Skoči na vsebino

Čelade v dežju, (rosenje vizirja, očal..)


hotschko

Priporočene objave

Nebom delal reklame za določeno čelado.Vse malo boljše čelade nove se nerosijo to ste verjetno vsi opazili ,začne pa se sčasoma rositi,takrat ni druge kot zamenjati vizir. Pri zelo skrbnem čišenju čelade vam bo vizir zdržal ca dve leti. S čiščenjem je pa takole :nikoli ne čisti z nikakršnimi topili , čistili ali s slino kot neketeri Tudi če kihaš ali kašljaš odpri vizir.Ćisti samo z mlačno ali mrzlo vodo -samo s papirjem najbolje z papirnatim robčkom,notranjo stran pa čim manj sevada samo voda in robček.Verjetno se vam zdi tole malo smešno ampak mi lahko verjamete preiskušeno, spremljam vsako leto kolesarsko dirko po Sloveniji največkrat po dežju !!!!!!!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pogledal stran od pinlock-a; na zalost za schuberth se niso slisali. :(

...

matr sem naiven............. ti imas pa dalec prevelik gobec, ker se spuscas v zadeve katere po tvojem pisanju sodec se sprobal nisi. sem imel na vec vizirjih montirane folije (tako fog city kot racer), katero sam nalepis (kar edino kar je mene motilo (in ce bi prebral moj post bi to mogoce opazil) je, da v dolocenih trenutkih pod dolocenimi pogoji vidljivost ni optimalna. ampak zate "strokovnjaka" je to nateg.

koliko kilometrov si ze naredil v dezji, nalivu, snegu, toci, megli, pri temperaturah okoli 0°C ?

ko se bo ta tvoja ciftra priblizala vsaj 50.000 se oglasi.

Točno to je mene motilo pri foliji - rahla zamegljenost občasno (pa ne od vlage ampak pač zaradi materiala), rositi pa se je čez čas, recimo po tričetrt ure v mrzlih in vlažnih pogojih, začela prav tako.

Schuberth pa ima svoje pinlocke, sem predlani kupil nov vizir, ki ima neke vrste pinlock že vgrajen. Rezultat ni optimalen, kot recimo pri nolankah (ki sem jih pa samo videl od zunaj, ker so mi premale), je pa bistveno boljši, kot s standardnim vizirjem brez vložka.

Vse to sem tudi že napisal v neki temi o rosenji vizirja (ne vem pa, če je bila ta).

Ko bom blizu 50.000 v dežju, se javim - verjetno čez kakih 20-30 let, ker raje vozim po suhem. :P (če bom dočakal seveda)

PS: za folijo iz glave ne vem, ko pridem domov, bom pogledal šlem, katera blagovna znamka je. Vem, da ni bila prav poceni, pri Habatu. Dopuščam možnost, da je nisem optimalno nalepil.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajata dva nacina kako prepreciti rosenje, fizikalni in kemicni.

fizikalni nacin proba odpraviti to tako, da se notranja povrsina vizirja ohladi do te mere, da vlaga v zraku kondezira na povrsini; to se doseze z dvojnim slojem (folija, pinlock, uvex vizirji, itd.) in vmesnim slojem zraka, kateri deluje kot izolator oz. termoizolacija.

kemicni nacin probava isti efekt doseci vecinoma tako, da se notranja stran prevlece z slojem, kateri preprecuje nastajanje majhnih kapljic, oz. jih takoj poveze v vecje kaplje katere lazje odtecejo z vizirja. zato je tudi potrebno veckratno ponoviti nanos kemikalije.

uvex ima med ostalim ogrevan vizir kot dodatno opremo. en najboljsih vizirjev sploh. manko: celada je s kablom povezana z elektricnim omrezjem motorja.

pod dolocenimi pogoji pa vsak sistem lahko zataji.

BTW brumer, mislim da schuberth ni ravno podpovprecna celada, tudi po ceni ne. so pa imele predlanske serije vizirjev S1 problem z nanoseno folijo. vseeno schuberthov sistem meni osebno ne odgovarja 100 odstotno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že čvekamo, pa še nekaj, kar sem čisto slučajno ugotovil. :o

Schubert S1, navaden vizir (brez Pin-Lock-a). Večer, hladno in takoj mi je začel od znotraj kondenzirati. Najprej sem ga preklel, potem bi ga vrgel stran, a ga med vožnjo nisem mogel, nato sem ga s prstom (rokavico) obrisal. In glej ga šmenta. Tam, kjer sem potegnil z rokavico, se ni več rosil. Imel sem občutek, kot da je znotraj vizir nekako "zamaščen". Doma sem vzel krpico, zbrisal z njega kondenz (zgladil), šel na cesto in (kakšnih 15 kilometrov) se ni več rosil. Bil sem silno presenečen.

Samo moja izkušnja! Probajte še vi!

Vse sem rešil v motorizmu (Razen d'narja)! Vizir me pa še vedno j*b*!

Lahko noč, pa dobro spite! :zzz: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, sedaj pa resno. Jabolka, krompir, cet, pril, milo, ... odpade pri novih vizirjih, ker imajo na notranji strani poseben premaz proti rosenju. Ta sredstva so se obnesla pri katrcah, fičotih, hroščih, ... in starih vizirjih. Vsa ta sredstva so agresivna zaradi kislin, saponinov in vsega ostalega kemijskega sranja. Samo si boste uničili premaz in bo še slabše. Tudi na zunanji strani uporabljajte samo papirni robec in mlačno vodo. Na zunanji strani je premaz proti praskam na vizirju.

Sam imam S1 in je najboljša rešitev v hladnem vremenu vindstoper podkapa potegnjena čez nos. S tem preprečim dihanje direkt na vizir in tudi del vlage pobere. Pa pri hitrostih pod 60 km na uro (križišča) ga malenkost odprem. Podkapa obenem prepreči, da bi me napihalo po sinusih.

Pinlocka pa še nisem kupil ali imel priložnosti sprobat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

jaz sem mel na svoji agv tisto univerzalno folijo zalepljeno..

kao pinlock varijanta le da je zalepljena na notranjo stran vizirja..

zadeva je delovala edino kaj me je od začetka motlo da se pač

vidi rob te folije kjer je zalepljena ampak tudi to se navadiš.

kupil pa sem jo v hein gericke.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Shoei Raid I in za njega ne obstaja (kar jaz vem) Pinlock. Obstaja kakšna druga (fizična) univerzalna rešitev?

Kaj pa , če kupiš pinlock in tista dva zatiča od nolana, zvrtaš luknjice na vizirju, in vse skupaj zmontiraš! Seveda imaš zraven eno nolanovo čelado, da vidiš kako je to narejeno pri njej! Jaz bi že naredil tako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Če zdrgneš vizir z tobakom se voda odbija in neb smel bit problemov, men so crknil brisalci na avtu sm to naredu pa se je dal normaln pelat.

Ali z jabolkom, če ne kadiš! :grim :010

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste se kdaj spraševali zakaj avtomobilski brisalci ob prvem nalivu delajo fenomenalno, kar odbijajo vodo s šipe, zelo lepo drsijo, potem pa po parih nalivih vedno slabše brišejo?

Namazani so z drobnim grafitnim prahom, ki se sčasoma spere dol. No, ta grafitni prah pa se dobi za drobiž v bauhausu. Za probat je. Mal enakomerno "popopraš" pa si dober za tisto turo....v teoriji. :D

Edini problem (v primerjavi z avtomobiskim vetrobranom) je, da zna rahlo abrazivno delovat, če besno drgneš mušice z vizirja po vožnji, ali če maš tisti naprstni brisalec, zato je po mojem najboljša varianta, da se izogneš mikropraskicam, da vizir enostavno opereš pod tekočo vodo.

Doma s pumpico od steleksa simuliraš pršenje najprej brez posipa, osušiš vizir, ga "popopraš", pa vidiš a odteka pršič kaj bolje, ko je "začinjen".

Dobra stran tega je, da se enostavno spere z vodo in košta 3eure embalaža, ki bo zadostovala za vsaj ene par sezon.

Če bom okol bauhausa bom kupil, pa stestiram na kakem kosu plastike. Po logičnem sklepanju bi moralo dobro delat, bom poskusil še spravit v prakso, pa poročam kako in kaj.

Popravljeno . Popravil bass
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js vizir pucam z unimi krpicami k so za očala pucat

v hoferju jih dobiš v eni škatlci 50 komadu

pa kaplice kar zdrsnejo z vizirja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rad uničil vezirja, tako da še vedno iščem kakšno drugo rešitev...

Vizir,ki se rosi je že vničen.Najbolje je,da si kupiš nov vizir,ki je fabriško zaščiten(pošprican) proti rosenju in ga NIKOLI z NIČEMER drugim nečisti kot samo mehki papir(sarvet-robček) navlaži z vodo in čimanj čisti sploh odznotraj,odzunaj pa malo bolj navlaži in nedrgni preveč,ker poškoduješ zunanjo zaščito.Vizir pa tako ali tako moraš na ca 2 leti zamenjat z novim.Vsi ostali pripomočki proti rosenju,razen te folije so neučinkoviti in neuporabni saj ti pomaga samo kratkočasno. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Shoei Raid I in za njega ne obstaja (kar jaz vem) Pinlock. Obstaja kakšna druga (fizična) univerzalna rešitev?

Na stari XR900 tudi nisem imel vizirja s pinlockom. Odnesel v štacuno kjer kupil čelado in mi je striček montiral pinlock (beri namontiral tiste štoplce).

BTW, se sploh ni videlo, da je dodatno in vizir s tem ni uničen.

@brumer: Shoei za to čelado nima vizirja, ki bi bil kompletni antigof. Oziroma, mislim, da Shoei sploh nima takih vizirjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Xlite 801rr pinlok, odlična rešitev vizir se ne zarosi niti po dežju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizir,ki se rosi je že vničen.Najbolje je,da si kupiš nov vizir,ki je fabriško zaščiten(pošprican) proti rosenju in ga NIKOLI z NIČEMER drugim nečisti kot samo mehki papir(sarvet-robček) navlaži z vodo in čimanj čisti sploh odznotraj,odzunaj pa malo bolj navlaži in nedrgni preveč,ker poškoduješ zunanjo zaščito.Vizir pa tako ali tako moraš na ca 2 leti zamenjat z novim.

yep.

Vsi ostali pripomočki proti rosenju,razen te folije so neučinkoviti in neuporabni saj ti pomaga samo kratkočasno. :whistle:

no ja, recimo da pinlock-sistem je zelo ucinkovit in uporaben. pa se dolgorocno deluje. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, recimo da pinlock-sistem je zelo ucinkovit in uporaben. pa se dolgorocno deluje. :naughty:

še vedno ti ostane da daš preprosto vizir dol iz čelade pa se nebo rosil :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pinlock je zakon, ce mene vprasate ... sam je treba z njim previdno ravnat ... jaz sem danes bil s svojim malo povrsen pri snemanju in se mi je odlomil eden zob :unsure: se dobro da se je spodnji ... ker pinlock lahko se zmeri sedi na zgornjem :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!