BIZKIT Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri). Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW. Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h. Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno). Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa Uf boga cbr-ka se mi kr malo smili k je tolk kondicije izgubila! Drugače pa veliko varnih km pa srečno!
kewo Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri). Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW. Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h. Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno). Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa Avč, jst sm se z mojo mal pelov k je bla kao 25kw... ja prov ni biv užitk. Rajš bi mev skor 125ccm spedenano raketo, kokr zaprto 600ccm petardo. Pazi da ne odtrgaš gasa, k boš hotu kdaj mal prvit :evilgrin: Srečno!
strajnarR Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Zakaj boš pa to sploh blokiral? Tudi mene to zanima...
stankolovski Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri). Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW. Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h. Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno). Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa Povej kako bo na LPP-ju jutri.. Lp,S.
honda15 Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Tudi mene to zanima... Zblokiral sem jo ker : 1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev 2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+) 3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji. kewo in ImenitnaPriložnost 1 1
kewo Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Zblokiral sem jo ker : 1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev 2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+) 3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji. Pa veš, da tut zdej ko si ga zablokiru nimaš čisto legalno z izpitom A2?
strajnarR Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW. Imaš izpit za A2 2x 35kW = 70kW < 86kW To te ne skrbi?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 25, 2011 Opozori Objavljeno Maj 25, 2011 Zblokiral sem jo ker : 1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev 2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+) 3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji. So te pa dobr nafukal. Tole bo ilegalna vožnja, sej to ti je jasno, a? exclan, Fritz, Roky994 in 2 others 3 2
honda15 Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 evo pelu na tehničnga, plaču in odpelu. nobenih zapletov, velik je enih paperjev drgač pa je neki sliku uno tablco k je serijska gor pa kok ma kW, pa neki je gledu kok se gas odpera in to je to.. pršlo je pa 72€ . Men je že jasno da z a2 lahko pelješ zablokeran motor, kateri v odprtem stanju ne presega 70kW. (mora imeti 35kW, sepravi polovico majn). Jaz sem ga blokiral na 25kW, sepravi da bi motr lahko po pravilih imel je 50kW ane?!? izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) logarr, Fritz, Roky994 in 1 other 2 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) Bravo, zapis za čisto desetko. Urbii, logarr in Fritz 2 1
GoUpC Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Avč, jst sm se z mojo mal pelov k je bla kao 25kw... ja prov ni biv užitk. Rajš bi mev skor 125ccm spedenano raketo, kokr zaprto 600ccm petardo. Pazi da ne odtrgaš gasa, k boš hotu kdaj mal prvit :evilgrin: Srečno! Hehe, ko sm mel js še blokado notr, sm tok odvijov gas, da se mi je snela oz. ukrivila Sm bil že vesel, da sem se je znebu, ampak potem se je pa gas začeu grdo zatikat, tko da je blo treba na reklamacijo kewo 1
MilanAndonovski Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Zblokiral sem jo ker : 1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev 2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+) 3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji. Lahko pa fajn kazen fašeš, ker je vseeno ilegalna vožnja. Kot si rekel je A2 do 35 kW in lahko ima motor v osnovi max 70 kW. Na tehničnem in na homologaciji jim je čisto vseeno kaj ti delaš. Glede motorja samega je vse legalno dokler imaš ti papirje porihtane. Pač tehnično izpraven motor. Iz pogleda tvojega izpita pa je zadeva ilegalna in te lahko policaj kaznuje za vožnjo brez izpita oz prave kategorije.
Gizmo_ Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Lahko pa fajn kazen fašeš, ker je vseeno ilegalna vožnja. Kot si rekel je A2 do 35 kW in lahko ima motor v osnovi max 70 kW. Na tehničnem in na homologaciji jim je čisto vseeno kaj ti delaš. Glede motorja samega je vse legalno dokler imaš ti papirje porihtane. Pač tehnično izpraven motor. Iz pogleda tvojega izpita pa je zadeva ilegalna in te lahko policaj kaznuje za vožnjo brez izpita oz prave kategorije. Noben mu ne bo šel tega gledat, tko da največ panike se nardi na motosvetu, kao gledal ti bodo in pol usi prestrašeni. Jst sm meu 2 leti tak motor "zablokiran", samo 1x ko so me ustavl so me spraševal po blokadi, razložu sm jim in srečno vožnjo! Ustavl so me pa parkrat kontrole ipd. Na žalost al pa srečo se zakoni pri nas menjujeo tako hitro in je nov enak predprejšnjemu ipd., ... tudi gospodje v modrem nevejo čist točno kaj kako in zakaj. Srečno vožnjo z temi 25kW stroji, je pa tako kot eni pravte, čez dve leti bom odblokiral in je.... tud sam sm mel enako mnenje, od takrat sem pa vsako sezono motor zamenjal tako da .... ps. moja CBR 600rr(03) je z Alphatechnik blokado na ravnini pokazala 199 stankolovski in Fritz 1 1
MoTo G_P Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri). Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW. Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h. Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno). Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa Nč bl kt ostale blokade ko morjo elektronko drkat...enako je blo na mojmu suzukiju
Gizmo_ Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Nč bl kt ostale blokade ko morjo elektronko drkat...enako je blo na mojmu suzukiju Na letnikih cca do 2005.. po tem pa je omejen samo hod gasa...usaj na ninji, gsx-r in r6:P
honda15 Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 Na letnikih cca do 2005.. po tem pa je omejen samo hod gasa...usaj na ninji, gsx-r in r6:P zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :)
Gizmo_ Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 (popravljeno) zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :) Poglej kolk piše pr 6-7k obratov Popravljeno Maj 26, 2011. Popravil Gizmo_
honda15 Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 :blink: okej tole je lepo nazorno prkazan. uzamem nazaj kar se rekel :)
k0ci Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :) a misliš da je krivulja moči po blokiranju še vedno ista? če pogledaš samo grafe krivulj kjer primerjajo original izpušni lonec in aftermarket koliko je razlike v krivulji, potem misliš da je ne bo pri polno odprtih sesalnih loputah VS. 1/4 odprtih oz. kolikor pač dopušča blokada
stankolovski Objavljeno Maj 26, 2011 Opozori Objavljeno Maj 26, 2011 evo pelu na tehničnga, plaču in odpelu. nobenih zapletov, velik je enih paperjev drgač pa je neki sliku uno tablco k je serijska gor pa kok ma kW, pa neki je gledu kok se gas odpera in to je to.. pršlo je pa 72€ . Men je že jasno da z a2 lahko pelješ zablokeran motor, kateri v odprtem stanju ne presega 70kW. (mora imeti 35kW, sepravi polovico majn). Jaz sem ga blokiral na 25kW, sepravi da bi motr lahko po pravilih imel je 50kW ane?!? izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) 72e, vpis v kartoncek, itd..?? :wacko: A ni okoli 50e?..:surrender: Lp,S.
honda15 Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 72e, vpis v kartoncek, itd..?? :wacko: A ni okoli 50e?..:surrender: Lp,S. Nou. dubu sm en kup paperju pa po pošti dobim novo homologacijo, na kateri bo vpisana blokada 25kW. To je prišlo točno 72€
kiwi# Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 mislim da sem na tem forumu bral da če pripelješ blokiran motor iz tujine ti potem tukaj v homologacijo zapišejo pod izvorno moč toliko kot je blokiran oz ima v prometni je to res? ker potem bi šel iskat motor v nemčijo ker takšnega kot si ga jaz želim ne morem blokirati oz ga lahko samo nebi bilo legalno ImenitnaPriložnost 1
Gizmo_ Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 mislim da sem na tem forumu bral da če pripelješ blokiran motor iz tujine ti potem tukaj v homologacijo zapišejo pod izvorno moč toliko kot je blokiran oz ima v prometni je to res? ker potem bi šel iskat motor v nemčijo ker takšnega kot si ga jaz želim ne morem blokirati oz ga lahko samo nebi bilo legalno Res karnekaj komplicirate, blokiraš na 25kW, pa se voziš, sej policaji so tud samo ljudje in večina jih niti zakonov ne pozna tolk dobro da bi težili... Drugače pa ja, če ti pod izvorno močjo piše 25kW ga lahko pri nas tako homologiraš in se voziš legalno. Sepravi se lahko tako zmeniš za čisto vsak motor v tujini, le lastnik mora bit normalen.. Fritz 1
kiwi# Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Res karnekaj komplicirate, blokiraš na 25kW, pa se voziš, sej policaji so tud samo ljudje in večina jih niti zakonov ne pozna tolk dobro da bi težili... Drugače pa ja, če ti pod izvorno močjo piše 25kW ga lahko pri nas tako homologiraš in se voziš legalno. Sepravi se lahko tako zmeniš za čisto vsak motor v tujini, le lastnik mora bit normalen.. ni me strah zaradi policajev verjim pa da boš glih takrat ko nebi hotel naletel na policaja ki se bo zapičil v vsako malenkost. bolj me je strah kaj bi bili v primeru nesreče potem bi bila večja sranja.. kako je potem to iz tujine kam mi mora lastnik napisati izvorno moč v pogodbo? a ne piše v pometni koliko ima? jaz sem mislil da bi kupil blikiran motor ki ima v prometni 25kw in ti potem v nov homologacijski kartonček pod izvorno napišejo tudi 25kW ne vem kako to gre zato tudi sprašujem :unsure:
Gizmo_ Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 ni me strah zaradi policajev verjim pa da boš glih takrat ko nebi hotel naletel na policaja ki se bo zapičil v vsako malenkost. bolj me je strah kaj bi bili v primeru nesreče potem bi bila večja sranja.. kako je potem to iz tujine kam mi mora lastnik napisati izvorno moč v pogodbo? a ne piše v pometni koliko ima? jaz sem mislil da bi kupil blikiran motor ki ima v prometni 25kw in ti potem v nov homologacijski kartonček pod izvorno napišejo tudi 25kW ne vem kako to gre zato tudi sprašujem :unsure: Pri nas moraš v vsakem primeru narest homologacijo, naredijo pa jo na podlagi une iz tujine. Če imajo sistem kot pri nas, kjer je pisala izvorna moč in ko si ugradil blokado so to popravili na 25kW, se lahko z lastnikom zmeniš da to v tujini naredi in pri nas samo narediš homologacijo na podlagi njihove 25kW. Glede zavarovalnice pa pomoje če maš ti motr na 25kW zablokiran in je dejansko zablokiran nima bit kej, če je odprt je pa druga. Kakšen motor pa kupuješ, mogoče poznam kakšnega? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se