Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

a ima mogoče kdo tisto razpredelnico kaj pomenijo tiste oznake 10w40, 15w40....sem že enkrat nekje videl pa ne najdem več :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ima mogoče kdo tisto razpredelnico kaj pomenijo tiste oznake 10w40, 15w40....sem že enkrat nekje videl pa ne najdem več :?

a ni to viskoznost???

...drugač pa hvala vsem za odgovorje....

aja brumer, če se ti da mi še odgovori na oni drugi pm ko sn ti poslal v zvezi z oljem ter okvaro....

hvala

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me spomin ne vara, so te oznake povezane s temperaturo oziroma temperaturnimi obremenitvami. Naj me kdo popravi, če se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je ja ampak nekaj ima veze zunanja temperatura zraka se mi zdi, pa bi rad nekaj pogledal

Za uporabo pod 0 stopinj je 10w40, nad 0 stopinj pa lahko 15w-50.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja...pa ve mogoče kdo kakšne so lahko posledice na motorju ( v čem se kaže), da je morda blo premalo olja....meni sicer v manualu piše, da ko se ti lučka pržge, bi naj še blo dovolj da se privlečeš do doma ali prvega serviserja (se pravo okol 10km), tak da pomojem si ne bi kawasaki smel privoščit tega, da ko se ti lučka pržge je že pizdarija...to pač naj bi blo skrajno opozorilo da morš dolit olje....ker v bistvo je to warning light- se pravi opozorilo- ne pa potrdilo da si zjebal mašino!!!!...tak si jaz to razlagam

Ni olja, ni mazanja in hlajenja...

Sicer pa malo provociraš, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

lani mi je ob menjavi olja ostal skoraj cel liter (motul 5100, vsaj mislim da je prava št.).

Ga lahko uporabim pri naslednji menjavi,oz. ali je dober samo za dolivanje?

Hvala

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

lani mi je ob menjavi olja ostal skoraj cel liter (motul 5100, vsaj mislim da je prava št.).

Ga lahko uporabim pri naslednji menjavi,oz. ali je dober samo za dolivanje?

Hvala

L.P.

Če si ga mel zaprtega, da ti lih močeradi niso šli notr, pol nevem zakaj nebi blo več dobro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lani mi je ob menjavi olja ostal skoraj cel liter (motul 5100, vsaj mislim da je prava št.).

Ga lahko uporabim pri naslednji menjavi,oz. ali je dober samo za dolivanje?

Tako kot je rekel Stric Burek, če je bilo zaprto, je stoprocentno še dobro. :yes: Tako za dolivanje kot za menjavo, seveda... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če upoštevaš, da pri menjavi olja in filtra v motorju ostane 0.5 - 1l starega olja...

Načeloma mešanje olja ni problematično...

D.

Načeloma res ne, vendar je kolega nekoč dolil olje drugega proizvajalca in je prišlo do reakcije ( penjenje pri obratovanju ). Zakaj je prišlo do tega ne vem, ker po moje bi se proizvajalci olj morali držati določenih standardov, kateri naj bi predpisovali tudi kompatibilnost z drugimi olji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Costrolovo olje GPS sintetika, zanima me kaj pomeni TRI ZONE tehnology?

Vidim,da ti noben neodgovori pa ti bom jaz odgovoril.Namreč stvar zglada takole TRI ZONE to so olja narejena posebej za motorna kolesa zato so dosti dražja in seveda absolutno kvalitetnejša in je brez potrebe,da bi taka(tako dobra-draga) olja dajali napr. v avte ali kakšne druge delavne stroje OK.To je to kar jaz vedno pravim NEŠPARAJTE na oljih SENEIZPLAČA.Zdaj pa k stvari.

1 zona - pomeni,da je olje izjemno dobro za MAŠINO (lastnosti viskoznosti,mazanja,hlajenje,da se oljni film ne trga že pri nižjih obratih itd.itd.

2 zona - pomeni dobro mazanje menjalnika,da je olje hipoidno(da se dobro oprijemlje zobnikov),dobro hlajenje,da se nepeni,da dobro maže tudi razne drsni ležaje (puše) plastike itd.

3 zona - ki pa je nepogrešljiva pri motorjih z mokro sklopko in to je da olje zdrži tudi malo višje temperature,da se ne žge pri drsenju sklopke,da se ne lepi itd.

Če na olju nepiše TRI ZONE tehnologi potem,če imaš mokro sklopko in uporabljaš sintetiko mora vedno biti označeno olje z dodatno oznako T-4 (kot npr. Motul V-300 T-4 ) mislim,da si razumel,če znaš nemško si o tem lahko sam več prebereš na tem naslovu .

Motor_l_und_Schmierstoffe_Castrol_Deutschland_4_Takt_Motor_le.htm

post-9445-1197491703.jpg

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim,da ti noben neodgovori pa ti bom jaz odgovoril.Namreč stvar zglada takole TRI ZONE to so olja narejena posebej za motorna kolesa zato so dosti dražja in seveda absolutno kvalitetnejša in je brez potrebe,da bi taka(tako dobra-draga) olja dajali napr. v avte ali kakšne druge delavne stroje OK.To je to kar jaz vedno pravim NEŠPARAJTE na oljih SENEIZPLAČA.Zdaj pa k stvari.

1 zona - pomeni,da je olje izjemno dobro za MAŠINO (lastnosti viskoznosti,mazanja,hlajenje,da se oljni film ne trga že pri nižjih obratih itd.itd.

2 zona - pomeni dobro mazanje menjalnika,da je olje hipoidno(da se dobro oprijemlje zobnikov),dobro hlajenje,da se nepeni,da dobro maže tudi razne drsni ležaje (puše) plastike itd.

3 zona - ki pa je nepogrešljiva pri motorjih z mokro sklopko in to je da olje zdrži tudi malo višje temperature,da se ne žge pri drsenju sklopke,da se ne lepi itd.

Če na olju nepiše TRI ZONE tehnologi potem,če imaš mokro sklopko in uporabljaš sintetiko mora vedno biti označeno olje z dodatno oznako T-4 (kot npr. Motul V-300 T-4 ) mislim,da si razumel,če znaš nemško si o tem lahko sam več prebereš na tem naslovu .

:OK: Zakon, zelo uporaben odgovor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Brumer, za obsežen odgovor. Sklopko imam suho, menjalnik pa ločen, box motor.

Ti lahko uporabljaš tudi navadno olje npr:castrol GTX ali kaj podobnega.Kajti če si (ali prejšnji lastnik)npr. dosedaj uporabljal navadno olje(cenejše) in daš zdaj neko zelo dobro-drago olje boš s tem samo povečal porabo olja,kajti dobro olje ima aditiv-e za čiščenje gareža in potem motor rabi ševeč olja OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej je bil not Motul 5100 15-50 polsintetika, sedaj Castrol GPS. Ta dodadtni dober liter olja na sezono, pa tudi ne predstavlja nekega stroška. Motor ga vredu prebavlja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej je bil not Motul 5100 15-50 polsintetika, sedaj Castrol GPS. Ta dodadtni dober liter olja na sezono, pa tudi ne predstavlja nekega stroška. Motor ga vredu prebavlja.

Tudi jaz uporabljam olje Castrol GPS W 15-40 4T predpisuje ga BMW-za vse nove K-modele.Pri Kawasakiju in obeh Hondah pa Motul V-300 T-4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Po dolgem iskanju še vedno nevem kero olja naj ulijem za cbr 600rr?Kje je najbolj ugodna ponudba,pa za oljni filter tud,pa še kaj za servis,ki ga mislim narest?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgem iskanju še vedno nevem kero olja naj ulijem za cbr 600rr?Kje je najbolj ugodna ponudba,pa za oljni filter tud,pa še kaj za servis,ki ga mislim narest?

Motul 300V, obvezno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Birdy, Motul 5100 bi mogu bit zadost, če boš dal noter 300V se zna zgodit da bo drsela sklopka in jo lahko uničš v par 100 metrih vožnje.

Lohk pa počakaš še neki časa, kmal najbrž dobim v roke novega Castrola za motorje, pa ti poročam če je vreden €.

Kaj sm zasledu na drugih forumih.Je to res?

Popravljeno . Popravil Dinotti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj sm zasledu na drugih forumih.Je to res?

zna bit tut res..ampak najbrž ne..

jest nism čist nobene razlike vidu med 300V in 5100

razen seveda v ceni..

nej bi bil 300V bolj primeren za višje obrate..kolk časa vrtiš motor na 10.000+???

kakovostno olje kot je Motul 5100 ali podobno druge znamke je povsem dovolj dobro..

če pa se išče stotinke je pa druga stvar kaj daš noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da napišem še mojo izkušnjo z MOTUL olji, k jih vsi tako hvalite in priporočate vsepovprek.

Vozim Yamaho ThunderACE in imam probleme z visoko porabo olja.

Ta motor je edini, v katerega sem tankal motul olje, saj mi ga je prejšnji lastnik dal 2 kanti(4L) zraven. Drugače sem fural znamko castrol.

U glavnem... letim en dan na morje in ko pridem dol sem bil seveda brez olja v motorju, s sabo ga pa tudi nisem imel nič. Odločim se, da ko bom šel nazaj grede na OMV tankat da vzamem še olje pa dolijem. In zlomka! Ni bilo nobenega "pametnega" olja, zato sem kupil najcenejše OMV Bixxol 20W50 olje (8,5€/L), ki je namenjeno za motorna kolesa. Dolijem in se odpeljem. Po 500m nisem mogel verjeti kaj se dogaja. Motor je začel teči veliko bolj gladko, prev tako pa je stisnjena sklopka precej bolje odvajala, spuščena pa je bolje grabila. Nad spremembo sem bil tako zadovoljen, da sem doma zlil Motula 5100 15W50 ven in notr nalil OMV Bixxol 20W50. Motor od takrat teče občutneje lepše. Prav tako pa se je poraba olja zmanjšala za polovico oz. z preko 1L pri Motulu na 0,4-0,6 pri OMV; zelo odvisno od vožnje.

Edina razlika je ta, da ko je motor mrzel oz. ga zutraj zaverglam, se mora bolj segreti, da sklopka začne lepše odvajati, kar pa je pri spremembi z 15W na 20W za pričakovati....

U glavnem nočem kritizirat znamke Motul ali hvalit OMV, hočem povedat da različnim motorjem različno olje paše, tko da ne vsem tiščat tega Motula...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!