še vedno držijo prvo mesto... :evilgrin: :evilgrin:
simonsi Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 šponar za en zob noter in to je to, razen če nima že zares veliko km, zdrži najmanj 50000, vsaj meni so zaresni mojstri tako razložili ! Zaresni pocarji, ne mojstri. :headbang: Če se ketno sliš ima že krepko preko 50kkm. Mora pa biti šponar resetiran pa pravilno vstavljen.
Dadi Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Zaresni pocarji, ne mojstri. :headbang: Če se ketno sliš ima že krepko preko 50kkm. Mora pa biti šponar resetiran pa pravilno vstavljen. no ti že veš in ko že veš toliko, povej koliko km imaš na tdm 850, me res zanima ali si pocar ali zares mojster ??? :headbang:
simonsi Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 na xtz 750, ki ima skoraj isti agregat sem se kar fino poglobil v ta problem. Samo posredujem svoje izkušnje iz prve roke in ne ponavljam za drugimi.
Dadi Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 na xtz 750, ki ima skoraj isti agregat sem se kar fino poglobil v ta problem. Samo posredujem svoje izkušnje iz prve roke in ne ponavljam za drugimi. zakaj misliš, da ponavljam za drugimi, tega nisem nikjer napisal? sam sem na svoji tdm to naredil pri 55km in nato pri 85km, po nasvetu uradnega serviserja, ki je bil mnenja po pregledu šponarja, da še ni za zamenjavo in mi prišparal kar nekaj cvenkov :worship: , pri 90km pa je vse skup zamenjal !! pa tisto skoraj isti agregat , kaj vse je skoraj isto, pa ni :whistle: no ja saj je vseeno, kar hočete počnite s svojimi kolesi, saj vam ga jaz nisem kupil !
simonsi Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Šponar se ne izrabi kar tako ampak okvari. Pogosteje se pa izrabi veriga. Šponar resetiraš, ga namontiraš nazaj in porineš na rahlo do konca, potem pa še močneje za en zob. Če to ne pomaga je treba zamnejat verigo ker vsako nadaljno forsiranje zelo obremeni cel pogonski mehanizem krmiljenja ventilov in se vse skupaj prekomerno obrablja.
x raider Objavljeno December 30, 2008 Opozori Objavljeno December 30, 2008 Če bi imel neomejeno € bi si nabavil recimo V-stroma ali pa Varadero. To bi bila za mene idealna izbira. Tako da je skrb pri meni da TDM-ka nebi bila dovolj športna odveč. Ker pa toliko denarja nimam pa mi je tale TDM-ka še najboljši kompromis med mojo denarnico, kvaliteto, mojimi željami. Upam da je tudi dovolj udobna in da nudi dovolj veterne zaščite (če ne bom pač šipico menjal) ... 650 ccm endure se mi pa zdijo z svojimi 50KM prešvoh, poleg tega pegaso naj ne bi bil ravno briljantno kvaliteten, transalp in 650GS sta pa po mojem mnenju malo predraga za to kar dobiš (rahlo precenjena motorja po mojem mnenju). TDM-ka mi je ravno zato všeč ker ni tako zelo športna. Malo sem pogledal posnetke po youtube-u in vidim da je drža res naravna in neprisiljena. Samo malo sem hotel še lastnike povprašat, če je res tako :rolleyes: Upam da bom dobro izbral. Drug teden grem že prej omenjeni motor gledat. Upam da bo vreden nakupa. LP Zanima me če si nabavil TDM in če je nisi zakaj ne. Jaz pa sem se pravkar odločil zanjo l.2000 prevoženih 18000 je zelo lep, strah pa me je to kakšna je veterna zaščita,ter sama vožnja,ker sem do sedaj vozil same maxsi skuterje od 400-650ccm zato pa bi se rad pozanimal pred nakupom ali morda grem na slabše. Vesele praznike ter mnogo srečnih KM. lp. Ivan iz SG.
Port Folio Objavljeno December 30, 2008 Opozori Objavljeno December 30, 2008 Zanima me če si nabavil TDM in če je nisi zakaj ne. Jaz pa sem se pravkar odločil zanjo l.2000 prevoženih 18000 je zelo lep, strah pa me je to kakšna je veterna zaščita,ter sama vožnja,ker sem do sedaj vozil same maxsi skuterje od 400-650ccm zato pa bi se rad pozanimal pred nakupom ali morda grem na slabše. Vesele praznike ter mnogo srečnih KM. lp. Ivan iz SG. Iz maxi skuterja na TDM, nemore biti slabše :slap:
masterx Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Pozdravljeni Ker sem novopečeni motorist ( vsaj kar se izpita tiče ) , prej sem se 2 leti ogromno vozil brez izpita... sem se odločil da si kupim tudi svoj lastni motor. Do sedaj sem vozil sestrino Aprilijo Pegaso 650 (06) in fotrov Dragstar 1100... Jaz pa sem po dolgih (skoraj 2 mesčnih ) iskanjih končno pristal na TDM-ki... prebral precej hval o njih in upam da ne bom razočaran. In sedaj. NAšel sem letnik 2000, 2 lastnik ( prvi iz Dupleka ) 39.900 km prevoženih, črna metalik barva, in zadnji kovček Givi.IN od prvega dne do danes shranjeni vsi računi tako za servise kot gume in dodatke. Servisiran z vsemi štempli na Ptuju pri Yamahi. Možakar izgleda zelo vredu ( tudi ni več mlad ) ženo pa poznam iz službe, ker se vsakodnevno srečujeva.. Obstaja kakšna možnost da opravim slab nakup če kupim tak motor ? Namem imam veliko potovat tako po Evropi kot na yug ;) In ali kdo ve za koga ki prodaja stranske nosilce in kovčke. Škoda mi je dajat denar za nove, ker itaq rabim še vso opremo ki je nimam ... Aja cena je pa 3.350 € Kakšnega replike bom zelo vesel in hvaležen.
simonsi Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Kakšnega replike bom zelo vesel in hvaležen. Malo dražji je. Meni osebno servisna knjiga, računi in podobno nič ne pomenijo. V bistvu kupovanje samo na podlagi dokumentacije je malo trapasto. Najbolj je važno kakšen je motor, pa če je lastnik v redu še toliko bolje. Pa seveda stanje potrošnega materiala (gume, veriga, zobniki, ploščice, diski, ležaji) ker hitro lahko doda 500+eur, sploh če boš po srvisih vozil. Kozmetični izgled boš pa že znal oceniti. :D
masterx Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Torej stvar je takšna... Jaz sem do danes imel normalne žmigavce. in nosilec za zadnji kovček-. Dans pa sem zamenjal z enim tipom, da sem dal njemu moje moje žmigavce, on je pa meni dal kompleten GIVI Wingrack nosilec, za zadnji in stranske kovčke, na kerem so pa žmigavci gor... Ampak ko prikjlučim žmigavce, levi dela normalno, ko pa vklučim desnega, pa motorju pobere štrom, in za neki časa ne delajo sploh nobeni žmigavci... Tudi ko sva pri tem fantu ki sva menjala nosilce in žmigavce priklučila zadevo, je pa pri njemu desni delal, in levi ni delal .... A SE KOMU SANJA KAJ BI LAHKO BIL PROBLEM .... Sem probal menjat pole + - ...pa ne pomaga... Sem pa videl da je on imel na zadnji strani pod sedežem čist nad štop lučjo v bistvu neko škatlo, iz katere je šel kabel za njegov levi smerokaz ven... A je možno da ima Wingrack kakšen rele ali kaj podobnega za žmigavce ? Amapk potemtakem ne bi delal niti levi .... PROSIM ZA BILOKAKŠEN NASVET
sesir Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Pa sta oba smerokaza enaka?Ko lahko da je "led" smerokaz in pol rabiš rele vmes.A na njegovem mottorju pa sta oba delala?
masterx Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Pa sta oba smerokaza enaka?Ko lahko da je "led" smerokaz in pol rabiš rele vmes.A na njegovem mottorju pa sta oba delala? Ej nista LED... Klasična na žarnice... JA PRI NJEMU JE NORMLAN VSE DELALO. PRAV TAKO PRI MENI MOJI PREJ .... Sanja se mi ne res, kaj bi lahk blo to ...
sesir Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 (popravljeno) To maš nekje "kuršlus" Po moje na tej žički od žmigavca.Ker verjetno,če vklopiš D smerokaz,ko ni priklopljen se nič ne zgodi,če pa je pa kot si napisal. Popravljeno Februar 6, 2009. Popravil sesir
masterx Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 To maš nekje "kuršlus" Po moje na tej žički od žmigavca.Ker verjetno,če vklopiš D smerokaz,ko ni priklopljen se nič ne zgodi,če pa je pa kot si napisal. Ne vem kje bi lahko bil "koršlus" kajti žice sem čist lepo odklopil, brez bilokakšnega rezanja ali da bi bil na silo vlekel.....
sesir Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 kuršlus je kratki stik Verjetno je žička na smerokazu nekje poškodovana.Si poizkusil priklopit L smerokaz na D kabel?Tako boš takoj vidu.Ker tk kolk se mi zdi nima bit kaj druga!
bernardek Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 probaj malo tu pobrskat JBX - TDM Tech Pages
tdm900k Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Zamenjaj žico z drugo. Pri meni je bil problem, da sem pri menjavi žmigavcev moral odviti celoten zadnji del(montaža nosilcev stranskih kovčkov) in sem potem žico stisnil pri ogrodju. Najprej niso delali žmigavci, ko pa je trajalo dlje časa pa je pregorela varovalka.
jetman Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 kuršlus je kratki stik Če že uporabljate tujke, jih dajte vsaj pravilno. "Kuršlus" ne obstaja, "kurcšlus" oz pravilen zapis za tujko "kurzschluss" bi pri elektriki res pomenil kratek stik.
mladen Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Jaz sem pred leti naredil isto kot ti pri moji TDM. Smernike sem zamenjal s prijateljevim givi wing-rackom, priključil kable in je vse delalo. Kot so ti že povedali si moral nekje stisnit žico ki ti dela kratek stik.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se