branko1 Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Jaz v mojega boxerja "tankam" 20/50 procycle od lujza - ko je akcija, dobim 4 l za 24 eure. Ker mi hvalabogu ne troši omembe vredno olja mi teh 4 litrčkov glih zadosti za menjavo in vožnjo za 1 leto.
MariborBMW Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 KATASTROFA! danes sem zopet šel k selmarju po olje.tako kot vedno 20-50 za boxerja,nakar trgovec reče da tega olja ne proizvajajo več,ampak imajo namesto tega,sedaj 15-50,ok vzamem 1 liter pa na blagajno.cena 17 eur. 20-50 je stal 9eur.,15-50pa17eur.dobra poteza. Tudi mene je na rit vrglo. Bil na Avtovalu in Selmarju v Celju, so mi oboji isto povedali. Pol sem zavil še v Selmar MB, kjer je na začetku rekel, da ne obstaja več, mi je pa vseeno liter dal "tastarega" za dolivanje... Torej MARKETING. Zakaj bi pri olju bilo drugače kot pri mesu...
RVT Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Sej boste počas začel več za olje dajat glede na prevožene kilometre k za bencin mal heca MariborBMW 1
BelaStrela Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 (popravljeno) Men je čisto novi agregat ,še z utekovalnim oljem popil 2.5dcl na 1200km in to z pravilnim utekavanjem...po ps-u...z veliko naglimi pospeševanji do največ 4000 obratov,veliko pretikanja in zelo malo enakomerne statične vožnje.....če bi se vozil v 6 prestavi in držal obratomir na 4000-5000obratov bi bila ta poraba manjša.... Kaj pa nabijaš model, teb bokser ni nič spil :P dobro sta to naredila. A lahko še kaj postorita okoli porabe bencina. 5.6l/100km mi je mal preveč. Sicer eno rešitev poznam (npr. če bi se vozil npr. z BS, bi bila poraba 4.5), samo kaj ko bi se pa 3.5 še lepše slišalo BS je rekordirala na relaciji Trogir - Gospič 3,8 L /100 km, izračunano. Tudi tačko pipnla. GS ZA mano 5,4 ... jajca pač jaz v svojega boxerja vlivam kar original bmw olje za boxerje, ki ga dobim na bmw servisu. pa še cena mislim da je manj kot 15 eur. Točno tako, js si ne drznem bit bolj pametna od BMWjevih inženirjev in tankam 9,72 eur na liter. P.S: A PROU VIDM?! OLJE PODRAŽILI?! BANDA ZDIHANA! Sej boste počas začel več za olje dajat glede na prevožene kilometre k za bencin mal heca S tem naraščanjem cen bencina se bo hmalu splačal na olje vozit Sicer smo pa itak k cvajtakrtrji... VIVA GU! (Gutač ulja). :hooray: Sicer je pa meni spil 1 L v 10 000 km in mu rade volje natočim. Se pa poraba veča, ko se bližam naslednjemu servisu. Menda pa "pitje" olja ni znak obrabljenosti motorja (batne obročke se pa tut da druge dat?!) ampak oljnega hlajenja. Menda zadeva nekje hlapi. Ne me prašat kdo me je s tem napel. Boli me K****, motor dela dobr in na njemu se super počutim. Popravljeno September 4, 2012. Popravil BelaStrela solorider 1
trojan69 Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Sicer je pa meni spil 1 L v 10 000 km in mu rade volje natočim. Se pa poraba veča, ko se bližam naslednjemu servisu. Menda pa "pitje" olja ni znak obrabljenosti motorja (batne obročke se pa tut da druge dat?!) ampak oljnega hlajenja. Menda zadeva nekje hlapi. Ne me prašat kdo me je s tem napel. Boli me K****, motor dela dobr in na njemu se super počutim. Eh 1dl na 1000km ni prov velika poraba olja. Je pa res da zračno oz. zračno oljno hlajene mašine žrejo mal več olja, predvsem zato, ker imajo večje tolerance med deli kot tekočinsko hlajene zadeve. Mašina se bol segreva in ohljaja se pravi bol krči ter razteza, se pravi mora bit več ˝prostora˝ med deli se pravi žre več olja . Tko da pitje olja tuki ni znak obrabljenosti mašine. Zato se pa v take zadeve ponavad tanka mineralc-ga manj pije kot sintetike. Če pa pije prekomerno olja pa znajo bit poleg obročkov ˝znucana˝ tudi sedišča ventilov oz. celo prebito tesnilo glave. halls 1
Bremzer Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Eh 1dl na 1000km ni prov velika poraba olja. Je pa res da zračno oz. zračno oljno hlajene mašine žrejo mal več olja, predvsem zato, ker imajo večje tolerance med deli kot tekočinsko hlajene zadeve. Mašina se bol segreva in ohljaja se pravi bol krči ter razteza, se pravi mora bit več ˝prostora˝ med deli se pravi žre več olja . Tko da pitje olja tuki ni znak obrabljenosti mašine. Zato se pa v take zadeve ponavad tanka mineralc-ga manj pije kot sintetike. Če pa pije prekomerno olja pa znajo bit poleg obročkov ˝znucana˝ tudi sedišča ventilov oz. celo prebito tesnilo glave. Zaradi znucanega sedišča ventila ni še NOBENA mašina rabila olje, kvečemu zaradi znucanega VODILA ventila in posledično izrabljenega teflona mašina rabi olje ! ! Kmet2 in thumper 2
BelaStrela Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Bremzer, kaj pa misliš o hlapenju olja zaradi pregrevanja pri oljnem hlajenju?
trojan69 Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 (popravljeno) Zaradi znucanega sedišča ventila ni še NOBENA mašina rabila olje, kvečemu zaradi znucanega VODILA ventila in posledično izrabljenega teflona mašina rabi olje ! ! No ja vodila sem mislil. Hvala za popravek. BelaStrela-olje ne more kr izhlapet.Mal ga pač požre... Zarad oljnega hladilnika pa je olje kvečemu bol hladno kot če bi bila zadeva samo zračno hlajena. Popravljeno September 4, 2012. Popravil trojan69
BelaStrela Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Js bi rada še 5 litrov tastarega olja nekje dobila!!! Trapa sm čakala s servisom, zdej bom pa duplo plačala :jezen
ciciban Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 Sej vem, da me bodo eni za tole izjevo pribil na križ ampak vseeno... Bmw ima suho sklopko, pa še motor se ne vrti prav grozno... Torej ne rabiš neki super duper olja V Švista točim Castrol. V Helgo sem pa nalival Lojzovo olje. Servisne delam bolj pogosto. Drugače pa nevem zakaj si BMWjaši tako ženete k srcu. Pije olje in kaj.... pa saj vas večina dela resne kilometre. Men kawasaki prav tako pije, pa je kao "japonec". Tisti liter olja je zanemarljiv strošek v primerjavii z gumami, bencinom in kokto, ki jo spijem, ko se furam. BelaStrela 1
damjan77 Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Castrol 20w-50 imam v maloprodaji po dobri ceni. Več na PM da me ne bojo zarad reklame zbrisal . Je Nejcgs danes vzel celo škatlo in nupam da je bil s ceno zadovoljen
hajoktejn Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Tole http://www.maziva.hr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=16:ina-delta-5&catid=7:muzov&Itemid=12 smo zlival v traktorje in bećeeske, najbrž je tud za propelerje dobr ...
GOSAK Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Castrol 20w-50 imam v maloprodaji po dobri ceni. Več na PM da me ne bojo zarad reklame zbrisal . Je Nejcgs danes vzel celo škatlo in nupam da je bil s ceno zadovoljen pošlji mi na PM ceno in tel.
nejcgs Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 ..... Je Nejcgs danes vzel celo škatlo in nupam da je bil s ceno zadovoljen da nau kdo mislil kolk sem ga vzel - olja sem vzel glih tolk da ga bo za naslednjo sezono ;-)) tako da nisem vsega pobral. s ceno zadovoljen
damjan77 Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 da nau kdo mislil kolk sem ga vzel - olja sem vzel glih tolk da ga bo za naslednjo sezono ;-)) tako da nisem vsega pobral. s ceno zadovoljen Pa sej cela škatla res ni velik...sam tko se sliši res ogromno . Drugač pa mislim da ne bo dost za eno tvojo sezono
Bremzer Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Bremzer, kaj pa misliš o hlapenju olja zaradi pregrevanja pri oljnem hlajenju? Iz olja lahko hlapi samo kondenzirana voda(kaplice) to so vodne pare,ki gredo skozi odušnik v vsisni kolektor(ekologija), včasih pa je bilo to speljano kar ven naprosto! Sicer pa se greje vsako olje nekje tam do 160 stopinj in zato se vgrajuje oljne hladilnike,da se olje nepregreva kajti, če je olje prevroče se wizkoznozt zmanjša in oljni film je tanjši in posledično slabše mazanje ! Nevgrajuje se hladilnike olja samo zato,da bi se hladila mašina,čeprav malo pa le pomaga namreč danes skoraj vsi motorji tudi vodno hlajeni imajo še dodatno oljni hladilnik ! !
MiNa Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Nejc ti delaš tolk kilometrov, da boš v celi sezoni nabrž rabu 4x4l olja.
BelaStrela Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 da nau kdo mislil kolk sem ga vzel - olja sem vzel glih tolk da ga bo za naslednjo sezono ;-)) tako da nisem vsega pobral. s ceno zadovoljen Zdej pa usi vemo, da ti ga pupca :P
nejcgs Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Nejc ti delaš tolk kilometrov, da boš v celi sezoni nabrž rabu 4x4l olja. nisi veliko falil - v škatli je 3x4l olja :grim (ja, za 3 servisne intervale) Zdej pa usi vemo, da ti ga pupca :P ja sej sem rekel da mi ga popije ene 4 - 5 dcl na servisni interval. Povedal sem samo da mi ga ni potrebno dotakati (no vsaj zaenkrat) :grrr Če ga pa slučajno popade žeje, mam pa literček vedno na zalogi :grim
BelaStrela Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Šmentana muha. V "učku" je od spodnje do zgornje črtice 5 dL. Se pravi prideš do serivsa že suh. To ni prav. Dotočit moraš vedno, kadar manjka. Tako je rekel moj prijatelj MEDO.
nejcgs Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Šmentana muha. V "učku" je od spodnje do zgornje črtice 5 dL. Se pravi prideš do serivsa že suh. To ni prav. Dotočit moraš vedno, kadar manjka. Tako je rekel moj prijatelj MEDO. bmw pa pravi da dokler je nivo olja med min in max je vse ok, če pa nivo pade pod min --> pol da dotankaj R1200GS.pdf
KeC Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Aha to je isto pol kot z Appli: "Nonononono its not a bug it's a feature!"
BelaStrela Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 No, kakor vzameš. Jaz mu privoščim zvrhano kupico. To nama je poseben ritual po koncu vožnje.
Andrej777 Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Tudi do MAX ni tako pametno imeti olja Nekatere mašine (ne govorim za motorjem ampak na splošno) prav rade papcajo olje če je na MAX, ko pa enkrat pride do sredine je pa poraba olja vsaj nekajkrat manjša In tudi minimum je pri vseh motorjih narejen z VELIKO rezervo in če se ne voziš res res športno (dirkališče) je vse kar je nad črtico minimum popolnoma dovolj Se pravi, če veš da žre olje in ga dolivaš ga dolivaj blizu MAX, če je pa servisni interval že blizu in poraba ni velika ti pa tudi ni treba dolivat olja ampak je lahko tudi pod polovico Mavti in trebor 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se