Skoči na vsebino

Ture 125-kubičniki


Stric Burek

Priporočene objave

No pa pred tem.. dobo sm te vedno, pol pa tak veš da si me naprej spuščal :krneki:

Pšššt s tistem o mp3 :D

nazačetku ko sm js gume ogrevo bol počas, ko ti si meu nove gume gor.. js pa že čist sfukane :P pa niti nimam rad da se mi kir za mano fura.. :P

Popravljeno . Popravil tomazin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zdele se je pa res tanajbolš vozt, k ti mal tazadno gumo v ovinku odnaša na asfaltu sploh pa zutri k je še mrzu asfalt :naughty: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Zamudu sm like 10+ strani, da bi lahk napisu...

A ni potrebna samo ena ritnica dol z sedeža? :rolleyes:

Vsak ima svoj stil s katerim najbolj optimalno vozi. Odvisno je tudi od motocikla in sedeža oz. od postavitve trikotnika krmilo-sedež-stopalke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamudu sm like 10+ strani, da bi lahk napisu...

A ni potrebna samo ena ritnica dol z sedeža? :rolleyes:

Kje že to piše? :rolleyes:

Naj ti odgovorim. Ne! Sploh pa ne na mopedu, ki niti približno nima stopalk razporejenih tako, kot jih imajo SS mopedi. In tudi sploh približno ne na mopedu, ki ima obute Metzeler Lasertec pnevmatike (v ovinek gre kot tank).

Seveda je pa vse odvisno od stila, ki ga voznik vozi.

Glede na to, da voziš "non_for_now" in naj bi samogradil razne čoperske variante, lahko predvidevam, da s tovrstnimi zadevami nimaš izkušenj? Upravičeno?

:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem videl stopetindvajset kubičnega mopeda.

Chopper je en mnogih mojih projektov.

Višina sedeža je zihr važna... Furu sm NSR (gume po sredin niso imele profila!) sm šu_ by the book: pou rintce dol, kolenčk in furu 15cm od tal. (NSRke imajo dost nizk sedež pri drugih motorjih nevem kako je z oddaljenostjo) Gustinčič prav, da visenje z motorja ni ravno zdravo, ker če motor širi krivuljo: težko popravljamo smer,... Tako prepoznamo začetnike (citiral sem...!)

Vsak ima svoj stil: to mi je jasno in to spoštujem :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sm ga pa uletu 1x tok preveč po klanc navzdol, da sm pošrek prevozu usaj 6-8m ovinka, in iz situacije sm se rešu tako, da sm založu v nepregledn uvink :headbang: Ne slajdu kot pri SM ko se guma vrti zaradi moči motorja v prazno_ker te moči nisem imel je zadnja gumal začela poskakovati, ker ni imela oprijema vsakič ko se je kolo dvignil v zrak (vs del ovinka sm se tressu). Dost off topica, naj še kkšn kej pove o 125turcah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdajle je zunaj idealno za na motor, ni prevroče pa še gužve ni :evilgrin: :evilgrin:

Trenutno je megla in prijetnih -11 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdajle je zunaj idealno za na motor, ni prevroče pa še gužve ni :evilgrin: :evilgrin:

Trenutno je megla in prijetnih -11 stopinj.

[/iz kje si ti da mate -11

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!