Klajba Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Sva že dva... :OK: ...trije... :OK:
hajoktejn Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 :OK: VSE POVEDANO. Se podpišem :yes: :yes: ammm... zakaj naj bi po tvoje pila olje mašina? ker maže :headbang: . večina mašin pije olje, ker ga obročki ne poberejo s sten valja (menjava obročkov to reši); zakaj potem japonski avtomobili požrejo malo ali (v mojem primeru) nič olja? ker ne mažejo?
Ice Objavljeno Junij 28, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 :grrr ker je poraba olja tako majhna, da bi jo sele z temeljitim litriranjem odkril. tistih 0,05 dl porabe.... :naughty:
Klajba Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 (popravljeno) a pri menjavi olja je potrebno menjati tudi olni filtermenjam prvič sam zato sprašujem se opravičujem za mogoče neumna vprasanje :whistle: Pozdravljen. Zanima me na koliko kKm menjaš olje pri tvoji makini Popravljeno Junij 28, 2007. Popravil Klajba
danci1973 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 a pri menjavi olja je potrebno menjati tudi olni filtermenjam prvič sam zato sprašujem se opravičujem za mogoče neumna vprasanje :whistle: Nujno potrebno sicer ni. Je pa filter dovolj mali strošek, da mopedu privoščim novega pri vsaki menjavi olja... D.
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pozdravljen. Zanima me na koliko kKm menjaš olje pri tvoji makini ko sem kupoval motor je imel 10 k km in je prejšjni latnik je uporabljal motula 300v in mi ga je popilo sedaj imam malo man kot 14 k km in bom zamenjal za motula 7100 mi je tudi prodajalec ojla svetoval naj zamenjam vsega
Klajba Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 ko sem kupoval motor je imel 10 k km in je prejšjni latnik je uporabljal motula 300v in mi ga je popilosedaj imam malo man kot 14 k km in bom zamenjal za motula 7100 mi je tudi prodajalec ojla svetoval naj zamenjam vsega 300v pije čist vsaka 7100 :hmm: , da ne misliš 5100, ( za 7100 še nisem slišal ) sprašujem pa te zato, ker naj bi te makine imele menjavo olja na 12.800 km, pa me zanima, koliko nas je, ki to upoštevamo :hmm:
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 je je 7100 malo bolsi po karakteristikah od 5100 jah no na 12 800 pa res nevem kdo menja bols mal prejt ko kasneje zamenja sej tak gromozanski storsek pa spet ni
Klajba Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 je je 7100 malo bolsi po karakteristikah od 5100jah no na 12 800 pa res nevem kdo menja bols mal prejt ko kasneje zamenja sej tak gromozanski storsek pa spet ni vidim da je boljši po karakteristikah,a se mi zdi da je zelo podoben 5100 ESTER, ki je ravno tako 10 W40, kar se tiče menjave, sprašujem zato, ker tako piše v servisnih navodilih, in se mi osebno zdi kar veliko km, glede na to, da imajo ostali japonci menjavo na 6kKm
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 sej je prov da je na okenčku kjer vids nivo olja povhn v hladn stanju ko ga pa zalaufaš pa zgine tok da ga nic vec ne vidi sm prvic menjal sam in malo cvikam da ne bi kaj za...
RVT Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 ko sem kupoval motor je imel 10 k km in je prejšjni latnik je uporabljal motula 300v in mi ga je popilosedaj imam malo man kot 14 k km in bom zamenjal za motula 7100 mi je tudi prodajalec ojla svetoval naj zamenjam vsega Ti kar naprej dajej not 300V pa pust ti prodajalca olja .)
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Ti kar naprej dajej not 300V pa pust ti prodajalca olja .) :whistle: :whistle: :whistle: prejtle nalil 7100
Klajba Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 sej je prov da je na okenčku kjer vids nivo olja povhn v hladn stanju ko ga pa zalaufaš pa zgine tok da ga nic vec ne vidism prvic menjal sam in malo cvikam da ne bi kaj za... Miha, samo do zgornje črtice, raje ne več. Če si zamenjal tudi filter, motor zalavfaš, in olje se ne sme več videti v kontroli. Ko pa ga ustaviš, pa obvezno zopet preveri nivo, ter po potrebi dolij do maximum oznake ob stekelcu za kontrolo. Seveda mora biti motor v vertikali in horizontali.
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Miha, samo do zgornje črtice, raje ne več. Če si zamenjal tudi filter, motor zalavfaš, in olje se ne sme več videti v kontroli. Ko pa ga ustaviš, pa obvezno zopet preveri nivo, ter po potrebi dolij do maximum oznake ob stekelcu za kontrolo. Seveda mora biti motor v vertikali in horizontali. hvala potem sem ustimal tako kot je treba dobis za pive če se srecamo oz sok (ne smes pera ko vozis)
Zx_R Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 (popravljeno) Klajba na 12k km kolko vem ima od japoncev le yamaha,(ostali na 6), to pa itaq zato ker moraš skoz friškega dolivat pa se nima časa v 6kkm iztrošit :whistle: :whistle: :whistle: :P :P Ok že letim. :P :P :P Popravljeno Junij 29, 2007. Popravil Zx_R
Klajba Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 (popravljeno) Klajba na 12k km kolko vem ima od japoncev le yamaha,(ostali na 6), to pa itaq zato ker moraš skoz friškega dolivat pa se nima časa v 6kkm iztrošit :whistle: :whistle: :whistle: :P :P Ok že letim. :P :P :P čak de zalaufam :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: bojda da se lahko pod tvojo izjavo podpišem :whistle: ..ou mater zdej bova pa že dva :chase: Dost heca. Imam servisna navodila za 954 l 02, 600 rr l 03, 600f 99-03 in za 1000 l 04, pa v vseh piše za menjavo olja na 12 Mm Popravljeno Junij 29, 2007. Popravil Klajba
VmasIna Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Je že kdo sprobal Yamaha olje, ki ga polni Motul? Yamaha ag po novem priporoča :D
krava Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Klajba na 12k km kolko vem ima od japoncev le yamaha,(ostali na 6), to pa itaq zato ker moraš skoz friškega dolivat pa se nima časa v 6kkm iztrošit :whistle: :whistle: :whistle: :P :P Ok že letim. :P :P :P Nekoč, davnaj, sem doma nafilal do max. in štartal proti primorski. No, nekje v kopru sem že iskal prodajalce motula. Res pa je, da skorajda višje od 4-5. brzine ni šlo. :afro1: Hondo je bila v garaži.
Darko3g Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Na servisu mi je Šiler v Kawasakijev EN500 (čoper) natočil Castrol R4 Superbike. V Louisu pa gledam Castrol RS4T z enako gradacijo 10W-50 sintetično (R4 superbike ne najdem) in me zanima razlika (razliko v ceni poznam). Zelo poceni je tudi RS4 10W-60, ki pa je polsitetično. Kaj pa Procycle SAE 10W-50 (tudi sintetika)? Čeprav vsi pravijo, da olje nikoli ni predobro za kak motor, pa vseeno ne vidim potrebe kupovati najboljše za relativno enostaven in nenavit motor. LP Darko
danci1973 Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Na servisu mi je Šiler v Kawasakijev EN500 (čoper) natočil Castrol R4 Superbike. V Louisu pa gledam Castrol RS4T z enako gradacijo 10W-50 sintetično (R4 superbike ne najdem) in me zanima razlika (razliko v ceni poznam). Castrol R4 Superbike je nasledil Castrol RS4T - ali se je olje dejansko kaj spremenilo, ne vem. Zelo poceni je tudi RS4 10W-60, ki pa je polsitetično. Kaj pa Procycle SAE 10W-50 (tudi sintetika)? Jaz uporabljam Procycle sintetično ali Hein Gericke sintetično (včasih tudi malo mešam) - sem zadovoljen in nisem opazil nobenih negativnih učinkov v primerjavi z dražjimi znamkami. Je pa (vsaj po moje) bolje poceni sintetično kot drago mineralno olje. ;) D.
Cartman Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Meni so se vsa olja zdela enaka, ker pač nevem kako bi ločil med njimi. Dokler v motor nisem dobil, na servisu, Bardahl sintetic forfited. poleg tega, da je to olje misteriozno zginjalo iz okenca, je presenečenje prišlo šele pozimi. Motorja se ni dalo vžgat, zaganjač ni bil sposoben vrteti dovol hitro. (kalvarija je trajala 3 dni, umes sm zamenjal akumulator, tako da je njegova krivda izključena...) na koncu sem pod motor postavil kalorifer. čez 2 uri je kresnil brez problema. v garaži je blo okrog 0C. Z ostalim oljem (kupim full-syn, kar dobim ceneje, letos je to motul, lani je bil ipone, prej shell i se prej valvoline....) takih neumnosti ni.
jegrmajstr Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 ka je lahko kaj narobe če dolivam v motor sintetiko (ipone), notri je pa še ono olje ki ga je pač nalili mehanik ob servisu? ali morm stočiti starega ven (2500km do nove menjave) in potem naliti čisto sintetiko, da se ne mešata?
Guest Brumer Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 ka je lahko kaj narobe če dolivam v motor sintetiko (ipone), notri je pa še ono olje ki ga je pač nalili mehanik ob servisu? ali morm stočiti starega ven (2500km do nove menjave) in potem naliti čisto sintetiko, da se ne mešata? Lahko dolivaš sintetično olje,notri bo pač pol sintetika-s časoma,ko ga doliješ 1/2 skupne vsebine: :OK: maco47 1
danci1973 Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 ka je lahko kaj narobe če dolivam v motor sintetiko (ipone), notri je pa še ono olje ki ga je pač nalili mehanik ob servisu? ali morm stočiti starega ven (2500km do nove menjave) in potem naliti čisto sintetiko, da se ne mešata? Če upoštevaš, da pri menjavi olja in filtra v motorju ostane 0.5 - 1l starega olja... Načeloma mešanje olja ni problematično... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se