Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še.

Objavljeno

Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še.

Pa še danes in jutri bo dež pa je problem rešen.

Objavljeno

Si bi ga samo do ponedelka ga nikjer ne dobim.No si za enkrat še ni kriza ga je nekje na sredini še.

Če je nivo olja na sredini, zakaj panika? Saj tako tudi mora biti. :OK: Aja, če pa kuri olje, pa zna biti problem... :hmm:

Drugače pa tako mimogrede, Motul 5100, ki ga uporabljam, ga ne popije niti kapljice. Vsako olje ni za vsak motor.

Objavljeno

Ja če je pa motor star 20 let pa ga more malo spiti ali ne.

Objavljeno

To pa sploh ni nujno,- kolegov BMW ga ni niti kapljive, pa je imel pol abrahama na puklu... R 50. Je pa res, da je na njem naredil generalko.

Ja, ja, saj logično, da z leti pride tudi do porabe, samo v tvojem profilu ni podatka o motorju. :? Kaj pa imaš?

Malo na hitro sem tipkal,- kapljice, ne kapljive... :blush:

Objavljeno

Mene zanima,če lahko mešam olja:

Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika

in

Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika

Hvala

Jaz sem mešal mineralna sintetična in polsitetična olja, pa ni bilo problemov. Tako, da kar brez skrbi vlij. :)

Objavljeno

Motor je Kawasaki KLR650 l.87.Mašina še ni bila odprta razen ventili so se že štelal.

Objavljeno (popravljeno)

jas še v apn6 vlivam VALVOLINE turbo-15-40!! :OK: :OK: :OK: :evilgrin: :grim

Popravljeno . Popravil Stuka1
Objavljeno

KJo sem jaz imel Tomosa, smo uporabljali od Ine do Modriče... Kaj poznane znamke olja?

Objavljeno

KJo sem jaz imel Tomosa, smo uporabljali od Ine do Modriče... Kaj poznane znamke olja?

Recimo Inda delta 5...?

Lol... pa petrolove v modrih kanistrih.. pa tako naprej... ja ja poznano od nekje to

lol

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto?

Oljni filter ima notri ploščico pod vzmetjo (avtomobilski sigurno, motorističega pa še nisem podiral), ki deluje kot enosmerni ventil. Pritisk olja iz črpalke ploščico malo odmakne in omogoči pretok olja po motorju. Ko se motor ustavi ploščica prepreči odtekanje olja iz kanalov (zato tudi dolivaš več olja kadar odtraniš filter, filter namreč nima ravno 0,3 ali 0,5l volumna). Če ploščica ne tesni, se ti olje izcedi iz kanalov v motorju in potem črpalka res rabi par obratov da kanale in filter spet napolni -> motor teče na suho.

Odloči se sam, ampak jaz bi poskusil z drugim filtrom.

LP,

Gorazd

Objavljeno

:eek: , mater spet nekaj več vem, Gorazd 11, hvala za odgovor. Samo še nekaj, kje je ta ploščica v filtru.

Popoldne grem v smetnjak iskat starega, da ga pregledam...

Objavljeno

Motor je CBR 954 rr, motor je bil ogret na 86°C, pred iztočenjem, nato nalito novo olja do maximuma 3,7 l Motul 5100, samo me skrbi, recimo, če sem naredil kaj nevednega, da recimo oljna črpalka v mirovanju ne uzdrži olja in se le ta izprazne. Ali je možno, da je olje pregosto?

Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm:

Objavljeno

Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm:

Kako to misliš? Saj je dal dobro olje noter.

Objavljeno

Kako to misliš? Saj je dal dobro olje noter.

Ni pa dal odličnega! Motul 300V ni veliko dražji........

Objavljeno

Ni pa dal odličnega! Motul 300V ni veliko dražji........

In tudi ni bolj ali vsaj enako primeren za turistično vozakanje ...

Objavljeno

In tudi ni bolj ali vsaj enako primeren za turistično vozakanje ...

Malo jih opažam, ki se vozakajo z RR motorji!

Zakaj potem Yamaha priporoča 300V Motul za FJR 1300, ki je namenjena za turistično vozakanje? :hmm: :hmm:

Od viška ne boli glava - pravijo naši bivši bratje?

Objavljeno

Zakaj šparaš pri olju? :hmm: :hmm:

:eek: A misliš da je res lahko to :xx: :xx: :xx:

Objavljeno

:eek: A misliš da je res lahko to :xx: :xx: :xx:

Lahko je, vprašanje pa, če je ...

Drugič pa, če nisi ziher, pelji motor na servis, pa bo ... tm imajo verjetno nekaj izkušenj s temi zadevami ... ni motor avto, da notri Zvezdo naliješ pa odpelješ ... :D

Objavljeno

Malo jih opažam, ki se vozakajo z RR motorji!

Zakaj potem Yamaha priporoča 300V Motul za FJR 1300, ki je namenjena za turistično vozakanje? :hmm: :hmm:

Od viška ne boli glava - pravijo naši bivši bratje?

Zaradi marketniga? Dnar se obrača... .)

Objavljeno

Zaradi marketniga? Dnar se obrača... .)

JA SAMO USEENO JE TA OLJE BOLJŠI IN PAMETNEJŠI ZA OPORABO :)

Objavljeno

eheheheheheh.......

ZAKAJ ? :devil:

(pa ne mi govort, da se bolj vrti, ali pelje ali podobne buce. razlozi ti to meni po tehnicni plati.

tenk juri veliku macku. :) )

Objavljeno

eheheheheheh.......

ZAKAJ ? :devil:

(pa ne mi govort, da se bolj vrti, ali pelje ali podobne buce. razlozi ti to meni po tehnicni plati.

tenk juri veliku macku. :) )

olje ma drugačno sintetiko in vse drugo tako da je to olje čisto drugačno

Objavljeno

"olje ma drugačno sintetiko in vse drugo tako da je to olje čisto drugačno"

Tole si pa res strokovno razložil :OK:

Glede vprašanja prej...

Olje Motul 5100 je odlično olje in tudi presega vse mednarodne normative. Olje 300V pa naj bi bilo še odtenek boljše in naj bi dovoljevalo še hujšo "zlorabo agregatov" saj je bilo razvito za dirkanje.

Za uporabo v naših motorjih je ponavadi 5100 čisto dovolj oz. še predobro razen, če imate namen dirkati 24 ur Le Mans-a ali kakšen podoben podvig...

Je pa res, da sem za 5100 zasledil, da je posebej primerno za agregate z "integriranim" menjalnikom (se pravi maže isto olje menjalnik, sklopko, cilindre... )

Za 300V tega nisem zasledil :? Primerno za turbo-charged avtomobile, drag race in podobno :huh:

Tako da, tisti, ki je spraševal, če je za ribanje v mašini krivo olje. Definitivno ni, razen če si mu primesil še kak opilek zraven...

Objavljeno

Tole si pa res strokovno razložil :OK:

Glede vprašanja prej...

Olje Motul 5100 je odlično olje in tudi presega vse mednarodne normative. Olje 300V pa naj bi bilo še odtenek boljše in naj bi dovoljevalo še hujšo "zlorabo agregatov" saj je bilo razvito za dirkanje.

Za uporabo v naših motorjih je ponavadi 5100 čisto dovolj oz. še predobro razen, če imate namen dirkati 24 ur Le Mans-a ali kakšen podoben podvig...

Je pa res, da sem za 5100 zasledil, da je posebej primerno za agregate z "integriranim" menjalnikom (se pravi maže isto olje menjalnik, sklopko, cilindre... )

Za 300V tega nisem zasledil :? Primerno za turbo-charged avtomobile, drag race in podobno :huh:

Tako da, tisti, ki je spraševal, če je za ribanje v mašini krivo olje. Definitivno ni, razen če si mu primesil še kak opilek zraven...

no ja saj imate prov za boljše voznike je potrebno boljše olje :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!