Skoči na vsebino

25KW blokada


Priporočene objave

Objavljeno

Pri nas moraš v vsakem primeru narest homologacijo, naredijo pa jo na podlagi une iz tujine. Če imajo sistem kot pri nas, kjer je pisala izvorna moč in ko si ugradil blokado so to popravili na 25kW, se lahko z lastnikom zmeniš da to v tujini naredi in pri nas samo narediš homologacijo na podlagi njihove 25kW. Glede zavarovalnice pa pomoje če maš ti motr na 25kW zablokiran in je dejansko zablokiran nima bit kej, če je odprt je pa druga.

Kakšen motor pa kupuješ, mogoče poznam kakšnega? :P LP

saj pri nas izvorno moč ne spremenijo pustijo tako kot je samo pod opombe napišejo da je notri blokada edino v prometni ti pa napišejo novo moč motorja... ker sem jaz že blokiral kawasaki zx6r pa sem potem prodal :(

Ne razumem kako se lahko lastnik iz tujine dogovori da mu v homologacijski kartonček pod izvorno moč vpišejo 25kW ?

Razen če je motor kupljen nov zablokiran tako je pa tudi pri nas.

Kupujem kawasaki Z750 ali pa kakega cestaka.

Objavljeno

Kupujem kawasaki Z750 ali pa kakega cestaka.

Ja to so za začetnike najboljši motorji. Sploh če bi kje dobil kako ZX-10R blokirano, si takoj avtomatsko glavni.

Objavljeno

Ja to so za začetnike najboljši motorji. Sploh če bi kje dobil kako ZX-10R blokirano, si takoj avtomatsko glavni.

lej to ni moj prvi motor.. dost sem se že vozil ampak brez izpita (ampak se s tem ne hvalim) zato sem pa šel narediti

izpit ter iščem motor ki ga bom lahko legalno blokiral in se z njem vozil. nisem rekel da iščem cestaka 1000 kubičnega.

Če se lahko vozijo 18 letniki ki so naredili A2 izpit z cestaki prej pa nikoli vozili motorja zakaj potem nebi smel jaz

imeti Z750 ? Saj sploh ne veš kakšen voznik sem pa obsojaš.. Tak motor bi kupil in ga blokiral seveda da bo legalno

in ga imel nekaj časa ter ga potem odblokiral ko bo izpit za neomejeno!

Objavljeno (popravljeno)

saj pri nas izvorno moč ne spremenijo pustijo tako kot je samo pod opombe napišejo da je notri blokada edino v prometni ti pa napišejo novo moč motorja... ker sem jaz že blokiral kawasaki zx6r pa sem potem prodal :(

Ne razumem kako se lahko lastnik iz tujine dogovori da mu v homologacijski kartonček pod izvorno moč vpišejo 25kW ?

Razen če je motor kupljen nov zablokiran tako je pa tudi pri nas.

Kupujem kawasaki Z750 ali pa kakega cestaka.

Pač tako je, vem iz izkušnje, ker sem imel doma Italjanskega GSX-Ra in je bil dol blokiran, v SLO so mu pa v homologacijo samo pod izvorno napisali 25kW :)

Sicer pa so zadevo od spremembe zakona mogoče kaj spremenili, tako da se ni najboljše 100% zanašat na to.

lej to ni moj prvi motor.. dost sem se že vozil ampak brez izpita (ampak se s tem ne hvalim) zato sem pa šel narediti

izpit ter iščem motor ki ga bom lahko legalno blokiral in se z njem vozil. nisem rekel da iščem cestaka 1000 kubičnega.

Če se lahko vozijo 18 letniki ki so naredili A2 izpit z cestaki prej pa nikoli vozili motorja zakaj potem nebi smel jaz

imeti Z750 ? Saj sploh ne veš kakšen voznik sem pa obsojaš.. Tak motor bi kupil in ga blokiral seveda da bo legalno

in ga imel nekaj časa ter ga potem odblokiral ko bo izpit za neomejeno!

Deluje, kot da je tvoj prvi motor :) ( Tomos 50 se ne šteje pod motor :D ) In ravnokar si se pohvalil, da si se vozil brez izpita xD

In 750, če ga boš blokiral ne boš mogel legalno vozit. Vsaj ne 100%. Če boš kupil novega, ki je že blokiran...potem pa lahko, ker bo imel zapisano 25kW samo pod izvorno in ne pod predelave.

18 letniki? Maš kaj proti 18 letnikom, ki se vozijo s cestakih? :D

Ne se zaletat, ker boš si sam probleme naredu. Tudi to vem iz izkušenj. Začni lepo u izi z nečemu, da bo vožnja popolnoma sproščena ( s tem namigujem na LEGALNA ) in si naberi izkušnje, potem pa postopoma povečuj konje :D

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Pač tako je, vem iz izkušnje, ker sem imel doma Italjanskega GSX-Ra in je bil dol blokiran, v SLO so mu pa v homologacijo samo pod izvorno napisali 25kW :)

Sicer pa so zadevo od spremembe zakona mogoče kaj spremenili, tako da se ni najboljše 100% zanašat na to.

Deluje, kot da je tvoj prvi motor :) ( Tomos 50 se ne šteje pod motor :D ) In ravnokar si se pohvalil, da si se vozil brez izpita xD

In 750, če ga boš blokiral ne boš mogel legalno vozit. Vsaj ne 100%. Če boš kupil novega, ki je že blokiran...potem pa lahko, ker bo imel zapisano 25kW samo pod izvorno in ne pod predelave.

18 letniki? Maš kaj proti 18 letnikom, ki se vozijo s cestakih? :D

Ne se zaletat, ker boš si sam probleme naredu. Tudi to vem iz izkušenj. Začni lepo u izi z nečemu, da bo vožnja popolnoma sproščena ( s tem namigujem na LEGALNA ) in si naberi izkušnje, potem pa postopoma povečuj konje :D

Ne hvalim se ampak sem samo povedal ker zgleda kot da prvič vozim motor ker sem šele sedaj naredil izpit.

ne štejem zraven tomosa 50.

Napisal sem da bi imel z750 in da bi ga šel iskat naprimer v nemčijo če bi mi zapisali pod izvorno moč 25kw ali pa 53kW da

bo legalno... Napisal sem tudi da sem imel zx6r ins em jo blokiral na 25kW a se je potem spremenil zakon in tega motorja

sedaj nebi mogel voziti legalno zato sem ga tudi prodal..

Nimam nič proti 18 letniki ki vozijo cestake ampak zakaj lahko 18 letnik vozi cestaka jaz pa nebi smel oz nebi bilo to postopma?

Ah ni važno mislite kar si hočete! Če nebi imel iskušen in nebi prej motorja vozil bi kupil kaj drugega švohnejšega.

Saj ne da imam ne vem kakšne izkušnje ker izkušnje se nabirajo celo življenje.

Če se bo dalo da bi po legalni poti vozil z750 tako da bo pod izvorno močjo pisalo 25 li 35 kW potem ga bom kupil

če ne bom pa kupil nekaj do 70 kw in blokiral na 35kW.. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Saj ne da imam ne vem kakšne izkušnje ker izkušnje se nabirajo celo življenje.

Če se bo dalo da bi po legalni poti vozil z750 tako da bo pod izvorno močjo pisalo 25 li 35 kW potem ga bom kupil

če ne bom pa kupil nekaj do 70 kw in blokiral na 35kW.. :OK:

Mogoče še en majhen nasvet...

Torej če boš kupil NOV motor...in bo verzija 25kW, ga boš LAHKO vozil z A2 izpitom :) ( ker ne bo imel zapisane blokade pod predelavo ampak pod izvorno moč ). Govorim o nakupu v SLO

Če boš kupoval iz tujine...mogoče celo pametneje kupiti v Italiji, ker je kak € cenejši. Moraš pa na vrednost motorja prišteti DMV ( davek na motorna vozila ), ki ga plačaš ob uvozu motorja ( 7% ) in seveda stroške prevoza ter homologacije ( 100€ ).

Sicer pa spremljaj avto . net in v kratkem boš dobil motor, ki si ga želiš! Pazi, da je bil kupljen že nov zablokiran in to je to.!

Želim nadvse uspešen nakup! :)

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Mogoče še en majhen nasvet...

Torej če boš kupil NOV motor...in bo verzija 25kW, ga boš LAHKO vozil z A2 izpitom :) ( ker ne bo imel zapisane blokade pod predelavo ampak pod izvorno moč ). Govorim o nakupu v SLO

Če boš kupoval iz tujine...mogoče celo pametneje kupiti v Italiji, ker je kak € cenejši. Moraš pa na vrednost motorja prišteti DMV ( davek na motorna vozila ), ki ga plačaš ob uvozu motorja ( 7% ) in seveda stroške prevoza ter homologacije ( 100€ ).

Sicer pa spremljaj avto . net in v kratkem boš dobil motor, ki si ga želiš! Pazi, da je bil kupljen že nov zablokiran in to je to.!

Želim nadvse uspešen nakup! :)

novega ne bom kupil spremlam pa ampak mislim da je v slo malo motorjev kupljeno blokiranih mislim da je v tujini več tega

zato se tudi odločam za nakup v tujini. če pa ne bo nič bom pa moral kupiti nekaj do 70kw in blokirati ampak na žalost ni neki izbire oz je ampak ne to kar bi jaz imel.

Objavljeno

novega ne bom kupil spremlam pa ampak mislim da je v slo malo motorjev kupljeno blokiranih mislim da je v tujini več tega

zato se tudi odločam za nakup v tujini. če pa ne bo nič bom pa moral kupiti nekaj do 70kw in blokirati ampak na žalost ni neki izbire oz je ampak ne to kar bi jaz imel.

Ker tako pametno trdiš... pred spremembo zakona, jst sm to delu leta 2008 so ob blokiranju motorja popravl izvorno moč na homologaicji in s tistim motorjem bi se tudi sedaj lahko vozil z izpitom do 35kW, ker pa so spremenili zakon, ti sedaj napišejo izvorno moč enako, samo pod predelave ti upišejo blokade... tega pa nesmeš vozit!

Osebno sm mel cbr 600rr in je mela pod izvorno moč napisanih 25kW pod predelave pa nič.. in tisto bi lahko vozil! Razumeš sedaj kaj ti hočejo vsi povedat?

Objavljeno

Ker tako pametno trdiš... pred spremembo zakona, jst sm to delu leta 2008 so ob blokiranju motorja popravl izvorno moč na homologaicji in s tistim motorjem bi se tudi sedaj lahko vozil z izpitom do 35kW, ker pa so spremenili zakon, ti sedaj napišejo izvorno moč enako, samo pod predelave ti upišejo blokade... tega pa nesmeš vozit!

Osebno sm mel cbr 600rr in je mela pod izvorno moč napisanih 25kW pod predelave pa nič.. in tisto bi lahko vozil! Razumeš sedaj kaj ti hočejo vsi povedat?

jaz sem lani delal maja homologacijo in so mi pod izvorno moč napisali toliko kot ima original pod opombe pa blokado.

nič ne trdim!

Objavljeno

jaz sem lani delal maja homologacijo in so mi pod izvorno moč napisali toliko kot ima original pod opombe pa blokado.

nič ne trdim!

Ja to so spremenili takrat ko se je zakon od 25-35kW menjal. Sepravi jeseni 2009. Če je bil motor blokiran pred tem ima pod izvorno močjo napisanih 25kW.

Objavljeno

Na prvi strani Magisterija piše, da v motorizmu ni neumnih vprašanj. Pa bom še jaz enga postavla in upam, da me ne bodo motoroznanci takoj raztrgal :cry: :cry:

Torej, našla sem motor, ki mi v vsem ustreza, razen preveč konjev. Šibkejša varianta sicer obstaja, ampak je tudi starejša, težja in brez ABSa (pa ne se prosim zdej v ta ABS zaletet, js sm ugotovila, da ga nujno rabim in to je to). Tovarniško motor ne more bit zablokiran (vsaj nisem zasledila, prodajalca pa nisem mogla vprašat ker se ni zmenil zame, čeprav sem ga pol ure čakala). Meni pa ima za začetek preveč konjev (110 KM) in bi ga rada zablokirala na kakšnih 60 in potem postopoma odpirala. Res je, da ima tudi ASR, ampak jaz se vseeno bojim. :unsure:

Torej, moje vprašanje je, ali se da BMW R1200R zablokirat na manj konj. Ne potrebujem homologacije, ker bom imela izpit za neomejeno. Še to napišite, kako in kdo to blokado izvede in "kje" se zablokira.

Hvala in LP,

Strela

Objavljeno

Na prvi strani Magisterija piše, da v motorizmu ni neumnih vprašanj. Pa bom še jaz enga postavla in upam, da me ne bodo motoroznanci takoj raztrgal :cry: :cry:

Torej, našla sem motor, ki mi v vsem ustreza, razen preveč konjev. Šibkejša varianta sicer obstaja, ampak je tudi starejša, težja in brez ABSa (pa ne se prosim zdej v ta ABS zaletet, js sm ugotovila, da ga nujno rabim in to je to). Tovarniško motor ne more bit zablokiran (vsaj nisem zasledila, prodajalca pa nisem mogla vprašat ker se ni zmenil zame, čeprav sem ga pol ure čakala). Meni pa ima za začetek preveč konjev (110 KM) in bi ga rada zablokirala na kakšnih 60 in potem postopoma odpirala. Res je, da ima tudi ASR, ampak jaz se vseeno bojim. :unsure:

Torej, moje vprašanje je, ali se da BMW R1200R zablokirat na manj konj. Ne potrebujem homologacije, ker bom imela izpit za neomejeno. Še to napišite, kako in kdo to blokado izvede in "kje" se zablokira.

Hvala in LP,

Strela

Kako ne rabiš homoligacije? Sej to je tudi neka sprememba na motorju in mora nekje biti vpisana in sicer v homoligacijski kartonček. Sicer če motor zablokiraš na manj kW je več koristi kot škode, samo vseeno tebi piše drugačna moč v prometni kot je dejansko. Tko, da ja po mojem rabiš homoligirat, če pa ne pa se posipam s pepelom.

Zdej če obstaja blokada poglej na Moja povezava. Blokade so pa različne eni imajo samo na gasu, drugi tudi na tistem klektorju za zrak (če se mu sploh tko reče), za tretje pa ne vem.

Blokde pa lahko naročiš v servis Štern-Kranj, pol Elisa se mi zdi da ima tudi, za druge pa ne vem.

Moje mnenje, ne zablokiraj pa paziš. Sej če ne izivaš nima kej bit :yes:.

Objavljeno

To se strinjam, da je sprememba na motorju in, da bi morala biti vpisana v homologacijski kartonček. Bi si pa s tem zakomplicirala življenje, ker bi mogla vsakič homologirat, ko bi kej spreminjali. Jaz mislim zadevo počasi odpirat. Hvala za informacije, macko! Se bom pozanimala v Elisi, ker tam že servisiramo obstoječo kračo. Sicer vem, da gre tolk kolkor mu daš gasa in sem tudi izjemno previdna, je pa res, da gre včasih lahko za trenutek nepazljivosti, raztresenosti in s tolko konji in odzivno ročko je že hudič. To so sicer vse hipotetične situacije ampak jaz bi bla raje "zihr" in bi imela blokado zaradi boljšega občutka.

Kar se homologacije tiče bi sprejela riziko, da te spremembe nimam vpisane, ker bi bila začasna in, ker me za kaj takega verjetno ne bi nihče haklal, glede na to, da lahko vozim vse.

Še 1x hvala.

Objavljeno

To se strinjam, da je sprememba na motorju in, da bi morala biti vpisana v homologacijski kartonček. Bi si pa s tem zakomplicirala življenje, ker bi mogla vsakič homologirat, ko bi kej spreminjali. Jaz mislim zadevo počasi odpirat. Hvala za informacije, macko! Se bom pozanimala v Elisi, ker tam že servisiramo obstoječo kračo. Sicer vem, da gre tolk kolkor mu daš gasa in sem tudi izjemno previdna, je pa res, da gre včasih lahko za trenutek nepazljivosti, raztresenosti in s tolko konji in odzivno ročko je že hudič. To so sicer vse hipotetične situacije ampak jaz bi bla raje "zihr" in bi imela blokado zaradi boljšega občutka.

Kar se homologacije tiče bi sprejela riziko, da te spremembe nimam vpisane, ker bi bila začasna in, ker me za kaj takega verjetno ne bi nihče haklal, glede na to, da lahko vozim vse.

Še 1x hvala.

Ja res je, bi blo kr mal zoprno kar se tiče homoligacije. Aja pa še to, mene je samo blokada stala 200€ delo 60€, kar pa spet ni tok poceni. No kot praviš pozanimaj se in naredi tako, da tebi ustreza. Važn je da se ti počutiš fajn na motorju :yes:.

Aja kdor reskira ta profitira :evilgrin:.

Objavljeno

Nekaj sem našla na tistem linku, ki si mi ga poslal. Ne razumem prav dobro nemško, a mi ti veš povedat kaj je tole:

Gutachten 25 kW für BMW R1200R, Fzg.Typ: R1ST, ab Modelljahr 2006-, EG-BE-Nr.:e1*2002/24*0230* von Ausgangsleistung 80kW, mit Umbauteilen

Najde nekih 27 produktov za ta tip motorja...

Hvala in LP,

Strela

Objavljeno

Nekaj sem našla na tistem linku, ki si mi ga poslal. Ne razumem prav dobro nemško, a mi ti veš povedat kaj je tole:

Gutachten 25 kW für BMW R1200R, Fzg.Typ: R1ST, ab Modelljahr 2006-, EG-BE-Nr.:e1*2002/24*0230* von Ausgangsleistung 80kW, mit Umbauteilen

Najde nekih 27 produktov za ta tip motorja...

Hvala in LP,

Strela

Sva že dva :D :e sam tudi ne znam nemško, sem si pomagal z google prevajalnikom, ko sem bral opise. Moja povezava

Če ti kaj pomaga, če ne pa vrjetno kdo drug zna pa bo prevedel bolj po človeško.

Objavljeno

Nekaj sem našla na tistem linku, ki si mi ga poslal. Ne razumem prav dobro nemško, a mi ti veš povedat kaj je tole:

Gutachten 25 kW für BMW R1200R, Fzg.Typ: R1ST, ab Modelljahr 2006-, EG-BE-Nr.:e1*2002/24*0230* von Ausgangsleistung 80kW, mit Umbauteilen

Najde nekih 27 produktov za ta tip motorja...

Hvala in LP,

Strela

Jaz sem za tega nasel le eno:Moja povezava

Zraven pise da je iz 80kw blokiran na 25, in da je maksimalna hitrost ki jo doseze s 25kw 146kmh. Cena pa 105 EUR.

  • 3 tedne pozneje...
Guest anzeee93
Objavljeno

No mene še zanima kako je z blokadami za ducati monster s2r?

Pri alpha techniku so samo 25kw našel sem pa tudi neko stran katera ima tudi 35kw.

Klikni me -> ATIMPEX

Kdo ve kaj bolj podrobnega? (kje bi se dalo vgraditi, cena itd.)

Hvala, LP

tud mene zanima

Objavljeno

eno butasto vprašanje, a se vam res splača k mate A omejeno te motorje blokirat? a ni lažje kupit eno zadevo bolj švoh (ponavadi tudi za manj €) pol pa k maš neomejeno kupiš kar ti srce poželi. ker pol maš samo dvakrat stroške enkrat blokirat, pol odblokirat (če sm razumela blokada 200€, delo 60€x2, homologacija 100€?x2 si pol že na 520€). je pa res da ni neke ful izbire, bolj te 125 mašince.

Objavljeno

eno butasto vprašanje, a se vam res splača k mate A omejeno te motorje blokirat? a ni lažje kupit eno zadevo bolj švoh (ponavadi tudi za manj €) pol pa k maš neomejeno kupiš kar ti srce poželi. ker pol maš samo dvakrat stroške enkrat blokirat, pol odblokirat (če sm razumela blokada 200€, delo 60€x2, homologacija 100€?x2 si pol že na 520€). je pa res da ni neke ful izbire, bolj te 125 mašince.

Zakaj delo in homoligacija x2? Aja drugač homoligacija pride 60€. Drgač se pa splača, o ja :D.

Objavljeno

Zakaj delo in homoligacija x2? Aja drugač homoligacija pride 60€. Drgač se pa splača, o ja :D.

ja sklepam da moreš homologirat ko blokiraš in ko odblokiraš, al se motim? se pravi imaš dvakrat delo? meni se bi zdelo kot da vozim pohabljen motor, sicer res nism nikoli teh zablokiranih vozila tko da se verjetno motim. no upam da boste vsi z A2 čim ceneje pršli čez, neglede na to al se odločite za blokado al šibkejši motor. sicer 35kW spet ni tko malo tako da verjetno res ni da zdej prou zamoriš mašino.

Objavljeno

ja sklepam da moreš homologirat ko blokiraš in ko odblokiraš, al se motim? se pravi imaš dvakrat delo? meni se bi zdelo kot da vozim pohabljen motor, sicer res nism nikoli teh zablokiranih vozila tko da se verjetno motim. no upam da boste vsi z A2 čim ceneje pršli čez, neglede na to al se odločite za blokado al šibkejši motor. sicer 35kW spet ni tko malo tako da verjetno res ni da zdej prou zamoriš mašino.

Aja, ja to bi pa bol šlo. Ja sej motor itak ne gre nikamor, sam sej jih večina da blokado ven, pol se pa s rem ne ubada več.

Ja jaz sem svojo zablokiral na 25kW in je non-stop gorela FI lučka (napaka glede zraka po kodah). Mehankar mi je reku, da naj bi bilo to zarad blokade (je imel kar prav).

Objavljeno

No sej verjetno jih res večina ima blokirano samo na papirju. Dokler nimaš kakih problemov super. no vam ne bom več smetila teme, me je samo babji firbec matral. Upam da vam ta leta do A neomejeno hitro minejo pa da ne boste meli kakih problemov s temi blokadami in neblokadami.

Objavljeno

No jaz imam izpit za neomejeno in motor z 25 kW blokado, ampak bo tako tudi ostalo. Blokade notri več ni (bila je ko še nisem imel izpita), vendar papirjev ne bom spreminjal. Registracija je pa le ceneje ;)

Objavljeno

No jaz imam izpit za neomejeno in motor z 25 kW blokado, ampak bo tako tudi ostalo. Blokade notri več ni (bila je ko še nisem imel izpita), vendar papirjev ne bom spreminjal. Registracija je pa le ceneje ;)

Jaz bi ti svetoval da to urediš, in jo daš homologirat na original moč. Verjemi mi da boš imel ob morebitni nesreči lahko veliiike probleme s tem. Saj veš kakšne so zavarovalnice, iščejo luknje tam kjer jih ni, in verjemi da se bodo prvo spotaknili v to.

Pač boš plačal nekaj več zavarovanja, vozil se boš pa mirno in brez slabe vesti.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!