Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

voziš zablokiranega 600 taka...? mogoče 1000aka??

si že kdaj vozil katerega od teh dveh? no če si že probal, zablokiranega sigurno nisi. ne pametovat ker ne veš o čem govoriš... pa nebi o 0.5 cm obrata, ker celoten gas pri 600 se ne zavrti za več kot 1,5cm... torej se pri r1 ki zavrti za 1cm - ... do obratov pri katerih motor explodira pa seveda nikoli ne boš prišel...

res je da ima r1 ka veliko več navora, vendar ima tud i 20 kil več... konjev pa ima isto (zablokirana) ... torej je razlika MINIMALNA!

aja drgač mam jst zablokirano tko da ne govort da ne vem kaj govorim .)

Nisem rekel, da ne veš kaj govoriš. Rekel sem samo, da je po moji logiki to tako. Če pa ti ne premoreš take "kritike", ki sploh ni kritika, se pa malo vprašaj, če bi bil zrel za kakšen pogovor s psihologom in če si sploh za na motor glede na to, da se očitno za vsako stvar tako burno odzoveš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede izpita...tudi če maš npr. 1 leto a125 lahko greš na izpitno za 25kW, al je to sam tak, če že prej nimaš nič?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar si pa ti dones ponoč sanju o 150 ena 180 pa nisi slišov od mene. lp mare

ne nism jst to nič sanju

to si ti napisu... ko sm odgovoru sm tudi to odebelil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem rekel, da ne veš kaj govoriš. Rekel sem samo, da je po moji logiki to tako. Če pa ti ne premoreš take "kritike", ki sploh ni kritika, se pa malo vprašaj, če bi bil zrel za kakšen pogovor s psihologom in če si sploh za na motor glede na to, da se očitno za vsako stvar tako burno odzoveš.

poglej, r1 ima veliko več navora kar drži, medtem ko ima še vedno 35 KM in to je pač to... blazno hitrejš pa ne more bit... oz. razlika je minimalna.

Psihologov pa ne razumm čist tukej zravn ampak sploh ni važno. ja sm za na cesto. Pa ti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede izpita...tudi če maš npr. 1 leto a125 lahko greš na izpitno za 25kW, al je to sam tak, če že prej nimaš nič?

če prej nimaš nič narediš vse komplet. teorija, 14ur+izpitna. če pa imaš že prej a125 pa je meni inštruktor rekel, da mogoče kako uro ali 2 da se malo navadiš motorja in izpitna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej, r1 ima veliko več navora kar drži, medtem ko ima še vedno 35 KM in to je pač to... blazno hitrejš pa ne more bit... oz. razlika je minimalna.

Psihologov pa ne razumm čist tukej zravn ampak sploh ni važno. ja sm za na cesto. Pa ti?

Dohtarji pravijo, da sem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat dobro preberi kai si napisal in odebelil in nato se mi lahko opravičiš... kar sam napisal je bilo samo to da sem dobil podatek pri šternu da bi bila končna med 150 in 160km/h ampak točen podatek bi pa dobil ko bi mi naročili blokado... zdaj pa preberi kai si ti odebelil in nato dobro premisli kaj boš odgovoril. lp .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat dobro preberi kai si napisal in odebelil in nato se mi lahko opravičiš... kar sam napisal je bilo samo to da sem dobil podatek pri šternu da bi bila končna med 150 in 160km/h ampak točen podatek bi pa dobil ko bi mi naročili blokado... zdaj pa preberi kai si ti odebelil in nato dobro premisli kaj boš odgovoril. lp .)

nastal je nesporazum ... opravičeval se ti ne bo ampak drugič uporabljal ločila itd. , ker se marsikatera stvar lahko brez ločil drugače misli.

jst sm si zadevo tko predstavlju da imaš ene 3 tipe blokad (kar sploh ne vem če obstaja... )

in da vsaka blokada je drugačna in da ima posledično tudi drugačno končno hitrost... kar je totalno nelogično če res vsaka blokada omeji motor na točno 35 konjev. se ti ne zdi?

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh newem kje si ti videl 180 številko? pa da je zraven pisalo km/h? p.s. ze od začetka me ni zanimalo kakšna bo končna, zanimalo me je kako je s prehitevanjem v višji prestavi, pri nižjih hitrostih in če je zato litrca kaj bolša od 600ccm ,tako da mislem ,da sva rešila zadevo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh newem kje si ti videl 180 številko? pa da je zraven pisalo km/h? p.s. ze od začetka me ni zanimalo kakšna bo končna, zanimalo me je kako je s prehitevanjem v višji prestavi, pri nižjih hitrostih in če je zato litrca kaj bolša od 600ccm ,tako da mislem ,da sva rešila zadevo

180 je bilo tipično pretiravanje... zakaj usako zadevo vidiš dobesedno... prispodoba/metafora... tud to obstaja .)

ja boljša je definitivno... sicer ma 20 kg več ampak ima zato 27Nm več navora kar bi moralo premagat tistih 20kg brez problema... ampak razlika je tako kot če bi primerjal recimo 10ko pa r1 ko. (normalna moč seveda) sepravi malenkostna :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti imaš motor blokeran? imaš kakšen podatek koliko imaš navora na blokeranem motorju? jaz sem pisal šternu če mi lahko on kaj pomaga glede podatka o navoru na blokerani litrci.. Če boš kdai v logatcu se lahko zmenimo za kšno vožnjo... lp mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti imaš motor blokeran? imaš kakšen podatek koliko imaš navora na blokeranem motorju? jaz sem pisal šternu če mi lahko on kaj pomaga glede podatka o navoru na blokerani litrci.. Če boš kdai v logatcu se lahko zmenimo za kšno vožnjo... lp mare

ja blokirano imam... vendar u homologaciji podatkov o navoru ni .) nažalost...

sam te blokade so itak use tko na fovš narjene... men piše da se zvrti do 8800rpm (homo. kartonček) če pa pogledaš dynote pa vidiš da takrat proizvede že veliko več konjev (se mi zdi da je po grafu nekje okoli 55 konjev) po vsej verjetnosti je torej blokada mišlena najbrž na 35 konjev na kolesu ... se bomo dobli enkrat pa da vidmo ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekole to so podatki na kolesu

ker drgač ma 118 konjev

na kolesu jih pa je 107 ... zdej pa poglej koliko jih kaže pri 8800 rpm :whistle:

48364kawasaki.jpg

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yam_r1comp.jpg

no pa še zate :P :whistle: zdej pa študerej... :whistle:

ne vem če imaš glih ta letnik... ampak sej pod 9000rpm bistvene razlike ni :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ja razumem sej ni glih važno da je res noter ali ni da bi vsaj papir dobil da je

tukej v tej temi nekje je omenjena stran na kateri piše za vse motocikle katere je možno dobit blokado za 25kw, in če tam gor ni tvojega motorja omenjenega potem nažalost ne bo nič (sm iskou pa ne najdem). pokličeš lahko tudi na servis štern ali pa na uradni BMW servis kjer ti bi pomojem lahko povedali kaj bolj konkretnega. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja blokirano imam... vendar u homologaciji podatkov o navoru ni .) nažalost...

sam te blokade so itak use tko na fovš narjene... men piše da se zvrti do 8800rpm (homo. kartonček) če pa pogledaš dynote pa vidiš da takrat proizvede že veliko več konjev (se mi zdi da je po grafu nekje okoli 55 konjev) po vsej verjetnosti je torej blokada mišlena najbrž na 35 konjev na kolesu ... se bomo dobli enkrat pa da vidmo ... :P

Mislim da so narejene tako, da ima ravno 25kw na gredi. Pri 8800 proizvede 55 konj, ampak brez blokade. Pri tolikšnih obratih se že pozna učinek blokade, le pri manjših se ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!