Skoči na vsebino

Ture 125-kubičniki


Priporočene objave

Objavljeno

Ej, no kako Tomos repliko si zagotovo vidu teh kar mrgoli. Ja lahko bi se kej zmenli sam to pa je največja težava se zment :fight2: .

Objavljeno

Ne, nobenega, vseeno pa včeraj malo pred Krškim v Brestanici modra xt125x, pa še en, samo ga nisem dobro videl. Kdo od tukaj?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

No danes sem se pa brez raznih študiranj na hitro odločil, da grem malo proti Novemu mestu.

Relacija je bila Kozje-Krško-Drnovo-Bela Cerkev in nazaj, s tem da ko sem se vračal nazaj, za trenutek nisem bil pozoren in sem takoj zgrešil tablo za Krško, potem sem pa šel skoraj do Brežic :P

Drgač je pa cesta res super, tam nekje od Kostanjevice naprej, nekje vmes pa približno 7 km res super ceste, večina na novo asfaltirane, samo kaj ko se jo še delal, pa sem se cel čas vozil za kiperji :S

02082012047.jpg

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vidim, da nč kej dost tur ne delate al kako, niste nič aktivni v tej temi... :unsure: :)

No sej nima veze, sezona gre počasi h koncu in glede na to, da naj bi blo v soboto še dost lepo vreme (vsaj tako kaže zaenkrat) bom takrat verjetno izvedel še zadnjo malo daljšo turo letos...kam in kako točno še ne vem, če pa ma kdo kakšen predlog kam, pa...naj ga deli...in seveda lahko tudi gre zraven če želi ;)

lp

Objavljeno

Vidim, da nč kej dost tur ne delate al kako, niste nič aktivni v tej temi... :unsure: :)

No sej nima veze, sezona gre počasi h koncu in glede na to, da naj bi blo v soboto še dost lepo vreme (vsaj tako kaže zaenkrat) bom takrat verjetno izvedel še zadnjo malo daljšo turo letos...kam in kako točno še ne vem, če pa ma kdo kakšen predlog kam, pa...naj ga deli...in seveda lahko tudi gre zraven če želi ;)

lp

Npr. primorska, da se ujame zadnjo pravo toploto letos verjetno ;)... Ali pa mau bl na hladno npr. logarska dolina :D

Objavljeno

Ste za da se lastniki 125 motorčkov( tisti ki pač hočete seveda) v soboto dobimo in naredimo npr. eno furco proti primorski ali pa kam drugam? ;)

Moja lokacija: Okolica lj... sej piše ups :D

Objavljeno

Jst sm za (glej ZS).

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

živijo mene zanima kateri 125 cc motor (2t) bi biu najbol primirn za bol douge poti

približno 10000 km na leto

pa da bi blo treba bat menjat na čim več časa če me razumete?

Objavljeno

živijo mene zanima kateri 125 cc motor (2t) bi biu najbol primirn za bol douge poti

približno 10000 km na leto

pa da bi blo treba bat menjat na čim več časa če me razumete?

Pol pa ne kupuj Cagive Mito, ker s tistim boš bolj malo hodu na dolge ture...js na mojmu se recimo vsakih 100 km malo ustavim, da malo zravnam hrbet in da si motor malo "odpočije" ;) Tako da če misliš delat dolge ture in more bit 2-T, potem kupi Yamaho TDR al pa Cagivo Super City, ampak če bi rad naredu čimveč kilometrov od ene menjave bata do druge potem vzami Yamaho TDR, ker ni malo takih ki so na TDR-ki nardili tudi po 30.000 km z enim batom, na Super City pa moreš bat menjat enako pogosto kot na Cagivi mito, ker ma isto mašino ;)

Objavljeno

me ne moti to da bom u takem položaju

pa cestno bi rad imeu

Objavljeno

pa problem je ker bi največ od teh kilometrov narediu na avtocesti in pol če motor recimo nebi imeu nevem kake končne (140) bi ga mogu kar tiščat kar pa spet ni dobro za motor

sm mislu nrdit tko :

kupit neki cestnega (mito, rs) pa dat večji zobnik spredi da bi se pol pod niskimi obrati lahko pelju 130 pa pol nebi meu motor velikega napora in bi se bat tud majn obrabu

pa se vam zdi to uredu? nimam lih iskušenj sam razumem

Objavljeno

Zdej mi tu neki ne štima..-

Če si kupiš motor kot za prevozno sredstvo, si kupi raje 4t, ker drugače res ni ekonomske računice.

Če si kupiš motor za užitek, se pa ne voziš po avtocesti in pride tut 2t v poštev (generalizirano). Sploh pa, če imaš namen naredit večino kilometrov po avtocesti, ne vem, zakaj bi si želel SS obliko?

2t pa v nobenem primeru ni za dolge relacije po avtocesti, ker če se hočeš kam premikat, rabiš visoke obrate..dolgo imet 10+k obratov not je pa smrt za tak motor.

Dal si mi vtis, da bi bil za tebe bol kakšen Tomos SM, Honda Varadero ali kaj podobnega.

Objavljeno

nene 2 taktno pa sm razmišlju če bi dau recimo večji zobnik pa di bla končna večja sepravi da bi se lahko pelju 130 tko na niskih obratih da se motor nebi tolko mušu

cestno vozit na dolge mi pa ni problem

al pa na kratko kateri 125 2t motor cesten bi biu najbolši za po avtocesti?

Objavljeno (popravljeno)

Jah, kar je teh 125ccm zadev, z nobenim ne boš ravno zlo užival na avtocesti. Js se avtocesti najrajš izognem, ker je res dougčas vozt skos naravnost 110-120, pa ne vem če je pri 130 kej dost bolš... Če že rabš motor za avtocesto bi ti pa svetoval neki 4-taktnega, ker z dvotaktnim je tko - res da bo šlo mal bl hitr, ampak ta razlika vsaj po moje spet ni taka, da bi bla vredna stroškov, ki jih boš meu že zarad višje porabe in seveda vzdrževanja, ki je (tut če se motor ne kvari) dražje kot pri 4-taktnih motorjih - oboje pa se pri velik prevoženih km še velik bl pozna. Če se pa boš vseen odloču za 2-taktnega je pa verjetno mito čist uredu izbira, pol so pa še razne aprilie RS,honde nsr itd., ampak bi na tvojem mestu res razmislu, preden bi kupu 2-taktn motor za avtocestne relacije.

Popravljeno . Popravil JureZ
Objavljeno

nene 2 taktno pa sm razmišlju če bi dau recimo večji zobnik pa di bla končna večja sepravi da bi se lahko pelju 130 tko na niskih obratih da se motor nebi tolko mušu

cestno vozit na dolge mi pa ni problem

al pa na kratko kateri 125 2t motor cesten bi biu najbolši za po avtocesti?

Tim, ne govorit neumnosti :P No, pa pejmo lepo po vrsti...:

1. Avtocesta je za 2-T smrt...

2. Večji zobnik spredi za višjo končno? Hahahahaha :D Veš kaj boš s tem dosegu? To da boš motor tako obremenil da niti do tiste končne kukr jo je mel prej ne bo več pršu :P Da bi zaradi večjega zobnika spredej bat zdržal več časa? Kdo ti je to reku? :D:P Niti v sanjah ne, kvečjemu še manj ker bi bla mašina bolj obremenjena :P

3. Na avtocesti je boljše 4-T motor tiščat nonstop na 11.000 obratov (če jih sploh doseže tolko :D ) kot pa z 2-T na 7.000-8.000 obratov...poleg tega bo 4-T mel še dvakrat nižjo porabo + olja za mešanico ne rabi...

4. Za po avtocesti sta Suzuki Hayabusa in Kawasaki ZZR 1400...

5. Se vozit z motorjem po avtocesti je dolgočasno za umret...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jah ok sam 4 taktnega nekupim pa če je nevem kaj

pač samo zanima me kareti od 2t cestakov je najbolši za take razdalje

Objavljeno

zakva pa ti 4t niso dobri? od tega kar si povedou res nevem zakva bi sploh kupu 2t sporta? Kup si raj Varaderota al nekej podobnga, da ga boš saj nekak uporablou za kar je bil narjen + stroški so manši, pa še sedu boš kukr se zagre (sploh za tako dougočasno vožno)

drgač pa mislm da bi bla honda nsr še najbol. (loh kupš mojo sam je mau zaribala hahahah :D)

Objavljeno (popravljeno)

jah ok sam 4 taktnega nekupim pa če je nevem kaj

pač samo zanima me kareti od 2t cestakov je najbolši za take razdalje

To kar sprašuješ je isto kot da bi vprašal kateri avto je boljši za se vozit po kros progi: Ferrari ali Lamborghini? :P:D

Če že misliš rinit z glavo skozi zid potem je popolnoma vseeno kaj kupiš, ker noben 2-T cestak ni narjen za dolge ture po avtocestah...sprijazni se s tem, al pa delaj enkrat na teden generalne...

Drugače kar se tiče 2-T cestakov maš na razpolago štiri: Aprilia RS, Cagiva Mito, Honda NSR in Yamaha TZR...od vseh štirih je še nekje najbolj vzdržljiva Honda NSR ker je tudi najmanj navita, ampak še vedno je 2-T in ti bo prej ko slej zaribala če jo boš gonu po avtocesti konstantno na 8.000+ obratih...

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

škoda besed! Zakaj ti je sploh tok nujna avtocesta? Veš kaj je sploh uživancija v vožnji z motorjem?

Men se je problem že pelat po AC od LJ pa do Grosuplja (20km).

Objavljeno

Za dolge fure in 2t, je cagiva raptor super motor :)

Objavljeno

vem kaj jej uživancija v vožnji samo pač nujno rabi to vožnjo sam to je že izven teme

ok pač bo tko

upam na najbolše

Objavljeno (popravljeno)

za kerga si se zej odloču?

Popravljeno . Popravil mid25
Objavljeno

za mitota pa ga bom čim bol šparu pa se probu ustavit čimvečkrat pa bo

upam :/

Objavljeno

Zakaj pa 2-takt a te je mogoče kdo napumpal da 4-takt nekamor ne gre, pa si se zdaj zapičil v 2-taktnega da ne boš "počasen" :D. Ni vse v motorju, veliko je v šoferju, sicer pa je odločitev tvoja in kar koli boš kupil boš pomojem zadovoljen, sam da leti ane :P.

Pa brez zamere .)

Objavljeno

za mitota pa ga bom čim bol šparu pa se probu ustavit čimvečkrat pa bo

upam :/

čimvečkrat ustavt?

a ni pol isto po stari cesti brez ustavljanja pa še tam brez skrbi voziš tolko kolker bi vozu normalno po ac

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!