Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


Priporočene objave

Objavljeno

mene neki zanima moj brat se je vceri peljau domu z zzrjem 250 in kr naenkrat mu je crknu in zdej noce vec vzgat, niti mal se ne zavrti

gori pa skoz lucka za olje, bi lahk biu v tem problem da je olja premal pa zarad tega ne uzge vec :hmm:

Objavljeno
mene neki zanima moj brat se je vceri peljau domu z zzrjem 250 in kr naenkrat mu je crknu in zdej noce vec vzgat, niti mal se ne zavrti

gori pa skoz lucka za olje, bi lahk biu v tem problem da je olja premal pa zarad tega ne uzge vec :hmm:

Olje lahko preveri na oljekaznem steklu(vsaj kolkr se spomnem mislem da ga ma)

Lučka za olje pa vedno gori ko daš kontakt in predno motor užgeš...

preveri kakšno varovalko,akumulator....

Objavljeno

jap sm pogledu tam ob strani za olje pa ga ni nc vec notr, bomo to nalil pol pa probal, ce pa nebo slo pa se mal varovalke pogledal

tnx .)

Objavljeno
jap sm pogledu tam ob strani za olje pa ga ni nc vec notr, bomo to nalil pol pa probal, ce pa nebo slo pa se mal varovalke pogledal

tnx .)

Se ti ne zdi, da je treba nivo olja redno spremljat?! Ali imaš olja polno ali nič nima nobene veze, kontakt je tako ali tako. Če imaš srečo in je olja zmanjkalo dobršen del, lahko računaš na to, da je vse skup zaribalo (ker praviš, da se sploh nič več ne obrne) :whistle:

Poskusi zavrtet glavno gred z gedoro, če to ne gre, bo generalen remont obvezen... :naughty:

Objavljeno

jap men se zdi pomembno sam mojmu bratu se to nezdi kr mu ralo visi dol

olja ni pa nic cist suh na oljekaznem steklu :whistle:

aja pa reku mi je da se mu je zakadil mal vn ko mu je crknu :wacko:

kok lahk probam zavrtet glavno gred ?? sory sam niam pojma o 4T

Objavljeno

offtopic: slovenc46, si se ti zadnjič razkantal z skuterjem? :unsure:

Objavljeno

jap izsilu me je en pr zelezniski, sam men sreca skor nc :whistle:

Objavljeno

Ja, sm šol mim, skuter totalka ane? Vse ležalo okrog, ti pa si sedu tm.. no sam da teb ni nč :)

Objavljeno

jap skuter totalka, spredn del vse zvil zic utrgal stran eh bv :whistle:

jap men pa nic sam noge me se bolijo od udarca zlaman pa nc :closedeyes:

Objavljeno
Se ti ne zdi, da je treba nivo olja redno spremljat?! Ali imaš olja polno ali nič nima nobene veze, kontakt je tako ali tako. Če imaš srečo in je olja zmanjkalo dobršen del, lahko računaš na to, da je vse skup zaribalo (ker praviš, da se sploh nič več ne obrne) :whistle:

Poskusi zavrtet glavno gred z gedoro, če to ne gre, bo generalen remont obvezen... :naughty:

če mu je šlo olje, bi mu morala lučka za olje goret med vožnjo že lep čas, ne more kar tak crknit...probaj motor malo sem pa tja prepajtlat pa naj eden od vaju medtem gleda če se olje prikaže, ker jaz ga mam namreč tudi minimalno in ko je motor ravno se ga čisto malo vidi, če pa prepajtlam motor malo, pa se pokaže, tak da še ga kar nekaj je...skoraj dvomim da je olje, razn če mu ni lučka gorela že lep čas, praviš pa da ko daš kontakt se lučka za olje prikaže, to je neke vrste kontrola, da deluje lučka....torej je edina možnost da mu je lučka gorela dalj časa, ali pa je nekaj druga...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

LP

Sem do nedavnega ponosen lastnik kawasakija zzr 250, a ker pač življeje ni rožnato, se mi je sfu.... Zanima me če kdo pozna koga, ki ve za koga, ki ma kolega, ki ima brata, ki pozna koga, ki prodaja DELUJOČ agregat za ta motor. Sej motor je v bistvu 1A, a če ga ne znaš ahtat, pride do neizbežnega, stvar počaka. Najverjetneje takrat ko imaš najmanj gnarja, kaj šele časa za take pizdarije. :headbang:

Torej moja žalost je na avto netu, za 1200 :rolleyes:

Sicer sem dobu mašino, a je razstavljena in nima glavne gredi. Bil je pr men en mehanik in po dobri uri nakladanja mi je povedal, da mi je šel napenjalec verige odmičnih gredi, ketna je preskočla in mi je na enmu celindru zabilo bat v ventile. Res ko smo šlatal kolena auspuhov, se na enmu ne greje.

Če je to res, bi blo menda dost, če bi sam zamenjal glavo iz une rezervne mašine, ker tam so ventili OK.

Sam se tega ne upam lotit.

Kaj svetujete?

Hvala

Popravljeno . Popravil schmrkl
Objavljeno

zgleda da tuki noben od "mehanikov" ne zna pomagat :)

Objavljeno

Če so poškodbe samo na glavi in ne na batu, ojnici.... se to lahko naedi. Sam sem se že lotil podobnega projekta ko mi je zlomilo ventil in uničilo nekaj klackalic. Na obeh odmičnih gredeh in na glavni gredi maš ozančeno nulo oz nevtral (nevem kakšen je strokovni izraz). In ta znak ti je kontrola da je motor še zmeraj v pravilnem taktu. Tako da vsa kar moraš gledati da vse postaviš tako kot je blo.

Še vedno pa če nimaš vsaj nekaj izkušenj z servisiranjem in si ne zaupaš 100% bolje da ti pomaga nekdo ki ve kaj dela.

Objavljeno
LP

Sem do nedavnega ponosen lastnik kawasakija zzr 250, a ker pač življeje ni rožnato, se mi je sfu.... Zanima me če kdo pozna koga, ki ve za koga, ki ma kolega, ki ima brata, ki pozna koga, ki prodaja DELUJOČ agregat za ta motor. Sej motor je v bistvu 1A, a če ga ne znaš ahtat, pride do neizbežnega, stvar počaka. Najverjetneje takrat ko imaš najmanj gnarja, kaj šele časa za take pizdarije. :headbang:

Torej moja žalost je na avto netu, za 1200 :rolleyes:

Sicer sem dobu mašino, a je razstavljena in nima glavne gredi. Bil je pr men en mehanik in po dobri uri nakladanja mi je povedal, da mi je šel napenjalec verige odmičnih gredi, ketna je preskočla in mi je na enmu celindru zabilo bat v ventile. Res ko smo šlatal kolena auspuhov, se na enmu ne greje.

Če je to res, bi blo menda dost, če bi sam zamenjal glavo iz une rezervne mašine, ker tam so ventili OK.

Sam se tega ne upam lotit.

Kaj svetujete?

Hvala

Glavo, cilinder in bat ni problem zamenjat ter nastavit da dela.. Lahko pripelješ en vikend, pa bomo probali kaj zrihtat. :)

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

LP

Tudi jaz mam letos namen nabavti zzr 250 kolko sem bral o tem motorju sem dobo kr dober vtis o njem

mislim da bi lahko mirne duše odločo za kakšno dalše potovanje zanima me pa kašne so kaj cene nekje na netu se zasledil 2001 letnik 15.000km prevozenih za 2100 EUR se to splača in če je mozno da so to realni kilometri? Drugače pa če kdo prodavle svojega naj sporoči. Sicer ne vem veliko oz. skor nič o tem motorju me še zanimle je zračno ali vodno hlajen?

Objavljeno
LP

Tudi jaz mam letos namen nabavti zzr 250 kolko sem bral o tem motorju sem dobo kr dober vtis o njem

mislim da bi lahko mirne duše odločo za kakšno dalše potovanje zanima me pa kašne so kaj cene nekje na netu se zasledil 2001 letnik 15.000km prevozenih za 2100 EUR se to splača in če je mozno da so to realni kilometri? Drugače pa če kdo prodavle svojega naj sporoči. Sicer ne vem veliko oz. skor nič o tem motorju me še zanimle je zračno ali vodno hlajen?

Hlajen je vodno,in je 4T(brez jebanja z mešanco ;) )tko da...za prvi motor bo super,vendar pa ga(skor zihr) ne boš hotu met kot kakšno sezno ali dve. Drgač pa dobra izbera,sm ga mel tut sam in sm bil zlo zadovoljen :worship:

Dobr nakup

LP

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Js sn tud en tistih srečnežev, ko so mu zaribali ojnični ležaji na glavni gredi! In ker nimam za popravilo, sem začel iskati rabljeno mašino.

Torej vem da paše na okvir tud motor od kawasakija el 250, zanima pa me kako je z 500ccm motorji od el,en,er,kle 500???

To bi bilo lažje najdit, pa še KM-jev je več! :naughty:

Če ni velike razlike med nosilci motorja, bi se spustil v to. Navsezadnje obstajajo ljudje ki varijo okvirje, kak nosilček bi pa tud sam upal nardit!

Če kdorkoli pozna koga,ki bi mogoče poznal koga, ki bi mogoče vedo za kako mašino, PROSIM!

Hvala

Objavljeno

kolk pa stane popravilo?

Objavljeno
kolk pa stane popravilo?

Popravilo pride neki čez 1000 eur, sam bi js raje kupu agregat, tud zato, ker jih je po moje tud ohišje fasalo.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

žiujo

imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP

Objavljeno

žiujo

imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP

Zamašena luknjiva za zrak v čepu rezervoarja...?

Objavljeno

žiujo

imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP

Jaz sem mel podobn problem na FZRki,pa sem kmal pogruntal,da čez pokrovček na tanku ne dobi zraka,pa zaradi vakuma ne dobi več bencina. Poskusi s priprtim pokrovom. Jaz sem nato pokrovček razdrl,očistu,pa je zadeva normalno špilala naprej.

Poskusi,vem da je mal verjetnosti,da je glih v tem problem,vendar so bli pr meni podobni simptomi,pa sem se takoj spomnu na pokrovček.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No , dokler sem jaz uspel natipkat,vidim,da nisem edini s tem mnenjem.

Objavljeno (popravljeno)

No , dokler sem jaz uspel natipkat,vidim,da nisem edini s tem mnenjem.

Potem pa upajmo, da je napaka samo to. .)

Tak primer sem imel na MZ-ju. Sem dobil iglo in očistil smeti iz luknjice, pa s kompresorjem spihal.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Če to nebo pomagalo, bi jaz še malo pregledal filter za bencin.

Lp.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!