SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 22, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2007 Verjemi, da je 25KW zadosti. V vožnji v dveh in ob prehitevanjih. 170km/h je tudi veliko veliko preveč za motoriste in za naše ceste. Kogarkoli lahko prehitim v sekundi ali dveh, 160 km/h v klanec v dveh tudi gre. A je potrebno več ? Kw niso nevarni, a za začetnika, ko pride z "karjole" na 100konjev pride naravnost v nebesa. In redkokateri, četudi govori, se ni sposoben obnašat zrelo, z tako močjo. Tudi sam sem bil naiven, a k sreči je šlo lepo skozi. Šele sedaj razumem besede forumašov z dolgo m. kariero, veliko izkušnjami, a sem bil preveč naiven, da bi poslušal. Motor ni za vsakega, tako pravijo.. Pa še res je, mislim, da sem dovolj povedal......
mare9011 Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Imam vprašanje in sicer blokirov bi yamaha r1 98 letnik, blokado se dobi pri šternu kjer so mi rekli da je končna okoli 150-160kmh, je kdo od vas že blokirov 1000ccm motor? je kej razlike med 600ccm v navoru in pa koliko dejansko motor potem še gre, recimo pospeški motor sem že vozil tak kot je tako da vem česa je sposoben, koliko sekund recimo traja pospešek od 0-100 pri 25kw in pa če se še lahko prehiteva v višjih prestavah pri manši hitrosti.?? lp mare
JeRn3j Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Imam vprašanje in sicer blokirov bi yamaha r1 98 letnik, blokado se dobi pri šternu kjer so mi rekli da je končna okoli 150-160kmh, je kdo od vas že blokirov 1000ccm motor? je kej razlike med 600ccm v navoru in pa koliko dejansko motor potem še gre, recimo pospeški motor sem že vozil tak kot je tako da vem česa je sposoben, koliko sekund recimo traja pospešek od 0-100 pri 25kw in pa če se še lahko prehiteva v višjih prestavah pri manši hitrosti.?? lp mare poglej zadeva je enaka kot pri 600ccm ... ima isto konjev, le navora je malenkost več... ampak ti povem da te "blokade 25kw" tud niso tak "švoh" , tko da če nisi nek strasten dirkač se da zelo lepo peljat, tudi navora je dost, ker motor (600ccm) že pri 5000rpm začne lepo vlečt, tukaj je pa enako... res pa je da ni niti primerjave z odprto zadevo. od 0 - 100 ne rabi veliko, vendar ti še enkrat povem da ni primerjave z odprto zadevo :) res pa je da pri hitrosti nad 120km/h postane zelo moreče ker ne gre nikamor.
Igorr Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 (popravljeno) Po mojem mnenju, bi se tisočaki na 25kW morali bolje obnašati kot šeststotaki na 25kW. Ravno v navoru je hec- pomoje. Popravljeno Januar 24, 2008. Popravil Racon
mare9011 Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 mene nič ne moti 110kw apmak v primeru da povzročim prometno nesrečo z hujšim izidom mi bo še dolgo žau kar se pa lahko zgodi vsakemu kadarkoli na cesti.. zato me je zanimalo ce so pospeški okoli 6s do 100kmh, da ne bom že iz štarta težko dohajal kakšen športn avto,.. od 120kmh naprej pa verjetno igra kakšno vlogo navor kerega ima 1000ccm pri nižjih obratih bistveno več od 600ccm, ker pri blokadi omejijo odperanje lopute in stem zmanšajo hod ročke se mašina verjetno zavrti do manših obratov, tako da je mogoče malo bolj živahen od 600ccm? lp mare
Stric Burek Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Če ima 25KW ima 25KW, pa če je 4000ccm. Čisto možno je da bi šla 600ccm bolj, ker je lažja. Je pa pr litrci več navora.. Do 100km/h imaš okrog 5-6s, tako na oko rečeno. Bolj 6 kot 5
mare9011 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 kw so seveda isti vendar litrca ni dosti tezja od 600ccm in pa navor ima dosti pomena in ga je kar dosti vec kot ga ima 600ccm sicer pa ko naredim blokado pa lahko naredimo test in boš videl da se navor pri nizkih obratih dosti pozna. lp mare
JeRn3j Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 kw so seveda isti vendar litrca ni dosti tezja od 600ccm in pa navor ima dosti pomena in ga je kar dosti vec kot ga ima 600ccm sicer pa ko naredim blokado pa lahko naredimo test in boš videl da se navor pri nizkih obratih dosti pozna. lp mare poglej kojnev je še vedno samo 35 in to je to... če bo šla r1 ka kaj več bo to cca. 10km/h ... ninja 600 gre okol 160 ... tko da več kot 170 nebi smela r1 ka it.
Igorr Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 poglej kojnev je še vedno samo 35 in to je to... če bo šla r1 ka kaj več bo to cca. 10km/h ... ninja 600 gre okol 160 ... tko da več kot 170 nebi smela r1 ka it. Niti se ne gre tako za končno hitrost, kot se gre za obnašanje mopeda v nizkih obratih. Pomni- gas lahko zavrtiš manj, če imaš blokado. Pri litrci bo za npr. 0,5cm obrata motor bolj poskočil, kot pa pri nekemu šeststotaku. In če imaš ti manj hoda ročice pri šeststotaku, boš tudi počasneje oz. sploh ne boš prišel do tistih obratov, ko moped eksplodira.
mare9011 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 to sem imel tudi jaz v mislih pač litrca je bol poskončna že pri nizkih obratih,če imaš vgrajeno blokado se pa tako in tako ne zavrti do konca sepravi da verjetno pride do večjega izraza motor z več navora kajti z omejitvijo kilovatov se zmanšujejo tudi obrati kateri so pa za 600ccm motor dost pomembni, ker šele takrat te motorji dobijo na navoru. p.s. teže sicer ni napisane v kartončku ampak sem jo izračunal z podatkom kw/kg natančneje pride slabih 188kg. lp mare
condor Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 poglej kojnev je še vedno samo 35 in to je to... če bo šla r1 ka kaj več bo to cca. 10km/h ... ninja 600 gre okol 160 ... tko da več kot 170 nebi smela r1 ka it. Yamaha FZ6-S po podatkih proizvajalca blokade gre maximalno 149 km/h
mare9011 Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 burek verjetno ni mislil da bi mu ribnila 600totka in je zato vgradil blokado, ampak se ti ni treba bati da bii ti ribnil motor tako kot se pri 125ccm motorju to hitro zgodi, to je ena od prednost 600ccm z blokado. za yamaho naj bi bila hitrost 150-160km/h odvisno od tipa blokade točno pa zve ko jo naročim. lp
Stric Burek Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Na moji blokadi na Gixxerju 600 99' je pisala max hitrost če se ne motim 151km/h. Šel je pa po ravnini na avtocesti, sklonjeno, nekaj čez 170km/h. Pospeški pa zadovoljivi. Za se navadit motorja(seveda če nisi Nejkoo) je čist OK. Ampak saj res, zakaj bi se 2× učil, če se lahko samo 1×? Hail-vsem jurjake v roke, po možnosti s turbino. Da bomo šli lohk pol kr direkt v motoGP Rossija in Stonerja peljat na WC :whistle:
JeRn3j Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) Če je ne izkoristiš zakaj si si potem kupu tak motor? Sam sebe izpodbijaš človek. Zakaj sem sam imel zablokirano 600? Ker sem dejansko mel manj stroškov kot s 125ko. Pilo ni skor nič, šlo je boljše, mel sem boljše gume, boljše zavore in nobenega straha da bo kaj ribnlo. Eni res ne vidite prav daleč... si meu blokirano ja... neki cajta že :D walls have ears my friend :P Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil JeRn3j
JeRn3j Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) Niti se ne gre tako za končno hitrost, kot se gre za obnašanje mopeda v nizkih obratih. Pomni- gas lahko zavrtiš manj, če imaš blokado. Pri litrci bo za npr. 0,5cm obrata motor bolj poskočil, kot pa pri nekemu šeststotaku. In če imaš ti manj hoda ročice pri šeststotaku, boš tudi počasneje oz. sploh ne boš prišel do tistih obratov, ko moped eksplodira. voziš zablokiranega 600 taka...? mogoče 1000aka?? si že kdaj vozil katerega od teh dveh? no če si že probal, zablokiranega sigurno nisi. ne pametovat ker ne veš o čem govoriš... pa nebi o 0.5 cm obrata, ker celoten gas pri 600 se ne zavrti za več kot 1,5cm... torej se pri r1 ki zavrti za 1cm - ... do obratov pri katerih motor explodira pa seveda nikoli ne boš prišel... res je da ima r1 ka veliko več navora, vendar ima tud i 20 kil več... konjev pa ima isto (zablokirana) ... torej je razlika MINIMALNA! aja drgač mam jst zablokirano tko da ne govort da ne vem kaj govorim .) Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil JeRn3j
JeRn3j Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 to sem imel tudi jaz v mislih pač litrca je bol poskončna že pri nizkih obratih,če imaš vgrajeno blokado se pa tako in tako ne zavrti do konca sepravi da verjetno pride do večjega izraza motor z več navora kajti z omejitvijo kilovatov se zmanšujejo tudi obrati kateri so pa za 600ccm motor dost pomembni, ker šele takrat te motorji dobijo na navoru. p.s. teže sicer ni napisane v kartončku ampak sem jo izračunal z podatkom kw/kg natančneje pride slabih 188kg. lp mare r1 ka doseže pri 3500 rpm 35 konjev ninja pa baje pri 8.800 rpm... pa še enkrat ne tlele pametovat vidva usak v svojo stran... noben od vaju se najbrž še ni peljal z zaprto 600 ko ... tako da prosim se zadržita takih pridig. Yamaha FZ6-S po podatkih proizvajalca blokade gre maximalno 149 km/h no men piše u homologacijskem kartončku 175 kar sicer dvomim da je res :whistle:
JeRn3j Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) burek verjetno ni mislil da bi mu ribnila 600totka in je zato vgradil blokado, ampak se ti ni treba bati da bii ti ribnil motor tako kot se pri 125ccm motorju to hitro zgodi, to je ena od prednost 600ccm z blokado. za yamaho naj bi bila hitrost 150-160km/h odvisno od tipa blokade točno pa zve ko jo naročim. lp spet kozlarije trošiš blokada je blokada... pa če je mehanska , električna , omejevalska, plehasta, plastična, lesena, papirnata bilo kaka usaka ti bo moped omejila na 35 konjev in 69nm pri 3500 rpm na kolesu. ti pa misliš da ena blokada da 150 končno spet druga 180 sanja svinja kukuruz... 170+ neboš z blokado nikoli videl. Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil JeRn3j
mare9011 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 blokada je že res blokada in ti da vn 25kw pa nism nč omenju kakšna bo končna ,ampak sm reku da mi je pri šternu dau podatek da je končna 150-160km/h točno kakšna je pa omejitev pa zvem ko jo naročijo
mare9011 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 kar si pa ti dones ponoč sanju o 150 ena 180 pa nisi slišov od mene. lp mare
shark90 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 zanima me če po 18 letu dobim izpi A 25kw, če sem A1 naredo 1 leto prej? Pač da bi po 1 letu dobo izpit A 25kw...
_N3jC_ Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 zanima me če po 18 letu dobim izpi A 25kw, če sem A1 naredo 1 leto prej? Pač da bi po 1 letu dobo izpit A 25kw... ne dobiš...dobiš ga po 2 letih odkar si naredu za 125 :winkiss:
frk Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 zanima me če po 18 letu dobim izpi A 25kw, če sem A1 naredo 1 leto prej? Pač da bi po 1 letu dobo izpit A 25kw... alternativa možnost pa je, da ko dopolinš 18let vzameš izpitno uro ter narediš izpit za 25kw ;)
condor Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 no men piše u homologacijskem kartončku 175 kar sicer dvomim da je res :whistle: Men je tok pisal, dejansko sm se pa peljal 179 km/h po števcu, vendar navzdol :whistle: :whistle:
shark90 Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 alternativa možnost pa je, da ko dopolinš 18let vzameš izpitno uro ter narediš izpit za 25kw ;) pa je možno to? da samo izpitno voziš?
frk Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 pa je možno to? da samo izpitno voziš? jap, je možno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se