Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri).

Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW.

Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h.

Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno).

Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa :)

Uf boga cbr-ka se mi kr malo smili k je tolk kondicije izgubila! :) Drugače pa veliko varnih km pa srečno! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri).

Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW.

Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h.

Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno).

Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa :)

Avč, jst sm se z mojo mal pelov k je bla kao 25kw... ja prov ni biv užitk. Rajš bi mev skor 125ccm spedenano raketo, kokr zaprto 600ccm petardo.

Pazi da ne odtrgaš gasa, k boš hotu kdaj mal prvit :evilgrin:

Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri).

Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW.

Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h.

Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno).

Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa :)

Povej kako bo na LPP-ju jutri..

Lp,S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene to zanima...

Zblokiral sem jo ker :

1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev

2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+)

3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zblokiral sem jo ker :

1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev

2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+)

3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji.

Pa veš, da tut zdej ko si ga zablokiru nimaš čisto legalno z izpitom A2? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW.

Imaš izpit za A2

2x 35kW = 70kW < 86kW

To te ne skrbi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zblokiral sem jo ker :

1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev

2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+)

3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji.

So te pa dobr nafukal. Tole bo ilegalna vožnja, sej to ti je jasno, a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pelu na tehničnga, plaču in odpelu. nobenih zapletov, velik je enih paperjev drgač pa je neki sliku uno tablco k je serijska gor pa kok ma kW, pa neki je gledu kok se gas odpera in to je to.. pršlo je pa 72€ .

Men je že jasno da z a2 lahko pelješ zablokeran motor, kateri v odprtem stanju ne presega 70kW. (mora imeti 35kW, sepravi polovico majn). Jaz sem ga blokiral na 25kW, sepravi da bi motr lahko po pravilih imel je 50kW ane?!?

izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) :)

Bravo, zapis za čisto desetko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avč, jst sm se z mojo mal pelov k je bla kao 25kw... ja prov ni biv užitk. Rajš bi mev skor 125ccm spedenano raketo, kokr zaprto 600ccm petardo.

Pazi da ne odtrgaš gasa, k boš hotu kdaj mal prvit :evilgrin:

Srečno!

Hehe, ko sm mel js še blokado notr, sm tok odvijov gas, da se mi je snela oz. ukrivila biggrin.gif Sm bil že vesel, da sem se je znebu, ampak potem se je pa gas začeu grdo zatikat, tko da je blo treba na reklamacijo biggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zblokiral sem jo ker :

1. Ker delam izpit za A2 (do 35kW) in mi odprt motor nepride v opoštev

2. Ker se mi zdi trapasto kupiti motor ki bo imel v odprti različici 35kW in nato čez 2 leti spet menjati motor (blokada je 300€, motor pa 3000€+)

3. Prišparam pri zavarovanju in registraciji.

Lahko pa fajn kazen fašeš, ker je vseeno ilegalna vožnja. Kot si rekel je A2 do 35 kW in lahko ima motor v osnovi max 70 kW. Na tehničnem in na homologaciji jim je čisto vseeno kaj ti delaš. Glede motorja samega je vse legalno dokler imaš ti papirje porihtane. Pač tehnično izpraven motor. Iz pogleda tvojega izpita pa je zadeva ilegalna in te lahko policaj kaznuje za vožnjo brez izpita oz prave kategorije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa fajn kazen fašeš, ker je vseeno ilegalna vožnja. Kot si rekel je A2 do 35 kW in lahko ima motor v osnovi max 70 kW. Na tehničnem in na homologaciji jim je čisto vseeno kaj ti delaš. Glede motorja samega je vse legalno dokler imaš ti papirje porihtane. Pač tehnično izpraven motor. Iz pogleda tvojega izpita pa je zadeva ilegalna in te lahko policaj kaznuje za vožnjo brez izpita oz prave kategorije.

Noben mu ne bo šel tega gledat, tko da največ panike se nardi na motosvetu, kao gledal ti bodo in pol usi prestrašeni. Jst sm meu 2 leti tak motor "zablokiran", samo 1x ko so me ustavl so me spraševal po blokadi, razložu sm jim in srečno vožnjo! Ustavl so me pa parkrat kontrole ipd.

Na žalost al pa srečo se zakoni pri nas menjujeo tako hitro in je nov enak predprejšnjemu ipd., ... tudi gospodje v modrem nevejo čist točno kaj kako in zakaj.

Srečno vožnjo z temi 25kW stroji, je pa tako kot eni pravte, čez dve leti bom odblokiral in je.... tud sam sm mel enako mnenje, od takrat sem pa vsako sezono motor zamenjal :P tako da ....

ps. moja CBR 600rr(03) je z Alphatechnik blokado na ravnini pokazala 199 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo blokada je zmonterana. Naročil sem jo pri elisi v petek in jo dobil po 10 dneh. Nakoncu sem zvedel da jo je elisa dobila pri Šternu. Zgleda da je Štern glavni dobavitelj teh blokad (alpha technik). Za ta motor (CBR600rr, letnik 2004) je ena od najbol zakompliciranih blokad. V motor se vgradijo 4 kovinske podložke fi 14mm glavne odprtine, v sesalnem kolektorju lopute (v kolektor pride podloška katera ima izrezane 3 kroge, 2 manjša in enega malovečjega) in pa omejevalec gasa (omejevalec hoda sesalne lopute-odpira se malo več kot četrtino), s tem namenom zmanjša dovod zraka v motor. Blokada je prišla 210€, delo pa 50€ (2 uri).

Pred vstavljeno blokado se je motor navrtel preko 15.000 rpm in imel 86kW.

Z blokado (25kw) se motor v prostem teku zavrti le do 11.500rpm, med vožnjo pa le do 7.000/8.000 rpm. Končna hitrost z blokado je okoli 150km/h.

Motor vleče kar vredu do 5.000 obratov, kar je pa nad to mejo se pa samo dere (nabiranje hitrosti je zelo majhno).

Jutri pa sem naročen na LPP-ju da poštimam homologacijo in opravim tehnični pregled, nato pa samo še registrerat in gasaaa :)

Nč bl kt ostale blokade ko morjo elektronko drkat...enako je blo na mojmu suzukiju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč bl kt ostale blokade ko morjo elektronko drkat...enako je blo na mojmu suzukiju :D

Na letnikih cca do 2005.. po tem pa je omejen samo hod gasa...usaj na ninji, gsx-r in r6:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na letnikih cca do 2005.. po tem pa je omejen samo hod gasa...usaj na ninji, gsx-r in r6:P

zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :) :) :)

Poglej kolk piše pr 6-7k obratov :P

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo je to, da če (kot praviš) omejijo samo gas potemtakem motor (če gledaš krivuljo moči) nima samo 25/35kW. Nekateri motorji imajo po 30kw že v majhnih obratih edino če je blokirano da ga lahko odpreš samo do 3.000 rpm :) :) :)

a misliš da je krivulja moči po blokiranju še vedno ista? če pogledaš samo grafe krivulj kjer primerjajo original izpušni lonec in aftermarket koliko je razlike v krivulji, potem misliš da je ne bo pri polno odprtih sesalnih loputah VS. 1/4 odprtih oz. kolikor pač dopušča blokada

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pelu na tehničnga, plaču in odpelu. nobenih zapletov, velik je enih paperjev drgač pa je neki sliku uno tablco k je serijska gor pa kok ma kW, pa neki je gledu kok se gas odpera in to je to.. pršlo je pa 72€ .

Men je že jasno da z a2 lahko pelješ zablokeran motor, kateri v odprtem stanju ne presega 70kW. (mora imeti 35kW, sepravi polovico majn). Jaz sem ga blokiral na 25kW, sepravi da bi motr lahko po pravilih imel je 50kW ane?!?

izpit bom meu do 35kw, motor je blokeran na 25kw, mam use papirje tako da mi lepo "dol maha" zato če ima v osnovi malo kW preveč. Manj se sikeraš bolše je :) :)

72e, vpis v kartoncek, itd..?? :wacko: A ni okoli 50e?..:surrender:

Lp,S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

72e, vpis v kartoncek, itd..?? :wacko: A ni okoli 50e?..:surrender:

Lp,S.

Nou. dubu sm en kup paperju pa po pošti dobim novo homologacijo, na kateri bo vpisana blokada 25kW. To je prišlo točno 72€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da sem na tem forumu bral da če pripelješ blokiran motor iz tujine ti potem tukaj v

homologacijo zapišejo pod izvorno moč toliko kot je blokiran oz ima v prometni je to res?

ker potem bi šel iskat motor v nemčijo ker takšnega kot si ga jaz želim ne morem blokirati

oz ga lahko samo nebi bilo legalno :(

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da sem na tem forumu bral da če pripelješ blokiran motor iz tujine ti potem tukaj v

homologacijo zapišejo pod izvorno moč toliko kot je blokiran oz ima v prometni je to res?

ker potem bi šel iskat motor v nemčijo ker takšnega kot si ga jaz želim ne morem blokirati

oz ga lahko samo nebi bilo legalno :(

Res karnekaj komplicirate, blokiraš na 25kW, pa se voziš, sej policaji so tud samo ljudje in večina jih niti zakonov ne pozna tolk dobro da bi težili...

Drugače pa ja, če ti pod izvorno močjo piše 25kW ga lahko pri nas tako homologiraš in se voziš legalno. Sepravi se lahko tako zmeniš za čisto vsak motor v tujini, le lastnik mora bit normalen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res karnekaj komplicirate, blokiraš na 25kW, pa se voziš, sej policaji so tud samo ljudje in večina jih niti zakonov ne pozna tolk dobro da bi težili...

Drugače pa ja, če ti pod izvorno močjo piše 25kW ga lahko pri nas tako homologiraš in se voziš legalno. Sepravi se lahko tako zmeniš za čisto vsak motor v tujini, le lastnik mora bit normalen..

ni me strah zaradi policajev verjim pa da boš glih takrat ko nebi hotel naletel na policaja ki se bo zapičil

v vsako malenkost.

bolj me je strah kaj bi bili v primeru nesreče potem bi bila večja sranja..

kako je potem to iz tujine kam mi mora lastnik napisati izvorno moč v pogodbo? a ne piše v pometni koliko ima?

jaz sem mislil da bi kupil blikiran motor ki ima v prometni 25kw in ti potem v nov homologacijski kartonček pod

izvorno napišejo tudi 25kW

ne vem kako to gre zato tudi sprašujem :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni me strah zaradi policajev verjim pa da boš glih takrat ko nebi hotel naletel na policaja ki se bo zapičil

v vsako malenkost.

bolj me je strah kaj bi bili v primeru nesreče potem bi bila večja sranja..

kako je potem to iz tujine kam mi mora lastnik napisati izvorno moč v pogodbo? a ne piše v pometni koliko ima?

jaz sem mislil da bi kupil blikiran motor ki ima v prometni 25kw in ti potem v nov homologacijski kartonček pod

izvorno napišejo tudi 25kW

ne vem kako to gre zato tudi sprašujem :unsure:

Pri nas moraš v vsakem primeru narest homologacijo, naredijo pa jo na podlagi une iz tujine. Če imajo sistem kot pri nas, kjer je pisala izvorna moč in ko si ugradil blokado so to popravili na 25kW, se lahko z lastnikom zmeniš da to v tujini naredi in pri nas samo narediš homologacijo na podlagi njihove 25kW. Glede zavarovalnice pa pomoje če maš ti motr na 25kW zablokiran in je dejansko zablokiran nima bit kej, če je odprt je pa druga.

Kakšen motor pa kupuješ, mogoče poznam kakšnega? :P LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!