slovenc46 Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 mene neki zanima moj brat se je vceri peljau domu z zzrjem 250 in kr naenkrat mu je crknu in zdej noce vec vzgat, niti mal se ne zavrti gori pa skoz lucka za olje, bi lahk biu v tem problem da je olja premal pa zarad tega ne uzge vec :hmm:
snoopy Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 mene neki zanima moj brat se je vceri peljau domu z zzrjem 250 in kr naenkrat mu je crknu in zdej noce vec vzgat, niti mal se ne zavrti gori pa skoz lucka za olje, bi lahk biu v tem problem da je olja premal pa zarad tega ne uzge vec :hmm: Olje lahko preveri na oljekaznem steklu(vsaj kolkr se spomnem mislem da ga ma) Lučka za olje pa vedno gori ko daš kontakt in predno motor užgeš... preveri kakšno varovalko,akumulator....
slovenc46 Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 jap sm pogledu tam ob strani za olje pa ga ni nc vec notr, bomo to nalil pol pa probal, ce pa nebo slo pa se mal varovalke pogledal tnx .)
MarduK Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 jap sm pogledu tam ob strani za olje pa ga ni nc vec notr, bomo to nalil pol pa probal, ce pa nebo slo pa se mal varovalke pogledal tnx .) Se ti ne zdi, da je treba nivo olja redno spremljat?! Ali imaš olja polno ali nič nima nobene veze, kontakt je tako ali tako. Če imaš srečo in je olja zmanjkalo dobršen del, lahko računaš na to, da je vse skup zaribalo (ker praviš, da se sploh nič več ne obrne) :whistle: Poskusi zavrtet glavno gred z gedoro, če to ne gre, bo generalen remont obvezen... :naughty:
slovenc46 Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 jap men se zdi pomembno sam mojmu bratu se to nezdi kr mu ralo visi dol olja ni pa nic cist suh na oljekaznem steklu :whistle: aja pa reku mi je da se mu je zakadil mal vn ko mu je crknu :wacko: kok lahk probam zavrtet glavno gred ?? sory sam niam pojma o 4T
NejcZ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 offtopic: slovenc46, si se ti zadnjič razkantal z skuterjem? :unsure:
slovenc46 Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 jap izsilu me je en pr zelezniski, sam men sreca skor nc :whistle:
NejcZ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Ja, sm šol mim, skuter totalka ane? Vse ležalo okrog, ti pa si sedu tm.. no sam da teb ni nč :)
slovenc46 Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 jap skuter totalka, spredn del vse zvil zic utrgal stran eh bv :whistle: jap men pa nic sam noge me se bolijo od udarca zlaman pa nc :closedeyes:
_Nejkooo_ Objavljeno Oktober 31, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2007 Se ti ne zdi, da je treba nivo olja redno spremljat?! Ali imaš olja polno ali nič nima nobene veze, kontakt je tako ali tako. Če imaš srečo in je olja zmanjkalo dobršen del, lahko računaš na to, da je vse skup zaribalo (ker praviš, da se sploh nič več ne obrne) :whistle: Poskusi zavrtet glavno gred z gedoro, če to ne gre, bo generalen remont obvezen... :naughty: če mu je šlo olje, bi mu morala lučka za olje goret med vožnjo že lep čas, ne more kar tak crknit...probaj motor malo sem pa tja prepajtlat pa naj eden od vaju medtem gleda če se olje prikaže, ker jaz ga mam namreč tudi minimalno in ko je motor ravno se ga čisto malo vidi, če pa prepajtlam motor malo, pa se pokaže, tak da še ga kar nekaj je...skoraj dvomim da je olje, razn če mu ni lučka gorela že lep čas, praviš pa da ko daš kontakt se lučka za olje prikaže, to je neke vrste kontrola, da deluje lučka....torej je edina možnost da mu je lučka gorela dalj časa, ali pa je nekaj druga...
schmrkl Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 (popravljeno) LP Sem do nedavnega ponosen lastnik kawasakija zzr 250, a ker pač življeje ni rožnato, se mi je sfu.... Zanima me če kdo pozna koga, ki ve za koga, ki ma kolega, ki ima brata, ki pozna koga, ki prodaja DELUJOČ agregat za ta motor. Sej motor je v bistvu 1A, a če ga ne znaš ahtat, pride do neizbežnega, stvar počaka. Najverjetneje takrat ko imaš najmanj gnarja, kaj šele časa za take pizdarije. :headbang: Torej moja žalost je na avto netu, za 1200 :rolleyes: Sicer sem dobu mašino, a je razstavljena in nima glavne gredi. Bil je pr men en mehanik in po dobri uri nakladanja mi je povedal, da mi je šel napenjalec verige odmičnih gredi, ketna je preskočla in mi je na enmu celindru zabilo bat v ventile. Res ko smo šlatal kolena auspuhov, se na enmu ne greje. Če je to res, bi blo menda dost, če bi sam zamenjal glavo iz une rezervne mašine, ker tam so ventili OK. Sam se tega ne upam lotit. Kaj svetujete? Hvala Popravljeno November 19, 2007. Popravil schmrkl
Schmid87 Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 zgleda da tuki noben od "mehanikov" ne zna pomagat :)
Andrej777 Objavljeno November 25, 2007 Opozori Objavljeno November 25, 2007 Če so poškodbe samo na glavi in ne na batu, ojnici.... se to lahko naedi. Sam sem se že lotil podobnega projekta ko mi je zlomilo ventil in uničilo nekaj klackalic. Na obeh odmičnih gredeh in na glavni gredi maš ozančeno nulo oz nevtral (nevem kakšen je strokovni izraz). In ta znak ti je kontrola da je motor še zmeraj v pravilnem taktu. Tako da vsa kar moraš gledati da vse postaviš tako kot je blo. Še vedno pa če nimaš vsaj nekaj izkušenj z servisiranjem in si ne zaupaš 100% bolje da ti pomaga nekdo ki ve kaj dela.
Jure Objavljeno November 29, 2007 Opozori Objavljeno November 29, 2007 LP Sem do nedavnega ponosen lastnik kawasakija zzr 250, a ker pač življeje ni rožnato, se mi je sfu.... Zanima me če kdo pozna koga, ki ve za koga, ki ma kolega, ki ima brata, ki pozna koga, ki prodaja DELUJOČ agregat za ta motor. Sej motor je v bistvu 1A, a če ga ne znaš ahtat, pride do neizbežnega, stvar počaka. Najverjetneje takrat ko imaš najmanj gnarja, kaj šele časa za take pizdarije. :headbang: Torej moja žalost je na avto netu, za 1200 :rolleyes: Sicer sem dobu mašino, a je razstavljena in nima glavne gredi. Bil je pr men en mehanik in po dobri uri nakladanja mi je povedal, da mi je šel napenjalec verige odmičnih gredi, ketna je preskočla in mi je na enmu celindru zabilo bat v ventile. Res ko smo šlatal kolena auspuhov, se na enmu ne greje. Če je to res, bi blo menda dost, če bi sam zamenjal glavo iz une rezervne mašine, ker tam so ventili OK. Sam se tega ne upam lotit. Kaj svetujete? Hvala Glavo, cilinder in bat ni problem zamenjat ter nastavit da dela.. Lahko pripelješ en vikend, pa bomo probali kaj zrihtat. :) LP
ramsi Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 LP Tudi jaz mam letos namen nabavti zzr 250 kolko sem bral o tem motorju sem dobo kr dober vtis o njem mislim da bi lahko mirne duše odločo za kakšno dalše potovanje zanima me pa kašne so kaj cene nekje na netu se zasledil 2001 letnik 15.000km prevozenih za 2100 EUR se to splača in če je mozno da so to realni kilometri? Drugače pa če kdo prodavle svojega naj sporoči. Sicer ne vem veliko oz. skor nič o tem motorju me še zanimle je zračno ali vodno hlajen?
snoopy Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 LP Tudi jaz mam letos namen nabavti zzr 250 kolko sem bral o tem motorju sem dobo kr dober vtis o njem mislim da bi lahko mirne duše odločo za kakšno dalše potovanje zanima me pa kašne so kaj cene nekje na netu se zasledil 2001 letnik 15.000km prevozenih za 2100 EUR se to splača in če je mozno da so to realni kilometri? Drugače pa če kdo prodavle svojega naj sporoči. Sicer ne vem veliko oz. skor nič o tem motorju me še zanimle je zračno ali vodno hlajen? Hlajen je vodno,in je 4T(brez jebanja z mešanco ;) )tko da...za prvi motor bo super,vendar pa ga(skor zihr) ne boš hotu met kot kakšno sezno ali dve. Drgač pa dobra izbera,sm ga mel tut sam in sm bil zlo zadovoljen :worship: Dobr nakup LP
schmrkl Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Pozdravljeni! Js sn tud en tistih srečnežev, ko so mu zaribali ojnični ležaji na glavni gredi! In ker nimam za popravilo, sem začel iskati rabljeno mašino. Torej vem da paše na okvir tud motor od kawasakija el 250, zanima pa me kako je z 500ccm motorji od el,en,er,kle 500??? To bi bilo lažje najdit, pa še KM-jev je več! :naughty: Če ni velike razlike med nosilci motorja, bi se spustil v to. Navsezadnje obstajajo ljudje ki varijo okvirje, kak nosilček bi pa tud sam upal nardit! Če kdorkoli pozna koga,ki bi mogoče poznal koga, ki bi mogoče vedo za kako mašino, PROSIM! Hvala
schmrkl Objavljeno Marec 15, 2008 Opozori Objavljeno Marec 15, 2008 kolk pa stane popravilo? Popravilo pride neki čez 1000 eur, sam bi js raje kupu agregat, tud zato, ker jih je po moje tud ohišje fasalo.
odvisnik Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 žiujo imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP
motofrik Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 žiujo imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP Zamašena luknjiva za zrak v čepu rezervoarja...? Pips 1
OVEN Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 žiujo imam težavo z svojim kawasakijem zzr 250 l.99 in sicer, ko se peljem tam okoli 15km začne zgubljat moč, nato pa crkne. Pol pa morš kašno urco počakat pa ga lohka spet prižgeš. Pa če je v tanku manj od 1/3 bencina ne vžge. Če kdo ve v čem je težava bi mu bil zelo hvaležen če mi napiše. LP Jaz sem mel podobn problem na FZRki,pa sem kmal pogruntal,da čez pokrovček na tanku ne dobi zraka,pa zaradi vakuma ne dobi več bencina. Poskusi s priprtim pokrovom. Jaz sem nato pokrovček razdrl,očistu,pa je zadeva normalno špilala naprej. Poskusi,vem da je mal verjetnosti,da je glih v tem problem,vendar so bli pr meni podobni simptomi,pa sem se takoj spomnu na pokrovček. Pips in carmagedon 2
OVEN Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 No , dokler sem jaz uspel natipkat,vidim,da nisem edini s tem mnenjem.
motofrik Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) No , dokler sem jaz uspel natipkat,vidim,da nisem edini s tem mnenjem. Potem pa upajmo, da je napaka samo to. .) Tak primer sem imel na MZ-ju. Sem dobil iglo in očistil smeti iz luknjice, pa s kompresorjem spihal. Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil motofrik
gusti Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 Če to nebo pomagalo, bi jaz še malo pregledal filter za bencin. Lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se