metalc17 Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še. Pa še danes in jutri bo dež pa je problem rešen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še. Če je nivo olja na sredini, zakaj panika? Saj tako tudi mora biti. :OK: Aja, če pa kuri olje, pa zna biti problem... :hmm: Drugače pa tako mimogrede, Motul 5100, ki ga uporabljam, ga ne popije niti kapljice. Vsako olje ni za vsak motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
metalc17 Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Ja če je pa motor star 20 let pa ga more malo spiti ali ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 To pa sploh ni nujno,- kolegov BMW ga ni niti kapljive, pa je imel pol abrahama na puklu... R 50. Je pa res, da je na njem naredil generalko. Ja, ja, saj logično, da z leti pride tudi do porabe, samo v tvojem profilu ni podatka o motorju. :? Kaj pa imaš? Malo na hitro sem tipkal,- kapljice, ne kapljive... :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Mene zanima,če lahko mešam olja: Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika in Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika Hvala Jaz sem mešal mineralna sintetična in polsitetična olja, pa ni bilo problemov. Tako, da kar brez skrbi vlij. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
metalc17 Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Motor je Kawasaki KLR650 l.87.Mašina še ni bila odprta razen ventili so se že štelal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ribitch Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 (popravljeno) jas še v apn6 vlivam VALVOLINE turbo-15-40!! :OK: :OK: :OK: :evilgrin: :grim Popravljeno April 13, 2007. Popravil Stuka1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 KJo sem jaz imel Tomosa, smo uporabljali od Ine do Modriče... Kaj poznane znamke olja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist76 Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 KJo sem jaz imel Tomosa, smo uporabljali od Ine do Modriče... Kaj poznane znamke olja? Recimo Inda delta 5...? Lol... pa petrolove v modrih kanistrih.. pa tako naprej... ja ja poznano od nekje to lol Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gorazd11 Objavljeno Maj 3, 2007 Deli Objavljeno Maj 3, 2007 Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto? Oljni filter ima notri ploščico pod vzmetjo (avtomobilski sigurno, motorističega pa še nisem podiral), ki deluje kot enosmerni ventil. Pritisk olja iz črpalke ploščico malo odmakne in omogoči pretok olja po motorju. Ko se motor ustavi ploščica prepreči odtekanje olja iz kanalov (zato tudi dolivaš več olja kadar odtraniš filter, filter namreč nima ravno 0,3 ali 0,5l volumna). Če ploščica ne tesni, se ti olje izcedi iz kanalov v motorju in potem črpalka res rabi par obratov da kanale in filter spet napolni -> motor teče na suho. Odloči se sam, ampak jaz bi poskusil z drugim filtrom. LP, Gorazd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 :eek: , mater spet nekaj več vem, Gorazd 11, hvala za odgovor. Samo še nekaj, kje je ta ploščica v filtru. Popoldne grem v smetnjak iskat starega, da ga pregledam... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto? Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm: Kako to misliš? Saj je dal dobro olje noter. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Kako to misliš? Saj je dal dobro olje noter. Ni pa dal odličnega! Motul 300V ni veliko dražji........ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Ni pa dal odličnega! Motul 300V ni veliko dražji........ In tudi ni bolj ali vsaj enako primeren za turistično vozakanje ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 In tudi ni bolj ali vsaj enako primeren za turistično vozakanje ... Malo jih opažam, ki se vozakajo z RR motorji! Zakaj potem Yamaha priporoča 300V Motul za FJR 1300, ki je namenjena za turistično vozakanje? :hmm: :hmm: Od viška ne boli glava - pravijo naši bivši bratje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm: :eek: A misliš da je res lahko to :xx: :xx: :xx: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 :eek: A misliš da je res lahko to :xx: :xx: :xx: Lahko je, vprašanje pa, če je ... Drugič pa, če nisi ziher, pelji motor na servis, pa bo ... tm imajo verjetno nekaj izkušenj s temi zadevami ... ni motor avto, da notri Zvezdo naliješ pa odpelješ ... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Malo jih opažam, ki se vozakajo z RR motorji! Zakaj potem Yamaha priporoča 300V Motul za FJR 1300, ki je namenjena za turistično vozakanje? :hmm: :hmm: Od viška ne boli glava - pravijo naši bivši bratje? Zaradi marketniga? Dnar se obrača... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto Mirko Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Zaradi marketniga? Dnar se obrača... .) JA SAMO USEENO JE TA OLJE BOLJŠI IN PAMETNEJŠI ZA OPORABO :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 4, 2007 Avtor Deli Objavljeno Maj 4, 2007 eheheheheheh....... ZAKAJ ? :devil: (pa ne mi govort, da se bolj vrti, ali pelje ali podobne buce. razlozi ti to meni po tehnicni plati. tenk juri veliku macku. :) ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto Mirko Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 eheheheheheh....... ZAKAJ ? :devil: (pa ne mi govort, da se bolj vrti, ali pelje ali podobne buce. razlozi ti to meni po tehnicni plati. tenk juri veliku macku. :) ) olje ma drugačno sintetiko in vse drugo tako da je to olje čisto drugačno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 "olje ma drugačno sintetiko in vse drugo tako da je to olje čisto drugačno" Tole si pa res strokovno razložil :OK: Glede vprašanja prej... Olje Motul 5100 je odlično olje in tudi presega vse mednarodne normative. Olje 300V pa naj bi bilo še odtenek boljše in naj bi dovoljevalo še hujšo "zlorabo agregatov" saj je bilo razvito za dirkanje. Za uporabo v naših motorjih je ponavadi 5100 čisto dovolj oz. še predobro razen, če imate namen dirkati 24 ur Le Mans-a ali kakšen podoben podvig... Je pa res, da sem za 5100 zasledil, da je posebej primerno za agregate z "integriranim" menjalnikom (se pravi maže isto olje menjalnik, sklopko, cilindre... ) Za 300V tega nisem zasledil :? Primerno za turbo-charged avtomobile, drag race in podobno :huh: Tako da, tisti, ki je spraševal, če je za ribanje v mašini krivo olje. Definitivno ni, razen če si mu primesil še kak opilek zraven... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto Mirko Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Tole si pa res strokovno razložil :OK: Glede vprašanja prej... Olje Motul 5100 je odlično olje in tudi presega vse mednarodne normative. Olje 300V pa naj bi bilo še odtenek boljše in naj bi dovoljevalo še hujšo "zlorabo agregatov" saj je bilo razvito za dirkanje. Za uporabo v naših motorjih je ponavadi 5100 čisto dovolj oz. še predobro razen, če imate namen dirkati 24 ur Le Mans-a ali kakšen podoben podvig... Je pa res, da sem za 5100 zasledil, da je posebej primerno za agregate z "integriranim" menjalnikom (se pravi maže isto olje menjalnik, sklopko, cilindre... ) Za 300V tega nisem zasledil :? Primerno za turbo-charged avtomobile, drag race in podobno :huh: Tako da, tisti, ki je spraševal, če je za ribanje v mašini krivo olje. Definitivno ni, razen če si mu primesil še kak opilek zraven... no ja saj imate prov za boljše voznike je potrebno boljše olje :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se