Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja tak ko si reku edina slaba stvar je da nima reduktorja usaj za moje pojme sam ma pa dost navora kar ga mal rešuje

Bom povedal, ko pridem iz Tunizije... :whistle:

Objavljeno
"cestni-đipi"

Za velike familije :hmm: :grim :grim :grim

Objavljeno

zakaj pa same jajce omenjate pa nobenega pravega SUV???? pa to so samo malo napihnjene cestne kinder jajčke! :BUA: :whistle:

Objavljeno

no, ka pa po twoje ni kinder jajčka .) :? .) :?

Objavljeno

Js bi dodal še ta tri :OK: (večji razred večja cena) :devil: .......... :worship: :worship: :worship:

post-9866-1141670408_thumb.jpg

post-9866-1141670514_thumb.jpg

post-9866-1141670573_thumb.jpg

Objavljeno

alo pa čaki mal , to je pa razred zase to pa res ne morš primerjat z RAv4 .) sam rav4 že nekak registriraš pa to, ko morš pa x5 na reg. pelat te pa že začne glava 3 mesce prej bolet pa servisi pa to to je čist neki druga to .)

Objavljeno

Fiftyč, ti ki si jih dodau spadajo u večji SUV razred. S temi so v razredu Ssangyong Rexton, Toyota Land Cruiser... Samo vozne lasnosti Rextona so :BUA: , po lastnih izkušnjah :blush: .

Objavljeno

Vem.....Sam ko sm pisu temo sm napisu Toyota RAV4 potem pa so jo spremenil v SUVs zato bi lahk tud mal telele dodal :hmm: :OK: ......Bi potem primerjal še toyoto land cruiser in pa Rextona :naughty:

post-9866-1141676266.jpg

post-9866-1141676343.jpg

Objavljeno

Land Cruiser...

ne mešat zdej vsega kar se po obliki zdi "cestni đip" v eno temo... ker potem lahko damo sem noter tudi humwyja, pa landroverje, pa UAZe, pa pol ko smo že pri tem pa še Kamaza in Tatro...

Objavljeno

Ta dva bosta kr ured pa še bemwa pa touareg in ML...... :OK: :devil:

Objavljeno

Naslov teme se je sicer vmes spremenil, pa vendar. Čez vikend sem naredil par 100 km z RAV 4. Z močnejšim od obeh dizlov in najvišjo stopnjo opreme.

Na kratko, avto me je povsem razočaral.

+

solidna oblika

razmeroma prostorna notranjost

bogata serijska oprema

(za SUV) preglednost iz vozniškega sedeža

-

motor - do 2000 1/min praktično mrtev, kje se skrivajo vsi tisti konji mi ni uspelo izvedeti. Avto je sicer res težak, pa vendar

neverjeten hrup - motor, razni črički po vozilu, veter ob karoseriji,

menjalnik - škrtal!!!, dolgi hodi, ročica kot pri stari Ladi,

sedeži - manjka 10 cm sedalne površine,

ESP - zagrabi, ko je že prepozno,

...

Seveda je ocena izrazito osebna, subjektivna, pristranska,....

Objavljeno

alo pa čaki mal , to je pa razred zase to pa res ne morš primerjat z RAv4 .) sam rav4 že nekak registriraš pa to, ko morš pa x5 na reg. pelat te pa že začne glava 3 mesce prej bolet pa servisi pa to to je čist neki druga to .)

če imaš denar za X5 potem te registracija ne boli, razen če si eden tistih predstavnikov, ki se zakreditirajo za tak avto potem pa nimajo za svež kruh <_<

"pravi" SUV so ML, X5, Cayene,....... ostalo se wannabe terenci, ki so jih spretni marketingarji poimenovali "nižji razred SUV". po mojih izkušnjah z tem razredom se pridružujem mnenju Delphi-ja, da o katastrofalnih "avtomatskih" 2W-4W pogonih ki jih ima večina na govorimo.

Objavljeno

Cayene = terenec??

Huh, bo ttreba res definirat o kakšnih vozilih govorimo...

Objavljeno

Cayene je SUV (ali wannabe terenec kot jim jaz rad rečem) in po terenskih voznih sposobnostih sigurno pred RAV4 & ostalimi kindej jajčkami. Land Cruiser kot je nekdo napisal pa definitivno ni SUV in ga tudi nobeden ne uvršča v to klaso. .)

Objavljeno (popravljeno)

Land Cruiser...

ne mešat zdej vsega kar se po obliki zdi "cestni đip" v eno temo... ker potem lahko damo sem noter tudi humwyja, pa landroverje, pa UAZe, pa pol ko smo že pri tem pa še Kamaza in Tatro...

Tudi tale je, vsaj po nazivu, SUV....

Lamborghini LM002 SUV

post-467-1141732719_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Ja, veliko jih je, tehle škatl.... :fredy:

In če verjamemo Thundercatovemu linku, spadajo med SUV tudi:

Moskwitch 410, Toyota Land Cruiser, Lada Niva, pa tudi vsi modificirani dirkalniki za Paris Dakar.

Wikipedia = zakon :slap: :slap: :slap: :slap: :slap:

SUVs are often used in places as the Australian Outback, Africa, the Middle East, and most of Asia, which have limited paved roads and require the vehicle to have all-terrain handling, increased range, and storage capacity. The low availablity of spare parts and the need to carry out repairs quickly allow model vehicles with the bare minimum of electric and hydraulic systems to predominate. Typical examples are the Land Rover, the Toyota Land Cruiser and the Lada Niva.

SUVs are also used to explore off-road places otherwise unreachable by vehicle or for the sheer enjoyment of the driving....... SUVs also take part in races, most famously in the Paris-Dakar Rally, and the Australian Safari.

Preden začnemo "ta je za en k?$?#", "ta je the best", moramo najprej ugotovit, kakšni so naši nameni z vozilom... pol pa naprej..

post-1-1141733869.jpg

Objavljeno

suv = sports utility vehicle = vozilo za športno rabo (recimo)

to je verjetno lohk vse - od stunanega jugeca do toyote LC... ampak marketingarji so tako označili pohabljene terence, ki so primerni za udobno in "malce višje sedimo, kot pa vi" šminkiranje po mestu, v katere lahko morda celo nabašemo tudi blaten bicikl ali kaj podobnega (le malo ljudi to zares naredi). Je tudi Kangoo SUV? ;)

PS: še mal poučnega branja ;)

Objavljeno

Preden začnemo "ta je za en k?$?#", "ta je the best", moramo najprej ugotovit, kakšni so naši nameni z vozilom... pol pa naprej..

Bravo Noise, to je pravilna ugotovitev... :OK: Najprej ugotovi, zakaj rabiš avto, potem pa kupi. Mene tko al tko vsi buzerirajo, zakaj sem kupil RAVa namesto Cruiserce... pa če je RES ne rabim... Klinc, v Tuniziji bo pa tudi RAV dober za to, kar jaz hočem.. ;)

Na kratko, avto me je povsem razočaral.

motor - do 2000 1/min praktično mrtev, kje se skrivajo vsi tisti konji mi ni uspelo izvedeti. Avto je sicer res težak, pa vendar

neverjeten hrup - motor, razni črički po vozilu, veter ob karoseriji,

menjalnik - škrtal!!!, dolgi hodi, ročica kot pri stari Ladi,

sedeži - manjka 10 cm sedalne površine,

ESP - zagrabi, ko je že prepozno,

Zanimivo... jaz pa, komurkoli posodim avto, je prav prijetno presenečen in navdušen. Je pa res, da je bencinar s 150 konji in ne traktor... :devil: Vzorec narejen na cca. 10 ljudeh - od njih samo eden ni bil ne vem kako navdušen. :D

Ampak avto pa ni težak, saj ima za SUVa kar normalno kilažo 1300 kil. Je pa 3 vratni, 5 vratni ima najbrž še malo več kilc...

Samo si moral pa dobiti res škart, ker moj po 4 letih nima čričkov, hrup vetra je za škatlo normalen, menjalnik ne škrta nič, ESP-ja pa nimam... :whistle:

...RAV4 & ostalimi kindej jajčkami.

Ehehehe.... Pervy, se boš moral enkrat sam peljati, pa boš ocenil... ;) Sta ta mali kinder jajček peljala dva offroadarja in sta bila presenečena, da to govno tako dobro vleče v klance in blato... in to brez reduktorja... pa še sklopka ne smrdi... ;) Upam samo, da bo tako tudi po Tuniziji... :whistle: Je pa res, da avto ni tako visok kot ostali terenci, kar je pač minus... ga pa kratka medosna razdalja rešuje...

Objavljeno

prvič slišim da je nekdo razočaran na rav4 :blink: kr do zdej so ga vsi hvalil kak je dobr avto pa tut sam sm vidu da je res vredu ne wem kakšno rav4 si ti furu to :? al je mela 300 000 prevoženih al je pa zjahana do amena :? ne wem no :(

moje mnenje .)

Objavljeno (popravljeno)

Ko sm se js pelu me je navdušlo :OK: ......Ne vem pa res kej si mislijo uni k pravjo da je za nč :blink: ...Sam ni tko visok ane :huh: ampak dobr pa je :OK:

Popravljeno . Popravil fiftyč
Objavljeno

Zanimivo... jaz pa, komurkoli posodim avto, je prav prijetno presenečen in navdušen. Je pa res, da je bencinar s 150 konji in ne traktor... :devil: Vzorec narejen na cca. 10 ljudeh - od njih samo eden ni bil ne vem kako navdušen. :D

Ampak avto pa ni težak, saj ima za SUVa kar normalno kilažo 1300 kil. Je pa 3 vratni, 5 vratni ima najbrž še malo več kilc...

Samo si moral pa dobiti res škart, ker moj po 4 letih nima čričkov, hrup vetra je za škatlo normalen, menjalnik ne škrta nič, ESP-ja pa nimam... :whistle:

Še enkrat poudarjam, da gre pač za subjektivno mnenje. Mogoče sem enostavno preveč pričakoval od avta, ker sem pred leti vozil predhodnika (bencinar, 5 vrat) in bil nad njim navdušen.

Toyotina nemška spletna stran pove, da znaša teža praznega vozila RAV 4 5-Türer 2.2 D-4D 4x4 6-Gang: 1660 kg - 1715 kg. V praksi zna priti še kakšna kila zraven.

Kar se zjahanosti tiče. Ne vem, števec kilometrov je kazal dobra 2 jurčka.

Pa še eden, ki se glede motorja in menjalnika strinja z mano:

Großer Motor, große Hoffnung: Nach Toyotas Wünschen soll der Top-Diesel mit 177 PS den Hauptanteil im Verkauf stellen. Mit 400 Newtonmetern Drehmoment legt die 2,2-Liter-Maschine auch ordentlich los – dies allerdings in einem recht schmalen Drehzahlband von 2000 bis 2600 Touren. Darunter ist nichts, darüber wenig los. Wer den kräftigen Durchzug genießen will, muss also oft schalten, was mit dem knochigen Sechsganggetriebe nicht unbedingt ein Vergnügen ist.

DELPHI

Objavljeno
Großer Motor, große Hoffnung: Nach Toyotas Wünschen soll der Top-Diesel mit 177 PS den Hauptanteil im Verkauf stellen. Mit 400 Newtonmetern Drehmoment legt die 2,2-Liter-Maschine auch ordentlich los – dies allerdings in einem recht schmalen Drehzahlband von 2000 bis 2600 Touren. Darunter ist nichts, darüber wenig los. Wer den kräftigen Durchzug genießen will, muss also oft schalten, was mit dem knochigen Sechsganggetriebe nicht unbedingt ein Vergnügen ist.

Dej kej to pišeš po nemško :blink: :devil: :devil: :devil:

Objavljeno

Samo Hyundai pa Kia imata enake motorje in v kvaliteti mislim da je Kia malo boljša od Hyundaia, usaj novi modeli. Tucson pa Sorento nista v istem razredu. S Tucsonom je Sportage. B)

jz sm reku za tuscona pa rav 4 ne pa tuscona in pa sorento...

Kapiš? :devil:

Naslov teme se je sicer vmes spremenil, pa vendar. Čez vikend sem naredil par 100 km z RAV 4. Z močnejšim od obeh dizlov in najvišjo stopnjo opreme.

Na kratko, avto me je povsem razočaral.

+

solidna oblika

razmeroma prostorna notranjost

bogata serijska oprema

(za SUV) preglednost iz vozniškega sedeža

-

motor - do 2000 1/min praktično mrtev, kje se skrivajo vsi tisti konji mi ni uspelo izvedeti. Avto je sicer res težak, pa vendar

neverjeten hrup - motor, razni črički po vozilu, veter ob karoseriji,

menjalnik - škrtal!!!, dolgi hodi, ročica kot pri stari Ladi,

sedeži - manjka 10 cm sedalne površine,

ESP - zagrabi, ko je že prepozno,

...

Seveda je ocena izrazito osebna, subjektivna, pristranska,....

To da je motor do 2000 rpm mrtev ti verjamem, to je pač "turboluknja" .)

Cayene = terenec??

Huh, bo ttreba res definirat o kakšnih vozilih govorimo...

Cayenne je SUV. Če pa govorimo o off road zmogljivostih je pa Cayenne 100 % terenec.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!