Skoči na vsebino

Ducati Monster 695 (2006-2008), Monster 696 (2008-)


Priporočene objave

Objavljeno

600, 620, 695, S2R, S4R so večna klasika, kateri bodo vedno nekaj posebnega, 696, 796....so novodobniki, boljši, okretnejši, zmoglivejši, samo bodo kljub temu stežka presegli klasiko Monstra prve serije.

@cikadina

Tale zna biti zanimiv, tudi cena je ugodna: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4699144

Objavljeno

gregc in fogy hvala. bo treba itak probat pa videt kako in kaj. upam da bo prej al slej motorcek pr hisi.

Objavljeno (popravljeno)

jaka sej vem da je prebarvan, sej piše, sicer pa ga ne mislim kar letet iskat.

glede krame jo je verjetno enako kot na a v t o .netu, kar se papirologije tiče jo je glih tolko kot pr nas, pač papir da je odjavljen pa prometno. homologacija je pač nujno zlo tistih 100€ (kar je itak legalna kraja denarja), glih na konec italije ga pa tudi ne bi šla iskat, tja do enih 400km (kar je skor isto ku če grem iz go v lendavo). tko da neki bolj poceni vseeno je. glede davka pa ko sm kupovala skuter je bil itak vključen v ceno, kako je če ga osebno se bom pa že pozanimala. pr nas teh monstrov praktično ni, zato pa jih tudi gledam dol. bi pa kot si sam svetoval vzela enega, ki je original brez kakih predelav. ta ta bel se mi je pa zdel lušn kot predelava.

S papirjem je malo več dela oz. zaupanja, saj mora biti kupoprodajna overovljena, za kar pa moraš imeti odprto občino in pa odjavljeno prometno ti more dat. Sam sem s enim prejšnjim motorjem imel sitnosti, saj sem ga prvič šel pogledat (500km) in ara, nato pa je uredil vse papirje in smo šli čez en teden po motor. Torej km x2. Meni je bilo vseeno malo lažje v SLO vse skupaj rihtat, ker se da z ljudmi več zmenit, al sm pa samo tako slučajno naletel.

Glede davka je pa tako, pri uvozu rabljenega malo starejšega motorja se sploh pozanimaj če je registracija pri nas možna, glede na euro standarde + obvezno je plačilo davka (DMV). Nevem točno mislim da je max 5%, je pa glede na kW.

Sam sem pripeljal 4 motorje iz IT, do 1.marca lani dokler plačila DMVja ni bilo. Ko sem letos kupoval motor sem ga raje v SLO vzel, manj komplikacij in pa stroškovno ko vse skupaj vržeš ni neke hude razlike. Pa še ko prodajaš veliko ljudi raje vidi napis kupljen v SLO, čeprav nima nekega pomena.

Pa srečen nakup in LP.

Popravljeno . Popravil Gizmo_
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Gizmo se strinjam da je v slo bolj enostavno. davka pride okrog 100€, pa kar je pole 100€ še homologacija. Bomo malo pogledali kako in kej. Kaj se bolj splača. Mislim cena je kot si sam reku tam, tam. Itak velja pogledat še kej tle ob meji, tle k jih prodajajo majo lahko kakega rabljenega pa ni na netu. Ker zdej res ne vem kam hodit,... tam v radiju enih 300km. Mogoče bo pa se kak lušn tudi pr nas najdu.

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

danes sem dobil predračun za servis motorja iz As Domžale :-) 

Vse kar lahko rečem je to, da so milo rečeno šaljivci :-) 

Iščem torej doberega mehanika za Ducati, ki bi mi naredil servis (menjava jermena in vse kar spada zraven). 

Hvala,

Robert

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 14. 3. 2016 at 15:18, DRVOWP pravi:

Pozdravljeni,

danes sem dobil predračun za servis motorja iz As Domžale :-) 

Vse kar lahko rečem je to, da so milo rečeno šaljivci :-) 

Iščem torej doberega mehanika za Ducati, ki bi mi naredil servis (menjava jermena in vse kar spada zraven). 

Hvala,

Robert

Dober mehanik je pri Yogiju v Vinski gori.

Ma italjane v malem prstu pa še cena je vredu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!