Kras Objavljeno Julij 16, 2012 Deli Objavljeno Julij 16, 2012 Ej, no kako Tomos repliko si zagotovo vidu teh kar mrgoli. Ja lahko bi se kej zmenli sam to pa je največja težava se zment . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whitee Objavljeno Julij 16, 2012 Deli Objavljeno Julij 16, 2012 Ne, nobenega, vseeno pa včeraj malo pred Krškim v Brestanici modra xt125x, pa še en, samo ga nisem dobro videl. Kdo od tukaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Whitee Objavljeno Avgust 2, 2012 Deli Objavljeno Avgust 2, 2012 No danes sem se pa brez raznih študiranj na hitro odločil, da grem malo proti Novemu mestu. Relacija je bila Kozje-Krško-Drnovo-Bela Cerkev in nazaj, s tem da ko sem se vračal nazaj, za trenutek nisem bil pozoren in sem takoj zgrešil tablo za Krško, potem sem pa šel skoraj do Brežic Drgač je pa cesta res super, tam nekje od Kostanjevice naprej, nekje vmes pa približno 7 km res super ceste, večina na novo asfaltirane, samo kaj ko se jo še delal, pa sem se cel čas vozil za kiperji :S Gasperr, gizmy17 in Kras 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JureZ Objavljeno Oktober 2, 2012 Deli Objavljeno Oktober 2, 2012 Vidim, da nč kej dost tur ne delate al kako, niste nič aktivni v tej temi... :unsure: No sej nima veze, sezona gre počasi h koncu in glede na to, da naj bi blo v soboto še dost lepo vreme (vsaj tako kaže zaenkrat) bom takrat verjetno izvedel še zadnjo malo daljšo turo letos...kam in kako točno še ne vem, če pa ma kdo kakšen predlog kam, pa...naj ga deli...in seveda lahko tudi gre zraven če želi lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dog66 Objavljeno Oktober 3, 2012 Deli Objavljeno Oktober 3, 2012 Vidim, da nč kej dost tur ne delate al kako, niste nič aktivni v tej temi... :unsure: No sej nima veze, sezona gre počasi h koncu in glede na to, da naj bi blo v soboto še dost lepo vreme (vsaj tako kaže zaenkrat) bom takrat verjetno izvedel še zadnjo malo daljšo turo letos...kam in kako točno še ne vem, če pa ma kdo kakšen predlog kam, pa...naj ga deli...in seveda lahko tudi gre zraven če želi lp Npr. primorska, da se ujame zadnjo pravo toploto letos verjetno ... Ali pa mau bl na hladno npr. logarska dolina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dog66 Objavljeno Oktober 4, 2012 Deli Objavljeno Oktober 4, 2012 Ste za da se lastniki 125 motorčkov( tisti ki pač hočete seveda) v soboto dobimo in naredimo npr. eno furco proti primorski ali pa kam drugam? Moja lokacija: Okolica lj... sej piše ups Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JureZ Objavljeno Oktober 4, 2012 Deli Objavljeno Oktober 4, 2012 Jst sm za (glej ZS). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 15, 2012 Deli Objavljeno November 15, 2012 živijo mene zanima kateri 125 cc motor (2t) bi biu najbol primirn za bol douge poti približno 10000 km na leto pa da bi blo treba bat menjat na čim več časa če me razumete? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno November 16, 2012 Deli Objavljeno November 16, 2012 živijo mene zanima kateri 125 cc motor (2t) bi biu najbol primirn za bol douge poti približno 10000 km na leto pa da bi blo treba bat menjat na čim več časa če me razumete? Pol pa ne kupuj Cagive Mito, ker s tistim boš bolj malo hodu na dolge ture...js na mojmu se recimo vsakih 100 km malo ustavim, da malo zravnam hrbet in da si motor malo "odpočije" Tako da če misliš delat dolge ture in more bit 2-T, potem kupi Yamaho TDR al pa Cagivo Super City, ampak če bi rad naredu čimveč kilometrov od ene menjave bata do druge potem vzami Yamaho TDR, ker ni malo takih ki so na TDR-ki nardili tudi po 30.000 km z enim batom, na Super City pa moreš bat menjat enako pogosto kot na Cagivi mito, ker ma isto mašino Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 16, 2012 Deli Objavljeno November 16, 2012 me ne moti to da bom u takem položaju pa cestno bi rad imeu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 16, 2012 Deli Objavljeno November 16, 2012 pa problem je ker bi največ od teh kilometrov narediu na avtocesti in pol če motor recimo nebi imeu nevem kake končne (140) bi ga mogu kar tiščat kar pa spet ni dobro za motor sm mislu nrdit tko : kupit neki cestnega (mito, rs) pa dat večji zobnik spredi da bi se pol pod niskimi obrati lahko pelju 130 pa pol nebi meu motor velikega napora in bi se bat tud majn obrabu pa se vam zdi to uredu? nimam lih iskušenj sam razumem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gasperr Objavljeno November 17, 2012 Deli Objavljeno November 17, 2012 Zdej mi tu neki ne štima..- Če si kupiš motor kot za prevozno sredstvo, si kupi raje 4t, ker drugače res ni ekonomske računice. Če si kupiš motor za užitek, se pa ne voziš po avtocesti in pride tut 2t v poštev (generalizirano). Sploh pa, če imaš namen naredit večino kilometrov po avtocesti, ne vem, zakaj bi si želel SS obliko? 2t pa v nobenem primeru ni za dolge relacije po avtocesti, ker če se hočeš kam premikat, rabiš visoke obrate..dolgo imet 10+k obratov not je pa smrt za tak motor. Dal si mi vtis, da bi bil za tebe bol kakšen Tomos SM, Honda Varadero ali kaj podobnega. LoloMen 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 17, 2012 Deli Objavljeno November 17, 2012 nene 2 taktno pa sm razmišlju če bi dau recimo večji zobnik pa di bla končna večja sepravi da bi se lahko pelju 130 tko na niskih obratih da se motor nebi tolko mušu cestno vozit na dolge mi pa ni problem al pa na kratko kateri 125 2t motor cesten bi biu najbolši za po avtocesti? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JureZ Objavljeno November 17, 2012 Deli Objavljeno November 17, 2012 (popravljeno) Jah, kar je teh 125ccm zadev, z nobenim ne boš ravno zlo užival na avtocesti. Js se avtocesti najrajš izognem, ker je res dougčas vozt skos naravnost 110-120, pa ne vem če je pri 130 kej dost bolš... Če že rabš motor za avtocesto bi ti pa svetoval neki 4-taktnega, ker z dvotaktnim je tko - res da bo šlo mal bl hitr, ampak ta razlika vsaj po moje spet ni taka, da bi bla vredna stroškov, ki jih boš meu že zarad višje porabe in seveda vzdrževanja, ki je (tut če se motor ne kvari) dražje kot pri 4-taktnih motorjih - oboje pa se pri velik prevoženih km še velik bl pozna. Če se pa boš vseen odloču za 2-taktnega je pa verjetno mito čist uredu izbira, pol so pa še razne aprilie RS,honde nsr itd., ampak bi na tvojem mestu res razmislu, preden bi kupu 2-taktn motor za avtocestne relacije. Popravljeno November 17, 2012. Popravil JureZ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno November 17, 2012 Deli Objavljeno November 17, 2012 nene 2 taktno pa sm razmišlju če bi dau recimo večji zobnik pa di bla končna večja sepravi da bi se lahko pelju 130 tko na niskih obratih da se motor nebi tolko mušu cestno vozit na dolge mi pa ni problem al pa na kratko kateri 125 2t motor cesten bi biu najbolši za po avtocesti? Tim, ne govorit neumnosti No, pa pejmo lepo po vrsti...: 1. Avtocesta je za 2-T smrt... 2. Večji zobnik spredi za višjo končno? Hahahahaha Veš kaj boš s tem dosegu? To da boš motor tako obremenil da niti do tiste končne kukr jo je mel prej ne bo več pršu Da bi zaradi večjega zobnika spredej bat zdržal več časa? Kdo ti je to reku? Niti v sanjah ne, kvečjemu še manj ker bi bla mašina bolj obremenjena 3. Na avtocesti je boljše 4-T motor tiščat nonstop na 11.000 obratov (če jih sploh doseže tolko ) kot pa z 2-T na 7.000-8.000 obratov...poleg tega bo 4-T mel še dvakrat nižjo porabo + olja za mešanico ne rabi... 4. Za po avtocesti sta Suzuki Hayabusa in Kawasaki ZZR 1400... 5. Se vozit z motorjem po avtocesti je dolgočasno za umret... Roky994 in LoloMen 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 17, 2012 Deli Objavljeno November 17, 2012 jah ok sam 4 taktnega nekupim pa če je nevem kaj pač samo zanima me kareti od 2t cestakov je najbolši za take razdalje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mid25 Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 zakva pa ti 4t niso dobri? od tega kar si povedou res nevem zakva bi sploh kupu 2t sporta? Kup si raj Varaderota al nekej podobnga, da ga boš saj nekak uporablou za kar je bil narjen + stroški so manši, pa še sedu boš kukr se zagre (sploh za tako dougočasno vožno) drgač pa mislm da bi bla honda nsr še najbol. (loh kupš mojo sam je mau zaribala hahahah ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speedfighttuning Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 (popravljeno) jah ok sam 4 taktnega nekupim pa če je nevem kaj pač samo zanima me kareti od 2t cestakov je najbolši za take razdalje To kar sprašuješ je isto kot da bi vprašal kateri avto je boljši za se vozit po kros progi: Ferrari ali Lamborghini? Če že misliš rinit z glavo skozi zid potem je popolnoma vseeno kaj kupiš, ker noben 2-T cestak ni narjen za dolge ture po avtocestah...sprijazni se s tem, al pa delaj enkrat na teden generalne... Drugače kar se tiče 2-T cestakov maš na razpolago štiri: Aprilia RS, Cagiva Mito, Honda NSR in Yamaha TZR...od vseh štirih je še nekje najbolj vzdržljiva Honda NSR ker je tudi najmanj navita, ampak še vedno je 2-T in ti bo prej ko slej zaribala če jo boš gonu po avtocesti konstantno na 8.000+ obratih... Popravljeno November 18, 2012. Popravil speedfighttuning Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 škoda besed! Zakaj ti je sploh tok nujna avtocesta? Veš kaj je sploh uživancija v vožnji z motorjem? Men se je problem že pelat po AC od LJ pa do Grosuplja (20km). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
znj Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 Za dolge fure in 2t, je cagiva raptor super motor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 vem kaj jej uživancija v vožnji samo pač nujno rabi to vožnjo sam to je že izven teme ok pač bo tko upam na najbolše Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mid25 Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 (popravljeno) za kerga si se zej odloču? Popravljeno November 18, 2012. Popravil mid25 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 18, 2012 Deli Objavljeno November 18, 2012 za mitota pa ga bom čim bol šparu pa se probu ustavit čimvečkrat pa bo upam :/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DIINGGO Objavljeno November 19, 2012 Deli Objavljeno November 19, 2012 Zakaj pa 2-takt a te je mogoče kdo napumpal da 4-takt nekamor ne gre, pa si se zdaj zapičil v 2-taktnega da ne boš "počasen" . Ni vse v motorju, veliko je v šoferju, sicer pa je odločitev tvoja in kar koli boš kupil boš pomojem zadovoljen, sam da leti ane . Pa brez zamere .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno November 19, 2012 Deli Objavljeno November 19, 2012 za mitota pa ga bom čim bol šparu pa se probu ustavit čimvečkrat pa bo upam :/ čimvečkrat ustavt? a ni pol isto po stari cesti brez ustavljanja pa še tam brez skrbi voziš tolko kolker bi vozu normalno po ac Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se