Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Torej, vse zbrane bi rad zaprosil za pomoč...

Dobil sem skuterja Peugeot Speedfight 2. 50 kubičnega, seveda.

Že na začetku je bil rahlo neukročen, pa čeprav nov - namesto tovarniških 50km/h ni imel posebnih težav s hitrstmi do 65km/h.

Odstranil sem vse tri blokade in namestil izpuh Giannelli Sport 6. Skuterček kraljuje med 50 kubičnimi - ravno danes sem se peljal 111km/h.

Nazadnje sem menjal še valjčke za 6.4 gramske - razlike je nekaj, vendar pa nič drastičnega.

Sedaj pa me zanima, kakšen je naslednji korak v predelavi skuterja za doseganje večje hitrosti ali pa izboljšavo pospeškov? Kaj mi priporočate?

Hvala za odgovore,

Anže

Popravil/a - Ice on 12/06/2002 09:02:28

Objavljeno

Kolior sem jaz seznajen si se lotil predelave na napacnem koncu.

To ni automatik, kjer si s "ta pravim auspuhom" dosti naredil.

Za skuterje velja da je izpuh zadnja stopnja predelave oziroma spada kot optimizacija dodelave bata in cilindra.

Bo pa ti prav gotovo kak ekspert se bolj razlozil, kako se stvari streze.

-------------------------

Ma... boli me....

Objavljeno

quote:Odstranil sem vse tri blokade in namestil izpuh Giannelli Sport 6. Skuterček kraljuje med 50 kubičnimi - ravno danes sem se peljal 111km/h.

Seveda si bom dovolil podvomiti v ta podatek (razen, če hitrost ni bila dosežena v prostem padu), drugače pa je bilo o predelavah skuterjev že kar precej napisanega - malo pobrskaj nazaj.

Objavljeno

quote:S tistimi malimi kolicami se jaz ne bi počuto preveč varno pri 111

Spet zgrešeno razmišljanje - ni problem v majhnih kolesih in v zavorah - sprijaznite se, da vas (nas) veliko večino udeležencev tega foruma po malo bolj zaprti cesti, ali stezi dirkalni skuter gladko obrije, ampak dejstvo je, da 50 ccm skuter (samo deblokiran in z menjavo izpuha) niti pod razno ne razvije navedene hitrosti.

Objavljeno

Dobro, fantje. :))

Za premik tegale topica nisem jaz kriv - sem ga dal pač pod Ostalo, ker skuter ni motocikel... Sedaj je pa pod motocikli... OK :)

Em... hitrost 111 jemljite nekoliko z rezervo. Seveda je tukaj navedena hitrost po skuterskem števcu, za katerega pa si kar sami razlagajte, koliko laže.

Torej, hvala zaenkrat,

če pa ima kdo kakšen pameten nasvet za predelavo skuterja (pa prosim ne spuščajte se v menjavo cilindra in bata), se najlepše zahvaljujem,

Anže

Objavljeno

Roman valda da nas obrne v kratkih in ostrih ovnikih, saj ma tud radij obračanja manjši, kar pa samo po sebi še ne pomeni večjo splošno stabilnost. Probaj ga s skuterom polagat v treh ali štirih zaporednih srednje dolgih ovinkih Mam zlo slabe izkušnje s skuteri in vespami in vem da so bli VSI padci posledica malih kolic in tudi male medosne razdalje.

Objavljeno

quote: Probaj ga s skuterom polagat v treh ali štirih zaporednih srednje dolgih ovinkih

Če je tisti prevoz, ki ga imaš v profilu tvoj, mi verjemi, da bi na Grobniku z dirkalnim 70 ccm skuterjem imel zelo, zelo velike probleme (če se res hudo pelješ).

Objavljeno

quote:

Mam zlo slabe izkušnje s skuteri in vespami in vem da so bli VSI padci posledica malih kolic in tudi male medosne razdalje.

A veš kaj je tudi problem pri skuterjih in vespah? To, da imajo nekateri lastniki precej slabe gume gor. Kar tiste prve še iz trgovine. Potem ko je bil skuter nekaj časa (leto, dve) vožen bolj na izi (se ga ni dalo polagati, ker ni imel dosti moči da bi ga dvignil), so se gume zvozile samo po sredini. Pri straneh pa so otrdele. Potem pa se skuter mogoče malo predela in se najde kdo, ki bi ga rad polagal in pogrne, ker se je namesto po dobri gumi, vozil po "plastiki" - (otrdela guma). OK verjetno so majhna kolesa tudi nekaj kriva, ne pa spet toliko kot večina misli.

Ja ampak na pesku čez asfalt si pa s skuterjem res mrzel. Baje pa je to problem tudi pri tapravih motorjih.

TOK TOK (ker še nisem nikoli z motorjem padel)

Objavljeno

Torej, dobil si skuter, kar v veliki večini primerov velja, podarila sta ti ga mama in ata. Lepo.

Imaš jih 15, to je tudi lepo.

Verjetno imaš tudi ustrezno vozniško dovoljenje za kategorijo do 50 ccm in do 50 km/h. Kar je seveda zelo lepo.

Sedaj pa nekaj manj lepih zadev.

Tebi se očitno ne splača govoriti, ker si zaletav in te taka mnenja ne zanimajo. Bolj me skrbita tvoja mama in ata, ki očitno mirno gledata, kako predeluješ skuter in ti tega ne preprečita. Ker kategoriziran tekmovalec na zaprtih tekmovališčih očitno nisi, sicer ne bi spraševal, kako predelati vozilce.

Edino, kar ti polagam na srce, ko boš vozil koga na sedežu za seboj, ne odvijaj plina do konca. Ta za teboj v tem primeru nima možnosti vplivanja na nadaljni potek svojega življenja, ti pa si tudi ne jemlji pravice, da bi to počel.

Predlagam ti, če si ga predelal, si ga pač predelal, ampak čez 3 leta ga boš predeloval nazaj dol, ker boš moral na tehnični pregled, ne divjaj naokoli in ne važi se pred sotovariši, da se ne bo slabo končalo.

Brrrm

Objavljeno

To da bi sam predeloval skuter je gluparija, še posebej pa če je v garanciji. Tudi sam sem pred 5 leti dobil skuter Gilera Runner. Blokade sem dal ven pri cca 5000 km. Z njim sem v 4 letih naredil 26000 km, brez enega samega padca, tako da lahko rečem, da še kar obvladam vožnjo z skuterji.Lani sem dal gor polini kit in sportni izpuh ter tako povečal kubikažo na 70 ccm. Res da ima sedaj precej boljše pospeške, in tudi končna je nekoliko večja, samo čudežev ne pričakuj. Vsekakor pa naj velja isto kot so ti že prej rekli:istočasno morata delovati glava oz. tisto kar je v njej in zapestje. No kar pa se glede registracije tiče:na tehničnem sploh ne gledajo ali je 50 ali 70 ccm.Pogledajo samo številke od okvirja pa od motorja.

Ja kak pa.com!!!

Objavljeno

Mamo doma Piagio NRG, 50ccm brez blokade in z originalnim auspuhom!Ja zadevca gre po ravnem dobrih 80km/h sem se pa peljal enkrat z njim iz rakitne (po števcu) 110km/h (joj da me sedaj fotr sliš)!!!!!No zadeva je bila še dokaj stabilna, vendar pa zaradi bremz in lastne varnosti nerad priznam da je bila vsa zadeva kar zelo kočljiva!!vendar se mi je izšlo, mogoče samo takrat???Zato vsem skuteristom-vozite počasi in predvsem glede na svoje zmožnosti!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Khm... torej...

Reč je takšna, fantje. Se je kdo med vami vozil 50 km/h in užival ko je števec potegnilo proti 55 km/h? Verjetno ste vsi, ki ste "pridigali" okrog navijanja skuter presedlali s kolesa na pravi motor, vleklo je najmanj 120 in to je DOVOLJ ZA KJERKOLI!

50 na uro je pa druga zgodba... V križišču je prav NEVARNO(!!!) če se skuter v 12 sekundah navije do 40 km/h.

Glede odpadanja delov in primernosti. Skuter je stal 520'000 SIT, tako da o odpadanju delov dvomim - verjetno marsikateri cestak dandanašnji ni vreden veliko več, pa drvite z njim prek 250 km/h. Skuter ima sicer diske spredaj in zadaj - zaviranje s 100km/h do nule ni posebna težava.

No... hvala pa za dragocena mnenja, pameti upam da imam vsaj nekaj (kolikor je je več kot nekaj, je za 15 letnika tudi čudno :))) )

in... uživajte v vožnji s pravimi motorji!

Jaz pa bom ostal na svojih solidnih 90km/h, ki jih skuter doseže v vsakršnih pogojih in... žvižgal za tipom, ki je mimo mene priletel na CBRki s 300km/h, meni pa mogoče dan prej govoril kako nevarno je predelovati skuterja da gre 95 namesto 90.

Pa vseeno - ste prav fejst fantje :)))

Lepo se imejte,

Anže

Objavljeno

No dragi moji!

Večina skuterjev se dobi v 125ccm različici, in za mojega vem da razn pogonskega dela ni spremenjen en sam vijak. Zavore iajo po mojih izkušnjah kar dobre in 100kg se tudi pozna pri skuterju. Tko da je razlika med frizeranim avtomatikom, ki je narjen za malo večje hitrosti kot rogov poni. S skutejem sem naredil že mnogo km (okol 100.000km) in povem da se na sfizeranem počutim veliko bolje, kot na seriskim.

Ko sem se peljal na tehničnega, sem vanga vstavil blokado. Po 1km sem imel incident z avtom ki me je prehiteval. Takoj sem obrnil proti domu, da ga odpeljem na tehničnega s prikolico. Ker se mi ni dalo pulit prikolice iz garaže, sem odstrail blokado in jo ustavil pred halo za tehnični pregled. Na drugi strani pa takoj spet odvijačil blokado.

Problem ni v navitih skuterjih, ampak v njihovih voznikih ki niso dorasli svojim super športnim skuterjm.

Ko friziraš skuter mora biti paziti da so zavore, gume, vzmetenj v brezhibnem stanju.

pri frizeranju skuter se splača menjava celindra in vsega kar paše zraven in sprememba prenosov. Pa prosim nemi ga srat z superduperultraeksatra lahkimi valčki, športnimi filtri in ekstra glasnimi izpuhi. Če ne drugega, ste magnet za policaje.

Ko pa gledam ljubljansko skuteristićko sceno me pa vse bolj mineva veselje do njega.

l.p. SPIDI

p.s. zdej grem pa malo ulce posesat

Objavljeno

Z menjavo cilindra se nebi cist strinjal. Ce misls gor obest kksn polini 70 ti bo masina ze delala ampak ti bo vsak mesec neki druzga odpovedal. Vsaj pr men je blo tko, enkrat so se prekuril eni lezaji, naslednjic so bli na vrsti drugi lezaji, pol sm ugotovu da mam ze kvadratne valjcke, koncal se je pa tko da se mi je bat dejansko razletu. Vsega skup sm se vozu dva mesca na leto, pol je slo neki u k**** pa je blo treba cakat rezervne dele pol je blo pa pocas spet konc sezone. Ce ti gre res 100+ (kar se mi zdi mocno sumljivo ker poznam ene par ljudi s Peugeoti pa jim tezko zleze cez 80) se ti ne splaca nc menjavat sam bols olje mu toc.

Objavljeno

Aja, ko je že ravno Grillz omenil olje...

Kakšno olje mi priporočate za skuterja in kje se dobi? Jaz zdaj kupujem pač najbolj navadno olje za dvotaktne skuterje, v vijolični embalaži... Slišal sem pa že precej o mnogo kakovostnejših oljih.

Torej, kaj priporočate in kje se dobi?

Anže

Objavljeno

quote:S 70 kubičnimi kiti (bat + cilinder + vse, kar paše zraven)je pa tako... Peugeot Speedfight 2 naj bi imel eno boljših mašin izmed skuterjev, seveda ko govoriom o 50 kubikih. Vendar pa mi je izkušen "frizer" zatrdil, da se, ko govorimo o Peugeotu, pri 70 kubikih vse konča. Zvališ približno 70 tisočakov za delo, kit in večji forgazer, razlika v hitrosti je pa - zanemarljiva.

Me pa res zanima, kdo je ta "izkušeni frizer", ki ti je "podvalil" to neumnost. Peugeot sploh nima svoje mašine, ampak je to Aprilijin agegat, ki se vgrajuje še v Yamahe. Ni slab, ampak 70 ccm kit je še vedno osnova vsakega povečanja moči pri skuterjih (kit z uplinjačem in podalšanjem prestavnega razmerja, z vgradnjo niti slučajno ne stane 70k sit). Kar se tiče olj (kako, da ti ni svetoval "izkušen frizer") pa toliko - kupuj skuter antismoke olje poljubne znamke - nikakor dvotaktola na črpalkah, ali vrhunskega racing olja (pri slednjih zadaj lepo piše, da niso namenjeni za mešanje preko oljnih črpalk).

Objavljeno

Navadnega olja niti pod razno nebi priporočal, posebej ne tistega ki ga prodajajo na petrolu. Ne vem, no,samo jaz niti pod razno nebi vlil tiste brozge v skuter. V kako APN-ko že, samo v skuter pa nikoli. Jaz že od vsega začetka kurim Castrol TTS.Edina slabost pa je, da je drag ko svinja.

Ja kak pa.com!!!

Objavljeno

quote:Torej, izkušen frizer je bil Aco iz Donacco Teama (servis skuterjev v Lj).

Kje se dobi torej olje, ki ga priporočate?

Roman, za koliko pa bi mi tvoj brat vgradil 70cc? Saj se on ukvarja s tem, kajne?

Hvala, Anže

Sem pogledal nazaj po temah, pa je šla očitno že v odpis. Zdi se mi, da set - 70ccm kit, uplinjač in predležje stane z vgradnjo (za H2O) okrog 45-50k sit - osnovna varianta (Piaggio-Gilera), za Peugeota po moje nebi smelo biti dosti (ali sploh nič) dražje. Kar se tiče olj, jih mora imeti vsak prodajalec ali serviser 2T motorjev (osebno sem pristaš Motula, ni pa to zakon).

Objavljeno

quote:50k za kit 70 + frgazer 17'5 + vgradnjo??? Neverjetno!!!

No, pa se je našla tema, ki sem jo zadnjič iskal (cene). Priznam, da sem se zmotil in se opravičujem. Navedena cena je bolj za zračno hlajene, vodni so nekoliko dražji - a še vedno ne 70k. Če že imaš 50k sit, 65k pa ne, daj vgraditi varianto brez uplinjača (samo 70 kit in podaljšanje prestavnega razmerja), uplinjač pa lahko zamenjaš kadarkoli drugič - 10 min. dela.

Objavljeno

Še nekaj me zanima že kar dolgo.

Torej, zasledil sem dve vrsti informacij glede blokad v skuterjih.

Nekateri pravijo, da ima skuter dve blokadi: avspuh (ponavadi slepa cev) in jermen (obroček na njem).

Nekateri pa trdijo da ima skuter tri blokade: poleg naštetih dveh še neko blokado v zvezi z elektroniko ali nekaj takega...

Torej, v katerem grmu tiči zajec? Kaj je res in kaj ne?

Lep pozdrav, hvala za odgovore,

Anže

Objavljeno

Kar se tiče olj za 2T motorje so mi olja Castrol vsi vozniki skuterjev, ki jih poznam (eden dela tudi na servisu) odsvetovali. En čas sm jih mel pa sem imel okoli avspuha vse mastno. Sam uporabljam Valvoline 2T full syn in sem zelo zadovoljen.

Drugače me pa tudi zanima kere gume priporočate za skuterja (Runner)

LP

Objavljeno

Ful uredu so k'r savske gume. Kvaliteta je iz leta v leto bojša, velika ponudba, cena je pa že itak ful ugodna.

P.s. Najbolj ugodno jih dobiš v AMD Orjaki - 041 767 397

Objavljeno

Glede gum se strinjam... Ne zdej mislt, da če je nekej slovensko, je pa pol slabše. Ne, ravno tko dobro je, samo pol ceneje, ker ni davkov..

Pa hvala za nasvete gelde olja. Ali je tukaj na relaciji Kranj-Škofja Loka (mogoče Železniki) kakšen specializiran tipo, ki bi imel taka olja? Koliko pa stane?

Hvala, Anže

Objavljeno

Še nekaj, če ne boste zamerili, da se preveč oglašam... Z vprašanjem cikam predvsem na Romana, ki je očitno expert.

Če bi vrgel na skuterja Polini ali Malossi športni filter in menjal dizo, koliko bi se poznalo na pospeških in končnih? Aja, in koliko na porabi?

Hvala za odgovore,

Anže

Objavljeno

Dunker: Ti k'r se tiče olja ni tako hudo velka razlika, da ti bo pa motor sam zaradi drugega olja zaribov ali pa se 500 obratov manj navijal.Jest uporabljam castrola TTS pa se˝"profi" ukvarjam z dirkanje - minimoto kjer so obrati precej višji od tistih na skuterju, pa še meterijal veliko bolj trpi, pa mi do dons še ni crknu. Vem pa, da je za skuterje uredu tut motul skuter ima ga pa štern v šk. loka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!