Skoči na vsebino

Predelovanje skuterjev


dunker

Priporočene objave

quote: Če bi vrgel na skuterja Polini ali Malossi športni filter in menjal dizo, koliko bi se poznalo na pospeških in končnih? Aja, in koliko na porabi?

Za cestno rabo nikakor ne priporočam namestitve kakšnega športnega filtra, ker je potem skuter zelo težko naštelati tako, da ga pri hitrem dodajanju plina ne "zamori", v glavnem je pa efekt samo en kup dretja - pa še vprašljivo je koliko prašnih delcev zadržijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman, še nekaj bi te vprašal - tokrat ne gre zame.

Slišal sem da tvoj brat izdeluje avspuhe za skuterje... Torej, kolega ima Gilero Runner in ga zanima koliko bi ga stal takšen avspuh in - recimo v primerjavi z Giannellijem - kakšne so njegove "karakteristike".

Hvala za odg.,

Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote: Nekateri pa trdijo da ima skuter tri blokade: poleg naštetih dveh še neko blokado v zvezi z elektroniko ali nekaj takega...

Skuterji nimajo elektronskih blokad.

Morm napisat SKUTERJI IMAJO ELEKTRONSKE BLOKADE eden teh je recimo TGB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Morm napisat SKUTERJI IMAJO ELEKTRONSKE BLOKADE eden teh je recimo TGB

Vem, da najbolj razširjeni skuterji (Piaggio-Gilera, Aprilia, Peugeot, Yamaha..) nimajo elekronskih blokad. Vem tudi, da pred leti TGB-ji niso imeli teh blokad, lahko da jih sedaj imajo - čeprav dvomim. Kateri naj bi pa poleg TGB-jev še imeli elektronske blokade?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Aprillia ditech ma elektronsko blokado.

eno vprasanje: menju bom frgazer pa bom dau notr od malossija 17,5 ker ce bi dal od polinija bi mogu se zracn filter kupt to pa ni to. zanima me kulk vec mi bo bencina pokuru pa kulk hitrej mi bo sou. ce ma kir kej izkusn nej prosim odpise. menju bom pa zato ker mi motor nikamor ne gre:90kmh pa mam kr dost sfriziranga

Speedfight2 gianelli izpuh,polini 70kit

Motor ti ne gre nikamor 90km/h??? Ti si sploh ne predstavljaš kolk je to pa sploh na teh nestabilnih skuterjih, pa bremze niso pripravljene za take hitrosti pa vso ostalo tudi! Morš vedt, da je to moped! Z delovanjem motorja boš imel veliko več težav, ker tudi ostali deli motorja niso ustrezni.(lezaji, dihtnge, ...) Vozniki skuterjev, ki profesionalno tekmujejo z njimi obnavljajo motorje po vsaki dirki.

Ko smo pa organizirali Skuter Pokal, za mlade voznike, da dokazejo svojo spretnost, kljub bogatim nagradam (1. nagrada - nov skuter) pa ni bilo nobega od "hudih voznikov". Zgleda da se vas se premalo ponesreči po cestah!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, dejte mi please še nekej pomagat.

Na skuterja sem fliknil Giannelli Sport 6 avspuh in zdej... končna hitrost je lepa, preko 100km/h, problem pa se pojavi pri speljevanju.

Na začetku je skuter TAKOOOO zamorjen, tam do 10km/h ali drugače rečeno do nekega določenega števila vrtljajev se pač noče naviti kot se zagre.

Kakšen moj kolega nagne skuterja (da je balanca 50cm od tal), nabije po gasu in skuterja začne vrteti okrog po asfaltu... Nič posebnega, ampak moj npr. se ne navije toliko da bi bil tega zmožen. Pa ne da bi rad počel kaj takega.

Spet druga stvar: zadaj imam naloženo punco, bila sva na "izletu" v hribih, s počivališča speljeva v klanec - ja, dream on. Skuter se trudi in trudi, a mu ne uspe - počasi se ustavi. Če pa imam srečo, da je klanec dovolj položen da se skuter navije, pa se navije do 50km/h v "trenu oka".

Torej, fantje, prosim za pomoč!

Kaj naredit da bo skuter bolje vlekel že pri nižjih obratih?!?!?!

Lp, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm,da morš zamenat valčke, kej več nej pa kdo pove, k se bolj spozna.

God bless the losers, for they determine the winners!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valjčke sem že menal za Polinijeve 6'4g... Ampak zadnjič sem nekaj bral o centrifugalni sili sklopke in teoretično bi blo za pospeške bolše če bi imel težje valjčke... Nič mi ni jasno...

Prosim, pomagajte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje najboljš da greš u Claas pa poiščeš Boštjana Urbančiča, k je tm mehanik za skuterje, pa zadevo res obvlada. On ti bo povedu ne sam najboljšo, ampak tut najcenejšo rešitev.

God bless the losers, for they determine the winners!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno so valjčki. 6,4 - veliko preveč. jas sem iz 4,2 šel na 2,8 in končna se ni spremenila pospeški pa drastično. tudi z 70 kitom ni problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo, ne vem... Valjčki so original neki čet 8g se mi zdi, in odkar sem prešel na 6'4g ni kkšne razlike. Če pa je, je pa kvečjemu slabše! Ne vem, mogoče ta centrifugalna sklopka al kakšna že težje valjčke bolj okol razmeče in se jermen hitrej navije... kaj pa vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te valčki so cela znanost, zato je to najboljš pustit strokovnjakom.

God bless the losers, for they determine the winners!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Valjčke sem že menal za Polinijeve 6'4g... Ampak zadnjič sem nekaj bral o centrifugalni sili sklopke in teoretično bi blo za pospeške bolše če bi imel težje valjčke... Nič mi ni jasno...

Prosim, pomagajte!

Lažji valjčki so, hitreje se motor zavrti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:Morm napisat SKUTERJI IMAJO ELEKTRONSKE BLOKADE eden teh je recimo TGB

Vem, da najbolj razširjeni skuterji (Piaggio-Gilera, Aprilia, Peugeot, Yamaha..) nimajo elekronskih blokad. Vem tudi, da pred leti TGB-ji niso imeli teh blokad, lahko da jih sedaj imajo - čeprav dvomim. Kateri naj bi pa poleg TGB-jev še imeli elektronske blokade?

No pa prid naš servis in ti bom pokazov blokado blokirano elektroniko in neblokirano elektroniko . Recimo blokado ima tudi hyosung elektronika pa še ker se najde. yamaha jo nima je res ima pa tri blokade izpuh ( ne vsi modeli) , varjomat in še ? , kymco je recimo tudi elektronsko zablokiran . pa lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tle mamo tud enga mehanika verjetno donnaco, dej mi povej, kaj bi blo treba dat gor na aprilio sr, da bi mela dobre pospeške in 120kmh...Izpuh je ze drug, gianelli...verjetno bi mogu dat gor 70cc, 17.5 frgazer, še kaj?Drugo sklopko in variator?Še kaj:)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja... jest se tud priporočam.

Donacco, a je res da se 70 kit v Peugeota da od Piagotta al od Gilere? Tko nekak so rekli tle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jadefinitivno so valjčki. 6,4 - veliko preveč. jas sem iz 4,2 šel na 2,8 in končna se ni spremenila pospeški pa drastično. tudi z 70 kitom ni problemov.o,

Jao, jao. Pa nojboljš da daste v variomate samo plastike.

Pol moramo pa vsi poslušat skuterje ki se vrtijo na 15.000rpm.

Za na cesto res nerabiš tega. Potem pa nič čudnega, da skuterji s kiti, crkavajo.

quote:Na začetku je skuter TAKOOOO zamorjen, tam do 10km/h ali drugače rečeno do nekega določenega števila vrtljajev se pač noče naviti kot se zagre.

-Si mogoče pri sestavljanju variomata pozabil kako podložko?

-Imaš pravo dimenzijo valčkov?

-Mogoče jermen potreben menjave?

Če je vse to vredu, potem pa menjaj vzmeti na sklopki za mehkejše.

Pa pozabi že enkrat na te superduperultramegalahke valjčke.

Jaz mam v mojem najtežje polinijeve, pa še dodatno obtežene.

quote: Lažji valjčki so, hitreje se motor zavrti...

Ja motor se mora čim hitreje zavrteti do obratov kjer ima največjo moč. To dosežemo s pravilni valjčki in vzmetmi(pa še en kup drugih stvari zraven). Vendar na cesti, nerabiš tako velikih obratov. Tako kakor pri normalni cestni vožnji, motorja ne vrtiš ves čas v rdeče polje.

Daragi moji, za izbolšanje pospeškov in končne hitrosti, pa malce shujšajte, odstranite ves nepotreben balast(sedež, zavore, luči, plastike, izpuh, filter, ..........)

l.p. SPIDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej bi rad teh 111km/h videl. Namreč, če ti gre toliko potem že skoraj nahčiješ mojo 70-tko. Kako lahko trdiš, da si peljal 111km/h, če speedfightu kaže samo do 100km/h po števcu?

/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš pospeške menjaj vzemt, ki zadaj tišči skupaj jermenici, ne pa valjčkov. Z valjčki lahko zapolniš samo luknje nemoči med pospeškom.

/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Khm... pa saj to je nemoč pri pospeških. ABSOLUTNA nemoč tam nekje do nekega ptevila vrtljajev, v praksi do kakšnih 10 km/h. Za ponort!

Glede 111km/h pa - po občutku je bil cagar tam, kolega pa je šel zadaj z Gilero 180 po njegovem števcu 107, pa sem se mu rahlo oddaljeval. Je pa ta hitrost seveda dosežena po rahlem klancu. Po ravnini gre pa... hja, recimo nekako 100km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej res bi rad vidu tega tvojega speedfighta. Ker tolk, k teb leti (100 po ravnini) je skoraj tok kt men (110km/h), pa mam fajn sfriziranega. Vem, da so speedfighti 1 šli okol 90 (če je blo vsaj kilometer ravnine), od lastnikov speedfightov 2 sem pa slišal, da grejo blizu 80 po števcu (sej majo dokaj realn števec). Kljub izpuhu skoraj težko verjamem v teh 100km/h, ampak ok, naj bo. Če pa hočeš met pospeške pa zamenjaj, valjčke. Če še vedno nebo efekta pa poglej tisto vzmet pri zadnjih dveh jermenicah, ki jo je včasih treba zamenjat.

Dajmo nekaj rečt, dajmo rečt, eni so že rekli, drugi še bojo rekli, samo dajmo nekaj rečt!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: TOMOSAKI: Torej, če kdo želi kakšne informacije glede frizizanja skuterja mi lahko piše. Vidu sem, da vas dosti ima težave. Na vse težave ne bom mogel odgovorit, ker nobeden na svetu ne more, lahko pa povem veliko iz svoje prakse o friziranju.

Pri devetnajstih TUNER z iskušnjami, svaka ti kaka

quote:Ej res bi rad vidu tega tvojega speedfighta. Ker tolk, k teb leti (100 po ravnini) je skoraj tok kt men (110km/h)

quote: Glede 111km/h pa - po občutku je bil cagar tam, kolega pa je šel zadaj z Gilero 180 po njegovem števcu 107, pa sem se mu rahlo oddaljeval. Je pa ta hitrost seveda dosežena po rahlem klancu. Po ravnini gre pa... hja, recimo nekako 100km/h.

Tle pa sigurn mal Gorenski zrak pripomore, vsaj ene 10%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model, sej ne rečem, da vse vem, ker skuter je pač zelo zelo nepredvidljiva stvar pri tunanju in ti dostikrat teorija ne pomaga nič. Tunam pa ga že dve leti, odkar sem ga dobil, torej lahko veš kliko srečnih in nesrečnih trenutkov imam za sabo. Srečni so vsi tisti, ko si rečeš: "Mater, uspelo mi je, pospeški trgajo, končna pa prehiteva 125-ke (4t jasno)." Nesrečni trenutki pa so tisti, ki jih je največ in grejo nekako takole: "Mater, skuter ne gre nikamor, končna je na ravni avtomatika, pospešek pa na ravni polža z nitrojem v roževinasti hiški." Vglavnem, v take jajce sem zmetal že hudo dosti dnarja, hudo dosti svojega truda, vijakov in matic, jermenov in jermenic, valjčkov in vzmeti, posvetovanj z drugimi tunerji in zajebancije. Sovražim tunanje, vendar bi rad pomagal tistim, ki želijo tunat,da jim vsaj povem svoje izkušnje. Recimo danes se mi je zgodilo, da sem menjal jermenice, jermen in valjčke. Ko sem pospešu je bil motor len, ko je pa prišu preko dvajset pa je dobesedno utrgal in konstantno vlekel do 90 (približno v 400 metrih od 0 do 90) potem pa se je bližal proti 120-im. In seveda zadovoljen se peljem proti Slovneski Bistrici in nazaj, prehiteval sem vse živo in mrtvo, ko pa sem prišel domov sem videl, da se je variator tako pregrel (ker nima zračenja), da so se valjčki začeli topit. Če nebi mel vodnega hlajenja bi si pomoje lahko noter grahovo juho skuhal. Tako je to...

Dajmo nekaj rečt, dajmo rečt, eni so že rekli, drugi še bojo rekli, samo dajmo nekaj rečt!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!