k0ci Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 štern ma čez blokade od alphatechnica za vse motorje, lahko pa tut pri svojem pooblaščenem naročiš, vendar potem boš imel original blokado od proizvajalca motorja
Gixxer Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 In kaj je bol ugodno?Lp bol ugodna varianta je absolutno od Šterna v Kranju. Kajti tam te bo blokada stala 200€, medtem ko "orginal" blokade od proizvajalcev stanejo tudi do 1000€, saj ponavadi menjujejo kompletno elektroniko. Tako da kr idi k Šternu in ti jo tudi on vgradi. Homologacija pa, tako kot ze receno, stane nekje 40-50€
Stric Burek Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 In kaj je bol ugodno?Lp Najbolj ugodno je da kličeš in vprašaš :whistle: Štern ti je pravi naslov, Odarja niti ne kliči, ker ne boš nič zvedel.
L3v Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 (popravljeno) Mene pa zanima že 100x premleto vprašanje v tej temi. In sicer koliko pride homologacija po vgradnji blokade. V temi sem zasledil podatke da bi naj prišlo to okoli 50 evrov. Sam sem se pozanimo na tehničnih pregledih in tam govorijo o nekih 130 evrih. Sedaj bi proso za info. iz prve roke. Motor je uvožen ima vse papirje tudi homologacijo vozila, ni še bil registriran v Slo. zdravo, jaz imam motor kawasaki zx-6r. dal sem vgradnjo blokade na servisu do 25kW..2 tedna nazaj so me na Lpp-ju obrali za 85€, in to samo za podpis, saj motorja nism niti vžgal, gospod ki pregleduje motor se niti ročke za gas ni dotaknil, samo papirje je listal in na koncu podpis... lp, kristian Popravljeno Marec 20, 2008. Popravil kristian8
tripod Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 pozdravljeni, ce je blo o tem ze govorjeno, mi povejte na keri strani, da ne bomo na novo tega razkladali,cene pa povejte ce ma kdo izkusnje. ...uglawnem zanimam se za nakup ktm-ja exc 450. a se za ta motor da dobit tudi te blokade? cene sm pa slisu, da ma ubistvu ta motor ze nov v homologacijskem kartoncku napisanih baje celo nekih 12 konjov oz. kw al nevem kolko. je dejansko res zablokiran tko al je to samo na papirju. ker ce mas to napisano, ti prakticno ni treba blokirat motorja, samo registrjras in je :whistle: hvala, Lp
Stric Burek Objavljeno Marec 22, 2008 Opozori Objavljeno Marec 22, 2008 pozdravljeni, ce je blo o tem ze govorjeno, mi povejte na keri strani, da ne bomo na novo tega razkladali,cene pa povejte ce ma kdo izkusnje. ...uglawnem zanimam se za nakup ktm-ja exc 450. a se za ta motor da dobit tudi te blokade? cene sm pa slisu, da ma ubistvu ta motor ze nov v homologacijskem kartoncku napisanih baje celo nekih 12 konjov oz. kw al nevem kolko. je dejansko res zablokiran tko al je to samo na papirju. ker ce mas to napisano, ti prakticno ni treba blokirat motorja, samo registrjras in je :whistle: hvala, Lp KTM EXC 450, imaš veliko različic, veliko različnih modelov, letnikov. Zakaj se SAM kaj ne pozanimaš, sem prepričan da na KTMu v SLO vejo. imamo celo tri zastopnike. Nekam leni ste... In ja, jest imam SMC625 in ima v prometni 21KW tovarniško...
lmperator Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Kaj točno ti pregleda na tehničnem pregledu na homologaciji? Namreč zmenu bi se tko, da mi blokade sploh ne dajo notr ampak mi dajo sam papirje in grem s temi tja. Dejte napisat kaj so vam pogledal tistim, k ste že naredil homologacijo.
_N3jC_ Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Kaj točno ti pregleda na tehničnem pregledu na homologaciji?Namreč zmenu bi se tko, da mi blokade sploh ne dajo notr ampak mi dajo sam papirje in grem s temi tja. Dejte napisat kaj so vam pogledal tistim, k ste že naredil homologacijo. Pr men je sam pogledu na motorju serijsko, če se ujema iz papirji in je blo fertik :)
Igorr Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 (popravljeno) Kaj točno ti pregleda na tehničnem pregledu na homologaciji?Namreč zmenu bi se tko, da mi blokade sploh ne dajo notr ampak mi dajo sam papirje in grem s temi tja. Dejte napisat kaj so vam pogledal tistim, k ste že naredil homologacijo. Nekako boš mogel reducirati končno hitrost na tisto, ki je zapisana na papirju blokade. Najbrž bo kar lažje, če ti jo vgradijo in jo potem sam ven daš. Ne vem pa, kako vestno preverjajo to končno hitrost. Popravljeno Marec 23, 2008. Popravil Igorr
lmperator Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Sej končne hitrosti se ne da preverit. Meritev moči je pa mogoča le v Kopru. To pa ne preverjajo. Tudi če te policaj ustavi pri 170 je vseeno ali imaš blokado noter ali ne, ker te oglobi do suhega za prekoračitve hitrosti. Torej ... kaj so na tehničnem pogledali? Zanima me, če je komu obrnil ročico in tako videl da je hod precej krajši. To je namreč edini hitri pokazatelj ali je blokada vgrajena ali ne.
k0ci Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 imperator, ne tvegat pa dej raj blokado not pa jo pol sam ven vzameš......pa da ne boš mislil da je tisti tam neumen in nima pojma :grrr meni je manjkal en papir od blokade, in ga je zahteval.....pa sem se probal izmotat češ da je blokada not in naj proba gas obrnit, pa je rekel sej verjamem da je gas omejen in vse, sam pri kawasakijih se ne vidi tistega meseca kjer je zajla vpeta da se sesalne lopute vrtijo, jst pa sam :eek: potem pa je še pripomnil da se pri hondah to lepo vidi........tko da ne se igrat ker oni tam je res štručko in ve kaj dela......je škoda motor dvakrat tam vozit, medtem ko blokado lahko sam pobereš ven v pol ure
lmperator Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 No super. Končno en pameten odgovor. Maš pivo v dobrem. Pa še enega ko mi boš blokado ven uzeu :D :worship:
Igorr Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 Sej končne hitrosti se ne da preverit. Meritev moči je pa mogoča le v Kopru. To pa ne preverjajo.Tudi če te policaj ustavi pri 170 je vseeno ali imaš blokado noter ali ne, ker te oglobi do suhega za prekoračitve hitrosti. Torej ... kaj so na tehničnem pogledali? Zanima me, če je komu obrnil ročico in tako videl da je hod precej krajši. To je namreč edini hitri pokazatelj ali je blokada vgrajena ali ne. Najbrž imajo valarje, ne vem.
k0ci Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 nimajo valarjev ne, vsaj v LJ na LPPju ne, pride pa tisti ki pregleduje v kravati in reklcu pa megalitko ma v roki da pregleda motor oz. dele ki so vgrajeni
JeRn3j Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 No super. Končno en pameten odgovor.Maš pivo v dobrem. Pa še enega ko mi boš blokado ven uzeu :D :worship: a tud tok mehanika nisi da bi to porihtu :D ajajaj B)
lmperator Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 O blokadah pa res pojma nimam. Do zdej sm sam 2t šraufu ... precej. Zato pa je zdej 4t mašinca, k je ne mislm šraufat prou nič. Dobr, nosilc tablice sm zmontiru :) dost offtopic.
royal Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 (popravljeno) Sej končne hitrosti se ne da preverit. Meritev moči je pa mogoča le v Kopru. To pa ne preverjajo.Tudi če te policaj ustavi pri 170 je vseeno ali imaš blokado noter ali ne, ker te oglobi do suhega za prekoračitve hitrosti. Torej ... kaj so na tehničnem pogledali? Zanima me, če je komu obrnil ročico in tako videl da je hod precej krajši. To je namreč edini hitri pokazatelj ali je blokada vgrajena ali ne. Poglejte kako zgledajo blokade za omejitev moči za Hondo.... zato ne na pamet :headbang: v koliko narediš kakšno večjo pizd...z motorjem (ki bi samo kao imel blokade not in) gre na izredni teh. pregled si pečen in pražen....zato se ne splača igrat ali pač :whistle: Popravljeno Marec 23, 2008. Popravil royal
k0ci Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 nič nisem na pamet govoril, tako je rekel tisti ki pregleduje motorje, kaj pa jaz vem ali je govoril resnico ali ne
Stric Burek Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Fantje, pozabljate da nimajo vsi omejenih gas ročic. Jaz sem imel v sesalnig grlih in so mi samo številke pogledali in nič drugega. Motor sem porinil čez delavnico
Aless Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Poglejte kako zgledajo blokade za omejitev moči za Hondo.... zato ne na pamet :headbang:v koliko narediš kakšno večjo pizd...z motorjem (ki bi samo kao imel blokade not in) gre na izredni teh. pregled si pečen in pražen....zato se ne splača igrat ali pač :whistle: od kot jih mas tolko...jaz sem za hondo imel samo 4,...pa se en "L" za omejit gas Fantje, pozabljate da nimajo vsi omejenih gas ročic. Jaz sem imel v sesalnig grlih in so mi samo številke pogledali in nič drugega. Motor sem porinil čez delavnico jaz sem tud samo prerino motor cez delavnico na LPP....pa stevilke je pregledal,drugo ga pa ni niti najmanj zanimalo,razn papirji od blokade
Gabry18 Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Aja, torej policaj gasa ne more preverjat. Moj že z blokado samo v sesalnih grlih šiba dobro prek 200km/h. Sicer sem s tem stavkom ustrelil mimo, vendar za bolj udobno potovanje je, saj ga ne potrebuješ nagonit toliko v klanec...
Aless Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Aja, torej policaj gasa ne more preverjat. Moj že z blokado samo v sesalnih grlih šiba dobro prek 200km/h. Sicer sem s tem stavkom ustrelil mimo, vendar za bolj udobno potovanje je, saj ga ne potrebuješ nagonit toliko v klanec... samo s tem ko mas blokado za dovod bencina(manj bencina),...pa da lahko gas do konca odpres po mojem unicujes motor,ker v obrate ga lahko vseeno das,vendar mu zmanjsas kolicino bencina :?
JeRn3j Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 Aja, torej policaj gasa ne more preverjat. Moj že z blokado samo v sesalnih grlih šiba dobro prek 200km/h. Sicer sem s tem stavkom ustrelil mimo, vendar za bolj udobno potovanje je, saj ga ne potrebuješ nagonit toliko v klanec... policaj nič ne more preverjat/sprobavat ker vse kar on ugotovi (če je res ali pa ne) ti ne more za nič kazen napisat, ker more bit zadeva dokazana. Edino kar lahko naredi je izredni tehnični pregled.
k0ci Objavljeno Marec 24, 2008 Opozori Objavljeno Marec 24, 2008 to je predvsem pri dvotaktnikih, zato tudi ni dobro v dolino zavirat z motorjem ker nima mazanja (gas zaprt), pri 4T mašini pa je mazanje skos, ni odvisno al maš gas zaprt ali odprt, važno le da mašina laufa in da oljna pumpa dela, kok se bo zvrtel pa je čist odvisno od tega kok bencina dobi in zraka, če gre do blokade potem že dobi dost in ga s tem ne boš uničil
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se