Skoči na vsebino

25KW blokada


Priporočene objave

Objavljeno
Pa kakšne blokade mate to...jst mam v suzukiju tud blokado pa mi gre okol 170km/h...

jst sm šu z ninjo z 25kw 185 :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Objavljeno

ja baje da je ena blokada nek na sesalnih ceveh vsaj slisu sm tko in da gre okol 200 km/h pol :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Objavljeno

Ma kašnih 180 ala, ... :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Ma kašnih 180 ala, ... :headbang: :headbang: :headbang:

sej ni treba verjet... mogoče sam tvoj gsx r ne gre tolko... ninja gre ;)

Objavljeno

Kakorkoli že ... nepremičnina je proti mopedu brez blokade. To piše v podatkih, sam je niti peljat ne mislim z blokado.

Blokade sta pa 2

- omejevalec hoda sesalne lopute

- kovinske pdoložke v sesalnem kolektorju

Objavljeno
Kakorkoli že ... nepremičnina je proti mopedu brez blokade. To piše v podatkih, sam je niti peljat ne mislim z blokado.

Blokade sta pa 2

- omejevalec hoda sesalne lopute

- kovinske pdoložke v sesalnem kolektorju

aha hvala za inf. in kera je bols recimo pr keri gre motor bols ker blokado bom mogu dt zaradi fotra

Objavljeno

Obe hkrati sta notri.

Sodeč po TUV-u, ki sem ga dobil zraven od alphatechnika, je za vgradnjo bilo potrebno sneti tudi tank, da se dostopa do teh delov. Hja, bo treba kar šraufat :headbang:

Blokada ni zaradi fotra ampak zaradi tebe.

Objavljeno

aha tut zarad sebe ja k se nocm glih ubit :unsure: a pa to dubis kje pr kerih serviserjih kej veš oz najbol da pokličem eilso

Objavljeno

jaz mam v suzi 25kw pa gre hmm unknown

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
jaz mam v suzi 25kw pa gre hmm unknown

kakšna je blokada za suzo k7, kok stane, kje si jo dubu, itd

tnx

Objavljeno
kakšna je blokada za suzo k7, kok stane, kje si jo dubu, itd

tnx

huh pomojem so tak ko na vseh ainšpric. meni 25kw samo v prometni špila

Objavljeno
huh pomojem so tak ko na vseh ainšpric. meni 25kw samo v prometni špila

Saj jo jst tut drugje ne rabim kt na papirjih....kako si do tega pršu?

Objavljeno
jst sm šu z ninjo z 25kw 185 :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

jaz sem mojo spravo 193km/h.. seveda po števcu..

Objavljeno
jaz sem mojo spravo 193km/h.. seveda po števcu..

Men že v homologaciji od Alphatecnicha piše da gre 140...p a tm do 155 gre več pa ne... :unsure: :unsure: :unsure: :closedeyes:

Objavljeno
Men že v homologaciji od Alphatecnicha piše da gre 140...p a tm do 155 gre več pa ne... :unsure: :unsure: :unsure: :closedeyes:

kawasaki ima drugačne blokade, bolše :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno
Obe hkrati sta notri.

Sodeč po TUV-u, ki sem ga dobil zraven od alphatechnika, je za vgradnjo bilo potrebno sneti tudi tank, da se dostopa do teh delov. Hja, bo treba kar šraufat :headbang:

Blokada ni zaradi fotra ampak zaradi tebe.

Tole drži samo deloma, lahko sta obe, lahko pa samo ena, odvisno od motorja. Če gledaš samo alphatechnik pomojem ni nič za izbirat, kar pač je je.

Men so na transalpi dal samo omejevalec lopute, pa še ta se nahaja na zunaji strani vplinjača, 2 min dela, 1 mesec opravkov in čakanja na LPP.

Sej danes so pa itak že skor vsi z direktnim vbrizgom, s čimer pa nimam izkušenj.

Pa še danes zamerim Šternu za oderuške cene, če se da, kar pri kawi pomoje se, se vsaj še pozanimajte kje drugje, jaz pač nisem imel te možnosti

Objavljeno

ma k.u.r.a.c ma bolše učer sm jo notr dau komi 170kmh :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: upam da bom lahk dau čimprej vn :evilgrin:

Objavljeno
Tole drži samo deloma, lahko sta obe, lahko pa samo ena, odvisno od motorja. Če gledaš samo alphatechnik pomojem ni nič za izbirat, kar pač je je.

Men so na transalpi dal samo omejevalec lopute, pa še ta se nahaja na zunaji strani vplinjača, 2 min dela, 1 mesec opravkov in čakanja na LPP.

Sej danes so pa itak že skor vsi z direktnim vbrizgom, s čimer pa nimam izkušenj.

Pa še danes zamerim Šternu za oderuške cene, če se da, kar pri kawi pomoje se, se vsaj še pozanimajte kje drugje, jaz pač nisem imel te možnosti

res je. recimo fazer 600, ki ima zelo podoben motor kot r6 nima tiste druge blokade in je odstranitev precej lažja.

Objavljeno

hello!

zanima me namreč če je res da v vpisu v homologacijski kartonček na RTi v Mariboru so problemi na LPP pa ne! Je kdo že dal vpisat v Mariboru? :yea1:

Objavljeno
hello!

zanima me namreč če je res da v vpisu v homologacijski kartonček na RTi v Mariboru so problemi na LPP pa ne! Je kdo že dal vpisat v Mariboru? :yea1:

jaz sem dal. vse narejeno v enem dnevu. problem, ki se je pojavil, pa je bil ta, da so mi pozabili spremenit razmerje moč masa. sem jih na to opozoril in so naknadno spremenili.

lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me če gdo ve kakšna je 25kW blokada za motor Kawasaki Ninja 636 letnik: 2002.

Sprašujem, ker so mi nekateri razlagali, da se motor priklop na računalnik in spremeni "software" oz čip al kaj že.

Kar je veliko manj komplicirano kot odpirat mašino in vzemat / dodajat komponente oz: blokade. (sklepam da tudi cenejše)

In če se tega slučajno neda zablokirat prek računalnika, kateri novejši model moram potem gledat, 2004..5 ?

Odbrodošli vsi odgovori/nasveti..

Lep pozdrav. :closedeyes:

Objavljeno

nobenega se ne da blokirat prek računalnika, čisto vsi imajo mehansko blokado.......ali omejevalec hoda ročice, ali adaptorje za zamanjšanje lukenj sesalnih kanalov, lahko tudi več stvari hkrati, pač odvisno od motorja

Objavljeno

K0ci, hvala za obrazložitev. :worship:

zdej vsaj nebom izpadel cepec pri kaksnem serviserju :whistle:

Objavljeno

Živjo!

Ja tut js sm mev probleme pri RTI Maribor.Prejšnji teden v sredo sem pelu motor na homologacijo in zravn bi pa naredu še A test ker imam motor zablokeran na 25kW, in prvo je zgledalo da bo šlo vse vredu a naenkrat se pojav problem da blokada ni prava in da Štern tm sm zablokeru motor nima pravih pooblastil itd.In sm klicu Šterna in prav da čudn da v Ljubljani se pa da komot naresti A test.In mi ta možakar pri RTI pokaže navodila ki so jih dobili po katerih predpisih lahko naredijo A test in da so dobili enaka navodila kot v Ljubljani in ni hotu na vsak način narest A testa.Zdj sm se pa prijavu v Ljubljani tu pa pravjo da bo vse ok.Vse skup se mi zdi zlo čudn čene celo podkupl :?

Objavljeno
Živjo!

Ja tut js sm mev probleme pri RTI Maribor.Prejšnji teden v sredo sem pelu motor na homologacijo in zravn bi pa naredu še A test ker imam motor zablokeran na 25kW, in prvo je zgledalo da bo šlo vse vredu a naenkrat se pojav problem da blokada ni prava in da Štern tm sm zablokeru motor nima pravih pooblastil itd.In sm klicu Šterna in prav da čudn da v Ljubljani se pa da komot naresti A test.In mi ta možakar pri RTI pokaže navodila ki so jih dobili po katerih predpisih lahko naredijo A test in da so dobili enaka navodila kot v Ljubljani in ni hotu na vsak način narest A testa.Zdj sm se pa prijavu v Ljubljani tu pa pravjo da bo vse ok.Vse skup se mi zdi zlo čudn čene celo podkupl :?

jaz sem z kawasakijevo blokado in papirji, ki sem jih dobil na DKS-u naredo vse bp. edino kaj so mi zajebali, niso mi spremenili razmerja masa-moč, to napako pa so odpravili naknadno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!