Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


Priporočene objave

Objavljeno

najlepša hvala za odgovore, sm pa že neki razderu, nove svečke pa to, zdej mi pa niti užge ne :) , iskro dobi, bencina pa ne, tk da bi prašu kje točno je ta filter bencina.

LP

Objavljeno

najlepša hvala za odgovore, sm pa že neki razderu, nove svečke pa to, zdej mi pa niti užge ne :) , iskro dobi, bencina pa ne, tk da bi prašu kje točno je ta filter bencina.

LP

Če še filtra nenajdeš pol bo pa res težko popravit.Po vsej verjetnosti je res zamašena kaka mrežica-filter,ki se pri veliko motorjih nahaja samo na sami pipici in za očistit moraš najprej spraznit tank in šele nato demontirat in očistit to mrežico na pipici,če je mrežica čista potem moraš razstaviti vplinjač in očistiti, lahko je v njemu poleg smeti tudi voda (par kaplic)ki se vedno nahajajo na dnu vplinjača in ti zmrzne ranno tam pri glavni dizi seveda samo zdaj ko so temperature pod nulo,sicer to vodo pokuri!!!:whistle:

Objavljeno

e hvala usem, dans mi je užgau in lepo dela, učistu sm frgazar in je lepo zapredu :).

LP

Objavljeno

e hvala usem, dans mi je užgau in lepo dela, učistu sm frgazar in je lepo zapredu :).

LP

No vidiš - vaja dela mojstra!!!:whistle:

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3717122

lep pozdrav, zanimam se za motor, katerega povezavo sem dodal zgoraj, lastnik pravi da je za zamenjat blajerca ležaj na njej, pol sm omenu kurblvelo, pa je reku, no po domače kurblvela pa ležaj za zamenja, mogoče je mislu ležaj na kurblveli...

torej, zanima me strošek popravila in tudi posledično, a se mi ta motor sploh splača kupit...

hvala.

P.S.: moj sosed de izkušen mehanik motorjev, tko da za samo delo vrjetno ne bo treba veliko odštet.

Lep pozdrav

Jure

Objavljeno

Ne vem če se izplača takšen poseg, edino če dobiš nadomestni agregat ali dele zastonj. Če je za zamenjat ojnica in je hkrati govoru tudi o glavni gredi, predvidevam, da je zanič tudi ta.

Delujočega dobiš za jurja in pol. Je pa fajn motor za začet.

Objavljeno

kaj pa če bi prejšnji post povedal v številkah? :)

pač, koliko € :)

Objavljeno

kaj pa če bi prejšnji post povedal v številkah? :)

pač, koliko € :)

Številk ne poznam, ker nisem imel takšne nesreče, da bi mi zaribal. Išči kakšen rabljen agregat, če ga dobiš poceni si zmagal. Ampak vprašaj se, koliko rabljenih agregatov se pa prodaja kar takole?

Objavljeno

ja to dam čist prou, to je res...

ja bo treba pa enga "zdravga" nek zvohat :)

kaj bi mi še lah priporočali kot začetniku?

Objavljeno

Meni je nekaj let nazaj na ZZR-ju zvilo ventil, uničlo eno odmično, za zamenjati so bile še kakšne tri klackalice.....cena cca 120ksit + delo :blink: :blink:

Za 170ksit pa sem dobil cel razbit motor in sem mašino samo prešfaufal. Motor je še sedaj pri hiši (vozi ga sestra) in z leti se mi je tist drugi motor z svojimi deli vsaj 2x poplačal :rolleyes: Agregata pa nimam več, drugače bi se pomoje nabralo delov za tole sestavljanko skupaj spravit :evilgrin:

Objavljeno

Bom kar tule vprašal...

Ali mogoče kdo ve kateri agregat še paše na zzr600?whistle.gif

l.p.

Objavljeno

si ti malo temo falil?

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Bom še tukaj vprašal, ker vidim da se debata vrti okoli ZZR 250. Iščem tehnično dokumentacijo za kawasaki zzr 250 1991 letnik in je ne najdem nikjer. Tako da če ima kdo kaj bolj podrobne dokumentacije bi lepo prosil, če je potreba tudi plačam, samo da bi lahko obnovil motorček, ker že kakšnih 8 let ni laufau. :cry: :cry: :cry:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav. imam sledeč problem... Motor kawasaki zzr 250 mi začne cukat ko se segreje.. zjutri ko štartam dela normalno. ko se pa segreje pa cuka. prav tako če je segret od sonca nastane enak problem. Svečke sem zamenjal pa ne pomaga nič. motor ima 40.000 prevoženih. Prosim če mi lahko svetujete.

V naprej hvala.

Danijel

Objavljeno

kako cuka - pri majhnem plinu, pri visokem plinu, nizkih obratih, visokih...? kaksne barve sta bili svecki?

Objavljeno

Cuka od niskih do visokih.. pri pospeševanju in pri konstantni hitrosti.. svečki sta bili stari tak da so bile obe črne. bi blo možno da bi bil frgazer narobe naštelan? Pred časom mi je počila membrana za gorivo in sem jo dal zamenjat. prav tako je pa mehanik reko da je še frgazer malo poštelo..

Objavljeno

svecki ne bi smeli biti crni (tudi ce sta rjavi), ampak kavnato rjave barve. Ce sta crni pomeni da je zmes zrak-gorivo pregosta. Drugace pa razstelan uplinjac naceloma ne bi smel povzrocati cukanja ampak zvezno dusenje.

Preveri tip vgrajenih sveck in tip predpisane svecke. si kaj spreminjal razmak med elektrodama sveck? svecka mora biti "as-is", brez "stelanja". Od kolegice oce je old school domaci mojster in je sel "preventivno" nastavljat razmak elektrod na sveckah focusa zeteca - od takrat naprej avto ne dela tako kot bi moral. S tem nastavljanjem se tudi morebitna oplastitev elektrod odlusci, in svecka izgubi svoje predpisane lastnosti (toplotna vrednost, ostrina iskre itd).

Definitivno je nekaj z dovodom goriva in/ali z vzigalnim sistemom. Lahko da ti prebija kaksen izmed visokonapetostnih kablov, lahko da vzigalna tuljava nima dobre mase... preveri nizkonapetostne kable do vzigalne tuljave... Akumulator, alternator in regulator imas v redu? ko deluje nad 2000 rpm mora imeti med 13,8 in 14,5 volti...

Cukati je zacel pred ali po menjavi membrane? takoj po menjavi ali kasneje?

Objavljeno

svecki ne bi smeli biti crni (tudi ce sta rjavi), ampak kavnato rjave barve. Ce sta crni pomeni da je zmes zrak-gorivo pregosta. Drugace pa razstelan uplinjac naceloma ne bi smel povzrocati cukanja ampak zvezno dusenje.

Preveri tip vgrajenih sveck in tip predpisane svecke. si kaj spreminjal razmak med elektrodama sveck? svecka mora biti "as-is", brez "stelanja". Od kolegice oce je old school domaci mojster in je sel "preventivno" nastavljat razmak elektrod na sveckah focusa zeteca - od takrat naprej avto ne dela tako kot bi moral. S tem nastavljanjem se tudi morebitna oplastitev elektrod odlusci, in svecka izgubi svoje predpisane lastnosti (toplotna vrednost, ostrina iskre itd).

Definitivno je nekaj z dovodom goriva in/ali z vzigalnim sistemom. Lahko da ti prebija kaksen izmed visokonapetostnih kablov, lahko da vzigalna tuljava nima dobre mase... preveri nizkonapetostne kable do vzigalne tuljave... Akumulator, alternator in regulator imas v redu? ko deluje nad 2000 rpm mora imeti med 13,8 in 14,5 volti...

Cukati je zacel pred ali po menjavi membrane? takoj po menjavi ali kasneje?

Bom vse to preveril.. svečke mam že tretjo sezono enak tip.. prej ni blo dobenih problemov... cukati je začel po menjavi membrane kasneje...

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej še kdo tukaj vozi ZZR 250? kako bi se tak motor obnesel za vsakodnevne vožnje od doma do dela, če se ga en vrti kaj dosti čez 10000obr zdrži mašina dolgo? Sicer sem slišal "odlična mašina" po prebiranju te teme pa sem zasledil da rado uniči ventile, ali ležaje osi nekomu je razneslo cilinder. Torej koliko dolgotraje so kej te mašine? In česa se bat pri nakupu rabljenega? (torej kot prvo da ni zvončkljanja iz mašine, še kaj? )

LP

Objavljeno

Ve kdo kakšna hladilna tekočina gre notri dam lahko enako kot za avto ali je kaj posebaj? Za avto uporabljam modro, ker je baje tista najmanj agresivna, nevem pa če je kakšna razlika ker piše da mora bit taka da "paše" aluminiju.

LP

Objavljeno

Servis opravljen in motor laufa, sicer v neutral ob spuščeni sklopki nekaj ropota ampak baje ni kritično.

Imam pa težavo ki je ob nakupu nisem opazil, navoj na karterju za vijak skozi katerega se spušča olje je požrt in zato kapne usako toliko olje. Zanima me ali se e kako drugače zatesnit, ne da bi moral razdirat mašino in nato vrezat večji navoj in nov vijak. Nebi rad vrezoval navoja kar tako ker seveda gredo opilki kamor nebi smeli. Prosim za kakšno idejo.

Lp

Objavljeno

Servis opravljen in motor laufa, sicer v neutral ob spuščeni sklopki nekaj ropota ampak baje ni kritično.

Imam pa težavo ki je ob nakupu nisem opazil, navoj na karterju za vijak skozi katerega se spušča olje je požrt in zato kapne usako toliko olje. Zanima me ali se e kako drugače zatesnit, ne da bi moral razdirat mašino in nato vrezat večji navoj in nov vijak. Nebi rad vrezoval navoja kar tako ker seveda gredo opilki kamor nebi smeli. Prosim za kakšno idejo.

Lp

Tud problem sem zacasno resil kar s teflonskim trakom, pa cez zimo zadevo ustimal. Eno sezono (2 menjavi) pa se je teflon cist OK obnesu.

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Popoldan grem gledat enga ZZRja 250.

Temo sem prebral od tam kjer so bili še tolarji in sem zasledil take in drugačne okvare. Dosti je pa napisanega tudi "če bi skrbel za motor... Neb crknu". Mal sem povprašal kolege ki so jih mel. Sicer že en čas nazaj ampak vseeno. Za porabo mi ni noben vedu povedat več. Na forumu sem pa prebral od 4do 8l :) ali mi lahko nekdo pove približno realno porabo?

Kako je pa s tistim večjim zobnikom spredaj? Tudi nekaj piše.

Objavljeno

poraba je do 4.5L , ne vem če mi je kdaj uspelo prit do 5. Če se voziš turistično je od 3 dalje tut 3.3 sm imel povprečje na začetku ko sem malo šparal motor ker nisem vedel v kakšnem stnaju je.

Pazi da ima motor dovol olja in ga lepo ogrej pred vožnjo. Poglej si na youtubu zvok ki ga ima motor če je veriga odmočnih gredi ohlaplna. Dugače pa če ob hladnem zagonu ima precej zvok kot kopačica in čok je izredno občutljiv glej da ne gre čez 3000 obratov med ogrevanjem.

 

LP

Srečno.

 

(sicer ne vem katerega greš gledat trenutno sem opazil na avto.net enega modrega ki zgleda še celo original barve)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!