Skoči na vsebino

SUVs


Ćardak

Priporočene objave

Cayenne je pa res terenc :yes: ko sm gledu neko oddajo o avtih ga je kazalo in njegove sposobnosti :OK: pa so se pelal čez potok, ............. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SUV kot sam ni narejen za nevem kakšne off road podvige .) je narejen za to da se lahko družina ob koncu tedna odpravi recimo na kakšen izlet po kakšnih slabših cestah, hkrati pa na avtocesti ne zaostaja za navadnimi osebnimi vozili.

Če pa prašate mene, pa folk kupuje SUV-je za šminkeraj (beri: nek se vidi raskoš) poznam primere iz prakse .) in njihovi suv-ji so bili na največji preizkušnji ko je v Ljubljani zapadlo pol metra snega in so bile vse ceste zasnežene, zahvaljujoč zimi in komunali <_< .

Cayenne je pa res terenc :yes: ko sm gledu neko oddajo o avtih ga je kazalo in njegove sposobnosti :OK: pa so se pelal čez potok, ............. ;)

Top gear ? :)

Popravljeno . Popravil GregorT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni Cayenne in Tuareg praktično isto kar se tehnike tiče? Vem da se ortodoksni porsche fani zgražajo nad "porschejevim tuaregom". Če imata res precej skupnega čisto verjamem da bi bil Cayenne zmožen marsičesa, se ve s terenskimi platišči in pnevmatikami. Tak kot je skuša biti prefin za karkoli.

Aja, pa preden mi začne kdo razlagat da ima Cayenne drugačne motorje itd. - kar sem mislil rečt je da se mi zdi verjetno da sta zadevi na isti osnovi, podvozje itd. Tako kot je Mazda 3 v bistvu Focus in Saab uporablja vectrino osnovo, GM koncern pač ... Takih primerov je še polno.

Popravljeno . Popravil cyc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cayenne je pa res terenc :yes: ko sm gledu neko oddajo o avtih ga je kazalo in njegove sposobnosti :OK: pa so se pelal čez potok, ............. ;)

Cayenne - predvsem model Turbo je eden najmočnejših terencev in prav ta moč mu daje dobre vozne lastnosti.

Samo za primer: velika blatna luknja

Puch (spada med hard terence - pa sem jih že veliko vozil) bi se vkopal vanjo, Cayenne bi jo pa "preletel" s fulll powerjem in niti ne bi imel časa, da bi se notri zakopal. Podobno kot uni home made terenci z Islandije.

Kaj pa je sploh hard terenec?

Avto z odličnimi terenskimi voznimi lastnostmi ali avto s trdim plehom, da se ne pozna vsaka buška od veje, avto, ki ga lahko od notri opereš s šlaufom,..... ?

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SUV kot sam ni narejen za nevem kakšne off road podvige .) je narejen za to da se lahko družina ob koncu tedna odpravi recimo na kakšen izlet po kakšnih slabših cestah, hkrati pa na avtocesti ne zaostaja za navadnimi osebnimi vozili.

Ok, poglej unga Lamborghinija, ki sem ga prilimal ... tisto ni off-road podvig? In celo uradno mu je ime SUV ... ;)

pa na samuraja, pa na nivo, pa tako naprej ... vse ste podabli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, poglej unga Lamborghinija, ki sem ga prilimal ... tisto ni off-road podvig? In celo uradno mu je ime SUV ... ;)

pa na samuraja, pa na nivo, pa tako naprej ... vse ste podabli

Dej še mal se pozanimaj o tvojem Lamobrghiniju .....

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej še mal se pozanimaj o tvojem Lamobrghiniju .....

Tadej

zagotovo misliš to, da je totalno neadekvaten v konkurenci pravih off-road vozil itd. in da je navadna šminka? ;-)

PS: ni moj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

landy defender, jeep. sicer izgledajo grand cherokee in podobni bolj kot suv, vendar mora vsak model uspesno opraviti rubicon trail.

novega tuscona sem nedavno vozil. za 1700+ kilsko mrcino z dizlom zelo poskocen - 6 prestav.

vsecen in ne predrag.

stari kia sportage je bil harcore offroader, dva novinarja nemske revije offroad sta ga pred leti v vec ali manj serijskem trimu gnala od berlina do wroclaw-a (ce komu ta reli nic ne pove, je eden tezjih).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa prašate mene, pa folk kupuje SUV-je za šminkeraj (beri: nek se vidi raskoš) poznam primere iz prakse .) in njihovi suv-ji so bili na največji preizkušnji ko je v Ljubljani zapadlo pol metra snega in so bile vse ceste zasnežene, zahvaljujoč zimi in komunali

Ehehehehe.... razkoš gor ali dol (verjamem, da si kdo kupuje SUVe zaradi tega), ampak ko so drugi stali, sem se jaz fletno peljal po snegu... :whistle: ... pa robo smo tudi vozili z mojim avtom, ker drugi niso več potegnili v sneženi breg... pa druge smo tudi potiskali, ko ni več šlo... itd. ipd... .) takrat ni nihče mislil, da je SUV šminka, ampak prav fletno vozilo za premagovanje cestnih težav... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cayene = terenec??

Huh, bo ttreba res definirat o kakšnih vozilih govorimo...

Če Porsche Cayene ni terenec, potem tudi Suzuki Hayabusa ni motor. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Je terenc in pika ni kej govort da ni :devil:

Popravljeno . Popravil fiftyč
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa robo smo tudi vozili z mojim avtom, ker drugi niso več potegnili v sneženi breg... pa druge smo tudi potiskali, ko ni več šlo... itd. ipd... .) takrat ni nihče mislil, da je SUV šminka, ampak prav fletno vozilo za premagovanje cestnih težav... :D

Ne zdej mešat jabuk pa hrušk. Verjetno v snežni breg niso potegnili 2WD avti in ne 4 WD.....

Verjetno je bilo s šminko mišljeno, da je šminka med terenci in ne med ostalimi avtomobili. Vozilo 4 WD je lahko še taka šminka, pa ima glede vožnje po snegu v klanec bistveno boljše vozne sposobnosti od 2 WD avtomobilov.

Kolikor sem imel pred leti možnost spoznavati prve RAV 4 pa tudi glede voznih lastnosti niso bile šminke. Imeli so priključljiv prvi pogon (sredinskega difa sploh niso imeli, le togo sklopko - ta pa deluje kot dif s 100 % zaporo) in še v zanjem difu so imeli možnost vključitve zapore. Se pravi, da so se v blatu, snegu,... vedno vrtela vsaj tri kolesa.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Porsche Cayene ni terenec, potem tudi Suzuki Hayabusa ni motor. :lol1:

je, ampak verjetno ga ni za kovat v najvišje zvezde... bo obstal marsikje, kjer bo kaka Lcjka še naprej rinla ... pa stari rover ... ampak - pač, trg je segmentiratn, izdelovalci pa iščejo zase optimalne tržne niše. tudi z vgrajenimi agregati se prilagajajo ciljni publiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo dodam še jaz. Marsikdo se dela norca iz teh SUV-ov, češ, to so jajca, pravi terenci so defender, puhi, potem malo bolj civilni land cruiser, patrol. terrano...To je res, če govorimo striktno iz stališča terenskega avtomobila. Meni se pa zdi, tako kot pri vsaki stvari, da se je najprej potrebno vprašati, zakaj bomo tak avto uporabljali. In če je to pretežno cesta(80-90%) in tisto nekaj malega snega pozimi, so SUV-i kar dobra izbira. Čeprav se strinjam z nekaterimi tukaj, da so suvi-i trenutno modna muha in se zato kupujejo in ne toliko zaradi njihove malo širše uporabnosti. No ravno poznam možakarja, ki je kupil RAV4 samo s fiksnim zadnjim pogonom(niti nima možnosti vključiti 4x4). No on to opravičuje s tem, da sedi višje, kot pri navadnem avtomobilu. Tudi to je res+malo boljša preglednost iz avtomobila. No skratka, če ima kdo vikend na kakšenm hribčku, se rad odpravi smučat , je malo hribolazca in se je potrebno pripeljat do izhodišča, so SUV-i kar prava izbira. Še toliko bolj, če upoštevamo tudi to, da se na cesti peljejo skoraj kot ''običajni'' avtomobili in ne tako robato, kot malo bolj terenski bratranci.

In še malo mojega razmišljanja...

Bolj se mi zdi problem današnje družbe, da če hočeš bit ''in'' , moraš imeti vse nartabulš. Moreš imeti cestaka z 200KM in vozit na koleno(če ne, si softič), obvezno moraš imeti dizla, ki pije okol 6l(ali manj), tudi če narediš samo 15k km letno, če nimaš bicikla za vsaj 300k sit si spet softič, če.....Me razumete?? Ljudje se danes več ali manj ne sprašujejo več kaj dejansko potrebujejo ampak, kako bodo zadostili kao sodobnim družbenim ''normam''. In SUV-i so za marsikoga(ne pa za vse) spet samo zadoščenje po velikem, večjem, največjem, čeprav že redko vidiš avtomobil, da bi notri sedeli trije.

Dost bo za danes :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo dodam še jaz.

Se strinjal kar si povedal.

Če potegnemo neko bistvo SUV združuje v sebi del osebnega avtomobila in del terenca. Ni ne čisti avto "cestak" ni ne čisto pravi terenec. Pač neki kompromis.

Me zanima, če bi v SLO vpeljal avstrijski način registracije motornih vozil (tri vozila na eno zavarovalno polico in tablico), koliko ljudi bi se odločilo, da bi namesto SUV imeli raje dve vozili. Enega čisto osebnega za vsakodnevne vožnje z malo porabo goriva in enega čistega terenca s katerim bi se vozili na vikend v vinograd, pozimi na smučanje, poleti na morje z vso kramo.

Npr. za osebni avtomobil fiestica, za terenca PUCH.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjal kar si povedal.

Če potegnemo neko bistvo SUV združuje v sebi del osebnega avtomobila in del terenca. Ni ne čisti avto "cestak" ni ne čisto pravi terenec. Pač neki kompromis.

Me zanima, če bi v SLO vpeljal avstrijski način registracije motornih vozil (tri vozila na eno zavarovalno polico in tablico), koliko ljudi bi se odločilo, da bi namesto SUV imeli raje dve vozili. Enega čisto osebnega za vsakodnevne vožnje z malo porabo goriva in enega čistega terenca s katerim bi se vozili na vikend v vinograd, pozimi na smučanje, poleti na morje z vso kramo.

Npr. za osebni avtomobil fiestica, za terenca PUCH.

Tadej

Se strinjam, to o porabi goriva, pa zavzemajo doost placa, pa v 90 % vidimo v lj da se v njem pelje samo ena oseba. To se mi zdi res neumno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zdej mešat jabuk pa hrušk. Verjetno v snežni breg niso potegnili 2WD avti in ne 4 WD.....

Verjetno je bilo s šminko mišljeno, da je šminka med terenci in ne med ostalimi avtomobili. Vozilo 4 WD je lahko še taka šminka, pa ima glede vožnje po snegu v klanec bistveno boljše vozne sposobnosti od 2 WD avtomobilov.

Ne mešam jabolk in hrušk, samo odgovarjam, da v takem primeru pride prav 4WD in višji "stav" na cesti. Se pravi: ko avto, ki ima 10 cm "trebuh" od tal rine z 2WD po snegu, ne pride daleč... ko sem pa jaz s 17 cm od tal in 4WD ril, pa je šlo.. .;) In če bi imel isti avto 4WD, bi priril malo dlje, ampak bi mu trebuh prav tako prej ansedel. Torej je višji trebuh kar koristen in recimo RAV ima višji trebuh. Seveda pa ima recimo Cruiserca 25 cm velik trebuh... in pride še dlje...

Me razumete??

Popolnoma... :OK: Kupovati avto samo zato, ker je "in", je kretenizem prve vrste. Najprej se moraš vprašati, ZA KAJ boš avto potreboval. tako sem se recimo jaz odločil raje za cestnega terenca, ker ne potrebujem terenca za vsak dan, ampak samo občasno, večino se pa vozim po cesti. In kompromis se mi zdi idealen.. :grim

Me zanima, če bi v SLO vpeljal avstrijski način registracije motornih vozil (tri vozila na eno zavarovalno polico in tablico), koliko ljudi bi se odločilo, da bi namesto SUV imeli raje dve vozili.

Jaz gotovo... tako kot si rekel: nekaj za poceni prevoz od točke A do B, en za v hosti, pesek in hrib, tretji pa za pisto oz. športne aktivnosti... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en za v hosti, pesek in hrib, tretji pa za pisto oz. športne aktivnosti... :D

Četrti........ (enoprostorec) pa za na morje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Subaru Forester...

IPB Image

Boxer motor, zanesljivost, tradicionalni subarujev awd pogon, nizko težišče - odlična lega na cesti... Kaj češ bolšga. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!