Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima sledeče:

Če je v servisni knjigi predpisan interval menjave na 6000km in menjava filtra na 12.000, olje pa Castrol GPS (polsintetika) ali bi ob uporabi čiste sintetike (npr. Castrol R4 superbike) lahko podaljšal interval zamenjave?

Namreč, kolikor se spomnim še iz srednje šole in faxa so nam govorili, da sintetično oje za razliko od mineralnih ne stara oz. ne zgublja svojih lastnosti. Glede na to, da filter zdrži 12.000km, bi lahko recimo raztegnil interval na recimo 10.000km in obenem menjal še filter.

Res je, da ni potrebno šparati pri olju ampak kaj ko 6.000km tako hitro mine.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.. nikjer nisem našel podobne teme zato sprašujem tukaj.

kako ugotoviti če ti drsi sklopka in če drsi, kaj je vzrok.. olje ali lamele?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp.. nikjer nisem našel podobne teme zato sprašujem tukaj.

kako ugotoviti če ti drsi sklopka in če drsi, kaj je vzrok.. olje ali lamele?

hvala

Verjetno prevoženi kilometri-lamele bo treba nove.Sklopko probaš tako,da ko pelješ z 5-6 brzino z ca 1/2 obremenitve malo stisneš(nahitro)sklopko takoj spustiš in če motor cukne je sklopka OK če mašina malo zavrti v prazno (sklopka zadrsi) takrat je potrebno lamele menjat. :worship:

Ps. olje ni vzrok,da sklopka drsi je pa res,če uporabljaš sintetično olje in menjaš na 10K kil.mora imeti oznako t-4 to je dodatek-aditiv proti drsenju sklopke,kajti pri sintetičnem olju se oljni film dosti kasneje trga in zdrži večje temperature(olje ne postane toliko črno-izgorelo).Šenkrat bom napisal vedno in za vse motorje je boljša sintetika,čeprav vas vedno mehaniki prepričujejo nasprotno kajti pri slabših oljih imajo zaslužek do 50% pri sintetiki max.20% zato nastajajo ta natolcevanja o oljih jaz sam vozi že sintetiko odkar postoji prvič sem jo uporabi že leta 1970 v Alfi GTA takrat z oznako BP-corsa cena je bila ca 3x-na od Castrola GTX.Momentalno pa uporabljam na mojih motorjih castrol sintetiko OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala :worship:

Tebi tudi hvala - malo takih,da se zahvalijo.Namreč od mojih ca 1,7K postov sem sigurno 500-tim pomagal od tega se jih je mogoče zahvalilo toliko,da bi jih lahko naštel na prstih ene roke.Pa sam razsodi koliko je vreden moj trud,znanje,pisanje, 40-letne izkušnje,in izguba časa,pa še to,da sem pred izklučitvijo,če samo spet pograjam ICE-tovega Bandita ali pohvalim moj motor. Bil sem že eno 4X izključen verjetno za zahvalo!!!!!!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem opazil da mi sklopka drsi ko sem dodal gas. Vozil sem se po ravnem npr. 50km/h in ko sem obrnu gas so obrati zrastli za kakih 1000rpm, hitrost je pa začela potem naraščat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem opazil da mi sklopka drsi ko sem dodal gas. Vozil sem se po ravnem npr. 50km/h in ko sem obrnu gas so obrati zrastli za kakih 1000rpm, hitrost je pa začela potem naraščat...

ZRELA za zamenjavo OK!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZRELA za zamenjavo OK!!!!!!!!!

Ja, ja Brumer, smo rešli to že lani :trance_33_sleep:

Sem sam hotu povedat kako to zgleda :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel je samo pomagat in povedat kdaj se kaj zgodi.

Ne ga grajat kaj maš pa ti za govorit če je on že vse lepo razložu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel je samo pomagat in povedat kdaj se kaj zgodi.

Ne ga grajat kaj maš pa ti za govorit če je on že vse lepo razložu :whistle:

"Nesekiraj se" take poste jaz kar spregledam,sicer že zdavnaj nebi bil več z vami -vseno hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK; kaj pa je vama dvema???

Sam povedal sem kako je izgledala vožnja s sfu.kano sklopko pri meni, in poskusil kolegu pomagat, da vidi če je res to narobe... Kaj je tle narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebi tudi hvala - malo takih,da se zahvalijo.Namreč od mojih ca 1,7K postov sem sigurno 500-tim pomagal od tega se jih je mogoče zahvalilo toliko,da bi jih lahko naštel na prstih ene roke.Pa sam razsodi koliko je vreden moj trud,znanje,pisanje, 40-letne izkušnje,in izguba časa,pa še to,da sem pred izklučitvijo,če samo spet pograjam ICE-tovega Bandita ali pohvalim moj motor. Bil sem že eno 4X izključen verjetno za zahvalo!!!!!!!!! :headbang:

v nasprotju s teboj mi dol visi ce grajas karkoli "mojega"; ne potrebujem ne pohvale in ne graje za svoje stvari. vem kaj imam in predvsem zakaj imam to kar imam.

in se ne hvalim s tem vsepovprek.

kot "nekateri" ostali (a.k.a. brumer; da ne bo slucajno nejasno kdo je misljen). tudi vsem ne solim pameti kaj naj/morajo kupiti, samo ker to "en mehankar" rece.

in se vedno ti ne gre v glavo zakaj si sploh bil na hlajenju. in ti tudi najbrz nikoli ne bo mozno razloziti.

teraj svoje dalje. ostali pa ga kontaktirajte kakor bo pac mogoce.

hvali se se malo. da ne bo slucajno kdo spregledal kako superduper si.

da se dobra roba "sama" hvali se nisi slisal; ali pa narobe dojemas rek.

pocasi se drzi pravil foruma. ne mislim v nedogled trpeti tvojega smetenja kjerkoli spustis hlace.

to lahko smatras za zadnji dobronamerni namig in opozorilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

imam vprašanje: olje mam že pod minimumom, in bi ga rad dolil, vendar me zanima ali je kaj narobe če dolijem olje, ki je sicer navedeno kot priporočljivo v manualu, s tem da nevem kakšno olje je bilo prej noter vlito- ker je prejšnji lastnik pozabo :slap: ...torej tak in tak me čaka servis spomladi, vendar če bo kaka prilika bi se še rad malo peljal, in da ne bo kakih neljubih dogodkov bi blo vredo dolit olje- čeprav mi lučka še ne gori, ter je nivo olja zadnjih 700km skoraj nespremenjen- je pa tak da ko je motocikel na ravnem pod minimumom, ampak če ga malo sem pa tja prepajtlam motor, se prikaže in ga je še kar nekaj....povejte kaj bi blo najboljše v tem primeru nardit, ter me tudi zanima ali je to kaj škodljivo za motor, če sem se vozil z njim, in je bil nivo olja na minimumu...???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ti zasveti lučka je verjami ali pač ne že prepozno, razen na yamahah ki imajo malo drugečen sistem merjenja nivoja olja, in jim začne lučka svetit že mnogo prej ko še je olja dovolj da ne pride do okvar agregata.

Dolij eno plosintetiko, npr motula 5100 nimaš kaj zgrešit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja...pa ve mogoče kdo kakšne so lahko posledice na motorju ( v čem se kaže), da je morda blo premalo olja....meni sicer v manualu piše, da ko se ti lučka pržge, bi naj še blo dovolj da se privlečeš do doma ali prvega serviserja (se pravo okol 10km), tak da pomojem si ne bi kawasaki smel privoščit tega, da ko se ti lučka pržge je že pizdarija...to pač naj bi blo skrajno opozorilo da morš dolit olje....ker v bistvo je to warning light- se pravi opozorilo- ne pa potrdilo da si zjebal mašino!!!!...tak si jaz to razlagam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se lučka prižge, se je v vsakem primeru tvegano peljat, ker ne veš kdaj bo prepozno. Bolš da doliješ nekaj olja ko pa da mašina zariba, ne? :doze: Liter polsintetike stane pa 10€..... :hmm: .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja...pa ve mogoče kdo kakšne so lahko posledice na motorju ( v čem se kaže), da je morda blo premalo olja....meni sicer v manualu piše, da ko se ti lučka pržge, bi naj še blo dovolj da se privlečeš do doma ali prvega serviserja (se pravo okol 10km), tak da pomojem si ne bi kawasaki smel privoščit tega, da ko se ti lučka pržge je že pizdarija...to pač naj bi blo skrajno opozorilo da morš dolit olje....ker v bistvo je to warning light- se pravi opozorilo- ne pa potrdilo da si zjebal mašino!!!!...tak si jaz to razlagam

Nejc ti bom še na to odgovori(ostalo si dobil po PM).Ponavadi imajo motorji(ne vsi) senzor (ali plovek) za nivo olja posveti,ko je nivo olja že na kritični točki,je pa vezano na lučko od olja ta ista lučka zasveti tudi,če ni več oljnega pritiska(ni več olja ali nedeluje oljna črpalka).RUDEČA luč(kadar gori) na armaturi avto,motor ali delovni stroj pomeni USTAVI kot na semaforju!!!! z RUMENO pa se lahko pelješ do(črpalke)ali ponavedi do servisa OK. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!